صانا سرویس

تعمیرات و فروشگاه

تلفن

05138721212
09150881992

آدرس

مشهد، بلوار پیروزی، بلوار رضوی، ابتدای رضوی 22، فاز تجاری، پلاک 5

صانا سرویس؛ کنار شما، رو به آینده

تعمیر لباسشویی دوو مشهد

یکی از برندهایی که امروزه بسیاری از مردم برای تهیه وسایل منزل به سراغ آن می روند، برند دوو است و همین امر باعث شده تا نیاز به تعمیر لباسشویی دوو مشهد روز به روز بیشتر شود. شما برای عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی خود در برند دوو می توانید از خدمات صانا سرویس استفاده کنید و حتی می توانید برای پیدا کردن مشکلات وسایل خود از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

مطالعه مفید: تعمیر لباسشویی مشهد

مزایای استفاده از خدمات تعمیر لباسشویی دوو مشهد صانا سرویس

مشاوره رایگان

یکی از مهم ترین ویژگی های مجموعه صانا سرویس، مشاوره رایگان است چرا که شما می توانید در ابتدا برای مشکلی که با دستگاه خود برخورده اید، با ما تماس حاصل کنید و پس از دریافت مشاوره برای تعمیر دستگاه اقدام کنید.

تکنسین های مجرب

یکی از ویژگی های مثبت مجموعه صانا سرویس، تکنسین و مهندسین این مجموعه است چرا که تمام کارد مجموعه ما اطلاعات و تجربه کافی را برای تعمیر وسایل الکتریکی منزل شما دارند و دیگر نیازی به نگرانی برای به درستی تعمیر نشدن دستگاه وجود ندارد.

تعمیرات تخصصی

تعمیرکاران و تکسین های مجموعه ما از روش ها سنتی برای تعمیر و رفع مشکل دستگاه های الکتریکی استفاده نکرده و تعمیرات را به صورت کاملا تخصصی و اصولی اجرا خواهند کرد.

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات غیر اورجینال با وجود هزینه کمتری که به دنبال خواهند داشت، ممکن است پس از مدتی مجددا نیاز به تعمیر داشته باشند و یا حتی به دیگر قطعات دستگاه آسیب برسانند اما با استفاده از خدمات صانا سرویس شما می توانید از اورجینال بودن قطعات مورد استفاده در تعمیر اطمینان حاصل کنید.

تعمیر در محل

یکی از مزایای استفاده از خدمات مجموعه ما، تعمیر دستگاه در محل و در حضور شما است. برای تعمیر برخی از قطعات مانند برد دستگاه ممکن است نیاز به انتقال قطعه به تعمیرگاه وجود داشته باشد اما تا حد امکان تکنسین های ما تعمیر دستگاه را در محل انجام خواهند داد.

اعزام تکنسین در کمترین زمان

یکی از نکاتی که ممکن است برای بسیاری از افراد اهمیت بسیاری داشته باشد، اعزام تعمیرکار و انجام خدمات در کمترین زمان ممکن است. مجموعه صانا سرویس در تمام سال های فعالیت خود بر این تلاش بوده تا در اولین فرصت و کمترین زمان، تکنسین را به محل تعمیر اعزام کند تا سلامت دستگاه شما به خطر نیافتد.

مراحل تعمیر لباسشویی دوو مشهد

تماس با صانا سرویس

در قدم اول شما ممکن است مشکلی را در دستگاه مشاهده کرده و بر اساس نیاز به تعمیر و رفع آن مشکل با مجموعه صانا سرویس در تماس باشید.

برخی از مشکلات ساده تر هستند و شما می توانید آن ها را برطرف کنید اما درصورتی که مشکل دستگاه جدی است و یا شما اطلاعاتی درباره تعمیر کردن دستگاه خود ندارید، پیشنهاد می شود که در اولین فرصت با ما در تماس باشید.

مشاوره و عیب یابی

شما می توانید از مشاوره رایگان مجموعه صانا سرویس استفاده کرده و مشکل دستگاه را پیدا کنید. در فرآیند عیب یابی تکنسین با توجه به مواردی که شما اعلام کرده اید، قطعات و عملکرد دستگاه را مورد بررسی قرار می دهد تا بتواند ریشه و علت مشکل دستگاه و عملکرد نامناسب را تشخیص دهد.

اعزام متخصص به محل

با توجه به مشکلاتی که جا به جا کردن وسایل منزل به دنبال خواهند داشت، مجموعه صانا سرویس پس از تماس شما و فرآیند عیب یابی، در اولین فرصت تعمیرکار متخصص در حوزه وسیله شما را به محل برای انجام خدمات تعمیر لباسشویی دوو مشهد اعزام خواهد کرد.

انتقال دستگاه به تعمیرگاه در صورت نیاز

برخی از مشکلاتی که برای وسایل منزل رخ می دهند ممکن است نیاز به بررسی بیشتر در تعمیرگاه داشته باشند، برای مثال درصورتی که برد دستگاه شما آسیب دیده باشد، تکنسین ما برد را برای انجام تعمیر و رفع مشکل به تعمیرگاه انتقال می دهد و پس از انجام خدمات مورد نیاز بر روی قطعه، تکنسین قطعه را به محل باز گردانده و بر روی دستگاه نصب خواهد کرد.

تست عملکرد دستگاه

پس از تعمیر و انجام خدمات مورد نیاز بر روی دستگاه، تکنسین های ما وسیله را تست خواهند کرد تا از عملکرد صحیح دستگاه و برطرف شدن مشکل اطمینان حاصل کنند.

خدمات

تعویض بلبرینگ و کاسه نمد

کاسه نمد در ماشین لباسشویی وسیله ای حیاتی است که در حقیقت یک قطعه پلاستیکی است که مرز بین خشکی و آب را مشخص می کند و خرابی آن می تواند منجر به نشت آب شود.

تعویض و رفع مشکلات سه نظام

حرکت و تولید سروصدا از عواملی است که نشان می دهد شما باید سه نظام ماشین لباسشویی را تعویض کنید که در این مسیر می توانید از متخصصین صانا سرویس کمک بگیرید.

تعمیر و تعویض پمپ تخلیه

برای تعویض پمپ تخلیه در ابتدا باید جریان برق به صورت کامل قطع شود و سپس بخش بالای و جا پودری از دستگاه جدا شود، در ادامه بخش های درب و پیچ های جلویی جدا شده و پمپ تعویض شود.

تعمیر و تعویض شیر برقی

یکی از مهم ترین قطعات ماشین لباسشویی شیر برقی است که وظیفه قطع و وصل کردن جریان آب ورودی به دستگاه را دارد پس شما باید تعمیر و تعویض آن را به متخصصین در حوزه تعمیر لباسشویی مشهد بسپارید.

تعمیر و تعویض سوئیچ درب

برای تعویض میکرو سوئیچ در ابتدا باید تست گرفته شود و درصورت نیاز متخصصین مجموعه صانا سرویس در جهت تعمیر و تعویض این قطعه همراه شما خواهند بود.

رفع آب ریزی و لرزش

یکی از مشکلات رایج در حوزه تعمیر لباسشویی، آب ریزی و لرزش است که شما می توانید از خدمات صانا سرویس برای رفع و پیشگیری از این مشکلات در لباسشویی خود استفاده کنید.

تعویض لاستیک دور درب

یکی دیگر از مهم ترین قطعات در ماشین لباسشویی، لاستیک دور درب ماشین است که نقش بزرگی در بهینه سازی عملکرد دستگاه دارد پس شما باید اهمیت ویژه ای به مشکلات و تعمیر این قطعه بدهید.

تعویض المنت و سنسورها

عملکرد المنت و سنسور بدین صورت است که در هر برنامه شست و شو، لباسشویی به دمای خاصی نیاز دارد که سنسور ها دما را بر اساس شست و شو تنظیم می کنند و المنت ها را تنظیم می کنند تا دمای موردنیاز تامین شود.

تعویض کمک فنرهای لباسشویی

اگر کمک فنر های ماشین لباسشویی ضعیف شده باشند و یا آسیب دیده باشند، لباسشویی در حین شست و شو حرکت می کند و ممکن است آسیب ببیند که شما برای رفع این مشکل می توانید از متخصصین ما کمک بگیرید.

رفع بوی نامطبوع لباسشویی

برای رفع بوی نامطبوع و جرم گیری ماشین لباسشویی در ابتدا باید بررسی شود تا علت مشکل پیدا شود و سپس متخصصین می توانند بر اساس مشکل، بوی نامطبوع را رفع کنند و دستگاه را جرم گیری کنند.

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی دوو

  • نوع خدمات تعمیر لباسشویی دوو مشهد هزینه خدمات
  • سرویس کامل لباسشویی 300 الی 500 هزار تومان
  • تعمیر برد لباسشویی 800 الی 1600 هزار تومان
  • تعویض میکروسوئیچ درب 550 الی 650 هزار تومان
  • تعویض کمک ها 500 الی 900 هزار تومان
  • تعویض لاستیک دور درب 550 الی 950 هزار تومان
  • نصب مجدد لباسشویی 400 هزار تومان
  • تعویض فیلتر ماشین لباسشویی 350 هزار تومان

فرم درخواست مشاوره و تعمیر

درصورت بروز هرگونه مشکل در یخچال، می توانید برای دریافت مشاوره، عیب یابی و تعمیر با ما در ارتباط باشید.


    ارور های رایج در ماشین لباسشویی دوو

    ارور E1

    این ارور مرتبط با آب موجود در دیگ لباسشویی است که نمایش آن بدین معناست که میزان آب موجود در دیگ لباسشویی بیش از حد معمول است که این امر می تواند به دلیل مشکل در پمپ تخلیه رخ دهد.

    ارور E5

    این ارور مرتبط با برد الکترونیکی ماشین لباسشویی است که اگر برد الکترونیکی دستگاه ولتاژ بیش از حدی را اندازه گیری کند، این ارور بر روی صفحه نمایشگر نمایش داده می شود.

    ارور E8

    این ارور مرتبط با موتور ماشین لباسشویی است که نمایش آن بر روی صفحه نمایشگر بدین معناست که اتصالات موتور ممکن است سولفاته کرده باشند و یا حتی موتور دستگاه از کار افتاده باشد.

    ارور H2

    این ارور مرتبط با دمای آب داخل ماشین است که نمایش آن در نمایشگر بدین معناست که سنسور دمای آب اتصال کرده و یا دمای غیر عادی را تشخیص می دهد.

    ارور H4

    این ارور مرتبط با دمای آب است که اگر شست و شوی لباس ها با دمای آب بسیار زیادی صورت بگیرد این ارور بر روی صفحه نمایشگر نمایش داده می شود.

    ارور IE

    این ارور مرتبط با آب ورودی به داخل ماشین است که نمایش این ارور بدین معناست که آب موردنیاز وارد ماشین لباسشویی نمی شود که دستگاه پروسه شست و شو را شروع کند.

    ارور OE

    این ارور مرتبط با تخلیه نشدن ماشین لباسشویی است و نمایش آن بدین معناست که ماشین لباسشویی نمی تواند آبی که داخلش هست را تخلیه کند.

    ارور PEF

    این ارور مرتبط با پمپ تخلیه است که نمایش این ارور بدین معناست که فیلتر پمپ تخلیه مسدود است و ممکن است اشیائی درون آن گیر کرده باشد.

    مشکلات رایج در تعمیر لباسشویی دوو مشهد

    تعمیر قفل درب لباسشویی

    یکی از مشکلات رایجی که در حوزه تعمیر لباسشویی دوو مشهد دیده می شود، باز نشدن درب ماشین لباسشویی در پایان برنامه شست و شو است که علامت قفل بر روی صفحه نمایشگر ثابت می ماند. این مشکل می تواند به صورت دیگری نیز بروز پیدا کند که پس از زدن دکمه استارت برای شروع شست و شو، درب ماشین قفل نشود و برنامه شست و شو شروع نشود.

    لرزش زیاد ماشین لباسشویی

    یکی دیگر از مشکلاتی که برای ماشین لباسشویی های دوو در حوزه تعمیر لباسشویی دوو مشهد رخ می دهد،  لرزش زیاد است که می تواند بر اثر مشکل بلبرینگ های دستگاه باشد اما درصورتی که بلبرینگ ها سالم باشند، ممکن است مشکل از پایه های دستگاه باشد.

    عدم تخلیه آب پس از شست و شو

    درصورتی که پمپ تخلیه دستگاه بعد از گذشت مدتی فرسوده شود و یا اشیائی داخل آن گیر کرده باشد، ممکن است مشکلاتی مانند تخلیه نشدن آب پس  از شست و شو و حتی عدم آبکشی لباس ها در ماشین لباسشویی شما دیده شود.

    چه زمان برای تعمیر لباسشویی دوو اقدام کنیم؟

    تعمیر لباسشویی دوو مشهد

    یکی از سوالات رایجی که برای کاربران پیش می آید این است که در صورت مشاهده چه علائمی و یا در چه زمانی باید برای تعمیر لباسشویی دوو مشهد اقدام کنید؟ در پاسخ به این سوال به بررسی برخی از شایع ترین علائمی می پردازیم که نشان دهنده عملکرد نامناسب دستگاه و یا خرابی قطعه ای در ماشین لباسشویی است. درصورت مشاهده هر یک از این علائم بهتر است در اولین فرصت برای عیب یابی و تعمیر لباسشویی دوو مشهد اقدام کنید.

    شروع نشدن برنامه شست و شو

    یکی از علائمی که نشان دهنده نیاز دستگاه به بررسی و عیب یابی است، روشن نشدن دستگاه است. درصورتی که از وصل بودن برق به دستگاه اطمینان حاصل کردید و باز هم چراغ های پنل روشن نمی شوند و یا دکمه های دستگاه کار نمی کنند باید برای عیب یابی و بررسی ماشین لباسشویی خود اقدام کنید.

    عدم شروع فرآیند آبگیری

    درصورتی که آب وارد دستگاه نمی شود، در ابتدا باید لوله ورودی آب را برای پیدا کردن پیچ خوردگی و یا گرفتگی بررسی کنید و سپس می توانید شیر آب را بررسی کنید که بسته نباشد. این مشکل می تواند مرتبط با عوامل مختلفی برای ماشین لباسشویی شما رخ دهد که این علائم عبارتند از:

    • انسداد فیلتر لوله
    • قطع بودن آب
    • خراب بودن شیر برقی
    • پیچ خوردگی لوله ورودی آب

    توقف ماشین لباسشویی هنگام برنامه شست و شو

    اگر در حین برنامه شست و شو، ماشین لباسشویی شما ناگهان خاموش می شود باید از یک تعمیرکار حرفه ای در حوزه تعمیر لباسشویی دوو مشهد کمک بگیرید چرا که این مشکل می تواند مرتبط با عوامل مختلفی برای دستگاه رخ دهد.

    نکاتی برای افزایش طول عمر لباسشویی دوو

    تعمیر لباسشویی دوو مشهد

    در این قسمت به بررسی برخی از نکاتی می پردازیم که شما با رعایت آن ها می توانید عملکرد دستگاه خود را در مدت بیشتری بهینه نگه دارید و همچنین طول عمر ماشین لباسشویی را افزایش دهید تا نیاز به تعمیر لباسشویی دوو مشهد را به حداقل برسانید.

    رعایت فاصله بین لباسشویی و دیوار

    یکی از نکاتی که شما باید به آن توجه داشته باشید این است که هنگام انتخاب کردن محل قرار گیری ماشین لباسشویی، فاصله ای را در حدود 5 سانتی متر بین دیوار و دستگاه رعایت کنید.

    بستن فلکه شیر تغذیه آب

    یکی از نکاتی که باعث افزایش طول عمر دستگاه ماشین لباسشویی شما می شود این است که در زمان هایی که از دستگاه استفاده نمی کنید، فلکه شیر تغذیه آب را ببندید.

    تمیز کردن لاستیک دور درب

    شما بهتر است پس از هر برنامه شست و شو، پس از تمام شدن شست و شو لاستیک دور درب دستگاه را با پارچه ای  تمیز خشک کنید تا رطوبت در لاستیک باقی نماند.

    تمیز کردن جاپودری

    یکی دیگر از نکاتی که رعایت آن منجر به افزایش طول عمر دستگاه و عدم نیاز به تعمیر لباسشویی الجی مشهد می شود، تمیز کردن جاپودری پس از هر برنامه شست و شو است.

    توجه به ظرفیت ماشین لباسشویی

     

    توجه به ظرفیت ماشین لباسشویی

     

    یکی از عوامل تاثیر گذار در پیشگیری از تعمیر لباسشویی دوو مشهد، توجه به ظرفیت لباس هایی است که قصد قرار دادن آن ها را در مخزن ماشین لباسشویی دارید، چرا که توجه به این نکته منجر به افزایش طول عمر ماشین لباسشویی نیز می شود.

    در واقع قرار دادن حجم لباس بیشتر از ظرفیت دستگاه، منجر به فشار نسبتا زیاد در ماشین لباسشویی می شود و پس از گذشت مدتی با مشکلات متعددی در عملکرد ماشین لباسشویی دوو مواجه خواهید شد.

    همانطور که می دانید ماشین های لباسشویی در ظرفیت های مختلفی تولید و به بازار ارائه می شوند که بایستی با توجه به ظرفیت تعیین شده دستگاه حجم مناسبی از لباس ها را در مخزن آن ها قرار دهید.

    عدم استفاده از ماشین لباسشویی در ساعات اوج مصرف

    یکی از موارد دیگری که در سلامت دستگاه شما نقش بسزایی دارد و با رعایت آن می توانید از تعمیر لباسشویی دوو مشهد پیشگیری کنید، عدم استفاده از ماشین لباسشویی در ساعات اوج مصرف می باشد.

    همانطور که می دانید در برخی از ساعات روز میزان مصرف برق به شدت افزایش میابد و در این ساعات امکان نوسانات برقی و همچنین عدم انتقال جریان الکتریکی مناسب با مشکل مواجه می شود، بدین دلیل اگر در این ساعات از ماشین لباسشویی خود استفاده کنید ممکن است دستگاه به علت نوسانات برقی روشن نشود یا بسوزد، بنابراین بهتر است شست و شوی لباس های خود را با استفاده از ماشین لباسشویی به ساعات پایانی شب یا صبح زود موکول کنید.

     

     

     

    تعمیر لباسشویی دوو مشهد چقدر هزینه دارد؟

    تعمیر لباسشویی دوو مشهد چقدر هزینه دارد؟

    یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است برای شما پیش از اقدام به تعمیر لباسشویی خود پیش آید، این است که هزینه تعمیر دستگاه چقدر است و یا چطور محاسبه می شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که هزینه تعمیرات بر اساس عیب یابی و نوع تعمیر مشخص می شود.

    به صورت واضح تر، هزینه تعمیرات بر اساس نوع و شدت خرابی مشخص می شود و سپس تکنسینی که دستگاه شمارا بررسی و عیب یابی کرده است می تواند هزینه تعمیرات را تخمین زده و به شما اعلام کند.

    برای تعمیر لباسشویی شما در قدم اول باید از متخصصین فنی مجموعه های تعمیرات لوازم خانگی، درخواست مشاوره و عیب یابی کنید. در این مرحله یک تکنسین مجرب برای بررسی دستگاه و پیدا کردن مشکل دستگاه به محل مراجعه می کند و با توجه به موارد و علائمی که لباسشویی شما دارد، مشکل را پیدا می کند.

    نکته مهمی که در هزینه تعمیرات تاثیر گذار است، تعویض قطعه است. پس از اینکه تکنسین دستگاه را بررسی کند به شما اعلام خواهد کرد که آیا قطعه و یا قطعاتی در ماشین لباسشویی نیاز به تعمیرات دارد یا خیر. درصورتی که ماشین لباسشویی شما نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، هزینه آن قطعه بر روی هزینه تعمیر لباسشویی دوو مشهد اضافه خواهد شد.

    هزینه تعمیر هر یک از قطعات در ماشین لباسشویی مقدار مشخصی دارد و می توان گفت که پاکسازی فیلتر ها از هزینه بسیار زیادی برخوردار نیست و می تواند در مدت زمان کم انجام شود. هزینه تعویض و سرویس ماشین های لباسشویی می تواند بر اساس مدل و ظرفیت های آن متفاوت باشد چرا که قطعات و اجزای هر نوع از ماشین لباسشویی با یکدیگر متفاوت هستند.

    مطالعه بیشتر

    انواع تعمیر لباسشویی دوو مشهد

    انواع تعمیر لباسشویی دوو مشهد​

    تعمیر وسایل برقی در منزل یک کار بسیار تخصصی است که بهتر است شما به جای آنکه تلاش کنید خودتان مشکلات وسایل را برطرف کنید از متخصصین و مهندسین که در حوزه تعمیر لباسشویی دوو مشهد فعال هستند برای برطرف سازی مشکلات وسایل برقی خود کمک بگیرید. در این قسمت به بررسی برخی از انواع تعمیر ماشین لباسشویی های دوو می پردازیم.

    تعمیر موتور

    یکی از مشکلات اساسی که ممکن است برای هر ماشین لباسشویی بدون توجه به برند آن رخ دهد، خرابی در موتور دستگاه است که درصورت مشکل و خرابی در موتور دستگاه، هیچ یک از قطعات ماشین لباسشویی دیگر نمی تواند به فعالیت خود ادامه دهد پس شما بهتر است در اولین فرصت با مجموعه صانا سرویس برای تعمیر موتور ماشین لباسشویی خود تماس بگیرید.

    این مشکل را در ابتدا می توان با صدای وز وز تشخیص دهید و برای پیشگیری از آن اقدام کنید. برخی دیگر از نکاتی که به شما نشان می دهد موتور دستگاه دچار نقص شده است عبارتند از: نچرخیدن دیگ ماشین، خشک نشدن لباس ها و شسته نشدن لباس ها.

    تعمیر شیر برقی

    شیر برقی در ماشین لباسشویی مسئولیت کنترل حجم آب ورودی به دستگاه را دارد که ماشین های لباسشویی دارای دو شیر برقی برای آب گرم و آب سرد هستند اما نکته ای که شما باید به آن توجه داشته باشید این است که خرابی شیر برقی بیشتر در حوزه آب سرد رخ می دهد که علت آن می تواند یخ زدگی در مسیر انتقال آب به ماشین لباسشویی باشد.

    تعمیر برد الکترونیک

    مهم ترین قطعه دیجیتالی در ماشین های لباسشویی، برد نام دارد که نقص فنی و خرابی در برد می تواند منجر به اختلال در روند فرایند های از پیش تعیین شده در ماشین شود. درصورتی که برد الکترونیک دچار مشکل شده باشد، ممکن است دستگاه به صورت ناگهانی خاموش شود و یا پنل جلویی آن کاملا از کار بیافتد.

    یکی از نکاتی که شما باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر احساس می کنید روند فعالیت ماشین لباسشویی شما کند تر شده، بهتر است پیش از خرابی برد در جهت تعمیر و پیشگیری از خرابی آن برای دریافت خدمات در حوزه تعمیر لباسشویی دوو مشهد اقدام کنید که می توانید با مجموعه صانا سرویس تماس بگیرید و از خدمات عیب یابی ما استفاده کنید.

    نکات مهم در شست و شوی بهتر با ماشین لباسشویی دوو

    نکات مهم در شست و شوی بهتر با ماشین لباسشویی دوو

    ماشین لباسشویی یکی از مهم ترین وسایل در هر خانه ای محسوب می شود چرا که باعث شده تا فرآیند زمان بر و خسته کننده شست و شوی دستی لباس ها برای مردم تنها به قرار دادن لباس ها در ماشین و تنظیم برنامه شست و شو تبدیل شود و مردم بتوانند به راحتی و بدون مصرف انرژی زیاد به شست و شوی لباس های خود بپردازند.

    یکی از نکات مهم درباره ماشین لباسشویی ها این است که درصورتی که شما بتوانید به درستی از این دستگاه استفاده کنید، لباس ها به بهترین حالت شسته و تمیز به شما تحویل داده می شوند اما درصورت رعایت نکردن این نکات علاوه بر تمیز نشدن لباس ها، نیاز شما به خدمات تعمیر لباسشویی دوو مشهد افزایش پیدا خواهد کرد.

    در ادامه به بررسی برخی از مهم ترین نکات برای شست و شوی صحیح لباس ها ماشین لباسشویی می پردازیم که رعایت این نکات می تواند باعث تمیزی بیشتر لباس ها و عدم نیاز شما به خدمات تعمیر لباسشویی دوو مشهد شود.

    مرتب سازی لباس ها بر اساس رنگ

    لباس های رنگی معمولا در صورت خیس شدن و برخورد با آب از خود رنگ پس می دهند و درصورتی که شما لباس های سفید خود را با لباس های رنگی در یک برنامه شست و شو قرار دهید، احتمال رنگی شدن لباس های سفید شما بسیار است.

    در این راستا بهتر است شما لباس های تیره رنگ، رنگی و سفید را از یکدیگر جدا کرده و در برنامه های شست و شوی مختلف به شست و شوی این لباس ها بپردازید تا از رنگی شدن و خراب شدن لباس های خود جلوگیری کنید.

    نظافت ماشین لباسشویی

    یکی از نکاتی که به شما کمک می کند تا نیاز کمتری به دریافت خدمات تعمیر لباسشویی دوو مشهد داشته باشید، رعایت نظافت ماشین لباسشویی است. بهتر است شما پس از هر برنامه شست و شو، محل تخلیه آب اضافی را بررسی کنید تا آب در آن باقی نمانده باشد و از بو گرفتن محیط ماشین لباسشویی خود جلوگیری کنید. بهتر است پس از برنامه شست و شو، درب ماشین لباسشویی خود را باز بگذارید تا رطوبت دستگاه به کلی بخار شده و خشک شود.

    دمای آب دستگاه

    بهتر است شما برای شست و شوی لباس های خود، دمای آب را بر اساس جنس لباس ها مشخص کنید چرا که درصورت تنظیم کردن دمای آب مناسب، از خراب شدن لباس ها جلوگیری می شود و شما می توانید در مدت زمان بیشتری از لباس های خود استفاده کنید.

    مواد شوینده مناسب

    یکی از مهم ترین نکاتی که شما باید برای شست و شوی لباس های خود با ماشین لباسشویی رعایت کنید، استفاده از مواد شوینده مناسب است چرا که میزان مواد شوینده و حتی نوع آن ها باید بر اساس برنامه شست و شو و جنس لباس ها مشخص شود تا از آسیب دیدن لباس ها جلوگیری شود.

    بررسی لیبل لباس ها

     

    بررسی لیبل لباس

     

    در تمامی لباس ها لیبل هایی حاوی دستور العمل های مراقبت از لباس و همچنین نحوه شست و شوی صحیح لباس وجود دارد که برای پیشگیری از فرسایش لباس و همچنین آسیب به جنس لباس بایستی به آن ها توجه داشته باشید. به طور مثال ممکن است شست و شوی لباس شما با استفاده از آب گرم منجر به آسیب به لباس شود، بنابراین یکی از مهم ترین نکات شست و شو لباس با استفاده از ماشین لباسشویی، بررسی لیبل پیش از قرار دادن لباس در مخزن ماشین لباسشویی می باشد.

    لازم به ذکر است که امروزه تمامی ماشین های لباسشویی توسط برند دوو دارای برنامه های شست و شوی مختلفی می باشند که با توجه به نوع و جنس پارچه ها می توانید برنامه مناسب شست و شو را انتخاب کنید. انتخاب برنامه مناسب شست و شو از نیاز به تعمیر لباسشویی دوو مشهد پیشگیری می کند.

    چرخش درام

    چرخش درام ماشین لباسشویی با توجه به تعداد دور های آن در دقیقه اندازه گیری می شود و می توانید با توجه به آن چرخش شست و شو را تنظیم کنید، چرا که اگر جنس لباس های شما ظریف باشد، بایستی چرخش را بین 300 تا 500 دور در دقیقه تنظیم کنید و در صورت سنگین بودن لباس ها بهتر است میزان چرخش لباس ها را روی 1000 دور در دقیقه انتخاب کنید. تناسب میزان چرخش درام ماشین لباسشویی با جنس لباس ها از تعمیر لباسشویی دوو مشهد پیشگیری می کند.

    رایج ترین مشکلات ماشین لباسشویی دوو

    رایج ترین مشکلات ماشین لباسشویی دوو

    برای تعمیر مشکلاتی که در ماشین لباسشویی دوو ایجاد می شود، بهتر است از تکنسین های نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو در مشهد کمک بگیرید، زیرا تکنسین های نمایندگی از تخصص بسیار بالایی در حوزه تعمیر ماشین لباسشویی دوو برخوردار هستند و می توانند در کوتاه ترین زمان تعمیر لباسشویی دوو مشهد را انجام دهند.

    در ادامه رایج ترین مشکلاتی که ممکن است در صورت استفاده از ماشین لباسشویی دوو با آن مواجه شوید را به شما معرفی خواهیم کرد تا با شناسایی آن ها در کوتاه ترین زمان قادر به تعمیر لباسشویی دوو مشهد شوید.

    • نشتی آب در ماشین لباسشویی دوو
    • سوختن پمپ تخلیه دستگاه
    • بروز مشکل در تایمر
    • بروز مشکل در برد الکتریکی
    • خرابی المنت حرارتی
    • بروز مشکل در قطعه ترمیستور
    • بروز مشکل در بلبرینگ ماشین لباسشویی
    • خرابی کاسه نمادی
    • خرابی شفت
    • پاره شدن لاستیک دور درب ماشین لباسشویی دوو
    • پارگی شلنگ تخلیه و پیچ خوردگی آن
    • بروز مشکل در شلنگ ورودی
    • و ...

    در واقع شما در صورت استفاده از هر نوع ماشین لباسشویی در برند های مختلف، ممکن است با مشکلات بسیاری مواجه شوید که برای رفع آن ها بهترین راه حل، کمک گرفتن از تکنسین های تعمیر ماشین لباسشویی است.

    روش پاک کردن لکه های مختلف با لباسشویی دوو

    روش پاک کردن لکه های مختلف با لباسشویی دوو

    یکی از مشکلاتی که تعداد قابل توجهی از مردم در طول زندگی خود با آن مواجه می شوند، وجود لکه های مختلف بر روی لباس است که ممکن است برخی از این لباس ها با شست و شوی ساده توسط ماشین لباسشویی پاک نشده و همچنان بر روی لباس شما باقی بمانند.

    در شرایط این چنین ممکن است برخی از مردم به اشتباه بر این باور باشند که ماشین لباسشویی آن ها دچار مشکل شده و علت پاک نشدن برخی از لکه ها پس از برنامه شست و شو، وجود مشکل در دستگاه است و در این راستا در جهت دریافت خدمات تعمیر لباسشویی دوو مشهد اقدام خواهند کرد اما نکته اینجاست که درحقیقت لباسشویی شما مشکلی ندارد، لکه شما روش نادرستی را برای پاک کردن لکه ها از روی لباس های خود انتخاب کرده اید.

    لکه وایتکس

    وایتکس یکی از مواد شوینده ای است که قابلیت سفید کنندگی بسیار بالایی دارد و بسیاری از افراد از این ماده شوینده برای تمیزکاری سطوح و نقاط مختلف در منازل خود استفاده می کنند اما از معایب این ماده می توان به این نکته اشاره کرد که درصورت ریختن وایتکس بر روی لباس های شما، پارچه رنگ خود را از دست خواهد داد و لکه ای بی رنگ بر روی لباس ها بوجود خواهد آمد.

    نکته ای باید در نظر داشته باشید این است که درحقیقت شما نمی توانید به صورت کامل لکه وایتکس را از روی لباس های خود پاک کنید، بلکه درصورتی که در زمان مناسب اقدام کنید می توانید از پخش شدن لکه و بزرگ شدن آن جلوگیری کنید.

    در هنگامی که وایتکس بر روی لباس شما می ریزد، باید به عنوان اولین کار لباس را آب فراوان شست و شو دهید چرا که آب مانع پخش شدن وایتکس بر روی لباس خواهد شد. در ادامه شما می توانید جوش شیرین را با آب مخلوط کرده و ترکیبی خمیری شکل بوجود آمده را بر روی لکه لباس بمالید و بعد از گذشت چند دقیقه، مجدد لباس را با آب فراوان شست و شو دهید.

    لکه روغن

    لکه روغن یکی از لکه هایی است که به راحتی پاک نمی شوند و می توان گفت سرسختی این لکه آنقدر زیاد است که نه تنها شست و شو با ماشین لباسشویی این لکه را پاک نخواهد بلکه حتی خدمات تعمیر لباسشویی دوو مشهد نمی تواند باعث شود تا این لکه توسط شست و شوی ساده با لباسشویی از بین برود.

    برای از بین بردن لکه روغن بر روی لباس می توانید راه های زیر را بلافاصله پس از ایجاد لکه انجام داده تا لباس شما تاحدودی تمیز شده و لکه پاک شود.

    1. در قدم اول روغن را با چاقو از روی لباس خود بردارید و سپس با استفاده از یک دستمال بدون طرح، تلاش کنید تا روغن جذب شده به لباس را تمیز کنید. در نظر داشته باشید که اگر دستمال شما طرح داشته باشد، ممکن است لباس شما طرح دستمال را نیز جذب کند و لکه بدتر شود.
    2. روی لکه را با مایع ظرفشویی پر کنید و چند لحظه لباس را بمالید و سپس لباس را به مدت 10 دقیقه در همان وضعیت نگه دارد.
    3. پس از گذشت 10 دقیقه، محل لکه را با آب گرم شست و شو دهید و بهتر است پس از تمیز کردن لکه لباس را درون ماشین لباسشویی قرار داده و یک بار نیز با لباسشویی لباس را شست و شو دهید.

    لکه جوهر

    یکی از لکه هایی که ممکن است بر روی لباس افراد در هر رده سنی مشاهده شود، لکه جوهر است. امروزه انواع خودکارهای مختلفی در بازار وجود دارد و این گستردگی نوع خودکار بدین معناست که جوهر های مختلفی با سازنده های متفاوت در این خودکار ها استفاده شده است.

    در این قسمت به بررسی روش های مختلف برای پاک کردن لکه جوهر از روی لباس ها می پردازیم اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که علت پاک نشدن جوهر از روی لباس، خراب بودن و مشکل دار بودن ماشین لباسشویی شما نیست و نیازی به خدمات تعمیر لباسشویی دوو مشهد وجود ندارد بلکه شما باید بدانید که جوهر را با چه روشی از روی لباس خود پاک کنید.

    نکته ای که باید درباره لکه جوهر بدانید این است که لکه جوهر هایی که برپایه آب هستند مانند ماژیک وایت برد به راحتی قابل تمیز شدن با شست و شوی ساده هستند اما درصورتی که لکه بر پایه آب نیست، باید در اولین فرصت در جهت تمیز کردن آن اقدام کنید چرا که گذشتن زمان و تثبیت لکه باعث می شود که پاک کردن لکه بسیار دشوار تر شود.

    • استفاده از اسپری مو: در این روش شما باید پارچه ای را بر روی لکه قرار داده و سپس لکه را با اسپری مو بپوشانید، از یک دستمال دیگر برای تمیز کردن محل لکه استفاده کنید و سپس لباس را با ماشین لباسشویی شست و شو دهید.
    • استفاده از آب لیمو: آب لیمو می تواند مانند یک سفید کننده عمل کند و لکه را از روی برخی از جنس لباس ها به راحتی پاک کند. برای تمیز کردن با این روش شما باید یک پارچه پشمی را به آب لیمو آغشته کنید و آن را بر روی لکه بگذارید، این کار را باید تا زمانی که لکه پاک می شود تکرار کنید و پس از آن می توانید لباس را به صورت معمول برای از بین بردن آب لیمو شست و شو دهید.

    لکه خون

    دیدگاهی که نسب به لکه خون بر روی لباس ها و یا ملحفه وجود دارد بدین صورت است که افراد تصور دارند که این لکه به راحتی پاک نمی شود و یا پس از شست و شو ممکن است لکه صورت کمرنگ و یا حتی زرد روی پارچه باقی بماند اما درصورتی که شما ضوابط شست و شو و از بین بردن لکه خون را رعایت کنید، می توانید به سادگی این لکه را پاک کرده و لباس خود را استفاده کنید چرا که درصورت رعایت نکردن این نکات و شست و شوی پارچه تنها با استفاده از ماشین لباسشویی ممکن است این تصور نادرست را ایجاد کند که دستگاه مشکل دارد و نیاز به بررسی توسط متخصص تعمیر لباسشویی دوو مشهد وجود ندارد.

    راه حل اول از بین بردن لکه خون استفاده از آب اکسیژنه است که این ماده به عنوان یک سفید کننده مورد استفاده قرار می گیرد. نکته ای که در مورد استفاده از این ماده سفید کننده وجود دارد این است که افرادی که تا به حال از آن استفاده نکرده اند ممکن است آشنایی نداشته باشند درباره این ماده اما در برخی از خشکشویی ها از این ماده برای تمیز کردن لکه های لباس ها استفاده می شود.

    درصورتی که شما دسترسی به آب اکسیژنه نداشته باشید، می توانید از جوش شیرین برای پاک کردن لکه خون نیر استفاده کنید بدین صورت که ترکیب خمیری از جوش شیرین و آب آماده کنید و این ماده خمیری را بر روی لکه قرار داده و پس از گذشت 30 دقیقه، ماده را از روی پارچه تمیز کنید و لباس را با ماشین لباسشویی شست و شو دهید.

    راه حل سوم برای تمیز کردن لکه خون، استفاده از سرکه است. شما می توانید مقداری سرکه بر روی لکه خشک شده خون ریخته و به مدت 10 الی 15 دقیقه پارچه را استراحت داده و سپس سرکه را از روی لباس تمیز کنید. این روش را می توانید چنان تکرار کنید که لکه پاک شده و سپس لباس را با ماشین لباسشویی شست و شو دهید.

    در صورتی که شما در خانه نیستید و دسترسی به مواد شوینده و پاک کننده ندارید می توانید از نمک برای تمیز کردن لکه استفاده کنید. در این روش شما باید تا زمانی که لکه تازه است اقدام کنید و نمک بر روی لکه ریخته و اجازه دهید تا نمک، لکه را جذب کند و سپس آن را تمیز کنید اما اگر در خانه هستید، بهتر است با ترکیب آب و نمک ماده ای خمیری درست کرده و آن را بر روی لکه قرار دهید و پس از گذشت مدتی خمیر را پاک کرده و لباس را بشویید.

    لکه خون

    دیدگاهی که نسب به لکه خون بر روی لباس ها و یا ملحفه وجود دارد بدین صورت است که افراد تصور دارند که این لکه به راحتی پاک نمی شود و یا پس از شست و شو ممکن است لکه صورت کمرنگ و یا حتی زرد روی پارچه باقی بماند اما درصورتی که شما ضوابط شست و شو و از بین بردن لکه خون را رعایت کنید، می توانید به سادگی این لکه را پاک کرده و لباس خود را استفاده کنید چرا که درصورت رعایت نکردن این نکات و شست و شوی پارچه تنها با استفاده از ماشین لباسشویی ممکن است این تصور نادرست را ایجاد کند که دستگاه مشکل دارد و نیاز به بررسی توسط متخصص تعمیر لباسشویی دوو مشهد وجود ندارد.

    راه حل اول از بین بردن لکه خون استفاده از آب اکسیژنه است که این ماده به عنوان یک سفید کننده مورد استفاده قرار می گیرد. نکته ای که در مورد استفاده از این ماده سفید کننده وجود دارد این است که افرادی که تا به حال از آن استفاده نکرده اند ممکن است آشنایی نداشته باشند درباره این ماده اما در برخی از خشکشویی ها از این ماده برای تمیز کردن لکه های لباس ها استفاده می شود.

    درصورتی که شما دسترسی به آب اکسیژنه نداشته باشید، می توانید از جوش شیرین برای پاک کردن لکه خون نیر استفاده کنید بدین صورت که ترکیب خمیری از جوش شیرین و آب آماده کنید و این ماده خمیری را بر روی لکه قرار داده و پس از گذشت 30 دقیقه، ماده را از روی پارچه تمیز کنید و لباس را با ماشین لباسشویی شست و شو دهید.

    راه حل سوم برای تمیز کردن لکه خون، استفاده از سرکه است. شما می توانید مقداری سرکه بر روی لکه خشک شده خون ریخته و به مدت 10 الی 15 دقیقه پارچه را استراحت داده و سپس سرکه را از روی لباس تمیز کنید. این روش را می توانید چنان تکرار کنید که لکه پاک شده و سپس لباس را با ماشین لباسشویی شست و شو دهید.

    در صورتی که شما در خانه نیستید و دسترسی به مواد شوینده و پاک کننده ندارید می توانید از نمک برای تمیز کردن لکه استفاده کنید. در این روش شما باید تا زمانی که لکه تازه است اقدام کنید و نمک بر روی لکه ریخته و اجازه دهید تا نمک، لکه را جذب کند و سپس آن را تمیز کنید اما اگر در خانه هستید، بهتر است با ترکیب آب و نمک ماده ای خمیری درست کرده و آن را بر روی لکه قرار دهید و پس از گذشت مدتی خمیر را پاک کرده و لباس را بشویید.

    معنی کلمات در پنل ماشین لباسشویی دوو

    معنی کلمات در پنل ماشین لباسشویی دوو

    در واقع موارد بسیاری در پیشگیری از تعمیر لباسشویی دوو مشهد تاثیر گذار هستند که یکی از مهم ترین آن ها بی شک داشتن آگاهی لازم از معنی کلمات در پنل ماشین لباسشویی و عملکرد هر یک از آن ها است، لذا در ادامه معنی کلمات موجود در پنل ماشین لباسشویی را به شما معرفی کرده ایم تا از تعمیر لباسشویی دوو مشهد تا حد امکان پیشگیری کنید، چرا که آگاهی درباره این دکمه ها امکان استفاده بهتر از این دستگاه را برای شما فراهم می کند.

    • Cotton Eco : شست و شوی اقتصادی ( مخصوص شست و شوی لباس هایی که جنس آن ها کتان است)
    • Silent Wash : انجام فرآیند شست و شو بدون ایجاد صدا
    • Wool : مخصوص شست و شوی لباس های پشمی
    • Sport : برنامه شست و شوی مناسب برای شست و شوی لباس ها ورزشی
    • Hygiene : برنامه مخصوص شست و شوی لباس زیر زنانه
    • Easy Care : برنامه شست و شوی اتو کشی
    • Souk : افزایش زمان برای نظافت و شست و شوی بیشتر لباس ها
    • blanket  : برنامه مناسب برای شست و شوی پتو
    • Alergy Care : شست و شوی ضد آلرژی
    • Spin speed :  افزایش سرعت خشک کردن لباس ها پس از اتمام فرآیند شست و شو
    • Jeans : مناسب برای شست و شوی لباس های جین
    • Dry Only : این برنامه فقط فرآیند خشک کردن لباس ها را انجام می دهد
    • hand wash :  این برنامه در واقع نوع شست و شو را به شست و شو با دست شبیه سازی می کند تا لباس ها کمتر مورد آسیب قرار بگیرند و همچنین از آب و میزان برق مصرفی کمتری در اجرای این برنامه استفاده می شود.
    • Duvet : این برنامه مناسب شست و شوی پارچه ها خاص همچون پارچه رو تختی، پتو های سبک وزن و ... است.
    • Delicate :  این برنامه مناسب شست و شوی لباس های ظریف و بایستی در صورتی که از این برنامه استفاده می کنید از میزان مناسبی از شوینده و همچنین نرم کننده استفاده کنید. لازم به ذکر است که در صورت استفاده از این برنامه بایستی از  آب سرد استفاده کنید و دور موتور را روی 400 دور در دقیقه تنظیم کنید.
    • Super eco : این برنامه امکان شست و شوی اقتصادی را برای شما فراهم می کند. دمای آب بایستی در این برنامه 60 درجه سانتی گراد باشد و چرخش درام نیز به صورت پیش فرض تنظیم شود.

    همانطور که پیش تر اشاره کرده ایم آشنایی با این برنامه ها می تواند از بروز مشکل در دستگاه شما پیشگیری کند، اما در صورتی که دستگاه شما در عملکرد خود با مشکل مواجه شده باشد بایستی از نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو در مشهد کمک بگیرید که در این راستا می توانید با ما مجموعه صانا سرویس تماس گرفته یا در وب سایت این مجموعه فرم درخواست را پر کنید، چرا که یکی از انواع بهترین نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو در مشهد مجموعه صانا سرویس است.

     

    درباره برند دوو

    برند دوو که با نام DEAWOO نیز شناخته می شود، یکی از برند های محبوب در ایران است که در زمینه لباسشویی و لوازم خانه فعالیت دارد. این شرکت در سال 1967 در کره و شهر سئول تاسیس شده است. نام این برند از دو اسم کره ای به نام های  Dae که در زبان کره ای به معنای عالی و اسم Woo که از نام بنیان گذار این برند گرفته شده، تشکیل شده است.

    محبوبیت این برند مرتبط با طراحی های چشم نواز و منحصر به فرد آن است و نکته دیگری که درباره وسایل این برند وجود دارد این است که این وسایل در حین کار، دارای کمترین صدا هستند و این امر باعث شده تا وسایل خانه این برند در بین مردم محبوبیت بسیاری پیدا کند و نیاز به خدمات تعمیر لباسشویی دوو مشهد کمتر از معمول باشد.

    سوالات متداول

    یکی از مهم ترین سوالاتی که در حوزه تعمیر لباسشویی دوو مشهد برای کاربران پیش می آید این است که از کجا متوجه شوند که نشتی آب از کدام قسمت لباسشویی است؟ در پاسخ به این سوال بهتر است شما در قدم اول شیر تامین آب و شیر تخلیه را بررسی کنید که به درستی بسته شده باشند و یا پارگی نداشته باشند.

    درصورتی که با بررسی شیر تامین آب و شیر تخلیه متوجه نشتی نشدید، می توانید یه تکه مقوا و یا کاغذ را به سایز لباسشویی برش دهید، لباسشویی را با کوتاه ترین برنامه شست و شو راه اندازه کنید و مقوا را در زیر دستگاه بچرخانید تا متوجه شوید کدام قسمت از دستگاه باعث نشتی آب شده است.

    در پاسخ به این سوال می توان گفت لباسشویی هایی که درب از جلو دارند بهتر از درب از بالا هستند و در حقیقت مدل های بالاتری از دستگاه های درب از بالا هستند. در طی سالیان مشخص شده است که میزان مصرف آب و مواد شوینده و حتی زمان خشک کردن لباس ها در لباسشویی های درب از جلو بهینه تر است.

    این مورد از مشکلات رایج در حوزه تعمیر لباسشویی دوو مشهد مرتبط با میزان مواد شوینده ای است که شما برای برنامه های شست و شو داخل دستگاه میریزید. میزان مواد شوینده باید با حجم لباس های داخل دیگ تناسب داشته باشد پس درصورتی که پس از برنامه شست و شو، کف بر روی لباس ها باقی می ماند بدین معناست که شما مواد شوینده زیادی را برای آن برنامه در جاپودری دستگاه ریخته اید.

    شما باید این نکته را در نظر داشته باشید که هر مدل لباسشویی حجم شست و شوی متفاوتی دارد اما به صورت کلی می توان گفت در صورتی که شما تمام لباس ها مدنظر را درون دیگ قرار دادید و آن ها فشرده نیز کردید، باید نیمی از فضای داخل دیگ خالی باقی بماند.

    عوامل مختلفی می توانند منجر به لرزش دستگاه در حین برنامه شست و شو شوند که می توان به موراد زیر اشاره کرد:

    • حجم زیاد لباس ها
    • حجم کم لباس ها
    • تراز نبودن پایه های لباسشویی
    • خرابی کمک ها و فنرها

    20 پاسخ به “تعمیر لباسشویی دوو مشهد”

    1. سلام ماشین لباسشویی من همین برند دوو هستش ولی وقتی روشنش می کنم لرزش خیلی زیادی داره نیاز به تعمیر داره ؟

      • در واقع لرزش ماشین لباسشویی هنگام شست و شو تا حدودی طبیعی است اما در صورتی که میزان لرزش بیشتر از حد نرمال باشد باید از تعمیرکار متخصص در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی مشهد کمک بگیرید

    2. سلام ماشین لباسشویی من بعد از چند بار روشن شدن بعد از چند دقیقه خاموش میشه مشکلش چیه؟

      • سلام تایمر دستگاه شما خراب شده است، بهتر است برای تعمیر آن فرم درخواست صانا سرویس را تکمیل کنید تا تکنسین های ما کمتر از 30 دقیقه به منزل شما مراجعه کنند.

    3. سلام. ممنونم از شما واقعا قیمت تعمیر لوازم برقی رو از همه جا ارزون تر تعیین می کنید. تکنسین های صانا سرویس ماشین لباسشویی دوو من رو با قیمت واقعا منصفانه ای تعمیر کردند.

    4. سلام واسه تعمیر لباسشویی دوو من از این مجموعه کمک گرفتم تعمیر دستگاه یه مقدار زمان برد اما قیمتی که گفتن از مجموعه های تعمیر لوازم برقی دیگه در مشهد پایین تر بود

      • سلام هدف ما رفاه شما همشهریان عزیز می باشد ممنون از نظری که ارسال کردید.

      • دستگاه شما قادر به تخلیه آب به طور صحیح نمی باشد بایستی پمپ تخلیه و همچنین لوله تخلیه را بررسی کنید.

    5. تکنسین های این مجموعه یکی از بهترین متخصصات تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد هستن

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *