صانا سرویس

تعمیرات و فروشگاه

تلفن

05138721212
09150881992

آدرس

مشهد، بلوار پیروزی، بلوار رضوی، ابتدای رضوی 22، فاز تجاری، پلاک 5

صانا سرویس؛ کنار شما، رو به آینده

تعمیر لباسشویی مشهد به صورت تخصصی

مجموعه صانا سرویس با بهره گیری از تکنسین و مهندس های ماهر و با تجربه در حوزه تعمیر ماشین لباسشویی مشهد در تلاش است تا در هر شرایطی همراه همشهریان عزیز باشد. شما می توانید در صورت هرگونه بروز هر گونه مشکل با مجموعه ما تماس حاصل کنید و از مشاوره رایگان برخوردار شوید و در صورت نیاز به تعمیر می توانید بهترین خدمات در محل را از ما دریافت کنید.

انواع ماشین لباسشویی

تعمیر لباسشویی مشهد

یکی از نکاتی که شما باید درباره ماشین لباسشویی ها بدانید این است که ماشین های لباسشویی علاوه بر برندهای مختلف، دارای مدل های مختلف هستند که شما در حین مشاوره برای عیب یابی بهتر است مدل ماشین لباسشویی خود را نیز به تکنسین ها اعلام کنید تا بتوانید خدمات تعمیر لباسشویی مشهد را متناسب با برند و مدل دستگاه خود دریافت کنید.

ماشین لباسشویی درب از جلو

یکی از رایج ترین مدل های ماشین لباسشویی که امروزه مورد استفاده مردم قرار گرفته است، ماشین لباسشویی های درب از جلو است و همین امر باعث شده که امروزه بیشتر برند های مختلف در دنیا، ماشین لباسشویی های خود را در این نوع تولید کنند.

ماشین لباسشویی درب از بالا

یکی دیگر از انواع ماشین لباسشویی که در حوزه تعمیر لباسشویی مشهد مورد استفاده مردم قرار می گیرد، ماشین لباسشویی هایی است که درب آن ها در قسمت بالای ماشین قرار دارد و نکته بسیار جالب درباره این مدل از ماشین لباسشویی این است که این دستگاه ها با کمک نیروی گرانش و تکنولوژی روز دنیا به شست و شو و خشک کردن لباس های می پردازند.

مطالعه مفید: لباسشویی چه مارکی خوبه | بررسی انواع برندهای ماشین لباسشویی

تاریخچه ماشین لباسشویی

تاریخچه ماشین لباسشویی

در گذشته اکثریت مردم بیشتر وقت خود در روز را مشغول شست و شوی دستی لباس ها بودند و لباس های خود را با استفاده از آب رودخانه و خاکستر آتش شست و شو می دادند و پس از مدتی در سال 1767 طرح اولیه ماشین لباسشویی توسط یعقوب کریستین شوفر در آلمان ارائه شد.

ماشین لباسشویی یکی از اختراعات بسیار تاثیر گذار و مهم در تاریخ زندگی بشریت بوده است چرا که این دستگاه با استفاده تکنولوژی به افراد کمک می کند تا بدون نیاز به نیروی بدنی و تنها با زدن چند دکمه، لباس های خود را شسته و حتی خشک شده تحویل بگیرند.

طرح اولیه ماشین لباسشویی بدین صورت کار می کرد که فرد باید دسته دستگاه را می چرخاند و بر اساس این حرکت، تکه چوب بزرگی روی لباس های حرکت می کرد  و کثیفی را از روی لباس ها تمیز می کرد اما این دستگاه هرگز به تولید انبوه نرسید. پس از گذشت سال ها و تغییرات بسیار در این دستگاه، شرکت لوازم خانگی Bendix اولین ماشین لباسشویی اتوماتیک خانگی را در سال 1937 به بازار ارائه کرد.

این دستگاه از نظر ظاهری و حتی جزئیات عملکردی بی شباهت به لباسشویی های امروزه نبود اما با وجود تمام شباهت ها در بین دستگاه هایی که از گذشته تا به امروز ازائه شده اند، تفاوت های بسیاری در عملکرد و ساختار وجود داشت.

مزایای استفاده از خدمات تعمیر لباسشویی مشهد صانا سرویس

مشاوره رایگان

یکی از مهم ترین ویژگی های مجموعه صانا سرویس، مشاوره رایگان است چرا که شما می توانید در ابتدا برای مشکلی که با دستگاه خود برخورده اید، با ما تماس حاصل کنید و پس از دریافت مشاوره برای تعمیر دستگاه اقدام کنید.

تکنسین های مجرب

یکی از ویژگی های مثبت مجموعه صانا سرویس، تکنسین و مهندسین این مجموعه است چرا که تمام کارد مجموعه ما اطلاعات و تجربه کافی را برای تعمیر وسایل الکتریکی منزل شما دارند و دیگر نیازی به نگرانی برای به درستی تعمیر نشدن دستگاه وجود ندارد.

تعمیرات تخصصی

تعمیرکاران و تکسین های مجموعه ما از روش ها سنتی برای تعمیر و رفع مشکل دستگاه های الکتریکی استفاده نکرده و تعمیرات را به صورت کاملا تخصصی و اصولی اجرا خواهند کرد.

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات غیر اورجینال با وجود هزینه کمتری که به دنبال خواهند داشت، ممکن است پس از مدتی مجددا نیاز به تعمیر داشته باشند و یا حتی به دیگر قطعات دستگاه آسیب برسانند اما با استفاده از خدمات صانا سرویس شما می توانید از اورجینال بودن قطعات مورد استفاده در تعمیر اطمینان حاصل کنید.

تعمیر در محل

یکی از مزایای استفاده از خدمات مجموعه ما، تعمیر دستگاه در محل و در حضور شما است. برای تعمیر برخی از قطعات مانند برد دستگاه ممکن است نیاز به انتقال قطعه به تعمیرگاه وجود داشته باشد اما تا حد امکان تکنسین های ما تعمیر دستگاه را در محل انجام خواهند داد.

اعزام تکنسین در کمترین زمان

یکی از نکاتی که ممکن است برای بسیاری از افراد اهمیت بسیاری داشته باشد، اعزام تعمیرکار و انجام خدمات در کمترین زمان ممکن است. مجموعه صانا سرویس در تمام سال های فعالیت خود بر این تلاش بوده تا در اولین فرصت و کمترین زمان، تکنسین را به محل تعمیر اعزام کند تا سلامت دستگاه شما به خطر نیافتد.

مشکلات رایج

تخلیه نشدن آب پس از شست و شو

درصورتی که پس از شست و شوی لباس ها، ماشین لباسشویی شما آب را تخلیه نکرد بهتر است شما در اولین فرصت با مجموعه صانا سرویس برای راهنمایی و تعمیر لباسشویی مشهد در ارتباط باشید.

نشتی آب

یکی از مواردی که ممکن است تا به حال آن را مشاهده کرده باشید و در حوزه خدمات تعمیر لباسشویی مشهد قرار می گیرد، آبریزی از درب جلوی ماشین است چرا که ممکن است لاستیک دور درب آسیب دیده باشد و درب ماشین لباسشویی به درستی بسته نشود.

مشاهده پیغام خطا (ارور)

یکی از مواردی که ممکن است برای ماشین لباسشویی پیش آید این است که پیش از شروع به شست شو، در حین و حتی پس از شست شو در روی صفحه نمایش پیغام خطایی نمایش داده شود که ممکن است نشان دهنده درست عمل نکردن ماشین باشد.

اهمیت تعمیر ماشین لباسشویی

اهمیت تعمیر ماشین لباسشویی​

ماشین لباسشویی یکی از وسایل مهم در خانه است که به ما این امکان را می دهد تا به کمک تکنولوژی در مدت زمان کمتر و با صرف انرژی بسیار کمتر لباس ها را بشوییم. در این قسمت به بررسی این مورد می پردازیم که چرا بهتر است ماشین لباسشویی را تعمیر کنیم و از خدمات در حوزه تعمیر لباسشویی مشهد استفاده کنیم.

افزایش عمر مفید

یکی از مهم ترین عواملی که باعث می شود مردم به سمت تعمیر لباسشویی در مشهد بروند این است که تنظیم و تعمیر ماشین لباسشویی در زمانی که دچار مشکلی شده است به شما این اجازه را می دهد تا مدت زمان بیشتری را از ماشین استفاده کنید.

هزینه کمتر

طبیعتا عیب یابی و تعمیر لباسشویی در مشهد گزینه بهتری از خرید یک ماشین لباسشویی جدید است و نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که تعمیر کردن در زمان مناسب می تواند از خرابی های جدی جلوگیری کند و قطعا هزینه کمتری برای شما خواهد داشت.

بهتر شدن کارایی

یکی دیگر از عواملی که مردم را به سوی تعمیر لباسشویی مشهد سوق داده است این امر است که تعمیر و عیب یابی باعث می شود تا ماشین لباسشویی شما عملکردی بهتر داشته باشد.

مراحل تعمیر لباسشویی مشهد

مشاهده مشکل در دستگاه

در قدم اول شما ممکن است مشکلی را در دستگاه مشاهده کرده و بر اساس نیاز به تعمیر و رفع آن مشکل با مجموعه صانا سرویس در تماس باشید.

برخی از مشکلات ساده تر هستند و شما می توانید آن ها را برطرف کنید اما درصورتی که مشکل دستگاه جدی است و یا شما اطلاعاتی درباره تعمیر کردن دستگاه خود ندارید، پیشنهاد می شود که در اولین فرصت با ما در تماس باشید.

مشاوره و عیب یابی

شما می توانید از مشاوره رایگان مجموعه صانا سرویس استفاده کرده و مشکل دستگاه را پیدا کنید. در فرآیند عیب یابی تکنسین با توجه به مواردی که شما اعلام کرده اید، قطعات و عملکرد دستگاه را مورد بررسی قرار می دهد تا بتواند ریشه و علت مشکل دستگاه و عملکرد نامناسب را تشخیص دهد.

اعزام متخصص به محل

با توجه به مشکلاتی که جا به جا کردن وسایل منزل به دنبال خواهند داشت، مجموعه صانا سرویس پس از تماس شما و فرآیند عیب یابی، در اولین فرصت تعمیرکار متخصص در حوزه وسیله شما را به محل برای انجام خدمات تعمیر لباسشویی مشهد اعزام خواهد کرد.

انتقال دستگاه به تعمیرگاه در صورت نیاز

برخی از مشکلاتی که برای وسایل منزل رخ می دهند ممکن است نیاز به بررسی بیشتر در تعمیرگاه داشته باشند، برای مثال درصورتی که برد دستگاه شما آسیب دیده باشد، تکنسین ما برد را برای انجام تعمیر و رفع مشکل به تعمیرگاه انتقال می دهد و پس از انجام خدمات مورد نیاز بر روی قطعه، تکنسین قطعه را به محل باز گردانده و بر روی دستگاه نصب خواهد کرد.

تست عملکرد دستگاه

پس از تعمیر و انجام خدمات مورد نیاز بر روی دستگاه، تکنسین های ما وسیله را تست خواهند کرد تا از عملکرد صحیح دستگاه و برطرف شدن مشکل اطمینان حاصل کنند.

خدمات

تعویض بلبرینگ و کاسه نمد

کاسه نمد در ماشین لباسشویی وسیله ای حیاتی است که در حقیقت یک قطعه پلاستیکی است که مرز بین خشکی و آب را مشخص می کند و خرابی آن می تواند منجر به نشت آب شود.

تعویض و رفع مشکلات سه نظام

حرکت و تولید سروصدا از عواملی است که نشان می دهد شما باید سه نظام ماشین لباسشویی را تعویض کنید که در این مسیر می توانید از متخصصین صانا سرویس کمک بگیرید.

تعمیر و تعویض پمپ تخلیه

برای تعویض پمپ تخلیه در ابتدا باید جریان برق به صورت کامل قطع شود و سپس بخش بالای و جا پودری از دستگاه جدا شود، در ادامه بخش های درب و پیچ های جلویی جدا شده و پمپ تعویض شود.

تعمیر و تعویض شیر برقی

یکی از مهم ترین قطعات ماشین لباسشویی شیر برقی است که وظیفه قطع و وصل کردن جریان آب ورودی به دستگاه را دارد پس شما باید تعمیر و تعویض آن را به متخصصین در حوزه تعمیر لباسشویی مشهد بسپارید.

تعمیر و تعویض سوئیچ درب

برای تعویض میکرو سوئیچ در ابتدا باید تست گرفته شود و درصورت نیاز متخصصین مجموعه صانا سرویس در جهت تعمیر و تعویض این قطعه همراه شما خواهند بود.

رفع آب ریزی و لرزش

یکی از مشکلات رایج در حوزه تعمیر لباسشویی، آب ریزی و لرزش است که شما می توانید از خدمات صانا سرویس برای رفع و پیشگیری از این مشکلات در لباسشویی خود استفاده کنید.

تعویض لاستیک دور درب

یکی دیگر از مهم ترین قطعات در ماشین لباسشویی، لاستیک دور درب ماشین است که نقش بزرگی در بهینه سازی عملکرد دستگاه دارد پس شما باید اهمیت ویژه ای به مشکلات و تعمیر این قطعه بدهید.

تعویض المنت و سنسورها

عملکرد المنت و سنسور بدین صورت است که در هر برنامه شست و شو، لباسشویی به دمای خاصی نیاز دارد که سنسور ها دما را بر اساس شست و شو تنظیم می کنند و المنت ها را تنظیم می کنند تا دمای موردنیاز تامین شود.

تعویض کمک فنرهای لباسشویی

اگر کمک فنر های ماشین لباسشویی ضعیف شده باشند و یا آسیب دیده باشند، لباسشویی در حین شست و شو حرکت می کند و ممکن است آسیب ببیند که شما برای رفع این مشکل می توانید از متخصصین ما کمک بگیرید.

رفع بوی نامطبوع لباسشویی

برای رفع بوی نامطبوع و جرم گیری ماشین لباسشویی در ابتدا باید بررسی شود تا علت مشکل پیدا شود و سپس متخصصین می توانند بر اساس مشکل، بوی نامطبوع را رفع کنند و دستگاه را جرم گیری کنند.

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی

  • نوع خدمات تعمیر لباسشویی مشهد هزینه خدمات
  • سرویس کامل لباسشویی 300 الی 500 هزار تومان
  • تعمیر برد لباسشویی 800 الی 1600 هزار تومان
  • تعویض میکروسوئیچ درب 550 الی 650 هزار تومان
  • تعویض کمک ها 500 الی 900 هزار تومان
  • تعویض لاستیک دور درب 550 الی 950 هزار تومان
  • نصب مجدد لباسشویی 400 هزار تومان
  • تعویض فیلتر ماشین لباسشویی 350 هزار تومان

نکات نگهداری و افزایش عمر ماشین لباسشویی

نکات نگهداری و افزایش عمر ماشین لباسشویی

یکی از مهم ترین نکاتی که پس از خرید ماشین لباسشویی باید به آن توجه ویژه داشته باشید، نگهداری و استفاده درست از این دستگاه است چرا که درصورتی که شما نکات نگهداری از ماشین لباسشویی را رعایت کرده و از دستگاه به درستی استفاده کنید، نیاز شما به خدمات تعمیر لباسشویی مشهد بسیار کاهش پیدا خواهد کرد و حتی ممکن است احتمال بروز برخی از مشکلات به کمترین میزان خود برسد. در ادامه برخی از مهم ترین نکات برای نگهداری و افزایش عمر ماشین لباسشویی را برای شما ارائه خواهیم کرد.

1- ماشین لباسشویی را بیش از ظرفیت پر کنید

هر ماشین لباسشویی ظرفیت مختلفی بین 7 الی 14 کیلو دارد و اینکه شما دستگاه را بیش از ظرفیت آن پر نکنید از اهمیت بسیار ویژه برخوردار است چرا که برای مثال درصورتی که شما بیشتر از ظرفیت دستگاه، لباس درون لباسشویی قرار دهید ممکن است لباس ها به درستی شسته نشوند و برای برخی از قطعات دستگاه مشکلاتی بوجود آید که برای برطرف سازی آن ها شما نیاز به خدمات تعمیر لباسشویی مشهد و بررسی لباسشویی توسط تکنسین داشته باشید.

2- محفظه مواد شوینده را تمیز کنید

یکی از نکاتی که در نگهداری و افزایش عمر ماشین لباسشویی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، تمیز نگه داشتن محفظه مواد شوینده است چرا که باقی ماندن مواد شوینده در این محفظه برای مدت زمان زیاد ممکن است باعث شکل گیری رسوبات و مواد سخت شود که می تواند برای دستگاه مشکل ساز باشد.

3- تمیز کردن فیلتر های آب لباسشویی

شما می توانید با شست و شو یا تعویض دوره ای فیلتر های ماشین لباسشویی خود از بروز مشکل و ورود خاک و آلودگی به دستگاه و لوله ها جلوگیری کنید. شما می توانید برای پیدا کردن محل قرار فیلتر ها از دفترچه راهنمای لباسشویی و یا تکنسین های مجرب در حوزه تعمیر لباسشویی مشهد راهنمایی گرفته و به صورت دوره این فیلتر ها را تمیز کنید.

 4- استفاده از مواد شوینده با کیفیت

استفاده از مواد شوینده با کیفیت

مواد شوینده ای که کف نسبتا زیادی تولید می کنند، آسیب بسیاری را به سیستم داخلی دستگاه وارد می کنند، زیرا کف ایجاد شده پس از اتمام فرآیند شست و شو در تیوب داخلی دستگاه باقی می ماند و پس از گذشت مدتی روی تعداد چرخش و همچنین بازه زمانی خشک کردن لباس ها تاثیر می گذارد و همچنین منجر به مصرف بیشتر برق دستگاه ها خواهد شد که در نتیجه هزینه برق دستگاه افزایش پیدا می کند.

در صورتی که قصد خریداری مواد شوینده با کیفیت را دارید، پیشنهاد می کنیم از مواد شوینده HE استفاده کنید که در 2 حالت مایع و همچنین پودری در بازار موجود هستند.

 5- تراز کردن دستگاه

عدم تراز بودن ماشین لباسشویی یکی از رایج ترین دلایل ایجاد مشکلات مختلف در سیستم ماشین لباسشویی است که در نتیجه بایستی به تعمیر لباسشویی مشهد بپردازید، بنابراین توجه داشته باشید که دستگاه در محل قرار گیری خود کاملا تراز باشد.

 6- خارج کردن لباس ها پس از اتمام فرآیند شست و شو

در واقع بایستی پس از اتمام فرآیند شست و شو نسبت به خارج کردن لباس ها از ماشین لباسشویی سریعا اقدام کنید، زیرا باقی ماندن لباس ها پس از شست و شو منجر به اجتماع باکتری ها و همچنین بخار آب در فضای داخلی دستگاه خواهد شد و در نتیجه لباس های موجود در دستگاه بوی بدی خواهند گرفت. باقی ماندن لباس ها در دیگ علاوه بر ایجاد بوی بد در لباس ها منجر به آسیب به قطعات داخلی دستگاه خواهد شد و در نتیجه نیازمند تعمیر لباسشویی مشهد می شوید.

 7- نظافت ماشین لباسشویی

 

نظافت ماشین لباسشویی

 

گاهی اوقات، احساس می کنیم که لباس های ما کاملاً تمیز هستند و نیازی به شستشو ندارند، اما در حقیقت آلودگی‌های پنهان در آن‌ها وجود دارد. باکتری‌ها و میکروارگانیسم‌های مختلف در ماشین لباسشویی آغاز به رشد می‌کنند و با این فرآیند، لباس‌های شما نیز آلوده می‌شوند.

به جای اینکه ماشین لباسشویی به تمیز شدن لباس های شما کمک کند، ممکن است آن ها را آلوده ‌تر کند. لذا تمیز کردن و ضدعفونی کردن ماشین لباسشویی بسیار حیاتی است تا از تجمع و رشد باکتری‌ها و میکروارگانیسم‌های بیماری‌زا جلوگیری شود.

حتی در برخی موارد، آلودگی ماشین لباسشویی می‌تواند منجر به اختلالات در عملکرد دستگاه شود، به طوری که دستگاه قادر به گرم کردن آب نباشد. برای جلوگیری از این مشکلات، تمیز کردن دوره‌ای و مرتب ماشین لباسشویی ضروری است.

برای تمیز کردن ماشین لباسشویی، می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید:

  • استفاده از قرص‌های مخصوص تمیز کردن ماشین لباسشویی
  • استفاده از پاک‌کننده‌های طبیعی مانند سرکه سفید و جوش شیرین

هنگام استفاده از این روش ‌ها، لباسی در داخل ماشین نباید باشد و همچنین پس از اتمام فرآیند تمیز کردن، ماشین لباسشویی را به خوبی خشک کنید، از تمیز کردن لاستیک‌ های اطراف در و محل‌ های تجمع آب و آلودگی در ماشین لباسشویی غافل نشوید.

شایان ذکر است که نظافت ماشین لباسشویی در پیشگیری از تعمیر لباسشویی مشهد بسیار تاثیر گذار است و در صورتی که نظافت این دستگاه در بازه زمانی های مناسب انجام شود نیازی به تعمیر لباسشویی مشهد نخواهید داشت.

ارور های رایج در ماشین لباسشویی

ارور OE

این ارور که در حوزه تعمیر لباسشویی مشهد مشاهده می شود، مرتبط با پمپ تخلیه دستگاه است و می تواند بدین علت نمایش داده شود که پمپ تخلیه گیر کرده باشد و یا سوکت مرتبط با آن دچار زنگ زدگی شده باشد.

ارور DE

درصورتی که این ارور بر روی صفحه نمایشگر دستگاه نمایش داده شود، بدین معناست که میکروسوئیچ دچار مشکل شده است و یا کابل ارتباطی آن با برد لباسشویی دچار مشکل شده باشد.

ارور DE

یکی دیگر از ارور های رایج که در حوزه تعمیر لباسشویی مشهد مشاهده می شود، ارور DE است که نمایش آن بدین معناست که سیستم آب ورودی یا خروجی دستگاه به مشکل خورده است. البته این ارور می تواند مرتبط با نشتی شلنگ های زیر دیگ نیز باشد.

آیا می توان لباسشویی را خودم تعمیر کنم؟

یکی از سوالاتی که برای خیلی از افراد در حوزه تعمیر لباسشویی مشهد پیش می آید این است که آیا برای تمام مشکلات لباسشویی باید به مجموعه های تعمیرات مراجعه کرد و از تکنسین ها کمک گرفت و یا می توان برخی از مشکلات را خودشان تعمیر کنند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که برخی از تعمیرات تخصصی تر هستند و در ابتدا نیاز به عیب یابی دارند تا علت مشکل مشخص شود و در ادامه برای تعمیر و عیب یابی اقدام کرد که این مشکلات نیاز به خدمات تکنسین ها و متخصصان دارد.

برخی از مشکلات ساده تر مانند تعویق قطعات معیوب، پاک کردن و تمیز کردن فیلتر ها را هر فرد می تواند انجام دهد و نیاز به تعمیرات تخصصی نیست اما درصورتی که شما علت مشکل را نمی دانید بهتر است در ابتدا از مشاوره رایگان مجموعه صانا سرویس برای عیب یابی استفاده کنید و درصورت نیاز از تکنسین ها و متخصصین مجرب ما برای تعمیرات درخواست کمک کنید.

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی

یکی از ابتدایی ترین سوالاتی که برای تمام افراد پیش از اقدام به تعمیر لباسشویی مشهد پیش می آید، این است که هزینه خدمات و تعمیر چقدر است و یا بر اساس چه مواردی مشخص می شود؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که به صورت کلی هزینه تعمیر دستگاه بر اساس میزان خرابی، نیاز به تعویض قطعه و شدت خرابی مشخص می شود.

متخصصین پس از بررسی دستگاه و عیب یابی، بر اساس نیاز دستگاه به خدمات مختلف مانند نیاز به تعویض یک قطعه یا حتی قطعات می توانند هزینه تعمیرات را تخمین زده و به شما اعلام کنند. مشخصا درصورتی که دستگاه شما نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، هزینه تعمیر بالاتر می رود چرا که هزینه تهیه قطعه جدید نیز بر روی هزینه تعمیرات اضافه خواهد شد.

مطالعه بیشتر

عیب یابی ماشین لباسشویی

عیب یابی ماشین لباسشویی

در این قسمت به بررسی برخی از مشکلاتی می پردازیم که ممکن است برای ماشین لباسشویی شما رخ دهد و شما نیاز داشته باشید تا پیش از اقدام برای دریافت خدمات تعمیر لباسشویی مشهد، علت و مشکل دستگاه را بررسی و مشخص کنید. با ما همراه باشید تا با عیب یابی ماشین لباسشویی آشنا شده و بتوانید علت برخی از مشکلات دستگاه را تشخیص داده و سپس برای تعمیر دستگاه اقدام کنید.

روشن نشدن دستگاه با چرخش ولوم تایمر

ممکن است برای شما این موقعیت رخ داده باشد که پس از چرخاندن ولوم تایمر، ماشین لباسشویی هیچ عکس العملی نشان نداده باشد. درصورتی که با این مشکل مواجه شده اید، بهتر است با یک تکنسین در حوزه تعمیر لباسشویی مشهد برای تعمیر و رفع مشکل دستگاه در ارتباط باشید.

مشکل روشن نشدن دستگاه پس از چرخاندن ولوم تایمر می تواند مرتبط با عوامل زیر برای دستگاه شما رخ دهد:

برق نداشتن پریز: بهتر است از وصل بودن جریان برق و سالم بودن پریز برق اطمینان حاصل کنید.

وارد نشدن برق به کلید اصلی: برای بررسی این علت می توانید دوشاخه را از برق جدا کرده و به وسیله اهم متر، ارتباط سیم های دستگاه را از ترمینال تا کلید تایمر لباسشویی بررسی کنید.

خراب بودن کلید: یکی از عوامل مواجه شدن با این مشکل می تواند خراب بودن کلید ماشین لباسشویی باشد.

قطع شدن رابط های میکروسوئیچ: درصورتی که میکروسوئیچ دستگاه شما خراب شده باشد باید در جهت تعویض این قطعه اقدام کنید.

خرابی هیدروستات: یکی دیگر از علت های کار نکردن تایمر دستگاه می تواند خرابی و معیوب بودن هیدروستات لباسشویی باشد که باید برای بررسی این قطعه از یک تکنسین در حوزه تعمیر لباسشویی مشهد کمک بگیرید.

عمل آبگیری به پایان رسیده اما عملیات بعدی شروع نمی شود

ممکن است ماشین لباسشویی شما عملیات آبگیری را شروع کند اما پس از آن، عملیات بعدی ماشین لباسشویی شروع نشود که این مشکل می تواند مرتبط با عوامل زیر باشد:

خراب بودن هیدروستات: برای بررسی هیدروستات شما باید به کمک اهم متر، پس از قطع کردن برق دستگاه ارتباط کنتاکت 11 به 13 را بررسی کنید، درصورتی که ارتباطی وجود نداشته باشید باید در جهت تعویض این قطعه اقدام کنید.

سوختن موتور تایمر دستگاه: برای بررسی این علت شما می توانید سیم های بوبین موتور تایمر را از مدار جدا کرده و آن را مستقیما به برق 220 ولت متصل کنید، درصورتی که صدای چرخش چرخ دهنده ها به گوش نرسد، باید در جهت تعویض بوبین از یک تکنسین در حوزه تعمیر لباسشویی مشهد کمک بگیرید.

قطع شدن سیم رابط بین موتور تایمر و هیدروستات: علت دیگری که می تواند باعث بروز این مشکل در ماشین لباسشویی شود، قطع شدن سیم ارتباط بین موتور تایمر و هیدورستات دستگاه است.

ماشین لباسشویی دائما درحال آبگیری است

یکی دیگر از مشکلات رایجی که ممکن است برای ماشین لباسشویی شما رخ دهد و نیاز به بررسی یک تکنسین مجرب در حوزه تعمیر لباسشویی مشهد داشته باشد، قطع نشدن فرآیند آبگیری دستگاه به گونه ای است که دستگاه دائما درحال تکرار و ادامه فرآیند آبگیری باشد که این مشکل می تواند مرتبط با عوامل زیر باشد.

شیر ورودی آب: درصورتی که آب درون دیگ زیاد شده است به گونه ای که از شیشه درب ماشین لباسشویی قابل مشاهده باشد این مورد می تواند مرتبط با شیر ورودی آب دستگاه باشد. همچنین اگراتصال برق را قطع کرده اید اما فرآیند آبگیری همچنان ادامه دارد نیز مشکل از شیر دستگاه است.

درصورتی که آبگیری لباسشویی با قطع شدن برق دستگاه خاتمه پیدا کند بدین معناست که مشکل ممکن است از تایمر ماشین لباسشویی، سوئیچ فشار دستگاه و یا کم بودن فشار آب شیلنگ ورودی باشد.

نشت آب دستگاه

تکنسین ها در حوزه تعمیر لباسشویی مشهد برای بررسی نشت آب ماشین لباسشویی موارد زیر را بررسی خواهند کرد تا مشخص شود کدام قطعه در دستگاه مشکل دارد که منجر به نشت آب شده است.

در ابتدا پنل پشتی ماشین لباسشویی و درپوش فوقانی را جدا کرده و سپس لباسشویی را به برق متصل کنید، در حین کار می توانید با بررسی مراحل دستگاه به محل نشتی آب پی ببرید.

درصورتی که محل نشتی آب یکی از رابط های لاستیکی آب باشد، این قطعه باید تعویض شود اما ممکن است نشت آب بر اثر ترکیدگی قاب جاپودری، واتر پمپ و ... باشد که بهتر است توسط تکنسین بررسی شده تا علت نشتی پیدا و رفع شود.

بررسی علل برخی از رایج ترین مشکلات در لباسشویی

بررسی علل برخی از رایج ترین مشکلات در لباسشویی​

سالانه بیش از میلیون ها ماشین لباسشویی توسط برندهای مختلف تولید می شود که هر کدام از ماشین های لباسشویی با گذشت زمان و استفاده ممکن است فروسوده شوند و دچار مشکلات و خرابی شوند که نیاز از شما از متخصصین در حوزه تعمیر لباسشویی مشهد برای عیب یابی و یا تعمیر کمک بگیرید. در این قسمت به بررسی عواملی می پردازیم که باعث می شود برخی از مشکلات برای دستگاه شما پیش آید.

مطالعه مفید: بهترین ماشین لباسشویی ایرانی کدام است؟

کامل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی

طبق آماری که توسط متخصصین در حوزه تعمیر لباسشویی مشهد جمع آوری شده است مشکل کامل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی از رایج ترین خرابی هایی است که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد. درصورتی که آب دستگاه به صورت کامل خالی نشود، ایراد ممکن است مرتبط با دو حالت متفاوت باشد.

حالت اول مرتبط با موتور تخلیه ماشین لباسشویی است که نیاز به تعمیر و یا تعویض خواهد شد و مورد دوم مرتبط با کثیف شدن و یا پرز گرفتن موتور است که باعث می شود آب دستگاه به صورت کامل خالی نشود که این مشکل می تواند با تمیز کردن موتور حل شود.

تکان و سر و صداهای بیش از حد

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای ماشین لباسشویی شما رخ دهد تکان های شدید در حین شستن لباس ها است که این مشکل می تواند مرتبط با تراز نبودن جای دستگاه باشد  اما اگر سروصدا خیلی زیاد باشد ممکن است به علت وجود جسم خارجی در دستگاه باشد و یا یکی از قطعات خراب شده باشد که شما می تواند از متخصصین در این حوزه برای رفع مشکل کمک بگیرید.

روشن نشدن دستگاه

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است برای دستگاه رخ دهد، روشن نشدن آن است که در ابتدا شما باید سیم برق آن را بررسی کنید و سپس مطمئن شوید که درب بسته است و روشن نشدن مرتبط با باز بودن درب نیست و اگر با وجود چک این موارد مشکل حل نشود شما باید از تکنسین های متخصص در حوزه تعمیر لباسشویی مشهد برای عیب یابی و تعمیر کمک بگیرید.

مشکل در نمایشگر و اجرای برنامه های شست و شو

این مورد از مشکلات رایج می تواند مرتبط با برد دستگاه باشد و یا ممکن است صفحه لمسی ماشین لباسشویی شما خراب شده باشد که هر کدام از این مورد ها نیاز به بررسی و تعمیر توسط متخصصین این حوزه دارد اما درصورتی که برای شما بر روی صفحه نمایشگر اروری ظاهر می شود، این ارور ها معمولا نرم افزاری هستند و شما با بررسی دفترچه راهنما می توانید این مشکل را برطرف سازید.

تمیز شسته نشدن لباس ها

اگر لباس های شما تمیز شسته نمی شوند و پس از پایان برنامه شست و شو، لباس ها بوی خوبی نمی دهند ممکن است خروجی دستگاه شما کثیف شده باشد که برای حل این مسئله شما می توانید یکبار دستگاه را به صورت خالی راه بندازید و یا از روش های دیگر برای تمیز کردن دستگاه استفاده کنید.

بسته نشدن درب دستگاه

بسته نشدن درب دستگاه

یکی دیگر از مشکلات رایجی که در حوزه تعمیر لباسشویی مشهد مشاهده می شود، خراب شدن درب ماشین لباسشویی و به درستی بسته نشدن درب است که این مشکل می تواند بر اثر ضربه به درب یا سنگینی بیش از حد تحمل دستگاه باشد.

برای رفع این مشکل بهتر است شما سعی کنید دستگاه را تا حد متعارف و مشخص شده پر کنید چرا که سنگینی دستگاه می تواند به بدنه داخلی دیگ و درب آسیب بزند و همینطور سبکی بیش از حد دستگاه می تواند باعث شود تا در طول خشک شدن لباس ها و چرخیدن دیگ، تسمه از مدار بالانس خود خارج شود.

آبگیری نامناسب لباسشویی

این مورد از مشکلات رایج در ماشین لباسشویی ممکن است در ابتدا و یا پس از پایان برنامه شست و شو رخ دهد که از علت های مرتبط با این مشکل می توان به خرابی پمپ و یا بسته شدن راه شلنگ تخلیه دستگاه به دلیل کثیفی و یا پرز گرفتگی اشاره کرد.

باقی ماندن پودر در مخزن جاپودری

در برخی موارد ممکن است آب به درستی وارد ماشین لباسشویی نشود و در این راستا مواد شوینده در داخل مخزن باقی بمانند. برای این مورد از مشکلات در حوزه تعمیر لباسشویی مشهد در ابتدا شما باید دستگاه را بررسی کنید تا از قفل شدن درب لباسشویی اطمینان حاصل کنید.

درصورتی که درب دستگاه به درستی بسته و قفل نشود، مشکل از آبگیری نیست و باید در جهت ریشه مشکل بوجود آمده مواردی مانند المان های شروع به کار، امنیت و عملکرد برد دستگاه بررسی شود اما به صورت کلی و با احتمال بسیار زیاد مشکل از شیر برقی لباسشویی است.

شیر برقی در برندها و مدل های مختلف ماشین لباسشویی متفاوت از یکدیگر و به همین علت شما برای رفع مشکل این قطعه که یکی از مهم ترین قطعات در ماشین لباسشویی از تکنسین های مجرب در حوزه تعمیر لباسشویی مشهد کمک و راهنمایی بگیرید.

سیاه شدن لاستیک ماشین لباسشویی

این مشکل می تواند جزو مشکل های ساده ماشین لباسشویی باشد اما از اهمیت قابل توجهی برخوردار است چرا که سیاه شدن لاستیک می تواند منجر به بوی نامطبوع دستگاه شود که فضای آشپزخانه را در بر خواهد گرفت.

نکته ای که باید درباره این مورد از مشکل های رایج در حوزه تعمیر لباسشویی مشهد در نظر داشته باشید این است که رفع نشدن مشکل سیاه شدن لاستیک لباسشویی در بلند مدت می تواند منجر به آسیب جدی به دستگاه و مشکلات بزرگتر شود.

بهتر است شما برای جلوگیری از بروز این مشکل، هر دو الی سه ماه یکبار لاستیک را با پودر مخصوص جرم گیری کنید اما این نکته را در نظر داشته باشید که اگر حجم جرم و سیاهی بیشتر از حد باشد، لاستیک باید به صورت کامل تعویض شود تا عملکرد دستگاه حفظ شود.

تمیز کردن فیلتر ماشین لباسشویی

تمیز کردن فیلتر ماشین لباسشویی

تمیز کردن فیلتر ماشین لباسشویی علاوه بر اینکه از بوی بد دستگاه جلوگیری می کند، نیاز دستگاه به خدمات تعمیر لباسشویی مشهد را نیز کاهش خواهد داد چرا که عملکرد دستگاه با تمیز کردن فیلتر بهتر خواهد شد.

درصورتی که شما عوامل زیر را مشاهده کنید، این عوامل بدین معنا هستند که فیلتر لباسشویی شما کثیف است و نیاز به تمیز کردن دارد.

  • تخلیه نشدن آب دستگاه
  • نشتی آب
  • بوی بد ماشین لباسشویی
  • عملکرد نامناسب

در صورتی که شما هر یک از این عوامل را در ماشین لباسشویی مشاهده کردید، بهتر است در جهت تمیز کردن فیلتر دستگاه اقدام کنید.

در قدم اول برای تمیز کردن فیلتر دستگاه شما باید لباسشویی را از برق کشیده و اتصال دستگاه به برق را قطع کنید. بهتر است حوله را زیر دستگاه پهن کرده و از ظرفی برای تخلیه آب استفاده کنید.

در قدم بعدی شما باید شیرهای آب را بسته و از قسمت پشت ماشین لباسشویی، پیچ های آب گرم و سرد را باز کنید. درپوش فیلتر را باز کنید و مخزن تخلیه اضطراری دستگاه را بیرون بکشید.

درپوش اضطراری مخصوص به تخلیه را باز کنید و اجازه دهید تا تمام آب دستگاه خارج شود ودرون ظرف بریزد. از قسمت ورودی آب، شما باید فیلتر ها را خارج کنید و آن ها را به کمک سرکه سفید یا پاک کننده سطوح آهکی تمیز کنید.

پیش از نصب مجدد فیلتر از تمیز بودن و گیر نکردن هرگونه شئ درون فیلتر اطمینان حاصل کنید و سپس فیلتر را درون محفظه قرار داده و شیر آب های گرم و سرد را باز کنید.

مطالعه مفید: آموزش تمیز کردن فیلتر لباسشویی در 30 دقیقه

نکات مهم در شست و شوی بهتر با ماشین لباسشویی

نکات مهم در شست و شوی بهتر با ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی یکی از مهم ترین وسایل در هر خانه ای محسوب می شود چرا که باعث شده تا فرآیند زمان بر و خسته کننده شست و شوی دستی لباس ها برای مردم تنها به قرار دادن لباس ها در ماشین و تنظیم برنامه شست و شو تبدیل شود و مردم بتوانند به راحتی و بدون مصرف انرژی زیاد به شست و شوی لباس های خود بپردازند.

یکی از نکات مهم درباره ماشین لباسشویی ها این است که درصورتی که شما بتوانید به درستی از این دستگاه استفاده کنید، لباس ها به بهترین حالت شسته و تمیز به شما تحویل داده می شوند اما درصورت رعایت نکردن این نکات علاوه بر تمیز نشدن لباس ها، نیاز شما به خدمات تعمیر لباسشویی مشهد افزایش پیدا خواهد کرد.

در ادامه به بررسی برخی از مهم ترین نکات برای شست و شوی صحیح لباس ها ماشین لباسشویی می پردازیم که رعایت این نکات می تواند باعث تمیزی بیشتر لباس ها و عدم نیاز شما به خدمات تعمیر لباسشویی مشهد شود.

مرتب سازی لباس ها بر اساس رنگ

لباس های رنگی معمولا در صورت خیس شدن و برخورد با آب از خود رنگ پس می دهند و درصورتی که شما لباس های سفید خود را با لباس های رنگی در یک برنامه شست و شو قرار دهید، احتمال رنگی شدن لباس های سفید شما بسیار است.

در این راستا بهتر است شما لباس های تیره رنگ، رنگی و سفید را از یکدیگر جدا کرده و در برنامه های شست و شوی مختلف به شست و شوی این لباس ها بپردازید تا از رنگی شدن و خراب شدن لباس های خود جلوگیری کنید.

نظافت ماشین لباسشویی

یکی از نکاتی که به شما کمک می کند تا نیاز کمتری به دریافت خدمات تعمیر لباسشویی مشهد داشته باشید، رعایت نظافت ماشین لباسشویی است. بهتر است شما پس از هر برنامه شست و شو، محل تخلیه آب اضافی را بررسی کنید تا آب در آن باقی نمانده باشد و از بو گرفتن محیط ماشین لباسشویی خود جلوگیری کنید. بهتر است پس از برنامه شست و شو، درب ماشین لباسشویی خود را باز بگذارید تا رطوبت دستگاه به کلی بخار شده و خشک شود.

دمای آب دستگاه

بهتر است شما برای شست و شوی لباس های خود، دمای آب را بر اساس جنس لباس ها مشخص کنید چرا که درصورت تنظیم کردن دمای آب مناسب، از خراب شدن لباس ها جلوگیری می شود و شما می توانید در مدت زمان بیشتری از لباس های خود استفاده کنید.

مواد شوینده مناسب

یکی از مهم ترین نکاتی که شما باید برای شست و شوی لباس های خود با ماشین لباسشویی رعایت کنید، استفاده از مواد شوینده مناسب است چرا که میزان مواد شوینده و حتی نوع آن ها باید بر اساس برنامه شست و شو و جنس لباس ها مشخص شود تا از آسیب دیدن لباس ها جلوگیری شود.

انتخاب برنامه شست و شوی مناسب لباس ها

ماشین های لباسشویی تمام اتوماتیک تولید شده در چند دهه اخیر دارای برنامه های متنوعی برای شست و شوی لباس ها می باشند و شما می توانید با توجه به جنس لباس هایی که قصد شست و شوی آن ها را دارید، برنامه متناسب با آن ها را انتخاب کنید.

در واقع برنامه های مختلف در ماشین لباسشویی قادر به تنظیم متفاوت چرخه درام ماشین لباسشویی، بازه زمانی مختلف برای شست و شوی لباس ها و همچنین تنظیم قدرت موتور ماشین لباسشویی می باشند.

توجه به لیبل لباس

توجه به لیبل لباس

بسیاری از لباس ها دارای لیبل هستند که بایستی پیش از شست و شوی آن ها در ابتدا لیبل آن ها را بررسی کنید و با توجه به نوع شست و شوی مشخص شده در لیبل، برنامه شست و شوی لباس ها را تنظیم کنید، بنابراین پیش از قرار دادن لباس ها در ماشین لباسشویی، در ابتدا لیبل لباس ها را بررسی کنید.

بررسی لباس ها پیش از قرار دادن آن ها در درام ماشین لباسشویی

لباس ها را پیش از فرآیند شست و شو بررسی کنید تا تمامی زیپ ها بسته باشند و همچنین در جیب لباس ها اشیای خارجی وجود نداشته باشد، چرا که در صورت وجود شی خارجی در درام ماشین لباسشویی همچون کلید منجر به بروز مشکلات بسیاری در عملکرد ماشین لباسشویی خواهد شد و در نتیجه بایستی به تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد بپردازید.

روش پاک کردن لکه های مختلف با ماشین لباسشویی

روش پاک کردن لکه های مختلف با ماشین لباسشویی

یکی از مشکلاتی که تعداد قابل توجهی از مردم در طول زندگی خود با آن مواجه می شوند، وجود لکه های مختلف بر روی لباس است که ممکن است برخی از این لباس ها با شست و شوی ساده توسط ماشین لباسشویی پاک نشده و همچنان بر روی لباس شما باقی بمانند.

در شرایط این چنین ممکن است برخی از مردم به اشتباه بر این باور باشند که ماشین لباسشویی آن ها دچار مشکل شده و علت پاک نشدن برخی از لکه ها پس از برنامه شست و شو، وجود مشکل در دستگاه است و در این راستا در جهت دریافت خدمات تعمیر لباسشویی مشهد اقدام خواهند کرد اما نکته اینجاست که درحقیقت لباسشویی شما مشکلی ندارد، لکه شما روش نادرستی را برای پاک کردن لکه ها از روی لباس های خود انتخاب کرده اید.

لکه وایتکس

وایتکس یکی از مواد شوینده ای است که قابلیت سفید کنندگی بسیار بالایی دارد و بسیاری از افراد از این ماده شوینده برای تمیزکاری سطوح و نقاط مختلف در منازل خود استفاده می کنند اما از معایب این ماده می توان به این نکته اشاره کرد که درصورت ریختن وایتکس بر روی لباس های شما، پارچه رنگ خود را از دست خواهد داد و لکه ای بی رنگ بر روی لباس ها بوجود خواهد آمد.

نکته ای باید در نظر داشته باشید این است که درحقیقت شما نمی توانید به صورت کامل لکه وایتکس را از روی لباس های خود پاک کنید، بلکه درصورتی که در زمان مناسب اقدام کنید می توانید از پخش شدن لکه و بزرگ شدن آن جلوگیری کنید.

در هنگامی که وایتکس بر روی لباس شما می ریزد، باید به عنوان اولین کار لباس را آب فراوان شست و شو دهید چرا که آب مانع پخش شدن وایتکس بر روی لباس خواهد شد. در ادامه شما می توانید جوش شیرین را با آب مخلوط کرده و ترکیبی خمیری شکل بوجود آمده را بر روی لکه لباس بمالید و بعد از گذشت چند دقیقه، مجدد لباس را با آب فراوان شست و شو دهید.

لکه روغن

لکه روغن یکی از لکه هایی است که به راحتی پاک نمی شوند و می توان گفت سرسختی این لکه آنقدر زیاد است که نه تنها شست و شو با ماشین لباسشویی این لکه را پاک نخواهد بلکه حتی خدمات تعمیر لباسشویی مشهد نمی تواند باعث شود تا این لکه توسط شست و شوی ساده با لباسشویی از بین برود.

برای از بین بردن لکه روغن بر روی لباس می توانید راه های زیر را بلافاصله پس از ایجاد لکه انجام داده تا لباس شما تاحدودی تمیز شده و لکه پاک شود.

  1. در قدم اول روغن را با چاقو از روی لباس خود بردارید و سپس با استفاده از یک دستمال بدون طرح، تلاش کنید تا روغن جذب شده به لباس را تمیز کنید. در نظر داشته باشید که اگر دستمال شما طرح داشته باشد، ممکن است لباس شما طرح دستمال را نیز جذب کند و لکه بدتر شود.
  2. روی لکه را با مایع ظرفشویی پر کنید و چند لحظه لباس را بمالید و سپس لباس را به مدت 10 دقیقه در همان وضعیت نگه دارد.
  3. پس از گذشت 10 دقیقه، محل لکه را با آب گرم شست و شو دهید و بهتر است پس از تمیز کردن لکه لباس را درون ماشین لباسشویی قرار داده و یک بار نیز با لباسشویی لباس را شست و شو دهید.

لکه جوهر

یکی از لکه هایی که ممکن است بر روی لباس افراد در هر رده سنی مشاهده شود، لکه جوهر است. امروزه انواع خودکارهای مختلفی در بازار وجود دارد و این گستردگی نوع خودکار بدین معناست که جوهر های مختلفی با سازنده های متفاوت در این خودکار ها استفاده شده است.

در این قسمت به بررسی روش های مختلف برای پاک کردن لکه جوهر از روی لباس ها می پردازیم اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که علت پاک نشدن جوهر از روی لباس، خراب بودن و مشکل دار بودن ماشین لباسشویی شما نیست و نیازی به خدمات تعمیر لباسشویی مشهد وجود ندارد بلکه شما باید بدانید که جوهر را با چه روشی از روی لباس خود پاک کنید.

نکته ای که باید درباره لکه جوهر بدانید این است که لکه جوهر هایی که برپایه آب هستند مانند ماژیک وایت برد به راحتی قابل تمیز شدن با شست و شوی ساده هستند اما درصورتی که لکه بر پایه آب نیست، باید در اولین فرصت در جهت تمیز کردن آن اقدام کنید چرا که گذشتن زمان و تثبیت لکه باعث می شود که پاک کردن لکه بسیار دشوار تر شود.

استفاده از اسپری مو: در این روش شما باید پارچه ای را بر روی لکه قرار داده و سپس لکه را با اسپری مو بپوشانید، از یک دستمال دیگر برای تمیز کردن محل لکه استفاده کنید و سپس لباس را با ماشین لباسشویی شست و شو دهید.

استفاده از آب لیمو: آب لیمو می تواند مانند یک سفید کننده عمل کند و لکه را از روی برخی از جنس لباس ها به راحتی پاک کند. برای تمیز کردن با این روش شما باید یک پارچه پشمی را به آب لیمو آغشته کنید و آن را بر روی لکه بگذارید، این کار را باید تا زمانی که لکه پاک می شود تکرار کنید و پس از آن می توانید لباس را به صورت معمول برای از بین بردن آب لیمو شست و شو دهید.

لکه خون

دیدگاهی که نسب به لکه خون بر روی لباس ها و یا ملحفه وجود دارد بدین صورت است که افراد تصور دارند که این لکه به راحتی پاک نمی شود و یا پس از شست و شو ممکن است لکه صورت کمرنگ و یا حتی زرد روی پارچه باقی بماند اما درصورتی که شما ضوابط شست و شو و از بین بردن لکه خون را رعایت کنید، می توانید به سادگی این لکه را پاک کرده و لباس خود را استفاده کنید چرا که درصورت رعایت نکردن این نکات و شست و شوی پارچه تنها با استفاده از ماشین لباسشویی ممکن است این تصور نادرست را ایجاد کند که دستگاه مشکل دارد و نیاز به بررسی توسط متخصص تعمیر لباسشویی مشهد وجود ندارد.

راه حل اول از بین بردن لکه خون استفاده از آب اکسیژنه است که این ماده به عنوان یک سفید کننده مورد استفاده قرار می گیرد. نکته ای که در مورد استفاده از این ماده سفید کننده وجود دارد این است که افرادی که تا به حال از آن استفاده نکرده اند ممکن است آشنایی نداشته باشند درباره این ماده اما در برخی از خشکشویی ها از این ماده برای تمیز کردن لکه های لباس ها استفاده می شود.

درصورتی که شما دسترسی به آب اکسیژنه نداشته باشید، می توانید از جوش شیرین برای پاک کردن لکه خون نیر استفاده کنید بدین صورت که ترکیب خمیری از جوش شیرین و آب آماده کنید و این ماده خمیری را بر روی لکه قرار داده و پس از گذشت 30 دقیقه، ماده را از روی پارچه تمیز کنید و لباس را با ماشین لباسشویی شست و شو دهید.

راه حل سوم برای تمیز کردن لکه خون، استفاده از سرکه است. شما می توانید مقداری سرکه بر روی لکه خشک شده خون ریخته و به مدت 10 الی 15 دقیقه پارچه را استراحت داده و سپس سرکه را از روی لباس تمیز کنید. این روش را می توانید چنان تکرار کنید که لکه پاک شده و سپس لباس را با ماشین لباسشویی شست و شو دهید.

در صورتی که شما در خانه نیستید و دسترسی به مواد شوینده و پاک کننده ندارید می توانید از نمک برای تمیز کردن لکه استفاده کنید. در این روش شما باید تا زمانی که لکه تازه است اقدام کنید و نمک بر روی لکه ریخته و اجازه دهید تا نمک، لکه را جذب کند و سپس آن را تمیز کنید اما اگر در خانه هستید، بهتر است با ترکیب آب و نمک ماده ای خمیری درست کرده و آن را بر روی لکه قرار دهید و پس از گذشت مدتی خمیر را پاک کرده و لباس را بشویید.

لکه رنگ

پاک کردن لکه رنگ نقاشی از روی لباس ها با دشواری بیشتر همراه است چرا که در قدم اول شما باید نوع رنگ را شناسایی کنید زیرا برای پاک کردن هر نوع رنگ شما نیاز به روش مختلفی خواهید داشت اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که پاک کردن لکه رنگ تنها با شست و شوی لباس به وسیله ماشین لباسشویی کافی نیست و درصورتی که لباسی که لکه رنگ داشته را با ماشین لباسشویی شست و شو داده اید و لکه همچنان بر روی لباس باقی مانده است، باید این نکته را در نظر داشته باشید که ماشین لباسشویی شما مشکلی نداشته و نیازی به بررسی و عیب یابی دستگاه توسط متخصص حوزه تعمیر لباسشویی مشهد وجود نخواهد داشت.

پاک کردن رنگ محلول در آب

برای پاک کردن رنگ هایی که محلول در آب هستند، در قدم اول شما باید با یک چاقوی کره خوری بدون آسیب زدن به بافت لباس، رنگ خشک شده را از روی پارچه بردارید، سپس لباس را برعکس کرده و ناحیه رنگی شده را با آب ولرم شست و شو دهید و یا با یک پارچه مرطوب سعی کنید تا لکه رنگ را از روی لباس پاک کنید.

پس از طی کردن این مراحل می توانید لباس را به کمک ماشین لباسشویی شست و شو داده تا اثری از لکه باقی نماند. درصورتی که پس از شست و شو همچنان لکه باقی مانده باشد، می تواند با توجه به روش شست و شوی جنس لباس خود، از مقداری تینر برای پاک کردن رنگ استفاده کنید.

بهترین برند های ماشین لباسشویی

بهترین برند های ماشین لباسشویی

امروزه برند های بسیاری اقدام به طراحی و تولید انواع لباسشویی و ارائه آن ها به بازار کرده اند که هر یک از این لباسشویی ها از امکانات ویژه و به خصوصی برخوردار هستند.

در صورتی که قصد خرید ماشین لباسشویی را داشته باشید، با برند های بسیاری آشنا خواهید شد و بنابراین انتخاب بهترین برند ماشین لباسشویی با دشواری نسبتا زیادی همراه است.

در ادامه بهترین برند های تولید کننده خارجی و ایرانی را در حوزه تولید انواع ماشین لباسشویی به شما معرفی خواهیم کرد.

برند های خارجی

برند های خارجی

در واقع بهترین برند های تولید کننده ماشین لباسشویی در ایران و خارج از کشور انگشت شمار نیستند، اما در ادامه چند مورد از بهترین برند های تولید کننده ماشین لباسشویی را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • بوش

برند بوش برندی آلمانی می باشد که امروزه به عنوان یکی از بهترین برند های تولید کننده انواع لوازم برقی در دنیا به شمار می رود و در صورتی که از لوازم برقی به خصوص ماشین لباسشویی برند بوش استفاده کنید نیازی به تعمیر لباسشویی مشهد نخواهید داشت، چرا که دستگاه های تولید شده توسط این برند از کیفیت و همچنین عملکرد فوق العاده ای برخوردار هستند.

  • سامسونگ

برند سامسونگ یکی از معروف ترین برند های تولید کننده انواع کالاهای هوشمند می باشد که امروزه از محبوبیت بسیاری برخوردار است. این برند در سال 1938 فعالیت خود را آغاز کرد و تا به امروز سابقه ای درخشان را رقم زده است.

  • برند ال جی

برند ال جی فعالیت خود را در سال 1958 آغاز کرد و همواره شعار این برند “Life’s Good” می باشد. ال جی کالاهای بسیاری را همچون تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و ... تولید و به بازار ارائه می کند.

برند های ایرانی

 

برند های ایرانی

 

برند های ایرانی همچون برند های خارجی دارای کیفیت و عملکرد مطلوبی می باشند و امروزه کالاهای ایرانی نیز در رقابت با برند های خارجی نیز همگام هستند.

  • اسنوا

اسنوا مخفف عبارت " ارکان ساختار نوین ایرانیان " می باشد و فعالیت خود را از سال 1384 آغاز کرده است و در این مدت کوتاه موفق به کسب جایگاه ویژه در بین بهترین برند های ایرانی شده است.

  • جی پلاس

جی پلاس که توسط نمایندگی گلدیران پلاس پایه گذاری شده است قادر به تولید با کیفیت ترین لوازم خانگی در ایران می باشد و همچنین این برند از فروش بسیار بالایی برخوردار است.

  • پاکشوما

برند پاکشوما یکی از قدیمی ترین و همچنین بزرگترین تولید کنندگان انواع لوازم برقی به خصوص ماشین لباسشویی در کشور ایران می باشد که فعالیت خود را از سال 1347 آغاز کرده است و امروزه بیش از 50 سال سابقه ای درخشان در حوزه تولید انواع لوازم برقی رقم زده است.

این برند همواره برای تولید کالاهای خود از فناوری های پیشرفته استفاده می کند و همچنین قادر به دریافت استاندارد های بین المللی شده است.

  • امرسان

امرسان نیز یکی از انواع بهترین برند های ماشین لباسشویی می باشد که فعالیت این مجموعه در سال 1365 آغاز شده است و به دلیل کیفیت بالای دستگاه های تولید شده توسط این برند به خصوص ماشین های لباسشویی نیازی به تعمیر لباسشویی مشهد به صورت مداوم نخواهید داشت، چرا که این دستگاه کم ترین میزان خرابی را داشته و بدین دلیل نیازمند تعمیر نخواهد شد.

  • آبسال

آبسال نیز یکی دیگر از انواع ماشین لباسشویی ایرانی می باشد که همچون ماشین های لباسشویی امرسان کم ترین میزان خرابی را داشته اند و تکنسین های تعمیر لباسشویی مشهد معتقد هستند که کالاهای تولید شده توسط این برند به خصوص انواع ماشین لباسشویی از قدرت بسیار بالایی همگام با کیفیت بسیار مطلوب برخوردار هستند.

جالب است بدانید که ماشین لباسشویی های برند آبسال قیمت بسیار مناسبی دارند و همچنین در مدل های بسیاری تولید و به بازار ارائه می شوند.

تعمیر ماشین لباسشویی برند های مختلف

صانا سرویس یکی از بهترین مجموعه ها در زمینه تعمیر و سرویس انواع لوازم برقی ، به خصوصی ماشین لباسشویی به شمار می رود و فارغ از اینکه ماشین لباسشویی شما تولید چه برندی است این مجموعه قادر به تعمیر لباسشویی در مشهد به صورت اختصاصی است.

در واقع تعمیر لباسشویی در مشهد بایستی توسط افراد متخصص و با تجربه انجام شود چرا که در بسیاری از مواقع تعمیر ماشین لباسشویی با حساسیت بسیاری همراه است و بنابراین افرادی که از دانش تخصصی و کافی در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی برخوردار نیستند نباید به تعمیر لباسشویی بپردازند.

سوالات متداول

فرم درخواست مشاوره و تعمیر

درصورت بروز هرگونه مشکل در یخچال، می توانید برای دریافت مشاوره، عیب یابی و تعمیر با ما در ارتباط باشید.


    یکی از مشکلات رایجی که کاربران در حوزه تعمیر لباسشویی مشهد با آن مواجه می شوند عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی است که این امر می تواند به دلیل خرابی در قیمت پمپ تخلیه و گیر بودن لوله های خروجی آب باشد که نیاز به بررسی و تعمیر دارد.

    یکی دیگر از سوالات رایج کاربران در این حوزه علت عدم آبگیری لباسشویی و پر شدن دستگاه از آب است که این اتفاق می تواند مرتبط با خرابی شیر برقی و یا گرفتگی و گیر بودن لوله ورودی آب لباسشویی باشد.

    یکی از مشکلاتی که به صورت رایج در حوزه تعمیر لباسشویی مشهد مشاهده می شود، به درستی و تمیز شسته نشدن لباس ها است که این مشکل ممکن است مرتبط با بیش از حد پر شدن لباسشویی باشد و درصورتی که با میزان کمتر لباس ها این اتفاق بازهم رخ دهد بهتر است در جهت عیب یابی و تعمیر با ما در ارتباط باشید.

    این مشکل می تواند مرتبط با خرابی هیدروستات، خرابی سیم رابط هیدروستات به موتور، موتور تایمر و خرابی چرخ دهنده ها باشد پس بهتر است درصورت مشاهده این مشکل در اولین فرصت برای دریافت خدمات در حوزه تعمیر لباسشویی مشهد با صانا سرویس در تماس باشید.

    یکی دیگر از سوالات رایج کاربران مرتبط با علت گرم نشدن آب لباسشویی است که این مشکل می تواند مرتبط با تنظیم نبودن هیدروستات و یا خراب بودن المنت رخ دهد.

    19 پاسخ به “تعمیر لباسشویی مشهد به صورت تخصصی”

    1. سلام ماشین لباسشویی من زمان شست وشو یه صدایی مثل تق تق داره باید با تعمیرکار تماس بگیرم؟

      • بله، تولید صدای بیش از حد یکی از انواع علائم در بروز مشکل در ماشین لباسشویی محسوب می شود، پیشنهاد ما به شما پیگیری تعمیر دستگاه است چرا که در غیر این صورت ممکن است ماشین لباسشویی با مشکلات بیشتری مواجه شود

      • سلام در مسیر تخلیه آب گرفتگی وجود دارد. لوله تخلیه، فیلتر و پمپ تخلیه را بررسی کنید و اگر با اشاییی خارجی در آن ها یا گرفتگی مواجهه شدید به رفع آن ها بپردازید تا مسیر آب باز شود.

    2. سلام تکنسین های تعمیر لباسشویی در مشهد بعد از گذشت 15 دقیقه به محل سکونت من رسیدند ممنون از صانا سرویس

    3. تعمیر لباسشویی مشهد اگه برند ایرانی باشه با برند خاارجی هزینه تعمیرش متفاوته؟

      • سلام هزینه تعمیر ماشین لباسشویی بعد از بررسی دستگاه تعیین می شود.

    4. تعمیر لباسشویی مشهد توسط این تیم به بهترین شکل انجام میشه و من واقعا از عملکرد آن ها راضی هستم

    5. تعمیر لباسشویی مشهد توسط این تیم به بهترین شکل انجام میشه و من واقعا از عملکرد آن ها راضی هستم

      • سلام ممنون از اینکه نظر خود را درباره تیم صانا سرویس به اشتراک گذاشتید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *