صانا سرویس

تعمیرات و فروشگاه

تلفن

05138721212
09150881992

آدرس

مشهد، بلوار پیروزی، بلوار رضوی، ابتدای رضوی 22، فاز تجاری، پلاک 5

صانا سرویس؛ کنار شما، رو به آینده

تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد

مجموعه صانا سرویس در جهت آسایس همشهریان عزیز خدمات خود را در حوزه تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد گسترش داده است و شما کاربران عزیز می توانید برای صررفه جویی در وقت خود، ابتدا با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما در جهت عیب یابی استفاده کنید که در صورت نیاز متخصصین و مهندسین ما در جهت تعمیر دستگاه شما در محل حاضر خواهند شد.

مطالعه مفید: تعمیر لباسشویی مشهد

مزایای استفاده از خدمات تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد صانا سرویس

مشاوره رایگان

یکی از مهم ترین ویژگی های مجموعه صانا سرویس، مشاوره رایگان است چرا که شما می توانید در ابتدا برای مشکلی که با دستگاه خود برخورده اید، با ما تماس حاصل کنید و پس از دریافت مشاوره برای تعمیر دستگاه اقدام کنید.

تکنسین های مجرب

یکی از ویژگی های مثبت مجموعه صانا سرویس، تکنسین و مهندسین این مجموعه است چرا که تمام کارد مجموعه ما اطلاعات و تجربه کافی را برای تعمیر وسایل الکتریکی منزل شما دارند و دیگر نیازی به نگرانی برای به درستی تعمیر نشدن دستگاه وجود ندارد.

تعمیرات تخصصی

تعمیرکاران و تکسین های مجموعه ما از روش ها سنتی برای تعمیر و رفع مشکل دستگاه های الکتریکی استفاده نکرده و تعمیرات را به صورت کاملا تخصصی و اصولی اجرا خواهند کرد.

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات غیر اورجینال با وجود هزینه کمتری که به دنبال خواهند داشت، ممکن است پس از مدتی مجددا نیاز به تعمیر داشته باشند و یا حتی به دیگر قطعات دستگاه آسیب برسانند اما با استفاده از خدمات صانا سرویس شما می توانید از اورجینال بودن قطعات مورد استفاده در تعمیر اطمینان حاصل کنید.

تعمیر در محل

یکی از مزایای استفاده از خدمات مجموعه ما، تعمیر دستگاه در محل و در حضور شما است. برای تعمیر برخی از قطعات مانند برد دستگاه ممکن است نیاز به انتقال قطعه به تعمیرگاه وجود داشته باشد اما تا حد امکان تکنسین های ما تعمیر دستگاه را در محل انجام خواهند داد.

اعزام تکنسین در کمترین زمان

یکی از نکاتی که ممکن است برای بسیاری از افراد اهمیت بسیاری داشته باشد، اعزام تعمیرکار و انجام خدمات در کمترین زمان ممکن است. مجموعه صانا سرویس در تمام سال های فعالیت خود بر این تلاش بوده تا در اولین فرصت و کمترین زمان، تکنسین را به محل تعمیر اعزام کند تا سلامت دستگاه شما به خطر نیافتد.

مراحل تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد

تماس با مجموعه صانا سرویس

در قدم اول شما ممکن است مشکلی را در دستگاه مشاهده کرده و بر اساس نیاز به تعمیر و رفع آن مشکل با مجموعه صانا سرویس در تماس باشید.

برخی از مشکلات ساده تر هستند و شما می توانید آن ها را برطرف کنید اما درصورتی که مشکل دستگاه جدی است و یا شما اطلاعاتی درباره تعمیر کردن دستگاه خود ندارید، پیشنهاد می شود که در اولین فرصت با ما در تماس باشید.

مشاوره و عیب یابی

شما می توانید از مشاوره رایگان مجموعه صانا سرویس استفاده کرده و مشکل دستگاه را پیدا کنید. در فرآیند عیب یابی تکنسین با توجه به مواردی که شما اعلام کرده اید، قطعات و عملکرد دستگاه را مورد بررسی قرار می دهد تا بتواند ریشه و علت مشکل دستگاه و عملکرد نامناسب را تشخیص دهد.

اعزام متخصص به محل

با توجه به مشکلاتی که جا به جا کردن وسایل منزل به دنبال خواهند داشت، مجموعه صانا سرویس پس از تماس شما و فرآیند عیب یابی، در اولین فرصت تعمیرکار متخصص در حوزه وسیله شما را به محل برای انجام خدمات تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد اعزام خواهد کرد.

انتقال دستگاه به تعمیرگاه در صورت نیاز

برخی از مشکلاتی که برای وسایل منزل رخ می دهند ممکن است نیاز به بررسی بیشتر در تعمیرگاه داشته باشند، برای مثال درصورتی که برد دستگاه شما آسیب دیده باشد، تکنسین ما برد را برای انجام تعمیر و رفع مشکل به تعمیرگاه انتقال می دهد و پس از انجام خدمات مورد نیاز بر روی قطعه، تکنسین قطعه را به محل باز گردانده و بر روی دستگاه نصب خواهد کرد.

تست عملکرد دستگاه

پس از تعمیر و انجام خدمات مورد نیاز بر روی دستگاه، تکنسین های ما وسیله را تست خواهند کرد تا از عملکرد صحیح دستگاه و برطرف شدن مشکل اطمینان حاصل کنند.

خدمات

تعویض بلبرینگ و کاسه نمد

کاسه نمد در ماشین لباسشویی وسیله ای حیاتی است که در حقیقت یک قطعه پلاستیکی است که مرز بین خشکی و آب را مشخص می کند و خرابی آن می تواند منجر به نشت آب شود.

تعویض و رفع مشکلات سه نظام

حرکت و تولید سروصدا از عواملی است که نشان می دهد شما باید سه نظام ماشین لباسشویی را تعویض کنید که در این مسیر می توانید از متخصصین صانا سرویس کمک بگیرید.

تعمیر و تعویض پمپ تخلیه

برای تعویض پمپ تخلیه در ابتدا باید جریان برق به صورت کامل قطع شود و سپس بخش بالای و جا پودری از دستگاه جدا شود، در ادامه بخش های درب و پیچ های جلویی جدا شده و پمپ تعویض شود.

تعمیر و تعویض شیر برقی

یکی از مهم ترین قطعات ماشین لباسشویی شیر برقی است که وظیفه قطع و وصل کردن جریان آب ورودی به دستگاه را دارد پس شما باید تعمیر و تعویض آن را به متخصصین در حوزه تعمیر لباسشویی مشهد بسپارید.

تعمیر و تعویض سوئیچ درب

برای تعویض میکرو سوئیچ در ابتدا باید تست گرفته شود و درصورت نیاز متخصصین مجموعه صانا سرویس در جهت تعمیر و تعویض این قطعه همراه شما خواهند بود.

رفع آب ریزی و لرزش

یکی از مشکلات رایج در حوزه تعمیر لباسشویی، آب ریزی و لرزش است که شما می توانید از خدمات صانا سرویس برای رفع و پیشگیری از این مشکلات در لباسشویی خود استفاده کنید.

تعویض لاستیک دور درب

یکی دیگر از مهم ترین قطعات در ماشین لباسشویی، لاستیک دور درب ماشین است که نقش بزرگی در بهینه سازی عملکرد دستگاه دارد پس شما باید اهمیت ویژه ای به مشکلات و تعمیر این قطعه بدهید.

تعویض المنت و سنسورها

عملکرد المنت و سنسور بدین صورت است که در هر برنامه شست و شو، لباسشویی به دمای خاصی نیاز دارد که سنسور ها دما را بر اساس شست و شو تنظیم می کنند و المنت ها را تنظیم می کنند تا دمای موردنیاز تامین شود.

تعویض کمک فنرهای لباسشویی

اگر کمک فنر های ماشین لباسشویی ضعیف شده باشند و یا آسیب دیده باشند، لباسشویی در حین شست و شو حرکت می کند و ممکن است آسیب ببیند که شما برای رفع این مشکل می توانید از متخصصین ما کمک بگیرید.

رفع بوی نامطبوع لباسشویی

برای رفع بوی نامطبوع و جرم گیری ماشین لباسشویی در ابتدا باید بررسی شود تا علت مشکل پیدا شود و سپس متخصصین می توانند بر اساس مشکل، بوی نامطبوع را رفع کنند و دستگاه را جرم گیری کنند.

مشکلات رایج در تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد

تعمیر قفل درب لباسشویی

یکی از مشکلات رایجی که در حوزه تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد دیده می شود، باز نشدن درب ماشین لباسشویی در پایان برنامه شست و شو است که علامت قفل بر روی صفحه نمایشگر ثابت می ماند. این مشکل می تواند به صورت دیگری نیز بروز پیدا کند که پس از زدن دکمه استارت برای شروع شست و شو، درب ماشین قفل نشود و برنامه شست و شو شروع نشود.

لرزش زیاد ماشین لباسشویی

یکی دیگر از مشکلاتی که در حوزه تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد مشاهده می شود، لرزش زیاد است که می تواند بر اثر مشکل بلبرینگ های دستگاه باشد اما درصورتی که بلبرینگ ها سالم باشند، ممکن است مشکل از پایه های دستگاه باشد.

عدم تخلیه آب پس از شست و شو

درصوررتی که پمپ تخلیه دستگاه بعد از گذشت مدتی فرسوده شود و یا اشیائی داخل آن گیر کرده باشد، ممکن است مشکلاتی مانند تخلیه نشدن آب پس از شست و شو و حتی عدم آبکشی لباس ها در ماشین لباسشویی شما دیده شود.

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ

  • نوع خدمات تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد هزینه خدمات
  • سرویس کامل لباسشویی 300 الی 500 هزار تومان
  • تعمیر برد لباسشویی 800 الی 1600 هزار تومان
  • تعویض میکروسوئیچ درب 550 الی 650 هزار تومان
  • تعویض کمک ها 500 الی 900 هزار تومان
  • تعویض لاستیک دور درب 550 الی 950 هزار تومان
  • نصب مجدد لباسشویی 400 هزار تومان
  • تعویض فیلتر ماشین لباسشویی 350 هزار تومان

فرم درخواست مشاوره و تعمیر

درصورت بروز هرگونه مشکل در یخچال، می توانید برای دریافت مشاوره، عیب یابی و تعمیر با ما در ارتباط باشید.


    درباره برند سامسونگ

    سامسونگ یکی از برندهای معروف کره ای است که در تولید انواع لوازم برقی، گوشی همراه و سیستم های بازی کامپیوتری فعالیت دارد که در حدود 8 دهه قبل و یعنی سال 1938 فعالیت خود را آغاز کرده است و از همان زمان نیاز به خدمات در حوزه تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد در بین مردم بوجود آمد.

    شرکت سامسونگ در ابتدا فعالیت های خود را در حوزه بازرگانی و صادرات انواع ماهی به چین آغاز کرد ولی پس از گذشت مدتی و در سال 1969 این شرمت فعالیت های خود را در حوزه تولید لوازم الکترونیکی متمرکز کرده و امروزه به واسطه کیفیت بسیار بالایی که دارد توانسته است مشتریان بسیار زیادی از سر تا سر جهان داشته باشد.

    نکاتی برای افزایش طول عمر لباسشویی سامسونگ

    تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد

    در این قسمت به بررسی نکاتی می پردازیم که شما با رعایت آن ها می توانید کارایی ماشین لباسشویی خود را افزایش دهید و نیز طول عمر مورد استفاده از آن را افزایش دهید.

    میزان مناسب پودر لباسشویی

    یکی از نکاتی که شما باید به آن توجه داشته باشید این است که استفاده بیش از حد از پودر لباسشویی منجر به تمیز شدن بیشتر لباس های شما و بهتر شسته شدن آن ها کمکی نخواهد کرد و این امر می تواند در عملکرد ماشین لباسشویی شما تاثیر منفی داشته باشد و نیاز شما به دریافت خدمات تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد را افزایش دهد.

    انتخاب نوع برنامه شست و شو

    ماشین های لباسشویی دارای برنامه های مختلف برای انواع جنس لباس و حتی نوع شست و شو های مختلف هستند که بهتر است شما برنامه شست و شوی خود را بر اساس جنس لباس ها و حتی نوع شست و شویی که نیاز دارید انتخاب کنید.

    رقیق کردن نرم کننده

    درصورتی که شما می خواهید از نرم کننده برای شست و شوی لباس های خود استفاده کنید، بهتر است در ابتدا نرم کننده را با مقداری آب رقیق کنید و سپس در داخل جاپودری ماشین لباسشویی خود بریزید.

    استراحت در بین برنامه های شست و شو

    یکی از نکاتی که شما باید به آن توجه بسیار زیادی داشته باشید این است که در بین هر برنامه شست و شو باید حدود دو ساعت به ماشین لباسشویی استراحت بدهید و درب آن را نیز باز بگذارید چرا که این امر می تواند باعث کاهش نیاز شما به خدمات تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد شود.

    ارور های رایج در ماشین لباسشویی سامسونگ

    ارور E4

    این ارور مرتبط با مسیر ورودی آب دستگاه است که اگر این مسیر ورودی دچار مشکل شود، این ارور بر روی صفحه نمایشگر ماشین لباسشویی شما نمایش داده خواهد شد.

    ارور UE

    این ارور مرتبط با عدم تعادل ماشین لباسشویی است که اگر لباس هایی که شما داخل ماشین لباسشویی ریخته باشید تعادل نداشته باشند، این خطا بر روی صفحه نمایشگر ماشین نمایش داده می شود.

    ارور E2

    این ارور مرتبط با مسیر خروج آب از دستگاه است که اگر برای این مسیر مشکلی پیش آمده باشد و آب دستگاه نتواند خارج شود، این ارور بر روی صفحه نمایشگر به شما نمایش داده خواهد شد.

    ارور DE

    این ارور مرتبط با درب دستگاه است که اگر شما برای باز کردن درب فشار زیادی وارد کرده باشید، به مرور زمان لاستیک درب آن آسیب می بیند و سوئیچ به درستی کار نخواهد کرد.

    ارور E3

    این ارور مرتبط با موتور ماشین لباسشویی است که به معنای این است که در موتور دستگاه نقص فنی وجود دارد و شما بهتر است برای برطرف سازی این خطا از تکنسین و مهندسین مجموعه صانا سرویس کمک بگیرید.

    ارور UC

    این ارور مرتبط با برق و یا پاور دستگاه است که برای رفع این ارور شما باید ولتاژ برق دستگاه را بررسی کنید.

    ارور CR

    این ارور مرتبط با دمای آب است که اگر دمای آب ماشین لباسشویی بیشتر از 55 درجه سانتی گراد باشد و عمل تخلیه به درستی انجام نشود، این ارور بر روی صفحه نمایشگر نمایش داده خواهد شد.

    ارور E1

    این ارور مرتبط با شیر ها تعمین کننده آب دستگاه است، البته این ارور ممکن است بر اثر کم بودن فشار آب نیز بر روی صفحه نمایشگر ماشین لباسشویی نمایش داده شود.

    هزینه تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد

    یکی از دغدغه ها که در حوزه تعمیرات وجود دارد این است که هزینه تعمیر ماشین لباسشویی چقدر است؟ پاسخ به این سوال مرتبط با چند عامل است و در ابتدا متخصصین و تکنسین ها باید در جهت عیب یابی اقدام کنند و سپس مشکل پیدا شود تا در جهت رفع مشکل اقدام کنند. هزینه تعمیرات می تواند با توجه به نوعی خرابی و قطعاتی که دچار مشکل شده اند متفاوت باشد پس در ابتدا شما باید از یک تعمیرکار درخواست کنید تا ماشین لباسشویی را بررسی کند و عیب آن را پیدا کند.

    تعمیر هر یک از قطعات هزینه خاصی دارد و درصورتی که نیاز به تعویض یک قطعه وجود داشته باشد، هزینه تعمیر می تواند وابسته به قسمت آن قطعه متغیر باشد. در حقیقت می توان گفت که هزینه تعمیرات هنگامی بالا می رود که نیاز به تعویض و یا تعمیر چند قطعه وجود داشته باشد.

    در حقیقت قطعات در هر نوع ماشین لباسشویی متفاوت است و قطعا هزینه متفاوتی را باید برای تعمیر و یا تعویض آن قطعه بپردازید پس بهتر است در ابتدا از عیب یابی و مشاوره در جهت پیدا کردن مشکل استفاده کنید و سپس از متخصصین در حوزه تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد درخواست کنید تا هزینه تعمیر را برای شما تخمین بزنند و درصورتی که نیاز به تعویض قطعه ای باشد، شما می توانید هزینه قطعه را از سایت های مختلف پیدا کنید و هزینه تعمیر را تخمین بزنید.

    انواع تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد

    انواع تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد​

    تعمیر وسایل برقی در منزل یک کار بسیار تخصصی است که بهتر است شما به جای آنکه تلاش کنید خودتان مشکلات وسایل را برطرف کنید از متخصصین و مهندسین که در حوزه تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد فعال هستند برای برطرف سازی مشکلات وسایل برقی خود کمک بگیرید. در این قسمت به بررسی برخی از انواع تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ می پردازیم.

    تعمیر موتور

    یکی از مشکلات اساسی که ممکن است برای هر ماشین لباسشویی بدون توجه به برند آن رخ دهد، خرابی در موتور دستگاه است که درصورت مشکل و خرابی در موتور دستگاه، هیچ یک از قطعات ماشین لباسشویی دیگر نمی تواند به فعالیت خود ادامه دهد پس شما بهتر است در اولین فرصت با مجموعه صانا سرویس برای تعمیر موتور ماشین لباسشویی خود تماس بگیرید.

    این مشکل را در ابتدا می توان با صدای وز وز تشخیص دهید و برای پیشگیری از آن اقدام کنید. برخی دیگر از نکاتی که به شما نشان می دهد موتور دستگاه دچار نقص شده است عبارتند از: نچرخیدن دیگ ماشین، خشک نشدن لباس ها و شسته نشدن لباس ها.

    تعمیر شیر برقی

    شیر برقی در ماشین لباسشویی مسئولیت کنترل حجم آب ورودی به دستگاه را دارد که ماشین های لباسشویی دارای دو شیر برقی برای آب گرم و آب سرد هستند اما نکته ای که شما باید به آن توجه داشته باشید این است که خرابی شیر برقی بیشتر در حوزه آب سرد رخ می دهد که علت آن می تواند یخ زدگی در مسیر انتقال آب به ماشین لباسشویی باشد.

    تعمیر برد الکترونیک

    مهم ترین قطعه دیجیتالی در ماشین های لباسشویی، برد نام دارد که نقص فنی و خرابی در برد می تواند منجر به اختلال در روند فرایند های از پیش تعیین شده در ماشین شود. درصورتی که برد الکترونیک دچار مشکل شده باشد، ممکن است دستگاه به صورت ناگهانی خاموش شود و یا پنل جلویی آن کاملا از کار بیافتد.

    یکی از نکاتی که شما باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر احساس می کنید روند فعالیت ماشین لباسشویی شما کند تر شده، بهتر است پیش از خرابی برد در جهت تعمیر و پیشگیری از خرابی آن اقدام کنید که می توانید با مجموعه صانا سرویس تماس بگیرید و از خدمات عیب یابی ما استفاده کنید.

    رفع خطاهای لباسشویی سامسونگ

    رفع خطاهای لباسشویی سامسونگ

    یکی دیگر از انواع خدمات در حوزه تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد، رفع خطا و ارورهای ماشین لباسشویی های سامسونگ است. ارورهایی که بر روی صفحه نمایشگر نمایش داده می شوند در حقیقت نوعی هشدار هستند که می توانند خرابی برخی از قطعات و حتی مشکل در روند شست و شو را به کاربران اطلاع دهند.

    معمولا ارور ها زمانی نمایش داده می شوند که درب دستگاه به درستی بسته نشده باشد و یا عملکرد های مختلف دستگاه برای برنامه های شست و شو به درستی انجام نشوند، در همین راستا متخصصین و تکسین های مجرب در این حوزه با تمامی ارور های لباسشویی های سامسونگ آشنایی کامل دارند و می توانند به راحتی مشکل دستگاه شما را برطرف سازند.

    مطالعه مفید: راهنمای ارور ماشین لباسشویی ال جی

    ریست کردن ماشین لباسشویی

    برند سامسونگ یکی از قدرتمند ترین برندها در طراحی و تولید انواع دستگاه الکترونیک است و دستگاه های این برند با ارائه امکانات و قابلیت های فراوان می توانند سال های بسیاری را بدون بروز هیچگونه مشکلی به فعالیت خود ادامه دهند اما عوامل مختلفی می تواند بر فعالیت دستگاه تاثیر بگذارد و باعث شود تا برخی از امکانات و عملکرد آن دچار مشکل شود.

    مشکلاتی مانند ولتاژ نامناسب، حجم بیش از حد لباس برای شست و شو، قطعی برق شهری باعث می شود تا دستگاه دچار مشکل شود و نتواند به درستی به فعالیت های خود ادامه دهد که در این موقعیت ها شما می توانید از راه حل ریست کردن لباسشویی برای دوباره به کار انداختن آن استفاده کنید.

    برخی از مدل های لباسشویی سامسونگ، دکمه ریست را دارند که در این صورت شما می توانید به راحتی در زمان نیاز، دکمه را زده و عملکرد دستگاه را ریست کنید اما درصورتی که دستگاه شما دارای این دکمه نباشد، شما باید از متخصصین و تکنسین های ما در حوزه تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد کمک بگیرید تا لباسشویی شما را برای راه اندازی مجدد ریست کنند.

    تعمیر المنت

    یکی دیگر از تعمیرات رایج در حوزه تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد، تعمیر المنت دستگاه است که این قطعه وظیفه گرم کردن آب موجود در لباسشویی را برعهده دارد. ظاهر این قطعه معمولا در تمام برندها و مدل های مختلف، یکسان است اما توان این قطعه با توجه به مدل ماشین لباسشویی و قدرت آن می تواند متفاوت باشد تا نیاز دستگاه را برای شست و شو برطرف سازد.

    درصورتی که المنت در لباسشویی شما دچار مشکل شود، آب گرم مورد نظر دستگاه برای برنامه شست و شو تامین نخواهد شد و بدین صورت این مسئله می تواند بر کیفیت شست و شوی دستگاه شما تاثیر گذار باشد. خرابی این قطعه را شما می توانید از طریق پایین آمدن کیفیت شست و شو و ارورهای ظاهر شده در پنل نمایشی دستگاه متوجه شوید و برای تعمیر آن اقدام کنید.

    مطالعه بیشتر

    چه زمان برای تعمیر لباسشویی سامسونگ اقدام کنیم؟

    تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد

    یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است برای شما پیش آید این است که در چه زمان و مشاهده چه علائمی باید برای تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد اقدام کنید؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت علائمی وجود دارد که درصورت مشاهده این مشکلات برای ماشین لباسشویی شما، بهتر است در اولین فرصت در جهت عیب یابی و رفع مشکل دستگاه اقدام کنید.

    در ادامه به بررسی برخی از علائم شایع در حوزه تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد می پردازیم که شما بهتر است در صورت مشاهده هر یک از این مشکلات و علائم برای تعمیر و رفع مشکل ماشین لباسشویی خود اقدام کنید.

    نشتی شلنگ

    درصورتی که پس از برنامه شست و شو بر روی زمین آب مشاهده کردید، بهتر است در ابتدا تمام اتصالات ماشین لباسشویی را بررسی کنید و درصورتی که نشتی از پکپ باشد باید برای رفع مشکل دستگاه اقدام کنید.

    قطع نشدن جریان آب

    درصورتی که جریان آب قطع نمی شود، این مشکل می تواند مرتبط با شیر ورودی ماشین لباسشویی یا سوئیچ فشار باشد که درصورت مشکل هر یک از این قطعات، قطعه معیوب باید عوض شود پس شما بهتر است برای تعمیر و تعویض قطعه با صانا سرویس در تماس باشید.

    بوی بد لباس ها پس از شست و شو

    درصورتی که پس از برنامه شست و شو، لباس های شما بوی بدی می دهند باید درزگیر های دستگاه را با شوینده بشویید و داخل دستگاه را نیز با آب داغ بشویید چرا که این مشکل می تواند مرتبط با وجود کپک در درزهای درب لباسشویی باشد.

    عدم تخلیه آب

    درصورتی که ماشین لباسشویی شما پس از برنامه شست و شو، آب را تخلیه نمی کند باید در قدم اول، شلنگ تخلیه را بررسی کنید که گرفتگی وجود نداشته باشد اما شما می تواند برای بررسی این مشکل با تکنسین های مجرب در حوزه تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد نیز در ارتباط باشید.

    نکات مهم در شست و شوی بهتر با ماشین لباسشویی سامسونگ

    نکات مهم در شست و شوی بهتر با ماشین لباسشویی سامسونگ

    ماشین لباسشویی یکی از مهم ترین وسایل در هر خانه ای محسوب می شود چرا که باعث شده تا فرآیند زمان بر و خسته کننده شست و شوی دستی لباس ها برای مردم تنها به قرار دادن لباس ها در ماشین و تنظیم برنامه شست و شو تبدیل شود و مردم بتوانند به راحتی و بدون مصرف انرژی زیاد به شست و شوی لباس های خود بپردازند.

    یکی از نکات مهم درباره ماشین لباسشویی ها این است که درصورتی که شما بتوانید به درستی از این دستگاه استفاده کنید، لباس ها به بهترین حالت شسته و تمیز به شما تحویل داده می شوند اما درصورت رعایت نکردن این نکات علاوه بر تمیز نشدن لباس ها، نیاز شما به خدمات تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد افزایش پیدا خواهد کرد.

    در ادامه به بررسی برخی از مهم ترین نکات برای شست و شوی صحیح لباس ها ماشین لباسشویی می پردازیم که رعایت این نکات می تواند باعث تمیزی بیشتر لباس ها و عدم نیاز شما به خدمات تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد شود.

    مرتب سازی لباس ها بر اساس رنگ

    لباس های رنگی معمولا در صورت خیس شدن و برخورد با آب از خود رنگ پس می دهند و درصورتی که شما لباس های سفید خود را با لباس های رنگی در یک برنامه شست و شو قرار دهید، احتمال رنگی شدن لباس های سفید شما بسیار است.

    در این راستا بهتر است شما لباس های تیره رنگ، رنگی و سفید را از یکدیگر جدا کرده و در برنامه های شست و شوی مختلف به شست و شوی این لباس ها بپردازید تا از رنگی شدن و خراب شدن لباس های خود جلوگیری کنید.

    نظافت ماشین لباسشویی

    یکی از نکاتی که به شما کمک می کند تا نیاز کمتری به دریافت خدمات تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد داشته باشید، رعایت نظافت ماشین لباسشویی است. بهتر است شما پس از هر برنامه شست و شو، محل تخلیه آب اضافی را بررسی کنید تا آب در آن باقی نمانده باشد و از بو گرفتن محیط ماشین لباسشویی خود جلوگیری کنید. بهتر است پس از برنامه شست و شو، درب ماشین لباسشویی خود را باز بگذارید تا رطوبت دستگاه به کلی بخار شده و خشک شود.

    دمای آب دستگاه

    بهتر است شما برای شست و شوی لباس های خود، دمای آب را بر اساس جنس لباس ها مشخص کنید چرا که درصورت تنظیم کردن دمای آب مناسب، از خراب شدن لباس ها جلوگیری می شود و شما می توانید در مدت زمان بیشتری از لباس های خود استفاده کنید.

    مواد شوینده مناسب

    یکی از مهم ترین نکاتی که شما باید برای شست و شوی لباس های خود با ماشین لباسشویی رعایت کنید، استفاده از مواد شوینده مناسب است چرا که میزان مواد شوینده و حتی نوع آن ها باید بر اساس برنامه شست و شو و جنس لباس ها مشخص شود تا از آسیب دیدن لباس ها جلوگیری شود.

    انتخاب مکان مناسب

    انتخاب مکان مناسب یکی از مهم ترین مواردی است که بایستی در نصب دستگاه به آن توجه داشته باشید، چرا که انتخاب مکان نامناسب دستگاه منجر به تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد خواهد شد.

    برای نصب مکان ماشین لباسشویی، هرگز دستگاه را در نزدیکی سینک ظرفشویی یا داخل حمام قرار ندهید، چرا که مکان نصب دستگاه بایستی دور از رطوبت باشد و همچنین برای استفاده از آن از یک پریز مستقل استفاده کنید.

    لازم به ذکر است که تماس رطوبت با بدنه دستگاه، منجر به اتصالی و همچنین آسیب به ماشین لباسشویی خواهد شد.

    استفاده از آب با دمای بالا ممنوع

    استفاده از آب با دمای بالا ممنوع

    یکی از تاثیر گذار ترین نکات در پیشگیری از تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد، استفاده نکردن از برنامه های شست و شویی است که در آن ها از آب با دمای بالا استفاده می شود.

    استفاده از آب گرم در فرآیند شست و شو دارای معایبی بسیاری است که در ادامه چند مورد از این معایب را به شما معرفی خواهیم کرد.

    • افزایش مصرف انرژی
    • کاهش طول عمر دستگاه
    • آسیب به بافت لباس ها
    • و ....

    نظافت فیلتر لباسشویی

    فیلتر یکی از مهم ترین قطعات موجود در ماشین لباسشویی است و در صورتی که به صورت دوره ای به نظافت این قطعه نپردازید، ماشین لباسشویی با مشکلات بسیاری در عملکرد خود مواجه خواهد شد، بنابراین بایستی در هر 2 ماه یکبار فیلتر ماشین لباسشویی خود را از دستگاه خارج کرده و به نظافت آن بپردازید تا در روند عملکرد ماشین لباسشویی مشکلی ایجاد نشود و در نتیجه نیازی به تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد نداشته باشید.

    روش پاک کردن لکه های مختلف با لباسشویی سامسونگ

    روش پاک کردن لکه های مختلف با لباسشویی سامسونگ

    یکی از مشکلاتی که تعداد قابل توجهی از مردم در طول زندگی خود با آن مواجه می شوند، وجود لکه های مختلف بر روی لباس است که ممکن است برخی از این لباس ها با شست و شوی ساده توسط ماشین لباسشویی پاک نشده و همچنان بر روی لباس شما باقی بمانند.

    در شرایط این چنین ممکن است برخی از مردم به اشتباه بر این باور باشند که ماشین لباسشویی آن ها دچار مشکل شده و علت پاک نشدن برخی از لکه ها پس از برنامه شست و شو، وجود مشکل در دستگاه است و در این راستا در جهت دریافت خدمات تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد اقدام خواهند کرد اما نکته اینجاست که درحقیقت لباسشویی شما مشکلی ندارد، لکه شما روش نادرستی را برای پاک کردن لکه ها از روی لباس های خود انتخاب کرده اید.

    لکه وایتکس

    وایتکس یکی از مواد شوینده ای است که قابلیت سفید کنندگی بسیار بالایی دارد و بسیاری از افراد از این ماده شوینده برای تمیزکاری سطوح و نقاط مختلف در منازل خود استفاده می کنند اما از معایب این ماده می توان به این نکته اشاره کرد که درصورت ریختن وایتکس بر روی لباس های شما، پارچه رنگ خود را از دست خواهد داد و لکه ای بی رنگ بر روی لباس ها بوجود خواهد آمد.

    نکته ای باید در نظر داشته باشید این است که درحقیقت شما نمی توانید به صورت کامل لکه وایتکس را از روی لباس های خود پاک کنید، بلکه درصورتی که در زمان مناسب اقدام کنید می توانید از پخش شدن لکه و بزرگ شدن آن جلوگیری کنید.

    در هنگامی که وایتکس بر روی لباس شما می ریزد، باید به عنوان اولین کار لباس را آب فراوان شست و شو دهید چرا که آب مانع پخش شدن وایتکس بر روی لباس خواهد شد. در ادامه شما می توانید جوش شیرین را با آب مخلوط کرده و ترکیبی خمیری شکل بوجود آمده را بر روی لکه لباس بمالید و بعد از گذشت چند دقیقه، مجدد لباس را با آب فراوان شست و شو دهید.

    لکه روغن

    لکه روغن یکی از لکه هایی است که به راحتی پاک نمی شوند و می توان گفت سرسختی این لکه آنقدر زیاد است که نه تنها شست و شو با ماشین لباسشویی این لکه را پاک نخواهد بلکه حتی خدمات تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد نمی تواند باعث شود تا این لکه توسط شست و شوی ساده با لباسشویی از بین برود.

    برای از بین بردن لکه روغن بر روی لباس می توانید راه های زیر را بلافاصله پس از ایجاد لکه انجام داده تا لباس شما تاحدودی تمیز شده و لکه پاک شود.

    1. در قدم اول روغن را با چاقو از روی لباس خود بردارید و سپس با استفاده از یک دستمال بدون طرح، تلاش کنید تا روغن جذب شده به لباس را تمیز کنید. در نظر داشته باشید که اگر دستمال شما طرح داشته باشد، ممکن است لباس شما طرح دستمال را نیز جذب کند و لکه بدتر شود.
    2. روی لکه را با مایع ظرفشویی پر کنید و چند لحظه لباس را بمالید و سپس لباس را به مدت 10 دقیقه در همان وضعیت نگه دارد.
    3. پس از گذشت 10 دقیقه، محل لکه را با آب گرم شست و شو دهید و بهتر است پس از تمیز کردن لکه لباس را درون ماشین لباسشویی قرار داده و یک بار نیز با لباسشویی لباس را شست و شو دهید.

    لکه جوهر

    یکی از لکه هایی که ممکن است بر روی لباس افراد در هر رده سنی مشاهده شود، لکه جوهر است. امروزه انواع خودکارهای مختلفی در بازار وجود دارد و این گستردگی نوع خودکار بدین معناست که جوهر های مختلفی با سازنده های متفاوت در این خودکار ها استفاده شده است.

    در این قسمت به بررسی روش های مختلف برای پاک کردن لکه جوهر از روی لباس ها می پردازیم اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که علت پاک نشدن جوهر از روی لباس، خراب بودن و مشکل دار بودن ماشین لباسشویی شما نیست و نیازی به خدمات تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد وجود ندارد بلکه شما باید بدانید که جوهر را با چه روشی از روی لباس خود پاک کنید.

    نکته ای که باید درباره لکه جوهر بدانید این است که لکه جوهر هایی که برپایه آب هستند مانند ماژیک وایت برد به راحتی قابل تمیز شدن با شست و شوی ساده هستند اما درصورتی که لکه بر پایه آب نیست، باید در اولین فرصت در جهت تمیز کردن آن اقدام کنید چرا که گذشتن زمان و تثبیت لکه باعث می شود که پاک کردن لکه بسیار دشوار تر شود.

    • استفاده از اسپری مو: در این روش شما باید پارچه ای را بر روی لکه قرار داده و سپس لکه را با اسپری مو بپوشانید، از یک دستمال دیگر برای تمیز کردن محل لکه استفاده کنید و سپس لباس را با ماشین لباسشویی شست و شو دهید.
    • استفاده از آب لیمو: آب لیمو می تواند مانند یک سفید کننده عمل کند و لکه را از روی برخی از جنس لباس ها به راحتی پاک کند. برای تمیز کردن با این روش شما باید یک پارچه پشمی را به آب لیمو آغشته کنید و آن را بر روی لکه بگذارید، این کار را باید تا زمانی که لکه پاک می شود تکرار کنید و پس از آن می توانید لباس را به صورت معمول برای از بین بردن آب لیمو شست و شو دهید.

    لکه خون

    دیدگاهی که نسب به لکه خون بر روی لباس ها و یا ملحفه وجود دارد بدین صورت است که افراد تصور دارند که این لکه به راحتی پاک نمی شود و یا پس از شست و شو ممکن است لکه صورت کمرنگ و یا حتی زرد روی پارچه باقی بماند اما درصورتی که شما ضوابط شست و شو و از بین بردن لکه خون را رعایت کنید، می توانید به سادگی این لکه را پاک کرده و لباس خود را استفاده کنید چرا که درصورت رعایت نکردن این نکات و شست و شوی پارچه تنها با استفاده از ماشین لباسشویی ممکن است این تصور نادرست را ایجاد کند که دستگاه مشکل دارد و نیاز به بررسی توسط متخصص تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد وجود ندارد.

    راه حل اول از بین بردن لکه خون استفاده از آب اکسیژنه است که این ماده به عنوان یک سفید کننده مورد استفاده قرار می گیرد. نکته ای که در مورد استفاده از این ماده سفید کننده وجود دارد این است که افرادی که تا به حال از آن استفاده نکرده اند ممکن است آشنایی نداشته باشند درباره این ماده اما در برخی از خشکشویی ها از این ماده برای تمیز کردن لکه های لباس ها استفاده می شود.

    درصورتی که شما دسترسی به آب اکسیژنه نداشته باشید، می توانید از جوش شیرین برای پاک کردن لکه خون نیر استفاده کنید بدین صورت که ترکیب خمیری از جوش شیرین و آب آماده کنید و این ماده خمیری را بر روی لکه قرار داده و پس از گذشت 30 دقیقه، ماده را از روی پارچه تمیز کنید و لباس را با ماشین لباسشویی شست و شو دهید.

    راه حل سوم برای تمیز کردن لکه خون، استفاده از سرکه است. شما می توانید مقداری سرکه بر روی لکه خشک شده خون ریخته و به مدت 10 الی 15 دقیقه پارچه را استراحت داده و سپس سرکه را از روی لباس تمیز کنید. این روش را می توانید چنان تکرار کنید که لکه پاک شده و سپس لباس را با ماشین لباسشویی شست و شو دهید.

    در صورتی که شما در خانه نیستید و دسترسی به مواد شوینده و پاک کننده ندارید می توانید از نمک برای تمیز کردن لکه استفاده کنید. در این روش شما باید تا زمانی که لکه تازه است اقدام کنید و نمک بر روی لکه ریخته و اجازه دهید تا نمک، لکه را جذب کند و سپس آن را تمیز کنید اما اگر در خانه هستید، بهتر است با ترکیب آب و نمک ماده ای خمیری درست کرده و آن را بر روی لکه قرار دهید و پس از گذشت مدتی خمیر را پاک کرده و لباس را بشویید.

    لکه رنگ

    پاک کردن لکه رنگ نقاشی از روی لباس ها با دشواری بیشتر همراه است چرا که در قدم اول شما باید نوع رنگ را شناسایی کنید زیرا برای پاک کردن هر نوع رنگ شما نیاز به روش مختلفی خواهید داشت اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که پاک کردن لکه رنگ تنها با شست و شوی لباس به وسیله ماشین لباسشویی کافی نیست و درصورتی که لباسی که لکه رنگ داشته را با ماشین لباسشویی شست و شو داده اید و لکه همچنان بر روی لباس باقی مانده است، باید این نکته را در نظر داشته باشید که ماشین لباسشویی شما مشکلی نداشته و نیازی به بررسی و عیب یابی دستگاه توسط متخصص حوزه تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد وجود نخواهد داشت.

    پاک کردن رنگ محلول در آب

    برای پاک کردن رنگ هایی که محلول در آب هستند، در قدم اول شما باید با یک چاقوی کره خوری بدون آسیب زدن به بافت لباس، رنگ خشک شده را از روی پارچه بردارید، سپس لباس را برعکس کرده و ناحیه رنگی شده را با آب ولرم شست و شو دهید و یا با یک پارچه مرطوب سعی کنید تا لکه رنگ را از روی لباس پاک کنید.

    پس از طی کردن این مراحل می توانید لباس را به کمک ماشین لباسشویی شست و شو داده تا اثری از لکه باقی نماند. درصورتی که پس از شست و شو همچنان لکه باقی مانده باشد، می تواند با توجه به روش شست و شوی جنس لباس خود، از مقداری تینر برای پاک کردن رنگ استفاده کنید.

    کارآیی دکمه های پنل ماشین لباسشویی

    کارآیی دکمه های پنل ماشین لباسشویی

    همانطور که می دانید ماشین لباسشویی سامسونگ از سیستم بسیار پیچیده ای برخوردار است و بدین دلیل دارای دکمه های مختلفی است که هر یک  از آن ها از کاربرد به خصوصی برخوردار هستند و قادر به انجام عملیات به خصوصی هستند.

    در صورت آگاهی درباره دکمه های پنل ماشین لباسشویی ،می توانید علاوه بر پیشگیری از تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد با تمامی امکانات این دستگاه و همچنین نحوه استفاده از آن ها آشنا شوید، لذا در ادامه به معرفی و ترجمه هر یک از انواع دکمه های پنل ماشین لباسشویی پرداخته ایم تا قادر به پیشگیری از تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد شوید.

    • Power

    دکمه روشن و خاموش کردن ماشین لباسشویی سامسونگ

    • Start

    شروع فرآیند شست و شو

    • Hand wash

    شست و شوی لباس به صورت دستی

    • Rinse + spin

    ایجاد فرآیند شست و شو با استفاده از نرم کننده

    • Delay end

    تنظیم دستی، زمان شروع و پایان فرآیند شست و شو

    • Rinse

    در صورت فشردن این دکمه مراحل آبکشی به چرخه شست و شو افزوده می شود

    • Eco bubble wash

    افزایش محافظت از الیاف و بافت لباس و همچنین تمیزی بیشتر لباس ها

    • Outdoor care

    این دکمه برای شست و شوی لباس های بیرون از منزل تعبیه شده است

    • Baby care

    این دکمه بهترین گزینه برای شست و شو لباس های حساس، همچون لباس نوزدان است

    • Quick wash

    یکی از پر کاربرد ترین دکمه ها در پنل ماشین لباسشویی سامسونگ است، که برنامه شست و شو لباس ها را تنها در یک دور انجام می دهد و در بازه زمانی 15 الی 30 دقیقه شست و شو به پایان می رسد

    • Add wash

    در صورتی که این دکمه را بزنید، می توانید حین فرآیند شست و شو لباس ها، لباس جدید اضافه کنید

    • Cotton

    این دکمه برنامه شست و شو مناسب برای لباس های نخی، کتان و ... را فعال می کند

    نحوه ریست کردن ماشین لباسشویی سامسونگ

    نحوه ریست کردن ماشین لباسشویی سامسونگ

    یکی از ویژگی های ماشین لباسشویی سامسونگ، امکان ریست کردن دستگاه است که جزو پر کاربرد ترین سیستم های مورد استفاده در ماشین لباسشویی است، زیرا امروزه در بسیاری از انواع مدل های ماشین لباسشویی ممکن است با بروز مشکلات نرم افزاری یا خطاهای ایجاد شده در سیستم این دستگاه مواجه شوید، که قطعا اولین راه حلی که به ذهن شما می رسد، استفاده از امکان ریست کردن دستگاه است.

    در واقع ریست کردن دستگاه، منجر به بازسازی سیستم ماشین لباسشویی سامسونگ همچون روز اول خواهد شد و در نتیجه می توانید از تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد پیشگیری کنید.

    در ادامه نحوه ریست کردن ماشین لباسشویی را به شما معرفی خواهیم کرد.

    • اگر از ماشین های لباسشویی نسل جدید سامسونگ استفاده می کنید بایستی برای ریست کردن دستگاه، دکمه ریست که روی پنل تعبیه شده است را به مدت 5 ثانیه نگه دارید تا ماشین لباسشویی شما ریست شود.
    • در صورتی که دکمه ریست در پنل ماشین لباسشویی شما وجود نداشت بایستی سیم برق ماشین لباسشویی را از پریز جدا کرده و پس از گذشت 10 دقیقه مجدد سیم برق را به پریز متصل کنید تا دستگاه ریست شود و سپس یک برنامه که در آن فرآیند آبگیری نداشته باشد، همچون برنامه خشک کن انتخاب کنید.
    • در صورتی که ارور های عجیب در صفحه نمایش دستگاه مشاهده کرده اید بایستی از تکنسین تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد کمک بگیرید.
    • و ..

    انواع برنامه شست و شو در ماشین لباسشویی سامسونگ

    انواع برنامه شست و شو در ماشین لباسشویی سامسونگ

    ماشین لباسشویی سامسونگ دارای برنامه های بسیار متنوعی می باشد که در هر یک از آن ها نوع شست و شو، زمان شست و شو و ... متفاوت است و بایستی با توجه به جنس لباس و همچنین بازه زمانی مد نظر خود، برنامه شست و شو متناسب با لباس های خود را انتخاب کنید.

    امکان انتخاب برنامه های شست و شو متفاوت در ماشین لباسشویی، یکی از بهترین مزیت ها در ماشین های لباسشویی نسل جدید می باشد، اما توجه داشته باشید که انتخاب برنامه نا متناسب با جنس لباس ها می تواند اختلال های بسیاری را در دستگاه شما ایجاد کند که در نهایت مجبور به تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ مشهد خواهید شد، بنابراین اگر از ماشین لباسشویی سامسونگ در منزل خود استفاده می کنید، بایستی اطلاعات کافی درباره انواع برنامه های شست و شو و در واقع نحوه عملکرد آن ها را داشته باشید.

    در ادامه چند مورد از پر کاربرد ترین برنامه های شست و شو در ماشین لباسشویی سامسونگ را به شما معرفی خواهیم کرد تا با انتخاب اشتباه برنامه شست و شو نیازمند تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد نشوید.

    • Cotton = برنامه شست و شو لباس های کتان
    • Synthetic = برنامه شست و شو لباس های پلاستیکی و الیاف مصنوعی
    • Wool = برنامه شست و شو متناسب با لباس های پشمی و بافتنی
    • Baby Care = شست و شو لباس نوزادان و کودکان
    • Rinse & Spin = شست و شو لباس ها تنها با آبکشی آن ها انجام می شود
    • Delicate =  برنامه شست و شو لباس های حساس
    • Bedding = برنامه شست و شو کالاهای خواب
    • Air Wash-Deodorization & Sanitization = برنامه شست و شو ضد عفونی کننده و خوشبو کننده لباس
    • dark garment = برنامه شست و شو مناسب برای لباس های تیره
    • Outdoor Care = برنامه شست و شو مناسب برای لباس های ورزشی به خصوص لباس های مخصوص کوه نوردی
    • Daily Wash = از این برنامه برای شست و شو لباس هایی که میزان آلودگی آن ها زیاد نیست استفاده می شود. ( استفاده از این برنامه منجر به پیشگیری از بروز مشکل در ماشین لباسشویی و در نتیجه عدم نیاز به تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد خواهد شد.)
    • Super Eco Wash = برنامه شست و شو 90 دقیقه ای با مصرف بهینه برق
    • White wash =  برنامه شست و شو لباس های سفید
    • Mix = برنامه شست و شو ترکیبی مناسب برای تمامی الیاف لباس ها
    • Outdoor Care = برنامه شست و شو انواع کفش ورزشی در ماشین لباسشویی
    • SUPER SPEED = بهترین برنامه شست و شو برای افزایش نظافت لباس ها
    •  WASH+DRY = برنامه مناسب شست و شو سریع همراه با خشک کردن لباس ها ( این برنامه مناسب لباس ها با الیاف مصنوعی می باشد)
    • SYNTHETICS = برنامه شست و شو لباس هایی که جنس ها از پلی استر، مشما، نایلون و ... می باشد.
    • ECO DRUM CLEAN = این برنامه برای از بین بردن باکتری های موجود در درام ماشین لباسشویی و همچنین جرم آب مورد استفاده قرار می گیرد. ( توجه : استفاده از این برنامه به صورت دوره ای منجر به پیشگیری از بروز بسیاری از مشکلات فنی برای دستگاه شما خواهد شد و در نتیجه نیازی به تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد نخواهید داشت.)
    • و ....

    سوالات متداول

    یکی از سوالاتی که برای کاربران در حوزه تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد پیش می آید این است که آیا بهتر است دستگاه را تعمیر کنند و یا به فکر تعویض آن و خریدن یک لباسشویی جدید باشند. بر اساس تغییرات قیمت، تعمیر کردن ماشین لباسشویی انتخابی به صرفه تر است و از لحاظ اقتصادی انتخاب بهتری است.

    این مشکل می تواند مرتبط با خرابی و یا مشکل در قطعاتی مانند ترموستات، المنت و سنسور دستگاه باشد که در ابتدا بهتر است از خدمات عیب یابی در حوزه تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد استفاده کنید تا درصورت نیاز تکنسین اقدام به تعویض قطعه آسیب دیده کند.

    برای بررسی این مشکل در ابتدا شما باید چند مورد را بررسی کنید و سپس درصورت نیاز با تکنسین و متخصصین در این حوزه در ارتباط باشید. در ابتدا بررسی کنید که محل قرار گیری دستگاه تراز باشد و پایه ها مشکلی نداشته باشند، در قدم دوم بررسی کنید که حجم لباس های داخل دستگاه بیش از حد مجاز نباشد. درصورتی که مشکل شما با بررسی این موارد حل نشد بهتر است برای عیب یابی و یا تعمیر با مجموعه صانا سرویس در ارتباط باشید.

    یکی از مشکلاتی که برای بسیار از کاربران رخ می دهد، چروک شدن لباس ها پس از برنامه های شست و شو است که برای رفع این مشکل چند راهکار وجود دارد. شما در قدم اول باید برنامه شست و شو را متناسب با جنس لباس ها انتخاب کنید و در ادامه با افزایش دمای آب، و افزایش دور خشک کن از چروک شدن لباس ها جلوگیری کنید.

    یکی از رایج ترین سوالات در حوزه لباسشویی و استفاده از این دستگاه، میزان موردنیاز مواد شوینده برای برنامه های شست و شو است که مقدار این مواد باید بین 70 الی 80 گرم باشد. به صورت کلی می توان گفت شما می توانید از یک پیمانه مواد شوینده برای برنامه شست و شو استفاده کنید.

    15 پاسخ به “تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد”

    1. سلام من یه برنامه شست و شو دیگه انتخاب می کنم اما یه برنامه دیگه فعال میشه واسه شست و شو مشکل چیه ؟

      • سلام این مشکل معمولا به دلیل مشکل در اتصالات، برد الکتریکی و پنل دستگاه هستش پیشنهاد می کنیم فرم درخواست رو پر کنید تا تکنسین ها ما در کوتاه ترین زمان دستگاه شما را بررسی کنند.

      • سلام هدف ما افزایش رضایتمندی همراه با رفاه همشهریان عزیز مشهد است. خرسند هستیم که مجموعه ما را برای خدمات تعمیر لوازم برقی خود انتخاب کرده اید.

    2. یکی از بهترین ویژگی های مجموعه شما به موقع رسیدن تکنسین هاست ممنون از این امکانی در اختیار مشهدی ها قرار دادید.

      • سلام مفتخریم که مجموعه صانا سرویس را برای تعمیر لوازم برقی منزل خود در مشهد انتخاب کرده اید.

    3. سلام درب ماشین لباسشویی من بسته نمیشه، لاسیتک دور دربش رو هم بررسی کردم اما مشکلی وجود نداشت، ممنون میشم اگر راهنماییم کنید.

      • سلام در صورتی که مشکلی را در بخش لاستیک دور درب مشاهده نکردید، بایستی سوئیچ درب را بررسی کنید که به دلیل حساس بودن این قطعه پیشنهاد می کنم از تکنسین تعمیر ماشین لباسشویی کمک بگیرید.

      • این ارور به دلایل بسیاری همچون بروز مشکل در شیر برقی، پمپ تخلیه و لوله تخلیه ایجاد می شود.

    4. من از ماشین لباسشویی سامسونگ استفاده می کنم و فقط یکبار در استفاده از این دستگاه
      با مشکل مواجه شدم داشتم به تعویض ماشین لباسشویی فکر می کردم اما صانا سرویس ماشین
      لباسشویی من رو مثل روز اول درست کرد.

      • سلام ممنون از اینکه نظر خود درباره مجموعه صانا سرویس به اشتراک گذاشتید.

    5. بی شک می تونم بگم مجموعه صانا سرویس بهترین مجموعه خدمات تعمیر لوازم برقی خانگی در شهر مشهد هستش

      • سلام ممنون که نظر خود را درباره تیم صانا سرویس به اشتراک گذاشتید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *