صانا سرویس

تعمیرات و فروشگاه

تلفن

05138721212
09150881992

آدرس

مشهد، بلوار پیروزی، بلوار رضوی، ابتدای رضوی 22، فاز تجاری، پلاک 5

صانا سرویس؛ کنار شما، رو به آینده

ماشین ظرفشویی چه مارکی خوبه | بررسی بهترین برندهای ظرفشویی

ماشین ظرفشویی چه مارکی خوبه

بیشتر افراد قبل از اقدام به خرید این دستگاه منحصر به فرد، با سوال ماشین ظرفشویی چه مارکی خوبه رو به رو هستند و پیش از خرید تحقیق در مورد برند تولید کننده این دستگاه برای آن ها بسیار قابل اهمیت است.

انتخاب و خرید ماشین ظرفشویی مناسب، بدون داشتن اطلاعات کامل در مورد این وسیله بسیار سخت و دشوار است و صانا سرویس سعی داشته تا با معرفی کامل ماشین ظرفشویی انتخاب و خرید این دستگاه را برای شما آسان سازد پس اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی را دارید حتما تا ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

مطالعه مفید: تعمیر ظرفشویی مشهد

ماشین ظرفشویی یا شستشو با دست

 

ماشین ظرفشویی یا شستشو با دست

 

به طور معمول انسان ها از ظروف استفاده بسیار زیادی دارند و به همین دلیل استفاده از ظروف پلاستیکی و یک بار مصرف باید در کمترین میزان مصرفی قرار بگیرد و به هیچ وجه توصیه نمی شود زیرا استفاده بیش از حد از این محصولات منجر به صدمات جبران ناپذیری به طبیعت و کره زمین می شود. در نتیجه ترجیح انسان ها استفاده از ظروف چینی، شیشه ای و ….. است.

اما شستشوی این ظروف بسیار قابل اهمیت است زیرا آلوده بودن ظروف با بروز مشکلات متفاوتی می تواند به بدن اسیب های جدی وارد کند. پس شستشوی این ظروف در هر ساعت از روز موجب شد که تکنولوژی به ساخت دستگاهی نوین بپردازد که امروزه یکی از واجبات هر آشپز خانه ای محسوب می شود.

شستو شوی ظرف ها با دست در طول روز می تواند تایم زیادی را از افراد گرفته و به علاوه میزان آب بیشتری را نسبت به ماشین ظرفشویی مصرف کند همچنین سرعت این ماشین فوق العاده، بسیار زیاد بوده و در کوتاه ترین زمان قادر است تا ظروفی تمیز را به شما تحویل دهد. آشپزی، پذیرایی از مهمانات و وعده های غذایی در طول روز ظروف بسیار زیادی را نیازمند شستشو می کنند که ماشین ظرفشویی خدمت گذاری قدرتمند است که در حل این مشکل اختراع شد.

خرید ماشین ظرفشویی

همانطور که پیش تر توضیح دادیم قبل از خرید ماشین ظرفشویی با سوالات زیادی رو به رو خواهیم شد همچون:

  • ماشین ظرفشویی چه مارکی خوبه؟
  • ماشین ظرفشویی چند نفره خوبه؟
  • ماشین ظرفشویی با چه قابلیت هایی خوبه؟
  • ماشین ظرفشویی ایرانی چه مارکی خوبه؟
  • ماشین ظرفشویی خارجی چه مارکی خوبه؟
  • و …..

داشتن اطلاعات کامل  در انتخاب بین گذینه های خرید می تواند بسیار سودمند باشد زیرا ماشین ظرفشویی یکی از گران ترین وسایل برقی در منازل به شمار می رود و بعد از خرید تا سالها از خرید مجدد این دستگاه بی نیاز هستید به همین دلیل در خرید این ماشین پیشرفته باید نکات بسیار مهمی را در نظر بگیرید.

نوع ماشین ظرفشویی

ماشین های ظرفشویی در دو نوع به بازار ارائه می شوند و هر یک از آن ها قابلیت ها، مزایا و معایب متفاوتی دارند.

ماشین ظرفشویی رو میزی

 

ماشین ظرفشویی رو میزی

 

این نوع فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و به همین دلیل کاربرد بیشتر در منازلی که دارای آشپزخانه های کوچک تر هستند دارند. در ظرفیت تعداد نفرات این ماشین ظرفشویی 4 نفره معرفی می شود به همین دلیل بیشتر خریداران این ماشین ظرفشویی خانواده های کم جمعیت هستند. اما متاسفانه به علت فضای کمی که دارد قادر به شستشو قابلمه و ظروف بزرگ نیست.

ماشین ظرفشویی ایستاده

این نوع فضای بیشتری را در آَشپز خانه ها نسبت به نوع رو میزی خود می گیرند که به همین دلیل امروزه در دکوراسیون منازل نوساز مشاهده می کنیم که قسمت قرار گیری ماشین ظرفشویی کاملا در اختیار افراد قرار گرفته است. این دستگاه ها در هنگام مراسمات می توانند کمک بزرگی به میزبان کنند و ظرفیت های بالایی دارند. همچنین بسیاری از خانواده های پر جمعیت برای استفاده روزمره خود از نوع ایستاده استفاده می کنند.

در طراحی ماشین ظروف شویی سبک توکار به کار رفته است که فضای بهتری را به محیط آَشپزخانه می بخشد. همچنین این نوع از قابلیت های بسیار پیشرفته و فوق العاده ای برخوردار هستند.

در انتخاب ظرفیت این دستگاه باید با توجه به نیاز و تعداد افراد خانواده گذینه مناسب را انتخاب کنید اما لازم به ذکر است که نوع ایستاده به علت ظرفیت بیشتر از مواد شوینده، برق و آب بیشتری نسبت به نوع رو میزی استفاده می کند.

در انتخاب بین قابلیت های متفاوت نیاز افراد خانواده بسیار قابل اهمیت است همچنین در ماشین های ظرفشویی جدید قابلیت ها پیشرفته تر و بیشتر شده ان اما به همان تناسب این دستگاه ها از قیمت بالاتری هم برخوردار می شوند.

برند تولید کننده

ماشین ظرفشویی چه مارکی خوبه؟ این سوال تنها در هنگام خرید ماشین ظرفشویی مهم و قابل اهمیت نیست بلکه در خرید تمامی اقلام مشاهده می شود که برند تولید کننده کالا ها برای هر فردی مهم و قابل اهمیت است اما چرا؟

ضمانت، کیفیت، قابلیت های پیشرفته، طراحی زیبا و بسیاری از نکات دیگر در حین خرید مورد توجه افراد قرار می گیرند و برند هایی که بتوانند در بالاترین کیفیت متناسب با نیاز خریدار و بودجه آن ها کالا های خود را ارائه کند همیشه در مقابل دیگر رقبای خود برنده هستند. و امروزه در پاسخ (ماشین ظرفشویی چه مارکی خوبه؟) دستگاه های ایرانی در کنار دستگاه های خارجی قرار می گیرند و در نتیجه گذینه های انتخاب بسیار بیشتر می شود و انتخاب نوع مناسب دشوار تر.

پس سایت صانا سرویس در نظر دارد تا در ادامه مطالب مدل های متنوع ماشین ظرفشویی در دو گروه خارجی و ایرانی را معرفی کند تا شما بتوانید پاسخ مناسب تری را به سوال ماشین ظرفشویی چه مارکی خوبه بدهید.

 در ایران ماشین ظرفشویی چه مارکی خوبه؟

این دستگاه ها همانطور که پیش تر گفتیم دارای تفاوت های بسیاری با یکدیگر هستند که با معرفی هر یک از آن ها شما به راحتی می توانید آن ها را در مقایسه با یکدیگر با توجه به نیاز خود سنجیده و نوع مناسب برای منزل خود را انتخاب کنید.

امرسان

 

ظرفشویی چه مارکی خوبه

 

این برند همواره یکی از قدیمی ترین تولید کننده های لوازم خانگی در ایران است و ماشین های ظرفشویی امرسان از کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب برخوردار هستند. پس در پاسخ به سوال ماشین ظرفشویی چه مارکی خوبه ؟ اگر کیفیت و قیمت مناسب برای شما قابل اهمیت است امرسان می تواند گذینه مناسبی باشد. این برند تنها به تولید نوع ایستاد پرداخته و نوع رو میزی در این برند تولید نشده است.

جی پلاس

 

جی پلاس

 

بر خلاف برند امرسان این برند یکی از جدید ترین تولید کننده های لوازم خانگی در ایران است و مدل ها متنوعی را به بازار در تولید ماشین های ظرفشویی ارائه داده است. همچنین ازقیمت بیشتری نسبت به برند پاکشوما برخوردار است. پس در پاسخ به سوال ماشین ظرفشویی چه مارکی خوبه اگر قصد دارید در بین مدل های متنوع و از زیبا ترین طراحی ها استفاده کنید ما به شما برند جی پلاس را معرفی می کنیم.

پاکشوما

 

پاکشوما

 

این برند مانند برند امرسان یکی از قدیمی ترین تولید کننده های لوازم خانگی در ایران به شمار می رود و تا به امروز کالاهای بسیار زیادی را در مدل های متنوع با کیفیت عالی به بازار عرضه کرده است و مانند دیگر برند های معرفی شده از رضایت مندی زیادی در بین مردم برخوردار است.

اسنوا

 

اسنوا

 

تولیدات این برند امروزه یکی از پر فروش ترین تولیدات در بین برند های مختلف در ایران هستند و ماشین ظرفشویی در این برند علاوه بر طراحی زیبا و خاص از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است.

در بین افرادی که تا به امروز تولیدات اسنوا را خریداری کرده اند مشاهده می شود که از خرید کالاهای خود بسیار راضی بوده و یکی از بهترین برند ها در مقابل برند های خارجی در ایران است که تقاضای ایرانیان را به شدت برای خرید کالاهای خارجی پایین آورده.

دوو

 

دوو

 

دوو در تولید تمامی لوازم خانگی یکی از بزرگترین رقبا در بین رقبای دیگر شناخته می شود و همانند اسنوا از فروش بسیار بالایی برخوردار است. پس اگر با سوال ماشین ظرفشویی چه مارکی خوبه رو به رو شدید دوو می تواند گذینه مناسبی برای شما باشد.

دوو، اسنوا، پاکشوما، امرسان، جی پلاس در پاسخ به پرسش ماشین ظرفشویی چه مارکی خوبه مناسب هستند اما امروزه در کشور ما شرکت های مختلفی شروع به تولید لوازم خانگی کرده اند و شما پس از مراجعه به مراکز خرید مخصوص به لوازم خانگی با برند های مختلفی رو به هستید که ممکن است در بهترین مرحله از نظر کیفیت باشند اما برند های معرفی شده برند های هستند که از رضایت مردمی بالاتری نسبت به دیگر برند ها در ایران برخوردار هستند.

در تولیدات خارجی ماشین ظرفشویی چه مارکی خوبه؟

تولیدات لوازم خانگی توسط برند های معروف خارجی همانند برند های ایرانی دارای تفاوت های بسیاری با یکدیگر هستند که به صورت خلاصه هر یک از آن ها را به شما معرفی می کنیم. تا بتوانید در سوال ماشین ظرفشویی چه مارکی خوبه در بین برند های خارجی نیز بهترین انتخاب را داشته باشید.

بوش

 

بوش

 

در پاسخ به سوال، در برند های خارجی ماشین ظرفشویی چه مارکی خوبه بسیار مشاهده کرده ایم که افراد بسیاری با برند بوش موافق هستند.

در تمامی دنیا بوش یکی از بزرگترین تولید کننده های لوازم برقی به شمار می رود که مردم رضایت بسیار بالایی را از کالا های این برند دارند اما در  کنار کارایی، طراحی و کیفیت بی نظیر تولیدات این برند از قیمت بالاتری نسبت به دیگر محصولات برخوردار هستند. این برند در تولید ماشین ظرفشویی از تکنولوژی های پیشرفته ای همانند هایژن پلاس نیز استفاده کرده است.

یکی از انواع بهترین برند های تولید کننده ماشین ظرفشویی در جهان، برند بوش است که در واقع این برند در تمامی تولیدات خود جزو بهترین برند های تولید کننده به شمار می رود. کیفیت، طراحی و همچنین امکانات در کالا های بوش از اهمیت بسزایی برخوردار هستند و در واقع یکی از مهم ترین مزایای این دستگاه به شمار می روند.

برند بوش فعالیت خود را از سال 1886 آغاز کرده است و امروزه نیز یکی از بهترین و همچنین قدیمی ترین برند های تولید کننده لوازم برقی خانگی در جهان به شمار می رود.

در پاسخ به سوال ماشین ظرفشویی چه مارکی خوبه ؟ بی شک باید ماشین ظرفشویی مارک بوش را به شما معرفی کنیم، چرا که افرادی که این دستگاه را خریداری کرده اند از رضایتمندی بسیار بالایی برخوردار هستند.

ماشین های ظرفشویی برند بوش از طراحی به خصوص و همچنین مدرنی برخوردار هستند و همچنین این دستگاه ها علاوه بر طراحی بی نظیر دارای امکانات بسیار پیشرفته ای نیز هستند که این امکانات در جهت افزایش کارآیی و همچنین زندگی بهتر انسان ها در این دستگاه فراهم شده اند.

یکی از بهترین مزایای این دستگاه کاهش مصرف شدید آب و همچنین برق است و جالب است بدانید که با توجه به کم مصرف بودن این دستگاه اما از قدرت نسبتا بالایی برخوردار است.

 

ال جی

 

ال جی

 

بعد از برند بوش در دنیا نظر بیشتر مردم در مورد لوازم خانگی برند ال جی بسیار رضایتمندانه است زیرا ال جی از سابقه طولانی مدتی برخوردار بوده که در طی این سالها نظر تمامی افرادی که یک بار از این برند خرید کرده اند را برای همیشه جلب کرده است.

سامسونگ

 

سامسونگ

 

این برند یکی از معروف ترین برند های تولید کننده انواع کالاهای هوشمند و وسایل خانگی در دنیا به شمار می رود که بسیار پر طرفدار است این برند در طراحی تولیدات خود اغلب از خاص ترین ایده ها بهره برداری می کند و با خرید ماشین ظرفشویی سامسونگ برای آَشپزخانه خود صد در صد دکوراسیون بهتری را به به فضای آَشپزخانه خود می بخشید.

ماشین ظرفشویی رو میزی این برند مانند نوع ایستاده آن از کیفیت و طراحی منحصر به فری برخوردار است.

دوو

برند کره ای دوو یکی دیگر از برندهای محبوب خارجی است که امروزه در پاسخ به سوال ظرفشویی چه مارکی خوبه، می توان این برند را برای خرید ماشین ظرفشویی معرفی کرد. ماشین های ظرفشویی این برند مانند دیگر محصولات ارائه شده توسط این برند مانند ماشین لباسشویی و … از امکانات و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند و این امر باعث شده تا برند دوو به یکی از انتخاب های خانواده ها برای خرید محصولات خود تبدیل شود.

ماشین ظرفشویی های دوو از قابلیت و امکانات منحصر به فردی مانند قابلیت شست و شوی سریع، شست و شوی طروف بسیار کثیف یا ظروفی که مواد غذایی به آن ها چسبیده است و … برخوردار هستند. نکته ای که درباره ماشین های ظرفشویی این برند وجود دارد این است که شما می توانید ظروف خود را درون این دستگاه قرار داده و برنامه شست و شو را برای چندین ساعت بعد تنظیم کنید.

بکو

 

بکو

 

بر خلاف تصور بسیار از افراد حین پاسخ به سوال ماشین ظرفشویی چه مارکی خوبه؟ نیازی به نام بردن تولید کنندگان چینی، آلمانی، آمریکایی و … نداریم و می توانیم از یکی از بهترین تولید کنندگان انواع لوازم خانگی در کشور همسایه، یعنی برند بکو نام ببریم.

ماشین ظرفشویی های تولید شده توسط برند بکو جزو پیشرفته ترین و همچنین با کیفیت ترین ماشین های ظرفشویی تولید شده در دنیا می باشند که امروزه از محبوبیت بسیار گسترده ای در سراسر دنیا برخوردار شده اند.

موتور استفاده شده در ساختار این ماشین ظرفشویی دارای قدرت فوق العاده ای بوده و بدین دلیل این دستگاه قادر به انجام عملکرد، بدون ایجاد هیچ گونه صدایی می باشد.

ماشین های ظرفشویی برند بکو در ابعاد و ظرفیت های مختلف تولید و به بازار ارائه می شوند، اما دستگاه هایی که دارای ظرفیت بالا می باشند جزو بهترین مدل های تولید شده توسط این برند هستند، بنابراین اگر قصد خریداری ماشین ظرفشویی بکو را دارید پیشنهاد می کنیم به انتخاب بزرگترین سایز این دستگاه یعنی ظرفیت 15 نفره اقدام کنید.

یکی از بهترین ویژگی های موجود در تولیدات این برند، مصرف انرژی بسیار پایین می باشد.

هایسنس

ماشین ظرفشویی هایسنس بی شک یکی از بهترین پاسخ ها به سوال ماشین ظرفشویی چه مارکی خوبه؟ می باشد، چرا که ماشین های ظرفشویی تولید شده توسط این برند از کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند. هایسنس در واقع یکی از بزرگترین برند ها در عرصه الکترونیک بوده و تا به امروز کالاهای پیشرفته ای را تولید و به بازار ارائه داده است. ماشین ظرفشویی هایسنس برنامه های بسیاری را برای شست و شوی ظروف به شما ارائه می دهد، که می توانید با توجه به جنس ظروف خود، نوع برنامه مناسب را انتخاب کنید.

ویرپول

 

ویرپول

 

ماشین ظرفشویی چه مارکی خوبه؟

اگر عملکرد فوق العاده، طراحی منحصر به فرد و همچنین سهولت استفاده از ماشین ظرفشویی برای شما دارای اهمیت است، در پاسخ به این سوال بایستی ماشین های ظرفشویی تولید شده توسط برند ویرپول را به شما معرفی کنیم.

ماشین ظرفشویی ویرپول جزو پیشرفته ترین مدل های ماشین ظرفشویی در دنیا می باشند. برند ویرپول مدل های بسیار متفاوتی را تولید و به بازار ارائه می کند که می توانید با توجه به نیاز و همچنین سلیقه شخصی خود بهترین مدل را در بین مدل های تولید شده توسط این برند انتخاب کنید.

 

 

نکات مهم برای خرید ماشین ظرفشویی

 

نکات مهم برای خرید ماشین ظرفشویی

 

هر یک از برند های معرفی شده دارای مزیت ها و معایب هایی هستند و همچنین کارایی های مختلفی هم مانند میزان مصرف متفاوت در آب، تفاوت تایم های شستشو، جنس بدنه در ساخت این دستگاه ها، نوع موتور و … دارند که شما با تحقیق تخصصی می تودانید با توجه به بودجه و نیاز خود بهترین نوع ماشین ظرفشویی را انتخاب کنید.

مطالعه مفید: راهنمای خرید ماشین ظرفشویی (10 نکته مهم)

صانا سرویس

این مجموعه در تلاش است تا شما عزیزان در فرایند نصب و در زمان تعمیرات بتوانید در کوتاه ترین و آسان ترین روش به نصب یا تعمیر وسایل خود بپردازید. کارمندان این مجموعه قادر هستند تا نصب و تعمیرات هر گونه برند و نوع لوازم برقی را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *