صانا سرویس

تعمیرات و فروشگاه

تلفن

05138721212
09150881992

آدرس

مشهد، بلوار پیروزی، بلوار رضوی، ابتدای رضوی 22، فاز تجاری، پلاک 5

صانا سرویس؛ کنار شما، رو به آینده

تعمیر لباسشویی اسنوا مشهد

مجموعه صانا سرویس در جهت آسایش همشهریان عزیز خدمات خود را در حوزه تعمیر لباسشویی اسنوا مشهد گسترش داده است و شما کاربران عزیز می توانید برای صرفه جویی در وقت خود، ابتدا با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما در جهت عیب یابی استفاده کنید که درصورت نیاز متخصصین و مهندسین ما در جهت تعمیر دستگاه شما در محل حاضر خواهند شد.

مطالعه مفید: تعمیر لباسشویی مشهد

مزایای استفاده از خدمات تعمیر لباسشویی اسنوا مشهد صانا سرویس

مشاوره رایگان

یکی از مهم ترین ویژگی های مجموعه صانا سرویس، مشاوره رایگان است چرا که شما می توانید در ابتدا برای مشکلی که با دستگاه خود برخورده اید، با ما تماس حاصل کنید و پس از دریافت مشاوره برای تعمیر دستگاه اقدام کنید.

تکنسین های مجرب

یکی از ویژگی های مثبت مجموعه صانا سرویس، تکنسین و مهندسین این مجموعه است چرا که تمام کارد مجموعه ما اطلاعات و تجربه کافی را برای تعمیر وسایل الکتریکی منزل شما دارند و دیگر نیازی به نگرانی برای به درستی تعمیر نشدن دستگاه وجود ندارد.

تعمیرات تخصصی

تعمیرکاران و تکسین های مجموعه ما از روش ها سنتی برای تعمیر و رفع مشکل دستگاه های الکتریکی استفاده نکرده و تعمیرات را به صورت کاملا تخصصی و اصولی اجرا خواهند کرد.

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات غیر اورجینال با وجود هزینه کمتری که به دنبال خواهند داشت، ممکن است پس از مدتی مجددا نیاز به تعمیر داشته باشند و یا حتی به دیگر قطعات دستگاه آسیب برسانند اما با استفاده از خدمات صانا سرویس شما می توانید از اورجینال بودن قطعات مورد استفاده در تعمیر اطمینان حاصل کنید.

تعمیر در محل

یکی از مزایای استفاده از خدمات مجموعه ما، تعمیر دستگاه در محل و در حضور شما است. برای تعمیر برخی از قطعات مانند برد دستگاه ممکن است نیاز به انتقال قطعه به تعمیرگاه وجود داشته باشد اما تا حد امکان تکنسین های ما تعمیر دستگاه را در محل انجام خواهند داد.

اعزام تکنسین در کمترین زمان

یکی از نکاتی که ممکن است برای بسیاری از افراد اهمیت بسیاری داشته باشد، اعزام تعمیرکار و انجام خدمات در کمترین زمان ممکن است. مجموعه صانا سرویس در تمام سال های فعالیت خود بر این تلاش بوده تا در اولین فرصت و کمترین زمان، تکنسین را به محل تعمیر اعزام کند تا سلامت دستگاه شما به خطر نیافتد.

مشکلات رایج در تعمیر لباسشویی اسنوا مشهد

جمع شدن آب درون دستگاه در حالت خاموش

یکی از مشکلاتی که برای ماشین لباسشویی ها رخ می دهد و در حوزه تعمیر لباسشویی اسنوا مشهد جای میگیرد، جمع شدن آب درون دستگاه در حالت خاموش است که در این موقعیت ها شما هیچ برنامه شست و شویی مشخص نکرده اید و ماشین خود به خود پر از آب می شود که این مشکل می تواند از شیر برقی دستگاه باشد.

نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی

یکی دیگر از مشکلات رایج در حوزه تعمیر لباسشویی اسنوا مشهد نچرخیدن دیگ دستگاه در برنامه شست و شو است. در این حالت شما باید وقتی دستگاه خاموش است دیگ را بچرخانید و درصورتی که بدون هیچ مشکلی بچرخد یعنی مشکل ممکن است از سنسور حرکت موتور تاکو باشد.

روشن نشدن ماشین لباسشویی

یکی دیگر از مشکلات رایج در حوزه تعمیر لباسشویی اسنوا مشهد، روشن نشدن آن ها در حالتی است که به برق اتصال دارند. درصورتی که شما از اتصال دستگاه به برق اطمینان دارید این مشکل ممکن است از برد الکترونیک دستگاه لباسشویی شما باشد.

مراحل تعمیر لباسشویی اسنوا مشهد

تماس با تیم صانا سرویس

در قدم اول شما ممکن است مشکلی را در دستگاه مشاهده کرده و بر اساس نیاز به تعمیر و رفع آن مشکل با مجموعه صانا سرویس در تماس باشید.

برخی از مشکلات ساده تر هستند و شما می توانید آن ها را برطرف کنید اما درصورتی که مشکل دستگاه جدی است و یا شما اطلاعاتی درباره تعمیر کردن دستگاه خود ندارید، پیشنهاد می شود که در اولین فرصت با ما در تماس باشید.

مشاوره و عیب یابی

شما می توانید از مشاوره رایگان مجموعه صانا سرویس استفاده کرده و مشکل دستگاه را پیدا کنید. در فرآیند عیب یابی تکنسین با توجه به مواردی که شما اعلام کرده اید، قطعات و عملکرد دستگاه را مورد بررسی قرار می دهد تا بتواند ریشه و علت مشکل دستگاه و عملکرد نامناسب را تشخیص دهد.

اعزام متخصص به محل

با توجه به مشکلاتی که جا به جا کردن وسایل منزل به دنبال خواهند داشت، مجموعه صانا سرویس پس از تماس شما و فرآیند عیب یابی، در اولین فرصت تعمیرکار متخصص در حوزه وسیله شما را به محل برای انجام خدمات تعمیر لباسشویی اسنوا مشهد اعزام خواهد کرد.

انتقال دستگاه به تعمیرگاه در صورت نیاز

برخی از مشکلاتی که برای وسایل منزل رخ می دهند ممکن است نیاز به بررسی بیشتر در تعمیرگاه داشته باشند، برای مثال درصورتی که برد دستگاه شما آسیب دیده باشد، تکنسین ما برد را برای انجام تعمیر و رفع مشکل به تعمیرگاه انتقال می دهد و پس از انجام خدمات مورد نیاز بر روی قطعه، تکنسین قطعه را به محل باز گردانده و بر روی دستگاه نصب خواهد کرد.

تست عملکرد دستگاه

پس از تعمیر و انجام خدمات مورد نیاز بر روی دستگاه، تکنسین های ما وسیله را تست خواهند کرد تا از عملکرد صحیح دستگاه و برطرف شدن مشکل اطمینان حاصل کنند.

خدمات

تعویض بلبرینگ و کاسه نمد

کاسه نمد در ماشین لباسشویی وسیله ای حیاتی است که در حقیقت یک قطعه پلاستیکی است که مرز بین خشکی و آب را مشخص می کند و خرابی آن می تواند منجر به نشت آب شود.

تعویض و رفع مشکلات سه نظام

حرکت و تولید سروصدا از عواملی است که نشان می دهد شما باید سه نظام ماشین لباسشویی را تعویض کنید که در این مسیر می توانید از متخصصین صانا سرویس کمک بگیرید.

تعمیر و تعویض پمپ تخلیه

برای تعویض پمپ تخلیه در ابتدا باید جریان برق به صورت کامل قطع شود و سپس بخش بالای و جا پودری از دستگاه جدا شود، در ادامه بخش های درب و پیچ های جلویی جدا شده و پمپ تعویض شود.

تعمیر و تعویض شیر برقی

یکی از مهم ترین قطعات ماشین لباسشویی شیر برقی است که وظیفه قطع و وصل کردن جریان آب ورودی به دستگاه را دارد پس شما باید تعمیر و تعویض آن را به متخصصین در حوزه تعمیر لباسشویی مشهد بسپارید.

تعمیر و تعویض سوئیچ درب

برای تعویض میکرو سوئیچ در ابتدا باید تست گرفته شود و درصورت نیاز متخصصین مجموعه صانا سرویس در جهت تعمیر و تعویض این قطعه همراه شما خواهند بود.

رفع آب ریزی و لرزش

یکی از مشکلات رایج در حوزه تعمیر لباسشویی، آب ریزی و لرزش است که شما می توانید از خدمات صانا سرویس برای رفع و پیشگیری از این مشکلات در لباسشویی خود استفاده کنید.

تعویض لاستیک دور درب

یکی دیگر از مهم ترین قطعات در ماشین لباسشویی، لاستیک دور درب ماشین است که نقش بزرگی در بهینه سازی عملکرد دستگاه دارد پس شما باید اهمیت ویژه ای به مشکلات و تعمیر این قطعه بدهید.

تعویض المنت و سنسورها

عملکرد المنت و سنسور بدین صورت است که در هر برنامه شست و شو، لباسشویی به دمای خاصی نیاز دارد که سنسور ها دما را بر اساس شست و شو تنظیم می کنند و المنت ها را تنظیم می کنند تا دمای موردنیاز تامین شود.

تعویض کمک فنرهای لباسشویی

اگر کمک فنر های ماشین لباسشویی ضعیف شده باشند و یا آسیب دیده باشند، لباسشویی در حین شست و شو حرکت می کند و ممکن است آسیب ببیند که شما برای رفع این مشکل می توانید از متخصصین ما کمک بگیرید.

رفع بوی نامطبوع لباسشویی

برای رفع بوی نامطبوع و جرم گیری ماشین لباسشویی در ابتدا باید بررسی شود تا علت مشکل پیدا شود و سپس متخصصین می توانند بر اساس مشکل، بوی نامطبوع را رفع کنند و دستگاه را جرم گیری کنند.

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی اسنوا

  • نوع خدمات تعمیر لباسشویی اسنوا مشهد هزینه خدمات

فرم درخواست مشاوره و تعمیر

درصورت بروز هرگونه مشکل در یخچال، می توانید برای دریافت مشاوره، عیب یابی و تعمیر با ما در ارتباط باشید.


    درباره برند اسنوا

    اسنوا یک شرکت ایرانی تولید کننده لوازم خانگی است که در سال 1384 فعالیت های خود را آغاز کرده است و از اولین محصولات آن می توان به اجاق گاز و کولر آبی اشاره کرد. امروزه دامنه تولیدات این شرکت نسبت به سال های اولیه فعالت آن، بسیار گسترش پیدا کرده است و در همین راستا فعالیت مجموعه های مختلف در حوزه تعمیر لباسشویی اسنوا مشهد گسترش داده شده است و شما امروزه می توانید وسایلی مانند لباسشویی، تلویزیون، یخچال و فریزر را در برند اسنوا مشاهده و خریداری کنید. نکته بسیار جالب درباره فعالیت های این شرکت این است که امروزه اسنوا در حیطه نرم افزار توانسته تا سیستم عامل جدید خود را معرفی کند.

    ارور های رایج در ماشین لباسشویی اسنوا

    ارور E5

    این ارور مرتبط با موتور است که نمایش آن بدین معناست که موتور دستگاه به صورت صحیح نمی چرخد که در این صورت شما نیاز به تعمیر یا تعویض موتور ماشین لباسشویی خواهید داشت.

    ارور E6

    این ارور مرتبط با موتور است و نمایش این ارور بر روی صفحه نمایشگر بدین معناست که ممکن است موتور سوخته باشد و یا سوکت موتور قفل شده باشد. این ارور ممکن است مرتبط با سیم کشی و اتصال کوتاه و خرابی رله نیز باشد.

    ارور E7

    این ارور مرتبط با موتور است و نمایش آن بدین معناست که موتور ممکن است سوخته باشد و در جهت عکس کار می کند که در آخر خرابی ممکن است از مدار برد دستگاه باشد.

    ارور E8

    این ارور مرتبط با موتور است و نمایش آن بدین معناست که سیم کشی و سوکت متصل به موتور باید مورد بررسی قرار بگیرد.

    ارور H2

    این ارور مرتبط با سنسور ترمیستوردر و ترموستات است که نمایش این ارور بدین معناست که مشکلی در مدار برد دستگاه وجود دارد.

    ارور H5

    این ارور مرتبط با دمای آب است که نمایش آن بر روی صفحه نمایشگر بدین معناست که دمای آب در برنامه شست و شو بیشتر از 45 درجه سانتی گراد است.

    ارور PFE

    این ارور مرتبط با تخلیه آب از دستگاه است و نمایش آن بدین معناست که پمپ تخلیه و سیم های ارتباطی باید بررسی شوند.

    ارور IE

    این ارور مرتبط با آب ورودی به دستگاه است و نمایش آن بدین معناست که فیلتر آب ورودی ممکن است مسدود باشد و یا شیر آب بسته باشد و آب وارد دستگاه نشود.

    انواع تعمیر لباسشویی اسنوا مشهد

    انواع تعمیر لباسشویی اسنوا مشهد​

    تعمیر وسایل برقی در منزل یک کار بسیار تخصصی است که بهتر است شما به جای آنکه تلاش کنید خودتان مشکلات وسایل را برطرف کنید از متخصصین و مهندسین که در حوزه تعمیر لباسشویی اسنوا مشهد فعال هستند برای برطرف سازی مشکلات وسایل برقی خود کمک بگیرید. در این قسمت به بررسی برخی از انواع تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا می پردازیم.

    تعمیر موتور

    یکی از مشکلات اساسی که ممکن است برای هر ماشین لباسشویی بدون توجه به برند آن رخ دهد، خرابی در موتور دستگاه است که درصورت مشکل و خرابی در موتور دستگاه، هیچ یک از قطعات ماشین لباسشویی دیگر نمی تواند به فعالیت خود ادامه دهد پس شما بهتر است در اولین فرصت با مجموعه صانا سرویس برای تعمیر موتور ماشین لباسشویی خود تماس بگیرید.

    این مشکل را در ابتدا می توان با صدای وز وز تشخیص دهید و برای پیشگیری از آن اقدام کنید. برخی دیگر از نکاتی که به شما نشان می دهد موتور دستگاه دچار نقص شده است عبارتند از: نچرخیدن دیگ ماشین، خشک نشدن لباس ها و شسته نشدن لباس ها.

    تعمیر شیر برقی

    شیر برقی در ماشین لباسشویی مسئولیت کنترل حجم آب ورودی به دستگاه را دارد که ماشین های لباسشویی دارای دو شیر برقی برای آب گرم و آب سرد هستند اما نکته ای که شما باید به آن توجه داشته باشید این است که خرابی شیر برقی بیشتر در حوزه آب سرد رخ می دهد که علت آن می تواند یخ زدگی در مسیر انتقال آب به ماشین لباسشویی باشد.

    تعمیر برد الکترونیک

    مهم ترین قطعه دیجیتالی در ماشین های لباسشویی، برد نام دارد که نقص فنی و خرابی در برد می تواند منجر به اختلال در روند فرایند های از پیش تعیین شده در ماشین شود. درصورتی که برد الکترونیک دچار مشکل شده باشد، ممکن است دستگاه به صورت ناگهانی خاموش شود و یا پنل جلویی آن کاملا از کار بیافتد که مشکلات در برد وسایل از مشکلات رایج در حوزه تعمیر لباسشویی اسنوا مشهد است.

    یکی از نکاتی که شما باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر احساس می کنید روند فعالیت ماشین لباسشویی شما کند تر شده، بهتر است پیش از خرابی برد در جهت تعمیر و پیشگیری از خرابی آن اقدام کنید که می توانید با مجموعه صانا سرویس تماس بگیرید و از خدمات عیب یابی ما استفاده کنید.

    نکاتی برای افزایش طول عمر لباسشویی اسنوا

    تعمیر لباسشویی اسنوا مشهد

    در این قسمت به بررسی برخی از نکاتی می پردازیم که شما با رعایت آن ها می توانید عملکرد دستگاه خود را در مدت بیشتری بهینه نگه دارید و همچنین طول عمر ماشین لباسشویی را افزایش دهید.

    رعایت فاصله بین لباسشویی و دیوار

    یکی از نکاتی که شما باید به آن توجه داشته باشید این است که هنگام انتخاب کردن محل قرار گیری ماشین لباسشویی، فاصله ای را در حدود 5 سانتی متر بین دیوار و دستگاه رعایت کنید تا نیاز شما به تعمیر لباسشویی اسنوا مشهد با گذشت زمان کمتر شود.

    بستن فلکه شیر تغذیه آب

    یکی از نکاتی که باعث افزایش طول عمر دستگاه ماشین لباسشویی شما می شود این است که در زمان هایی که از دستگاه استفاده نمی کنید، فلکه شیر تغذیه آب را ببندید.

    تمیز کردن لاستیک دور درب

    شما بهتر است پس از هر برنامه شست و شو، پس از تمام شدن شست و شو لاستیک دور درب دستگاه را با پارچه ای  تمیز خشک کنید تا رطوبت در لاستیک باقی نماند.

    تمیز کردن جاپودری

    یکی دیگر از نکاتی که رعایت آن منجر به افزایش طول عمر دستگاه و عدم نیاز به تعمیر لباسشویی الجی مشهد می شود، تمیز کردن جاپودری پس از هر برنامه شست و شو است.

    قطعات قابل تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا

    قطعات قابل تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا

    یکی از ویژگی های ماشین لباسشویی های برند اسنوا این است که این دستگاه ها دارای کد های خطا یا ارور های بسیاری هستند که باعث می شود تا تعمیر کار حوزه تعمیر لباسشویی اسنوا مشهد بتواند به راحتی بر اساس کد خطای ماشین لباسشویی، دستگاه را عیب یابی کرده و سپس برای تعمیر و رفع اشکال ماشین لباسشویی شما اقدام کند.

    برند اسنوا ماشین لباسشویی های خود را بهترین کیفیت های ساخت و قطعات وارد بازار می کند که این امر باعث شده تا میزان توجه و محبوبیت این برند روز به روز بیشتر شود اما درصورتی که استفاده مناسبی از این دستگاه ها نشود، طبعا برخی از قطعات که حساسیت بیشتری دارند دچار مشکل شده و نیاز به بررسی توسط تکنسین حوزه تعمیر لباسشویی اسنوا مشهد و در ادامه عیب یابی و تعمیر دارند که در ادامه برخی از قطعات حساس ماشین لباسشویی های اسنوا که نیاز به تعمیر پیدا خواهند کرد را بررسی خواهیم کرد.

    • فیلتر ماشین لباسشویی
    • پمپ تخلیه آب
    • شیر تخلیه
    • شیر ورود آب به ماشین لباسشویی
    • شیر برقی دستگاه
    • پمپ تخلیه آب
    • لاستیک دور درب
    • میکروسوئیچ و قفل درب ماشین لباسشویی
    • المنت حرارتی
    • موتور ماشین لباسشویی

    درصورت بروز مشکل و عدم عملکرد در هر یک از قطعات ذکر شده، شما می توانید با مجموعه ما تماس برقرار کنید و پس از استفاده از مشاوره رایگان ما و عیب یابی دستگاه درخواست تعمیر بدهید و در اولین فرصت تکنسین های مجرب ما در حوزه تعمیر لباسشویی اسنوا مشهد در جهت تعمیر قطعه مورد نظر در محل حاضر خواهند شد.

    مطالعه بیشتر

    بررسی علل برخی از رایج ترین مشکلات لباسشویی اسنوا

    بررسی علل برخی از رایج ترین مشکلات لباسشویی اسنوا

    در این قسمت به بررسی علت هایی که منجر به بروز برخی از مشکلات رایج در حوزه تعمیر لباسشویی اسنوا مشهد می شوند، می پردازیم و بررسی می کنیم که هر یک از این مشکلات مرتبط با کدام قطعه در ماشین لباسشویی شما هستند تا بتوانید به راحتی برای تعمیر آن ها اقدام کنید.

    تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی

    یکی از مشکلات رایج خالی نشدن آب ماشین لباسشویی پس از برنامه شست و شو است که برای این مشکل شما در ابتدا باید مسیر خروج آب و پمپ تخلیه را بررسی کنید چرا که در برخی از موارد ممکن است نیاز به سرویس یا تعویض پمپ تخلیه وجود داشته باشد.

    بسته نشدن درب دستگاه

    خرابی دستگیره درب و یا زبانه آن ممکن است منجر به بسته نشدن درب دستگاه شود و برای رفع این مشکل شما باید دستگیره در و یا زه آن را تعویض کنید. درصورتی که شما مهارت کافی برای تعویض دستگیره را ندارید، بهتر است از تکنسین های مجرب در حوزه تعمیر لباسشویی اسنوا مشهد کمک بگیرید.

    باز نشدن درب پس از برنامه شست و شو

    درصورتی که درب دستگاه شما پس از اتمام برنامه شست و شو باز نمی شود، این مشکل می تواند مرتبط با عواملی مانند تخلیه نشدن آب داخل لباسشویی، خراب بودن دستگیره درب و یا میکروسوئیچ آن باشد که شما برای رفع این مشکل باید در ابتدا فیلتر را تمیز کرده و درصورتی که مشکل حل نشد، بهتر است از خدمات عیب یابی و تعمیر در این حوزه استفاده کنید.

    متوقف شدن تایمر دستگاه

    درصورتی که لباسشویی شما پیش از به انتها رسیدن برنامه شست و شو، تایمر را متوقف می کند شما ممکن است نیاز داشته باشید تا برد لباسشویی را سرویس کرده و یا مجددا برنامه ها را نصب کنید. بهتر است برای رفع این مشکل از تکنسین های مجرب و با تجربه استفاده کنید چرا که برد یکی از قطعات حیاتی در ماشین لباسشویی است و تعمیر آن نیاز به تخصص و تجربه دارد.

    عدم چرخش دیگ ماشین لباسشویی

    عدم چرخش دیگ ماشین لباسشویی

    در مواردی ممکن است دیگ ماشین لباسشویی قادر به چرخش نباشد که این مشکل یکی از رایج ترین مشکلاتی است که در صورت استفاده از هر برند ماشین لباسشویی ممکن است با آن مواجه شوید، لذا در ادامه دلایل عدم چرخش درام ماشین لباسشویی را به شما معرفی خواهیم کرد، تا در صورتی که با این مشکل در دستگاه خود مواجه شده اید، در کوتاه ترین زمان قادر به تعمیر لباسشویی اسنوا مشهد شوید.

    • انسداد فیلتر ماشین لباسشویی
    • اجسام خارجی در دستگاه
    • انسداد شلنگ تخلیه
    • بروز مشکل در پمپ تخلیه ماشین لباسشویی
    • انسداد سیفون
    • تراز نبودن دستگاه
    • خراب شدن کمک فنر ها
    • قرار دادن لباس ها در درام به صورت نا مناسب
    • بسته نبودن درب دستگاه
    • و ...

    توجه داشته باشید که برای تعمیر لباسشویی اسنوا مشهد، در صورت بروز مشکل عدم چرخش درام دستگاه بایستی به بررسی قطعاتی همچون درام، پمپ تخلیه، شلنگ تخلیه، فیلتر و ... بپردازید.

    در صورتی که قادر به رفع مشکل ایجاد شده در ماشین لباسشویی خود نشده اید بهتر است از تکنسین تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا کمک بگیرید و هرگز بدون مهارت کافی و همچنین تخصص لازم به تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا اقدام نکنید.

    نکات مهم در شست و شوی بهتر با ماشین لباسشویی اسنوا

    نکات مهم در شست و شوی بهتر با ماشین لباسشویی اسنوا

    ماشین لباسشویی یکی از مهم ترین وسایل در هر خانه ای محسوب می شود چرا که باعث شده تا فرآیند زمان بر و خسته کننده شست و شوی دستی لباس ها برای مردم تنها به قرار دادن لباس ها در ماشین و تنظیم برنامه شست و شو تبدیل شود و مردم بتوانند به راحتی و بدون مصرف انرژی زیاد به شست و شوی لباس های خود بپردازند.

    یکی از نکات مهم درباره ماشین لباسشویی ها این است که درصورتی که شما بتوانید به درستی از این دستگاه استفاده کنید، لباس ها به بهترین حالت شسته و تمیز به شما تحویل داده می شوند اما درصورت رعایت نکردن این نکات علاوه بر تمیز نشدن لباس ها، نیاز شما به خدمات تعمیر لباسشویی اسنوا مشهد افزایش پیدا خواهد کرد.

    در ادامه به بررسی برخی از مهم ترین نکات برای شست و شوی صحیح لباس ها ماشین لباسشویی می پردازیم که رعایت این نکات می تواند باعث تمیزی بیشتر لباس ها و عدم نیاز شما به خدمات تعمیر لباسشویی اسنوا مشهد شود.

    مرتب سازی لباس ها بر اساس رنگ

    لباس های رنگی معمولا در صورت خیس شدن و برخورد با آب از خود رنگ پس می دهند و درصورتی که شما لباس های سفید خود را با لباس های رنگی در یک برنامه شست و شو قرار دهید، احتمال رنگی شدن لباس های سفید شما بسیار است.

    در این راستا بهتر است شما لباس های تیره رنگ، رنگی و سفید را از یکدیگر جدا کرده و در برنامه های شست و شوی مختلف به شست و شوی این لباس ها بپردازید تا از رنگی شدن و خراب شدن لباس های خود جلوگیری کنید.

    نظافت ماشین لباسشویی

    یکی از نکاتی که به شما کمک می کند تا نیاز کمتری به دریافت خدمات تعمیر لباسشویی اسنوا مشهد داشته باشید، رعایت نظافت ماشین لباسشویی است. بهتر است شما پس از هر برنامه شست و شو، محل تخلیه آب اضافی را بررسی کنید تا آب در آن باقی نمانده باشد و از بو گرفتن محیط ماشین لباسشویی خود جلوگیری کنید. بهتر است پس از برنامه شست و شو، درب ماشین لباسشویی خود را باز بگذارید تا رطوبت دستگاه به کلی بخار شده و خشک شود.

     
     

    دمای آب دستگاه

    بهتر است شما برای شست و شوی لباس های خود، دمای آب را بر اساس جنس لباس ها مشخص کنید چرا که درصورت تنظیم کردن دمای آب مناسب، از خراب شدن لباس ها جلوگیری می شود و شما می توانید در مدت زمان بیشتری از لباس های خود استفاده کنید.

    مواد شوینده مناسب

    یکی از مهم ترین نکاتی که شما باید برای شست و شوی لباس های خود با ماشین لباسشویی رعایت کنید، استفاده از مواد شوینده مناسب است چرا که میزان مواد شوینده و حتی نوع آن ها باید بر اساس برنامه شست و شو و جنس لباس ها مشخص شود تا از آسیب دیدن لباس ها جلوگیری شود.

    بررسی لیبل لباس

    بررسی لیبل لباس

    یکی از مهم ترین مواردی که علاوه بر تضمین سلامت لباس های شما پس از شست و شوی آن ها با استفاده از ماشین لباسشویی، قادر به پیشگیری از تعمیر لباسشویی اسنوا مشهد خواهد شد، بررسی لیبل لباس ها پیش از شست و شو لباس ها است.

    در واقع بسیاری از لباس ها دارای لیبل هایی هستند که بایستی پیش از شست و شوی آن ها حتما لیبل متصل به آن ها را بررسی کنید. در لیبل لباس ها مواردی همچون امکان اتو کردن لباس، نحوه شست و شو، دمای آب مورد نیاز برای شست و شوی لباس مورد نظر و .... مشخص شده است.

    چرخش درام ماشین لباسشویی

     

    تنظیم چرخش درام ماشین لباسشویی بایستی پیش از شست و شوی لباس ها و همچنین بررسی لیبل آن ها انجام شود.

    در واقع چرخش درام بر اساس تعداد دور های آن در هر دقیقه تنظیم می شود و می توانید چرخش ماشین لباسشویی را متناسب با بازه زمانی مورد نظر برای شست و شوی لباس ها انتخاب کنید.

    به طور مثال چرخش بین 300 تا 500 دور در دقیقه مناسب لباس هایی است که جنس حساس تر و همچنین ظریف تری دارند.

    توجه داشته باشید که انتخاب چرخش دورانی نامناسب در ماشین لباسشویی منجر به تعمیر لباسشویی اسنوا مشهد خواهد شد.

    روش پاک کردن لکه های مختلف با لباسشویی اسنوا

    روش پاک کردن لکه های مختلف با لباسشویی اسنوا

    یکی از مشکلاتی که تعداد قابل توجهی از مردم در طول زندگی خود با آن مواجه می شوند، وجود لکه های مختلف بر روی لباس است که ممکن است برخی از این لباس ها با شست و شوی ساده توسط ماشین لباسشویی پاک نشده و همچنان بر روی لباس شما باقی بمانند.

    در شرایط این چنین ممکن است برخی از مردم به اشتباه بر این باور باشند که ماشین لباسشویی آن ها دچار مشکل شده و علت پاک نشدن برخی از لکه ها پس از برنامه شست و شو، وجود مشکل در دستگاه است و در این راستا در جهت دریافت خدمات تعمیر لباسشویی اسنوا مشهد اقدام خواهند کرد اما نکته اینجاست که درحقیقت لباسشویی شما مشکلی ندارد، لکه شما روش نادرستی را برای پاک کردن لکه ها از روی لباس های خود انتخاب کرده اید.

    لکه وایتکس

    وایتکس یکی از مواد شوینده ای است که قابلیت سفید کنندگی بسیار بالایی دارد و بسیاری از افراد از این ماده شوینده برای تمیزکاری سطوح و نقاط مختلف در منازل خود استفاده می کنند اما از معایب این ماده می توان به این نکته اشاره کرد که درصورت ریختن وایتکس بر روی لباس های شما، پارچه رنگ خود را از دست خواهد داد و لکه ای بی رنگ بر روی لباس ها بوجود خواهد آمد.

    نکته ای باید در نظر داشته باشید این است که درحقیقت شما نمی توانید به صورت کامل لکه وایتکس را از روی لباس های خود پاک کنید، بلکه درصورتی که در زمان مناسب اقدام کنید می توانید از پخش شدن لکه و بزرگ شدن آن جلوگیری کنید.

    در هنگامی که وایتکس بر روی لباس شما می ریزد، باید به عنوان اولین کار لباس را آب فراوان شست و شو دهید چرا که آب مانع پخش شدن وایتکس بر روی لباس خواهد شد. در ادامه شما می توانید جوش شیرین را با آب مخلوط کرده و ترکیبی خمیری شکل بوجود آمده را بر روی لکه لباس بمالید و بعد از گذشت چند دقیقه، مجدد لباس را با آب فراوان شست و شو دهید.

    لکه روغن

    لکه روغن یکی از لکه هایی است که به راحتی پاک نمی شوند و می توان گفت سرسختی این لکه آنقدر زیاد است که نه تنها شست و شو با ماشین لباسشویی این لکه را پاک نخواهد بلکه حتی خدمات تعمیر لباسشویی اسنوا مشهد نمی تواند باعث شود تا این لکه توسط شست و شوی ساده با لباسشویی از بین برود.

    برای از بین بردن لکه روغن بر روی لباس می توانید راه های زیر را بلافاصله پس از ایجاد لکه انجام داده تا لباس شما تاحدودی تمیز شده و لکه پاک شود.

    1. در قدم اول روغن را با چاقو از روی لباس خود بردارید و سپس با استفاده از یک دستمال بدون طرح، تلاش کنید تا روغن جذب شده به لباس را تمیز کنید. در نظر داشته باشید که اگر دستمال شما طرح داشته باشد، ممکن است لباس شما طرح دستمال را نیز جذب کند و لکه بدتر شود.
    2. روی لکه را با مایع ظرفشویی پر کنید و چند لحظه لباس را بمالید و سپس لباس را به مدت 10 دقیقه در همان وضعیت نگه دارد.
    3. پس از گذشت 10 دقیقه، محل لکه را با آب گرم شست و شو دهید و بهتر است پس از تمیز کردن لکه لباس را درون ماشین لباسشویی قرار داده و یک بار نیز با لباسشویی لباس را شست و شو دهید.

    لکه جوهر

    یکی از لکه هایی که ممکن است بر روی لباس افراد در هر رده سنی مشاهده شود، لکه جوهر است. امروزه انواع خودکارهای مختلفی در بازار وجود دارد و این گستردگی نوع خودکار بدین معناست که جوهر های مختلفی با سازنده های متفاوت در این خودکار ها استفاده شده است.

    در این قسمت به بررسی روش های مختلف برای پاک کردن لکه جوهر از روی لباس ها می پردازیم اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که علت پاک نشدن جوهر از روی لباس، خراب بودن و مشکل دار بودن ماشین لباسشویی شما نیست و نیازی به خدمات تعمیر لباسشویی اسنوا مشهد وجود ندارد بلکه شما باید بدانید که جوهر را با چه روشی از روی لباس خود پاک کنید.

    نکته ای که باید درباره لکه جوهر بدانید این است که لکه جوهر هایی که برپایه آب هستند مانند ماژیک وایت برد به راحتی قابل تمیز شدن با شست و شوی ساده هستند اما درصورتی که لکه بر پایه آب نیست، باید در اولین فرصت در جهت تمیز کردن آن اقدام کنید چرا که گذشتن زمان و تثبیت لکه باعث می شود که پاک کردن لکه بسیار دشوار تر شود.

    • استفاده از اسپری مو: در این روش شما باید پارچه ای را بر روی لکه قرار داده و سپس لکه را با اسپری مو بپوشانید، از یک دستمال دیگر برای تمیز کردن محل لکه استفاده کنید و سپس لباس را با ماشین لباسشویی شست و شو دهید.
    • استفاده از آب لیمو: آب لیمو می تواند مانند یک سفید کننده عمل کند و لکه را از روی برخی از جنس لباس ها به راحتی پاک کند. برای تمیز کردن با این روش شما باید یک پارچه پشمی را به آب لیمو آغشته کنید و آن را بر روی لکه بگذارید، این کار را باید تا زمانی که لکه پاک می شود تکرار کنید و پس از آن می توانید لباس را به صورت معمول برای از بین بردن آب لیمو شست و شو دهید.

    لکه خون

    دیدگاهی که نسب به لکه خون بر روی لباس ها و یا ملحفه وجود دارد بدین صورت است که افراد تصور دارند که این لکه به راحتی پاک نمی شود و یا پس از شست و شو ممکن است لکه صورت کمرنگ و یا حتی زرد روی پارچه باقی بماند اما درصورتی که شما ضوابط شست و شو و از بین بردن لکه خون را رعایت کنید، می توانید به سادگی این لکه را پاک کرده و لباس خود را استفاده کنید چرا که درصورت رعایت نکردن این نکات و شست و شوی پارچه تنها با استفاده از ماشین لباسشویی ممکن است این تصور نادرست را ایجاد کند که دستگاه مشکل دارد و نیاز به بررسی توسط متخصص تعمیر لباسشویی اسنوا مشهد وجود ندارد.

    راه حل اول از بین بردن لکه خون استفاده از آب اکسیژنه است که این ماده به عنوان یک سفید کننده مورد استفاده قرار می گیرد. نکته ای که در مورد استفاده از این ماده سفید کننده وجود دارد این است که افرادی که تا به حال از آن استفاده نکرده اند ممکن است آشنایی نداشته باشند درباره این ماده اما در برخی از خشکشویی ها از این ماده برای تمیز کردن لکه های لباس ها استفاده می شود.

    درصورتی که شما دسترسی به آب اکسیژنه نداشته باشید، می توانید از جوش شیرین برای پاک کردن لکه خون نیر استفاده کنید بدین صورت که ترکیب خمیری از جوش شیرین و آب آماده کنید و این ماده خمیری را بر روی لکه قرار داده و پس از گذشت 30 دقیقه، ماده را از روی پارچه تمیز کنید و لباس را با ماشین لباسشویی شست و شو دهید.

    راه حل سوم برای تمیز کردن لکه خون، استفاده از سرکه است. شما می توانید مقداری سرکه بر روی لکه خشک شده خون ریخته و به مدت 10 الی 15 دقیقه پارچه را استراحت داده و سپس سرکه را از روی لباس تمیز کنید. این روش را می توانید چنان تکرار کنید که لکه پاک شده و سپس لباس را با ماشین لباسشویی شست و شو دهید.

    در صورتی که شما در خانه نیستید و دسترسی به مواد شوینده و پاک کننده ندارید می توانید از نمک برای تمیز کردن لکه استفاده کنید. در این روش شما باید تا زمانی که لکه تازه است اقدام کنید و نمک بر روی لکه ریخته و اجازه دهید تا نمک، لکه را جذب کند و سپس آن را تمیز کنید اما اگر در خانه هستید، بهتر است با ترکیب آب و نمک ماده ای خمیری درست کرده و آن را بر روی لکه قرار دهید و پس از گذشت مدتی خمیر را پاک کرده و لباس را بشویید.

    لکه آدامس

    لکه آدامس

    این روش مناسب حذف لکه های ایجاد شده توسط آدامس، سیمان و همچنین نوار چسب می باشد.

    در ابتدا بایستی در قسمتی از لباس که لک ایجاد شده است یخ بگذارید و سپس یخ را روی لکه ماساژ دهید.

    پس از آب شدن کامل یخ با استفاده از چاقو آلودگی ایجاد شده در لباس را بتراشید.

    حوله کاغذی را روی لک قرار دهید و پس از گذشت چند دقیقه محلول لکه بر یا پاک کننده غیر اشتعال را به لک ایجاد شده بزنید ( هرگز از نفت، بنزین و تینر برای حذف لکه استفاده نکنید).

    قرار دادن لباس هایی که دارای لکه های ذکر شده می باشد،در ماشین لباسشویی منجر به بروز مشکل در ساختار دستگاه خواهد شد و در نتیجه نیازمند تعمیر لباسشویی اسنوا مشهد خواهید شد.

    لک پارافین و موم

    استفاده از این روش پیش از قرار دادن لباس در ماشین لباسشویی منجر به افزایش طول عمر دستگاه و در نتیجه عدم نیاز به تعمیر لباسشویی اسنوا خواهد شد.

    در ابتدا لک ایجاد را بتراشید و سپس حوله کاغذی را روی لکه قرار دهید و اتوی داغ را روی لکه بگذارید تا پارافین موجود روی لباس جذب شود، توجه داشته باشید که حوله کاغذی یا دستمال کاغذی را به صورت مرتب تعویض کنید.

    برای حذف لکه های ایجاد شده می توانید از مواد پاک کننده غیر قابل اشتعال استفاده کنید و سپس به شست و شوی لباس با دست بپردازید و پس از خشک شدن لباس، لباس را در ماشین لباسشویی قرار دهید و مجدد فرآیند شست و شو را با استفاده از ماشین لباسشویی آغاز کنید.

    معنی کلمات در پنل ماشین لباسشویی اسنوا

    معنی کلمات در پنل ماشین لباسشویی اسنوا

    یکی از رایج ترین دلایل تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد، عدم آگاهی لازم درباره دکمه های موجود در پنل ماشین لباسشویی و همچنین عملکرد آن ها است، چرا که تنظیم صحیح آن ها و اطلاع درباره عملکرد هر یک از آن ها امکان استفاده بهتر شما از ماشین لباسشویی را فراهم می کند و همچنین در این صورت نیازمند تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد نمی شوید. در ادامه معنی هر یک از کلمات در پنل ماشین لباسشویی اسنوا را به شما معرفی خواهیم کرد.

    • Cotton : شست و شوی لباس هایی که جنس آن ها نخ یا پنبه است
    • Synthetics : شست و شوی لباس هایی که جنس آن ها از الیاف مصنوعی همچون پلی استر است
    • Drain : آب کشی و تخلیه آب
    • Bedding : شست و شوی مواردی همچون رو تختی، رو بالشتی، ملحفه و ....
    • Self Clean : انجام فرآیند شست و شو همراه با باکتری زدایی
    • Delicate : شست و شوی لباس های که از جنس ظریفی برخوردار هستند
    • Super Eco : کاهش مصرف برق
    • Hand Wash : شبیه سازی شست و شو با دست برای کاهش آسیب به لباس ها
    • Baby Care : شست و شوی لباس کودکان
    • Jet Wash : افزایش کیفیت شست و شوی لباس ها
    • Pre Wash : انجام عملیات پیش از شست و شو، مناسب لباس های خیلی کثیف
    • Islamic Rinse : آبکشی اسلامی که در واقع فرآیند آبکشی را به صورت مجدد تکرار می کند.
    • Temp : تنظیم دمای آب در مخزن ماشین لباسشویی
    • Rinse : امکان تعیین و تغییر تعداد آبکشی در فرآیند شست و را برای شما فراهم می کند

    سوالات متداول

    یکی از مشکلات رایج در حوزه تعمیر لباسشویی اسنوا مشهد، تخلیه نشدن آب دستگاه است که می تواند مرتبط با عوامل مختلفی باشد. در ابتدا بهتر است مسیر شلنگ خروجی آب، فیلتر و لوله فاضلاب را بررسی کنید تا صورت وجود هرگونه مسدودی و یا خرابی متوجه آن شوید. درصورتی که مشکل از این موارد نباشد باید به سراغ پمپ تخلیه دستگاه بروید و درصورت نیاز برای استفاده خدمات تعمیرات با صانا سرویس در ارتباط باشید.

    درصورتی که شما دکمه های دستگاه را می زنید اما دستگاه روشن نمی شود، بهتر است در قدم اول جریان برق را از پریز تا دو شاخه و کابل انتقال برق را بررسی کنید.

    درصورتی که دستگاه صدای وز وز دارد اما روشن نمی شود، این صدا بدین معناست که موتور دستگاه احتمالا سوخته است اما ممکن است این مشکل فقط مرتبط با به درستی بسته نشدن درب آب باشد.

    در پاسخ به این سوال می توان گفت لباسشویی هایی که درب از جلو دارند بهتر از درب از بالا هستند و در حقیقت مدل های بالاتری از دستگاه های درب از بالا هستند. در طی سالیان مشخص شده است که میزان مصرف آب و مواد شوینده و حتی زمان خشک کردن لباس ها در لباسشویی های درب از جلو بهینه تر است.

    این مورد از مشکلات رایج در حوزه تعمیر لباسشویی اسنوا مشهد می تواند مرتبط با عوامل مختلفی مانند آلودگی لاستیک دور درب، آلودگی فیلتر پمپ تخلیه و حتی آلودگی جاپودری و تجمع آب در قسمت جاپودری دستگاه باشد.

    به طور کلی شما می توانید از 70 الی 80 گرم مواد شوینده برای شست و شوی لباس های خود استفاده کنید و این میزان هم اندازه با یک پیمانه از مواد شوینده است اما شما باید این را در نظر داشته باشید که برای برنامه های Pre wash شما به نصف این میزان مواد شوینده نیاز خواهید داشت.

    18 پاسخ به “تعمیر لباسشویی اسنوا مشهد”

    1. سلام خواستم تشکر کنم از صانا سرویس من فرم درخواست رو پر کردم و کمتر از 30 دقیقه تکنسین تعمیر ماشین لباسشویی رسید و کمتر از یک ساعت هم ایشون مشکل ماشین لباسشویی من رو بر طرف کرد

      • سلام دوست عزیز ممنون از اعتماد شما، صانا سرویس همیشه آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز مشهدی است.

      • سلام معمولا لباس ها دارای لیبل هایی هستند که دمای آب مناسب شست و شوی آن ها را می توانید در لییبل مشاهده کنید اما در صورتی که لباس شما لیبل نداشت بهتر است آب را در دمای کم تنظیم کنید و در واقع دمای آب کمتر از 30 درجه باشد زیرا آب گرم به بافت لباس ها آسیب میزند.

    2. سلام ممنون از مجموعه عالی صانا سرویس تعمیر لباسشویی اسنوا من در مشهد در 45 دقیقه انجام شد

      • سلام ممنون که مجموعه ما رو برای تعمیر لوازم برقی منزل خود انتخاب کردید

      • سلام هزینه تعمیر ماشین لباسشویی پس از بررسی تکنسین های مجموعه تعیین می گردد

    3. سلام مخزن ماشین لباسشویی من حین چرخش صدا های عجیبی داره ایرادش کجاست؟

      • سلام صداهای نابهنجار حین چرخش دیگ ماشین لباسشویی دلایل متفاوتی همچون بارگیری نامناسب، مسدود شدن لوله تخلیه بلند بودن شلنگ تخلیه، عدم تراز بودن ماشین لباسشویی و … دارد، پیشنهاد می کنیم از تکنسین تعمیر ماشین لباسشویی مشهد کمک بگیرید.

      • سلام بازه زمانی تعمیر لباسشویی اسنوا پس از بررسی دستگاه اعلام می شود.

    4. سلام به توجه به مطالبی که ذکر کرده بودید به بررسی دستگاه خودم پرداختم اما فکر می کنم ماشین لباسشویی من نیازمند تعویض پمپ تخلیه هستش ممنون میشم راهنماییم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *