صانا سرویس

تعمیرات و فروشگاه

تلفن

05138721212
09150881992

آدرس

مشهد، بلوار پیروزی، بلوار رضوی، ابتدای رضوی 22، فاز تجاری، پلاک 5

صانا سرویس؛ کنار شما، رو به آینده

خدمات تخصصی تعمیر ساید مشهد

امروزه تعداد افراد زیادی به دلیل کمبود جا برای دو دستگاه مجزای یخچال و فریزر به سمت یخچال های ساید بای ساید روی برده اند که به صورت کلی می توان گفت یخچال یکی از مهم ترین وسایل در هر خانه ای است که بی توجهی به مشکلات و ایرادات آن می تواند در روند زندگی هر خانواده ای تاثیر گذار باشد.

مجموعه صانا سرویس با همراهی بهترین و حرفه ای ترین نیرو ها همواره در تلاش است تا در حوزه تعمیر ساید مشهد در کنار همشهریان و هموطنان باشد. شما در صورت مشاهده هر نوع مشکلی می توانید از مشاوره رایگان مجموعه برای عیب یابی استفاده کنید که در صورت نیاز تکنسین های ما در اولین فرصت در جهت تعمیر ساید بای ساید شما در محل حاضر شوند.

مزایای استفاده از خدمات تعمیر ساید مشهد صانا سرویس

مشاوره رایگان

یکی از مهم ترین ویژگی های مجموعه صانا سرویس، مشاوره رایگان است چرا که شما می توانید در ابتدا برای مشکلی که با دستگاه خود برخورده اید، با ما تماس حاصل کنید و پس از دریافت مشاوره برای تعمیر دستگاه اقدام کنید.

تکنسین های مجرب

یکی از ویژگی های مثبت مجموعه صانا سرویس، تکنسین و مهندسین این مجموعه است چرا که تمام کارد مجموعه ما اطلاعات و تجربه کافی را برای تعمیر وسایل الکتریکی منزل شما دارند و دیگر نیازی به نگرانی برای به درستی تعمیر نشدن دستگاه وجود ندارد.

تعمیرات تخصصی

تعمیرکاران و تکسین های مجموعه ما از روش ها سنتی برای تعمیر و رفع مشکل دستگاه های الکتریکی استفاده نکرده و تعمیرات را به صورت کاملا تخصصی و اصولی اجرا خواهند کرد.

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات غیر اورجینال با وجود هزینه کمتری که به دنبال خواهند داشت، ممکن است پس از مدتی مجددا نیاز به تعمیر داشته باشند و یا حتی به دیگر قطعات دستگاه آسیب برسانند اما با استفاده از خدمات صانا سرویس شما می توانید از اورجینال بودن قطعات مورد استفاده در تعمیر اطمینان حاصل کنید.

تعمیر در محل

یکی از مزایای استفاده از خدمات مجموعه ما، تعمیر دستگاه در محل و در حضور شما است. برای تعمیر برخی از قطعات مانند برد دستگاه ممکن است نیاز به انتقال قطعه به تعمیرگاه وجود داشته باشد اما تا حد امکان تکنسین های ما تعمیر دستگاه را در محل انجام خواهند داد.

اعزام تکنسین در کمترین زمان

یکی از نکاتی که ممکن است برای بسیاری از افراد اهمیت بسیاری داشته باشد، اعزام تعمیرکار و انجام خدمات در کمترین زمان ممکن است. مجموعه صانا سرویس در تمام سال های فعالیت خود بر این تلاش بوده تا در اولین فرصت و کمترین زمان، تکنسین را به محل تعمیر اعزام کند تا سلامت دستگاه شما به خطر نیافتد.

مراحل تعمیر ساید مشهد

مشاهده مشکل در دستگاه

در قدم اول شما ممکن است مشکلی را در دستگاه مشاهده کرده و بر اساس نیاز به تعمیر و رفع آن مشکل با مجموعه صانا سرویس در تماس باشید.

برخی از مشکلات ساده تر هستند و شما می توانید آن ها را برطرف کنید اما درصورتی که مشکل دستگاه جدی است و یا شما اطلاعاتی درباره تعمیر کردن دستگاه خود ندارید، پیشنهاد می شود که در اولین فرصت با ما در تماس باشید.

مشاوره و عیب یابی

شما می توانید از مشاوره رایگان مجموعه صانا سرویس استفاده کرده و مشکل دستگاه را پیدا کنید. در فرآیند عیب یابی تکنسین با توجه به مواردی که شما اعلام کرده اید، قطعات و عملکرد دستگاه را مورد بررسی قرار می دهد تا بتواند ریشه و علت مشکل دستگاه و عملکرد نامناسب را تشخیص دهد.

اعزام متخصص به محل

با توجه به مشکلاتی که جا به جا کردن وسایل منزل به دنبال خواهند داشت، مجموعه صانا سرویس پس از تماس شما و فرآیند عیب یابی، در اولین فرصت تعمیرکار متخصص در حوزه وسیله شما را به محل برای انجام خدمات تعمیر ساید مشهد اعزام خواهد کرد.

انتقال دستگاه به تعمیرگاه در صورت نیاز

برخی از مشکلاتی که برای وسایل منزل رخ می دهند ممکن است نیاز به بررسی بیشتر در تعمیرگاه داشته باشند، برای مثال درصورتی که برد دستگاه شما آسیب دیده باشد، تکنسین ما برد را برای انجام تعمیر و رفع مشکل به تعمیرگاه انتقال می دهد و پس از انجام خدمات مورد نیاز بر روی قطعه، تکنسین قطعه را به محل باز گردانده و بر روی دستگاه نصب خواهد کرد.

تست عملکرد دستگاه

پس از تعمیر و انجام خدمات مورد نیاز بر روی دستگاه، تکنسین های ما وسیله را تست خواهند کرد تا از عملکرد صحیح دستگاه و برطرف شدن مشکل اطمینان حاصل کنند.

خدمات

شارژ گاز

در ابتدا تست میزان گاز از دستگاه شما گرفته می شود و سپس متخصصین ما در صورت نیاز گاز دستگاه را شارژ می کنند.

تعویض موتور

در ابتدا کمپرسور قدیمی از دستگاه جدا می شود و کمپرسور جدید متصل شده و پایه های کمپرسور بر روی کف و عایق ها محکم می شود و در انتهاب کمپرسور جدید باید شارژ گاز شود.

تبدیل موتور اینورتر به ساده

برای تبدیل موتور یخچال اینورتر به معمولی شما باید به این موضوع توجه داشته باشید که این کار توسط افراد مختصص انجام شود تا دستگاه شما آسیبی نبیند و پس از تغییر به درستی کار کند.

تعویض ترموستات، سنسور و المنت

سنسور نوعی مبدل است که برای سنجش و اندازه گیری دما و رطوبت به کار می رود و اطلاعات را به سیگنال های الکتریکی تبدیل می کند که این مبدل اهمیت زیادی دارد و یک متخصص باید برای تعمیر و تعویض آن اقدام کند.

برفک زدایی

یکی از دغدغه افراد در مورد تعمیر یخچال مشهد، مشکلات برفک است که شما می توانید از خدمات برفک زدایی مجموعه صانا سرویس استفاده کنید و بدون نگرانی از کاهش عملکرد از دستگاه های خانه خود استفاده کنید.

رفع نشتی گاز

در ابتدا از دستگاه شما تست نشتی گرفته می شود و در صورت نیاز و مثبت شدن تست، متخصصین صانا سرویس در جهت رفع نشتی دستگاه شما اقدام می کنند.

رفع ارور ها

ارور ها در دستگاه های الکتریکی بدین معنا هستند که قسمتی از عملکرد دچار مشکل شده و حتی برخی از قسمت ها به درستی کار نمی کنند، متخصصین مجموعه صانا سرویس با آشنایی کامل در حوزه ارور ها همراه شما هستند تا مشکلات دستگاه را برطرف کنند.

تعویض فیلتر

در بیشتر یخچال هایی که امروزه تولید می شود، فیلتر آب برای تکه های یخ و آب آشامیدنی وجود دارد که این فیلتر باید پس از مدتی استفاده تعویض شود تا بتوانید آبی سالم را بنوشید.

هزینه تعمیرات یخچال ساید بای ساید

  • نوع خدمات تعمیر ساید مشهد هزینه خدمات
  • رفع نشتی آب 150 الی 350 هزار تومان
  • تعمیر آبسرد کن یخچال 130 الی 380 هزار تومان
  • تعمیر یخساز 250 الی 700 هزار تومان
  • تعمیر المنت 400 الی 700 هزار تومان
  • تعمیر سنسور دیفراست 250 الی 600 هزار تومان
  • تعمیر تایمر 200 الی 300 هزار تومان
  • تعمیر ترموستات 150 الی 300 هزار تومان
  • شارژ گاز یخچال 350 الی 900 هزار تومان
  • تعمیر فن موتور یخچال 150 الی 650 هزار تومان

فرم درخواست مشاوره و تعمیر

درصورت بروز هرگونه مشکل در یخچال، می توانید برای دریافت مشاوره، عیب یابی و تعمیر با ما در ارتباط باشید.


    نکاتی برای افزایش بازدهی ساید بای ساید

    نگه داری از ساید بای ساید یکی از نکاتی هست که هر فردی که در خانه خود این دستگاه را دارد باید با آن ها آشنایی داشته باشد تا بتوانید مدت زمان طولانی تری را بدون بروز مشکلات جدی از این دستگاه استفاده کند.

    یخچال را حین تمیزکاری از برق بکشید

    یکی از مهم ترین نکاتی که شما باید درباره ساید بای ساید رعایت کنید این است که در هنگام تمیز کاری یخچال، آن را از برق بکشید تا کابل های برق دستگاه آسیب نبیند.

    دستگاه را نزدیک وسایل گرمایشی قرار ندهید

    این مورد از نکات افزایش بازدهی و تعمیر ساید مشهد مرتبط با انتخاب کردن جایگاه یخچال در آشپزخانه است که شما باید به این موضوع توجه داشته باشید که دستگاه را در نزدیکی شوفاژ، آب گرم کن و هر وسیله گرمایشی دیگری قرار ندهید چرا که دما می تواند بر عملکرد دستگاه تاثیر بگذارد.

    از ترانس برای اتصال یخچال به برق استفاده کنید

    یکی دیگر از نکاتی که شما باید به آن توجه داشته باشید این است که ضعف و نوسانات برق شهری از عوامل اصلی خرابی و بروز مشکل در وسایل الکتریکی است بنابراین شما بهتر است برای کنترل این نوسانات از ترانس در جهت اتصال دستگاه به برق استفاده کنید.

    ارور های رایج در یخچال ساید بای ساید

    ارور CO

    این مورد ارور به نام ارور ارتباط نیز شناخته می شود چرا که نمایش آن بر روی صفحه نمایشگر بدین معناست که بی نظمی و اختلالی در شبکه ارتباطی ساید بای ساید شما بوجود آمده است. درصورتی که ارتباط بین صفحه نمایشگر و برد دستگاه دچار مشکل شود، این ارور نمایش داده خواهد شد.

    ارور RF

    این خطا نمایشگر اختلال و مشکل در عملکرد فن فریزر دستگاه شما است. در صورت مشاهده این خطا شما باید جهت تعمیر یا تعویض موتور یا برد کنترل یخچال خود از خدمات تعمیر ساید مشهد استفاده کنید.

    ارور DS

    نمایش این ارور بر روی صفحه نمایشگر یخچال شما بدین معناست که سنسور دیفراست دچار اختلال و مشکل شده است که این خرابی می تواند منجر به یخ زدگی بیش از حد یخچال و یا سرد نشدن آن به میزان مناسب شود.

    ارور FS

    این کد با نام کد خطای سنسور فریزر در حوزه تعمیر ساید مشهد شناخته می شود و نشان می دهد که سنسور ها و اتصالات فریزر مانند ترمیستور دچار مشکل و اختلال شده اند.

    ارور GF

    درصورتی که این ارور را بر روی صفحه نمایشگر ساید خود مشاهده کردید، بهتر است در قدم اول فشار و جریان آب ورودی به دستگاه را بررسی کنید چرا که این ارور به معنای خرابی فلومتر و جریان سنج دستگاه است.

    چه زمان برای تعمیر ساید مشهد اقدام کنیم؟

    چه زمان برای تعمیر ساید مشهد اقدام کنیم؟

    عواملی وجود دارد که درصورت مشاهده آن ها شما باید برای تعمیر ساید مشهد اقدام کنید، در ادامه به بررسی این موارد در یخچال می پردازیم.

    • یخچال سر و صدا دارد
    • دستگاه عرق می کند
    • قسمت پشت دستگاه داغ است
    • یخچال به اندازه کافی خنک نمی کند
    • مشاهده نشتی آب
    • به صورت مکرر خاموش شدن

    درصورتی که هر یک از این موارد را در یخچال خود مشاهده کردید، بهتر است در اولین فرصت در جهت عیب یابی و رفع مشکل دستگاه خود اقدام کنید.

    اهمیت سرویس سالانه ساید بای ساید

    اهمیت سرویس سالانه ساید بای ساید

    برای اینکه شما بتوانید مدت زمان بیشتری از یخچال خود استفاده کنید و عمر آن را بیشتر کنید، بهتر است هر ساله در جهت سرویس ساید خود اقدام کنید. تکنسین ها برای سرویس سالانه ساید برخی از موارد را در یخچال شما که در معرض خرابی و مشکل است را بررسی می کنند و درصورت نیاز برای تعمیر آن قطعات اقدام می کنند.

    تعویض فیلتر آب

    به صورت کلی می توان گفت شما باید هر شش ماه یکبار در جهت تعویض فیلتر آب دستگاه اقدام کنید. پس از تعویض فیلتر تکنسین باید بررسی کند که دستگاه نشتی نداشته باشد و به درستی کار کند.

    بررسی فشار آب

    پس از تعویض کردن فیلتر آب، باید بررسی شود تا درصورتی که فشار آب خروجی یخچال کم است، مسیر ورودی آب و فیلتر بررسی شوند و مشکل رفع شود.

    بررسی میزان سرمای یخچال

    یکی از نکاتی که در سرویس سالانه بررسی می شود، این است که آیا ساید بای ساید مواد غذایی را به میزان مناسب سرد می کند یا خیر. برای این مورد، ورودی هوا به یخچال بررسی می شود.

    بررسی منوی یخچال

    یکی از وظایف اصلی تکنسین در حین سرویس این است که تمام موارد منوی یخچال شما را بررسی کرده و از عملکرد صحیح آن ها اطمینان حاصل کند.

    بررسی درب دستگاه

    در سرویس سالانه نیاز است تا باز و بسته شدن درب دستگاه مورد بررسی قرار بگیرد تا نیاز شما به خدمات تعمیر ساید مشهد کاهش پیدا کند. درصورتی که درب مشکلی داشته باشد، تکنسین درب را رگلاژ خواهد کرد.

    شست و شوی کندانسور

    یکی از مهم ترین کارهایی که در طول سرویس سالانه انجام می شود، شست و شوی کندانسور و تمیز کردن گرد و غبار آن است چرا که عمده خرابی و مشکلات در حوزه تعمیر ساید مشهد به دلیل استفاده طولانی مدت و بدون انجام نظافت های لازم است.

    مطالعه بیشتر

    روش های جلوگیری از خرابی سیستم یخسازی

    یکی از مشکلاتی که در حوزه تعمیر ساید مشهد در یخچال ها مشاهده می شود، خرابی سیستم یخسازی است. این سیستم در یخچال یک عضو حیاتی است که به حفظ طراوت مواد غذایی کمک می کند. در این قسمت به بررسی نکاتی می پردازیم که شما با رعایت آن ها می توانید از خرابی این سیستم در یخچال خود جلوگیری کنید.

    نظافت و تمیز کردن

    یکی از نکاتی که به شما کمک می کند تا از خراب شدن سیستم یخسازی یخچال خود جلوگیری کنید و نیاز به خدمات تعمیر ساید مشهد را کاهش دهید، تمیز کردن دستگاه به صورت منظم است. شما می توانید از راهنمایی های تولید کننده یخچال خود برای تمیز کردن آن استفاده کنید و باید به این نکته توجه داشته باشید که برای پاک کردن رگه های یخ نباید از ابزارهای تیز استفاده کنید و بهتر است برای جلوگیری از آسیب زدن به دستگاه از ابزارهای نرم استفاده کنید.

    جلوگیری از تجمع یخ

    یکی از نکاتی که رعایت آن به شما کمک می کند تا به میزان کمتر نیاز به تعمیر ساید مشهد در حوزه خرابی سیستم یخسازی نیاز داشته باشید جلوگیری از تجمع یخ در بخش های مختلف یخچال است. تجمع یخچال در بخش های این دستگاه می تواند منجر به نقص و مشکل در عملکرد این سیستم شود و در ادامه باعث خرابی سیستم یخسازی شود.

    دمای مناسب

    یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب دمای مناسب برای یخچال است. دمای مناسب برای دستگاه بین 4 ای 5 درجه سانتی گراد است که دمای بالاتر از این می تواند منجر به تجمع یخ و خرابی سیستم یخسازی دستگاه شود.

    جلوگیری از بلوکه شدن هوای خنک

    شما بهتر است مطمئن شوید که هوای خنک به طور آزاد در یخچال شما جریان دارد. باید بررسی کنید تا هیچ مانعی از جریان هوا در دستگاه وجود نداشته باشد و باید به این مورد در قسمت هایی که سیستم یخسازی قرار دارد بیشتر توجه کنید.

    آیا می توان برخی از مشکلات را خودم حل کنم؟

    یکی از سوالات رایجی که در حوزه تعمیر ساید مشهد وجود دارد این است که آیا برای تمامی مشکلات باید از تکنسین و خدمات مجموعه های تعمیرات استفاده کرد و یا می توان برخی از مشکلات را خود افراد حل کنند.

    در پاسخ به این سوال باید گفت که بله شما می توانید برخی از مشکلات ساده تر را خودتان حل کنید و یا حتی می توانید با راه کار های ارائه شده برای جلوگیری از خرابی و تعمیر ساید مشهد اقدام کنید تا دستگاه شما کمتر نیاز به تعمیر داشته باشد و یا حتی در مدت زمان بسیار بیشتر نیاز به بررسی و عیب یابی داشته باشد.

    برخی از مشکلات مانند تعویض لامپ و یا تمیز کردن فیلتر هوا را خودتان می توانید انجام دهید اما برای برخی دیگر از مشکلات پیچیده تر مانند خرابی سیستم سرمایشی و یا مشکلات مرتبط با موتور نیاز به بررسی و عیب یابی توسط تکنسین های خبره در حوزه تعمیر ساید مشهد دارند پس بهتر است مشکلات اصلی و پیچیده تر را با کمک تکنسین برطرف کنید.

    یکی دیگر از نکاتی که شما بهتر است به آن توجه داشته باشید، دفترچه راهنمای یخچال است چرا که در این دفترچه ها برخی موارد نوشته شده است که رعایت آن ها می تواند به شما کمک کند تا از خرابی دستگاه جلوگیری کنید و حتی راه حل برای رفع مشکل برخی از ایرادات در یخچال ها در این دفترچه ها نوشته شده است که شما می توانید به کمک این راهنمایی ها، دستگاه را خودتان تعمیر کنید.

    علت صدا های مختلف در یخچال ساید بای ساید

    علت صدا های مختلف در یخچال ساید بای ساید

    یکی از مشکلات بسیار رایج در حوزه تعمیر ساید مشهد که در بین بیشتر متقاضیان به تعمیر مشاهده می شود، صدای زیاد و عجیب یخچال است. در این قسمت به صورت تخصصی به بررسی انواع صدا های مختلف در یخچال ساید بای ساید می پردازیم تا شما بتوانید علت هر یک از صداهای منتشر شده از دستگاه خود را شناسایی کنید.

    صدای تق تق

    یکی از صداهایی که بسیار به گوش می رسد، صدای تق تق است که در حقیقت این صدا مرتبط با لوله های داخل یخچال است که به کمک فوم محکم نگه داشته شده اند. هنگامی که این فوم ها از لوله ها جدا شوند، صدای تق تق به گوش خواهد رسید.

    نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که در حقیقت این صدا حتی از یخچال های سالم و بدون مشکل نیز به گوش می رسد اما درصورتی که صدا بسیار بلند و آزاردهنده باشد بدین معناست که یخچال خراب شده است و شما باید در جهت دریافت خدمات تعمیر ساید مشهد اقدام کنید.

    صدای کلیک

    این صدا مرتبط با سیستم برفک زدایی در یخچال است که در برخی از مدل های یخچال این صدا از کنترل ترموستات دستگاه سرچشمه می گیرد و ممکن است در ابتدا و انتهای چرخه برفک زدایی به گوش برسد. این صدا در حقیقت یک صدای طبیعی در یخچال است و نیازی به تعمیر دستگاه ندارد.

    صدای ویبره

    یکی دیگر از صداهایی که ممکن است به گوش شما برسد، صدای ویبره است که علت آن مرتبط با عدم رعایت فاصله قرار گیری دستگاه در بین کابینت ها است چرا که شما برای قرار دادن یخچال در محل موردنظر باید از هر طرف حدود چند سانتی متر فاصله بدهید و درصورتی که این فاصله کمتر باشد، به علت برخورد یخچال با کابینت ها ممکن است صدای ویبره ایجاد شود.

    این صدا می تواند علاوه بر برخورد یخچال با کابینت، به علت تراز نبودن یخچال و حتی شل شدن سینی تخلیه نیز به گوش برسد.

    صدای خر خر

    یکی دیگر از صداهایی که در حوزه تعمیر ساید مشهد به گوش متقاضیان تعمیر می رسد، صدای خر خر است که این صدا مرتبط با گردش گاز مبرد در داخل لوله ها است. شنیدن این صدا از یخچال ها طبیعی است اما درصورتی که لوله ها فرسوده باشند، رسوبات و خوردگی های موتور ممکن است به همراه گاز مبرد در لوله ها به حرکت در آیند که این فرآیند منجر به تولید صدای خر خر می شود.

    راهکارهای جلوگیری از صداهای غیر عادی در ساید

    یکی از علت های رایج مراجعه مردم به متخصصین حوزه تعمیر ساید مشهد، بروز صداهای غیر طبیعی از یخچال ساید بای ساید است. در حقیقت عاملی که باعث می شود افراد درباره این صداهای غیرطبیعی شکایت داشته باشند، ایجاد مزاحمت توسط صدا و مشخص نبودن علت صدای غیر طبیعی است که در این قسمت به بررسی راهکارهایی برای جلوگیری از صدای غیر طبیعی در یخچال های ساید می پردازیم.

    آزاد کردن مسیر هوا

    درصورتی که یخچال ساید شما صدایی شبیه به صدای وزش باد تولید می کند، علت این صدا می تواند مرتبط با مسدود شدن هوا داخل یخچال باشد که این امر بدین معناست که هیچ مسیری برای جریان پیدا کردن هوا در یخچال ساید بای ساید شما وجود ندارد.

    برای رفع این مشکل بهتر است چیدمان داخل یخچال خود را تغییر دهید و مواد غذایی را به گونه ای در طبقات یخچال خود بچینید که مسیر برای جریان پیدا کردن هوا وجود داشته باشد.

    تنظیم مناسب دمای یخچال

    دمای نامناسب انتخاب شده برای یخچال شما می تواند باعث روشن و خاموش شدن پره های فن برای تغییر دمای یخچال باشد. بهتر است شما مطمئن شوید که دمای مناسبی را برای فضای داخلی یخچال خود انتخاب کرده اید چرا که این امر می تواند در بلند مدت باعث نیاز شما به دریافت خدمات تعمیر ساید مشهد شود.

    تعویض باتری

    نکته ای که درباره برخی از صداهای غیر طبیعی که از یخچال شما تولید می شود باید در نظر داشته باشید این است که برخی از این صداها ممکن است مرتبط با باتری های قطعات یخچال شما باشند. باتری های ضعیف می توانند عاملی برای ایجاد صدای غیر طبیعی باشند پس بهتر است درصورت نیاز باتری های قطعات یخچال خود را تعویض کنید.

    نکته ای باید درباره تعویض باتری ها به آن توجه ویژه ای داشته باشید این است که تصمیم گیری تعویض باتری ها و حتی علت ایجاد صدا بهتر است برعهده یک تکنسین متخصص در حوزه تعمیر ساید مشهد و شما بدون دانش فنی بهتر است در جهت رفع صدای مرتبط با باتری قطعات اقدام نکنید.

    ارور های رایج ساید بای ساید

    ارور های رایج ساید بای ساید

    یکی از نکات مهمی که باید درباره ارور های یخچال های ساید بای ساید در نظر داشته باشید این است که به دلیل مشابه بودن سیستم یخچال های ساید بای ساید در برند های مختلف بسیاری از ارور ها در بین برند های مختلف یکسان است که در این قسمت به بررسی ارور های مشابه در بین برند های مختلف ساید می پردازیم.

    ارور ها درواقع کد هایی هستند که سعی دارند تا درباره مشکل دستگاه به شما اخطار دهند که این ارور ها بسیار می توانند کمک کننده باشند و به تکنسین ها در حوزه تعمیر ساید مشهد راهنمایی کنند که کدام قسمت نیاز به بررسی و حتی کدام قطعه نیاز به تعمیر دارد.

    ارور 1E: ارور مرتبط با سنسور محیط فریزر است

    ارور 2E: این ارور مرتبط با سنسور محیطی یخچال است

    ارور 4E: مرتبط با سنسور دیفراست فریزر

    ارور 5E: مشکل در سنسور دیفراست یخچال

    ارور 6E: ارور مرتبط با سنسور بیرونی

    ارور 7E: مرتبط با سنسور کشوی مجزا در یخچال

    ارور 13E: مرتبط با سنسور رطوبت ساید

    ارور  21E و  22E: این ارور ها به ترتیب مرتبط با فن فریزر و فن یخچال هستند

    ارور 23E: این خطا مرتبط با فن کندانسور است

    ارور 24E و 25E: این خطاها به ترتیب مرتبط با سیستم دیفراست فریزر و سیستم دیفراست یخچال هستند

    ارور 27E: مرتبط با هیتر دمپر

    ارور 41E: این ارور مرتبط با ارتباط بین برد و نمایشگر است

    ارور 82E: خطا درباره مدیریت انرژی دستگاه

    ارور  83E: این خطا مرتبط با جریان غیرعادی گاز در کمپرسور است

    ارور 85E: مرتبط با پایین بودن ولتاژ کمپرسور

    ارور 86E: مرتبط با بالا بودن ولتاژ کمپرسور

    بررسی علل برخی از مشکلات رایج یخچال ساید

    بررسی علل برخی از مشکلات رایج یخچال ساید

    برخی از مشکلات و ایراداتی که ممکن است برای یخچال شما رخ دهد، در دسته بندی مشکلات رایج تعمیر ساید مشهد قرار می گیرد که در این قسمت به بررسی علت بروز این مشکلات در یخچال ساید بای ساید شما می پردازیم تا شما با داشتن اطلاعات کافی بتوانید برای تعمیر دستگاه خود اقدام کنید.

    یخ زدن مواد غذایی

    ممکن است برای شما این مشکل پیش آمده باشد که برخی از مواد غذایی مانند لبنیات یا میوه ها در یخچال ساید بای ساید شما یخ زده باشند، این مشکل می تواند مرتبط با سنسور های حرارتی دستگاه باشد که وظیفه تشخیص دمای درون یخچال را بر عهده دارند. هنگامی که این سنسور ها دچار مشکل شده باشند، نمی توانند به درستی دمای درون یخچال را اندازه گیری کنند و در این راستا ممکن است موتور دستگاه بیش از حد کار کند و دمای یخچال سرد تر از حد معمول باشد.

    تعویض فیلتر

    یکی از خدمات تعمیر ساید مشهد که به صورت دوره ای باید برای انجام آن اقدام کنید، تعویض فیلتر یخچال است که بهتر است هر شش ماه یکبار برای تعویض این قطعه اقدام کنید.

    گرم شدن یخچال

    یکی دیگر از مشکلات رایجی که ممکن است برای ساید بای ساید شما نیز رخ دهد، گرم شدن سیستم سرمایشی یخچال است که می تواند مرتبط با عوامل مختلفی برای دستگاه رخ دهد. این مشکل می تواند مرتبط با عواملی مانند سوختگی موتور دستگاه یا افت و نشتی گاز یخچال ساید باشد.

    مطالعه مفید: 15 علت سرد نکردن یخچال و فریزر

    یخچال ساید کار نمی کند

    درصورتی که با عدم فعالیت ساید بای ساید خود مواجه شدید، بهتر است در قدم اول وصل بودن جریان برق را بررسی کنید و از متصل بودن دوشاخه به برق اطمینان حاصل کنید. درصورتی که دوشاخه به برق متصل است اما یخچال شما همچنان کار نمی کند باید پریز برق را با استفاده از فاز متر بررسی کنید که جریان برق در پریز وجود داشته باشد.

    نکته ای باید در نظر داشته باشید این است که اگر پریز برق داشته باشد و مشکل از برد یا دیگر قطعات یخچال ساید شما باشد، باید از یک متخصص در حوزه تعمیر ساید مشهد برای بررسی و عیب یابی یخچال خود کمک بگیرید تا بتوانید پس از مشخص شدن علت کار نکردن یخچال خود در جهت رفع این مشکل اقدام کنید.

    داغ بودن کمپرسور

    داغ شدن کمپرسور یخچال می تواند مرتبط با عواملی مانند خراب بودن فن خنک کننده، کمپرسور و یا کندانسور باشد. نکته ای باید در نظر داشته باشید این است که گرم شدن موتور یخچال در حین فعالیت امری طبیعی است اما این دما نباید بیشتر از حدی افزایش پیدا کند و درصورتی که حس می کنید دمای این قطعه بالا و مشکوک است بهتر است برای بررسی و عیب یابی یخچال خود از یک متخصص تعمیر ساید مشهد کمک بگیرید.

    وجود برفک داخل یخچال ساید

    یکی از مشکلات بسیار رایج در استفاده از یخچال فریزر، وجود برفک داخل دستگاه است که این مشکل می تواند بر اثر عوامل مختلفی مانند ورود هوای گرم و مرطوب به داخل دستگاه رخ دهد. درصورتی که برفک ها نزدیک و اطراف درب دستگاه باشند، باید در ابتدا واشر درب ساید را بررسی کنید و درصورتی که این قطعه فرسوده است باید در جهت تعویض آن اقدام کنید.

    یکی دیگر از علت های برفک زدن یخچال می تواند کم بودن دمای فضای داخلی دستگاه باشد که در این شرایط بهتر است شما دمای یخچال و فریزر را بررسی کرده و دمای مناسب را متناسب با فصل برای یخچال خود تنظیم کنید.

    شنیدن صدا های عجیب از یخچال

     

    شنیدن صدا های عجیب از یخچال

     

    یکی از مواردی که در صورت مواجه شدن با آن بایستی سریعا به عیب یابی و تعمیر یخچال ساید بای ساید مشهد بپردازید، شنیدن صداهای عجیب از این دستگاه است که معمولا به دلایل مختلفی ایجاد می شود.

    مواردی همچون بروز مشکل در فن، موتور و همچنین عدم تراز بودن دستگاه منجر به شنیدن صداهای آزار دهنده از دستگاه خواهد شد و در صورتی که پس از شنیدن صدا از این دستگاه با تکان دادن بدنه دستگاه صدا قطع می شود احتمال تراز نبودن یخچال شما وجود دارد، چرا که تراز نبودن دستگاه منجر به لرزش لوله های وصل شده به کمپرسور می شود و در نهایت صداهای عجیبی از این دستگاه به گوش می رسد.

    خرابی لاستیک دور درب یخچال

    بروز مشکل در لاستیک دور درب یخچال یکی از رایج ترین مشکلاتی است که بایستی در صورت مواجه شدن با آن، به تعمیر ساید بای ساید مشهد بپردازید، چرا که خرابی این بخش منجر به عدم بسته شدن درب یخچال و در نتیجه آسیب به مواد غذایی و همچنین قطعات داخلی یخچال خواهد شد.

    شایان ذکر است که فرسایش این بخش منجر به افزایش مصرف برق و همچنین سوختن کمپرسور یخچال خواهد شد.

     

    مقایسه یخچال فریزر دوقلو و ساید بای ساید

    مقایسه یخچال فریزر دوقلو و ساید بای ساید

    یکی از مهم ترین معیار هایی که معمولا ذهن خریداران یخچال را پیش از خرید درگیر می کند، مقایسه یخچال دوقلو با یخچال ساید است. بنابراین در ادامه به معرفی این دو دستگاه پرداخته ایم تا در صورتی که قصد خرید یخچال را دارید قادر به انتخاب بهترین نوع یخچال شوید.

    • قیمت یخچال فریزر دوقلو نسبت به ساید بای ساید مقرون به صرفه تر است
    • مصرف برق یخچال فریزر دوقلو به دلیل استفاده از دو موتور مجزا بسیار بیشتر از یخچال ساید بای ساید است
    • امکانات یخچال ساید بای ساید بسیار بیشتر و همچنین پیشرفته تر از امکانات یخچال دوقلو است.
    • تعمیر ساید مشهد با تعمیر یخچال فریزر دوقلو از تفاوت بسیاری برخوردار نیستند، بنابراین هزینه تعمیر ساید مشهد با تعمیر یخچال فریزر دوقلو یکسان است.
    • ظرفیت و فضای یخچال دوقلو نسبت به یخچال ساید بسیار بیشتر است.
    •  طراحی ظاهری یخچال های ساید نسبت به یخچال های دوقلو از امتیاز بیشتری برخوردار است، چرا که یخچال فریزر های دوقلو معمولا ظاهری ساده دارند و از طراحی به خصوصی برخوردار نیستند.
    • جا به جایی یخچال دوقلو بسیار آسان تر از جا به جایی یخچال های ساید است چرا که به صورت مجزا هستند و در واقع هر یک از اجزا از اندازه کوچک تری نسبت به یخچال ساید برخوردار هستند.
    • رنگ هایی همچون سفید، مشکی، نقره ای در هر دو نوع یخچال موجود هستند.
    • اگر مکانی که برای نصب یخچال در نظر دارید، کوچک است بهتر است یخچال ساید را انتخاب کنید چرا که یخچال های دوقلو فضای نسبتا زیادی را اشغال می کنند
    • یخچال های دوقلو از ارتفاع بیشتری نسبت به یخچال های ساید بای ساید برخوردار هستند چرا که طراحی آن ها به صورت عمودی بوده و در واقع از عرض کمتری نسبت به یخچال های ساید برخوردار هستند
    • و ...

    علائم بروز مشکل در یخچال ساید بای ساید

    علائم بروز مشکل در یخچال ساید بای ساید

    یکی از مهم ترین موارد در پیشگیری از تعمیر یخچال ساید بای ساید مشهد، آشنایی با علائم بروز مشکل در این دستگاه است. در واقع با شناسایی این علائم می توانید از بسیاری از عملکرد های نامناسبی که در نحوه استفاده خود از یخچال بدان توجه ندارید خودداری کنید و همچنین با تشخیص زود هنگام بروز مشکل به تعمیر یخچال ساید بای ساید مشهد بپردازید و در نتیجه از مشکلات جدی تر و همچنین هزینه های بیشتر برای تعمیر این دستگاه پیشگیری می شود.

    در ادامه رایج ترین علائم بروز مشکل در یخچال ساید بای ساید را به شما معرفی خواهیم کرد.

    • عدم کاهش دما به میزان لازم در فضای داخلی یخچال
    • فاسد شدن مواد غذایی موجود در یخچال زود تر از موعد
    • مواد غذایی موجود در بخش فریزر یخ می زنند
    • افزایش دمای بیش از اندازه در موتور
    • ایجاد صدای نا بهنجار یخچال ساید بای ساید
    • نشتی آب یخچال ساید بای ساید
    • ایجاد برفک در فضای داخلی یخچال
    • و ....

    توجه داشته باشید که در صورت مواجه شدن با هر یک از علائم ذکر شده، در کوتاه ترین زمان با تکنسین تعمیر یخچال ساید بای ساید تماس بگیرید و به تعمیر یخچال خود بپردازید.

    معرفی یخچال ساید بای ساید

    معرفی یخچال ساید بای ساید

    اولین مطلبی که قرار است به بررسی آن بپردازیم این است که یخچال ساید چه نوعی از یخچال است و چه تفاوت هایی با دیگر مدل های یخچال دارد؟ یخچال جزو وسایل منزلی است که در طی گذر زمان تغییر های بسیاری داشته و با افزایش امکان روز به روز مدل های بهتر و جدیدتری وارد بازار می شوند که از لحاظ قیمتی نیز افزایش داشته اند. یخچال ساید بای ساید یکی از انواعی است که وارد بازار شدن، سر و صدای زیادی به پا کرد چرا که از نظر طراحی بسیار منحصر به فرد بود و با دیگر مدل های یخچال تفاوت های قابل توجهی داشت.

    به صورت کلی می توان گفت یخچال ساید امروزه به یکی از محبوب ترین مدل های یخچال تبدیل شده و همین امر باعث شده تا نیاز به تعمیر ساید مشهد نیز روز به روز بیشتر شود. این یخچال ها در حقیقت یخچال و فریزر چسبیده به همدیگر هستند که به واسطه یک خط عمودی از یکدیگر جدا شده و درب های متفاوت دارند که معمولا در سمت راست یخچال و در سمت چپ فریزر قرار دارد.

    مطالعه مفید: مخترع یخچال چه کسی است؟

    ویژگی های یخچال ساید بای ساید

    در این قسمت قصد داریم تا برخی از ویژگی های منحصر به فرد این مدل از یخچال ها را برای شما بررسی کنیم تا بتوانید راحت تر در مورد خرید یخچال خود تصمیم گیری کنید و متوجه علت محبوبیت این مدل یخچال شوید.

    مصرف انرژی

    اولین ویژگی یخچال ساید مصرف انرژی کم آن است که در یخچال های ساید مصرف انرژی A است درصورتی که در برخی از یخچال ها مصرف انرژی به A+ و یا A++ نیز میرسد.

    ظرفیت یخچال ساید

    یکی دیگر از ویژگی های این یخچال ها، ظرفیت این دستگاه است که نسبت به تعداد اعضای خانواده این یخچال ها دارای ظرفیت های مختلفی هستند و فضای مناسبی را برای قرار دادن مواد غذایی دارند.

    فضای داخلی

    یکی دیگر از ویژگی ها مرتبط با فضای داخلی دستگاه است که به دلیل ارتفاع و فاصله بین طبقات، امکان قرار دادن مواد غذایی که اندازه بزرگتری دارند مانند بطری های بلند در این یخچال ها وجود دارد.

    سرد کردن مواد غذایی

    فریزر ها در این مدل یخچال نسبت به دیگر فریزر ها فضای کمتری دارند اما نکته ای باید به آن توجه داشت این است که مدت زمان سرد کردن مواد غذایی در این دستگاه یکی از مزایای یخچال های ساید است.

    کمپرسور

    یکی از مواردی که در یخچال ها معمولا نیاز به خدمات تعمیر ساید مشهد دارد کمپرسور است که درباره یخچال های ساید، کمپرسور ها خطی هستند که دارای مصرف انرژی بسیار کمتری نسبت به کمپرسور های تک سرعته دارند.

    یخساز

    یخچال های ساید معمولا دارای یخساز اتوماتیک هستند و یک سیستم آبریز که بر روی درب وجود دارد که علاوه بر زیبایی باعث می شود تا شما بتوانید آب تصویه شده و مناسب برای نوشیدن را استفاده کنید.

    سیستم خنک کنندگی

     

    سیستم خنک کنندگی

     

    یکی از بهترین ویژگی ها در یخچال ساید بای ساید مجهز بودن این مدل به سیستم های تکنولوژی خنک کنندگی منحصر به فرد می باشد که در واقع هر یک از انواع یخچال های ساید با توجه به مدل و همچنین شرکت تولید کننده خود از سیستم خنک کنندگی متفاوتی برخوردار هستند.

    • سیستم تهویه

    سیستم تهویه قادر به پخش متوازن رطوبت و همچنین دمای مناسب در بخش های مختلف یخچال ساید بای ساید می باشد.

    • استاتیک

    این مدل از انواع سیستم خنک کننده قادر به حفظ رطوبت و همچنین حفظ و افزایش عمر مواد غذایی است.

    • بدون یخ زدگی

    سیستم بدون یخ زدگی از یخ زدن مواد غذایی پیشگیری می کند و لازم به ذکر است که در یخچال هایی که این نوع سیستم تعبیه شده است، از دو سیستم مجزا برای انجام فرآیند خنک سازی فضای داخلی استفاده می شود.

    • یخ زدگی دو گانه

    این سیستم حالت تهویه بدون یخ زدگی را ایجاد می کند.

    تعبیه شدن این سیستم ها در ساختار یخچال منجر به پیشگیری از نیاز دستگاه به تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد خواهد شد و در صورتی که یخچال ساید شما از هر یک از سیستم های بالا برخوردار باشد، از ایجاد مشکلات بسیاری در یخچال شما پیشگیری می شود و در نتیجه نیازی به تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد نخواهید داشت.

     

    مطالعه مفید: صفر تا صد مزایای یخچال ساید بای ساید

    معایب یخچال ساید بای ساید

    معایب یخچال ساید بای ساید

    با وجود تمام ویژگی های مثبتی که یخچال های ساید بای ساید دارند، برای خرید و انتخاب این نوع یخچال شما باید با معایب این دستگاه نیز آشنا باشید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. در این قسمت به بررسی برخی از ویژگی های این نوع دستگاه می پردازیم که می تواند از نظر کاربران جرو معایب یخچال ساید بای ساید باشد.

    حمل و نقل سخت

    یکی از نکاتی که شما برای تهیه این یخچال ها باید در نظر داشته باشید این است که یخچال ساید در حقیقت دو تکه به هم چسبیده هستند که این امر باعث می شود تا جا به جایی آن سخت تر از دیگر یخچال ها باشد.

    اشغال فضای زیاد

    درصورتی که آشپزخانه شما بزرگ نباشد و فضای کافی برای قرار گیری ساید را نداشته باشد، بزرگی این یخچال می تواند برای شما مشکل ساز باشد. شما باید پیش از تهیه ساید به این نکته توجه داشته باشید و محل قرار گیری آن را بر اساس اندازه یخچال انتخاب کنید.

    تعویض فیلترهای تصفیه

    یکی از نکاتی که در حوزه تعمیر ساید مشهد باید به آن توجه داشته باشید این است که مجهز بودن این دستگاه به فیلتر تصفیه آب از ویژگی های مثبت آن است اما به همان نسبت شما باید برای تعویض فیلترها هزینه کنید.

    شما باید هر 6 ماه یکبار اقدام به تعویض فیلترها تصفیه دستگاه کنید تا بتوانید آب تصفیه شده و تمیز را بنوشید پس باید این هزینه را به صورت مداوم در نظر داشته باشید.

    ظرفیت داخلی

    یخچال های ساید انواع مختلفی دارند که برخی از مدل های این دستگاه فضای داخلی کمی دارند و ممکن است برای برخی از خانواده و خانواده هایی با جمعیت تقریبا بالا این یخچال ها مناسب نباشند.

    هزینه تعمیر بالا

    نکته دیگری که باید در حوزه تعمیر ساید مشهد به آن توجه داشته باشید، هزینه تعمیر ساید است چرا که این یخچال ها نسبت به دیگر مدل های یخچال هزینه بیشتری را برای تعمیر نیاز دارند چرا که ممکن است هر تعمیرکاری نتواند مشکل دستگاه را برطرف کند.

    نکات کلیدی در انتخاب و خرید ساید بای ساید

    نکات کلیدی در انتخاب و خرید ساید بای ساید

    یکی از مهم ترین سوالاتی که برای خانواده هایی که در فرآیند انتخاب و خرید یخچال هستند پیش می آید، این است که برای خرید یخچال ساید چه برند هایی پیشنهاد می شود و یا یخچال انتخاب شده باید دارای چه ویژگی هایی باشد تا نیاز به خدمات تعمیر ساید مشهد را به حداقل برساند. در این قسمت قصد داریم تا برخی از نکات کلیدی در انتخاب و خرید یخچال ساید بای ساید را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بهترین برند و مدل یخچال در بازار را انتخاب کنید.

    یخچال یکی از وسایل بسیار مهم در هر خانه ای محسوب می شود که افراد با این هدف دستگاه را خریداری می کنند تا بتوانند در مدت زمان طولانی از آن استفاده کنند و نیازی به خدمات تعمیر ساید مشهد نداشته باشند، برای انتخاب و خرید یخچال باید فاکتور هایی را در نظر داشته باشید که در ادامه به بررسی این فاکتور ها می پردازیم.

    هزینه یخچال

    یکی از مهم ترین فاکتور هایی که می تواند انتخاب برند و مدل یخچال را برای شما آسان تر کند، هزینه ای است که شما می توانید برای خرید دستگاه بپردازید. یکی از مهم ترین نکاتی که باید پیش از اقدام برای خرید دستگاه در نظر داشته باشید این است که تا چه میزان می توانید برای خرید یخچال خود هزینه کنید چرا که مشخص شدن میزان هزینه قابل پرداخت توسط شما می تواند لیست شما را کوتاه تر کرده و انتخاب را برای شما آسان تر کند.

    ظرفیت دستگاه

    یکی از نکات مهم در استفاده از یخچال، ظرفیت دستگاه است چرا که درصورتی که تعداد افراد در خانواده شما زیاد باشد، طبعا شما باید به دنبال یخچالی با ظرفیت داخلی بالا باشید. بهتر است شما علاوه بر مشخص کردن ظرفیت دستگاه، اندازه دستگاه را نیز در نظر داشته باشید چرا که فضای آشپزخانه شما می تواند در انتخاب یخچال موثر باشد.

    مصرف انرژی

    یکی از مهم ترین فاکتور هایی که در هنگام خرید ساید باید به آن توجه داشته باشید، میزان انرژی مصرفی دستگاه است که بر اساس برچسبی بر روی دستگاه مشخص می شود. بهتر است شما دستگاهی را انتخاب کنید که مصرف انرژی آن A به بالا باشد. بهترین میزان مصرف انرژی که بدین معناست که یخچال کمترین مصرف را دارد A+++ است و بیشترین مصرف انرژی متعلق به D است.

    امکانات دستگاه

    امکاناتی که در یخچال وجود دارد یکی از فاکتور هایی است که می تواند بر هزینه و قسمت دستگاه تاثیر بسیاری داشته باشد. برخی از امکاناتی که در دستگاه های ساید بای ساید قرار دارند عبارتند از دستگاه تصفیه هوای داخل یخچال، فیلتر های تصفیه آب، مجاری خروج آب و یخ ریز و نمایشگر بر روی دستگاه.

    ابعاد یخچال

    ابعاد یخچال ساید بای ساید یکی از مهم ترین معیار ها در انتخاب یخچال به شمار می رود، چرا که ابعاد دستگاه رابطه ای مستقیم با ظرفیت یخچال دارد و بدین دلیل بایستی در انتخاب آن دقت کرد.

    در واقع ظرفیت دستگاه را با واحد لیر مورد اندازه گیری قرار می دهند اما ابعاد دستگاه با واحد فوت اندازه گیری می شود. ابعاد یخچال ساید بای ساید بایستی با توجه به چیدمان آشپزخانه، تعداد اعضای خانواده و مکانی که دستگاه در آن جا نصب می شود انتخاب کرد.

    جنس و رنگ بدنه

    انتخاب یخچال با جنس و رنگ بدنه مناسب از اهمیت بسزایی در انتخاب یخچال برخوردار است. امروزه بسیاری از برند های تولید کننده یخچال ها از فلز برای ساخت بدنه استفاده می کند و بدین دلیل این دستگاه ها از وزن بسیار بالایی برخوردار هستند.

    در واقع بدنه فلز در یخچال ها با روکش آلومینیوم یا استیل ضد زنگ بوده و بدین دلیل در صورتی که در مناطق شرجی سکونت دارد، این یخچال ها بهترین گزینه برای شما هستند.

    موتور یخچال

    موتور یخچال

    یکی از مهم ترین ویژگی هایی که بایستی در انتخاب یخچال به آن توجه داشته باشید، نوع موتور به کار رفته در سیستم داخلی یخچال است چرا که موتور از وظایف بسیاری در سیستم پیچیده یخچال برخوردار است و در صورتی که موتور یخچال شما از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشد بایستی به تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد بپردازید.

    لذا پیش از خرید دستگاه درباره انواع موتور های مورد استفاده در یخچال های ساید بای ساید تحقیق کنید تا با انتخاب یخچال مناسب نیازمند تعمیر یخچال ساید بای ساید در مشهد نشوید.

    نصب ساید بای ساید

    نصب ساید بای ساید

    یخچال ساید بای ساید یکی از مهم ترین وسایل در هر آشپزخانه ای است چرا که مسئولیت نگه داری از مواد غذایی که از مهم ترین نیاز های انسان است را دارد. خدمات نصب ساید بای ساید از خدماتی است که هنگام خرید دستگاه شما به آن نیاز پیدا خواهید کرد و درصورتی که شما اطلاعات کافی برای نصب دستگاه را ندارید بهتر است از تکنسین های ماهر برای این کار کمک بگیرید.

    در ابتدای فرآیند نصب ساید بای ساید باید محل قرار گیری انتخاب شود که این محل باید نزدیک به پریز برق باشد و به شیر آب نیز دسترسی داشته باشد. پس از باز کردن دستگاه و خارج کردن آن از بسته بندی، دستگاه باید با دقت در محل انتخاب شده قرار بگیرد و سپس قطعات آن منتاژ شود.

    شما باید به این موضوع توجه داشته باشید که پس از نصب دستگاه توسط تکنسین، دستگاه باید تراز شود و عملکرد آن برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکل ارزیابی شود.

    مطالعه مفید: یخچال چه مارکی خوبه؟ بررسی بهترین برندهای یخچال

    مشکلات رایج در ساید بای ساید

    برفک زدن یخچال ساید بای ساید

    یکی از رایج ترین مشکلاتی که افرادی که ساید بای ساید دارند با آن برخورد می کنند، برفک زدن دستگاه است که می تواند در پس وارد شدن هوای گرم و مرطوب به داخل یخچال، خرابی لاستیک دور درب یخچال و مشکل در تایمر دیفراست این مشکل ایجاد شود.

    صدای غیر طبیعی ساید بای ساید

    یکی دیگر از مشکلاتی که به صورت رایج برای یخچال های ساید بای ساید رخ می دهد، صدای غیر طبیعی است که این مشکل می تواند از عدم تراز بودن پایه های یخچال رخ دهد. درصورتی که شما یخچال را جا به جا کردید و این مشکل حل نشد، علت آن می تواند مرتبط با خرابی فن و کمپرسور باشد.

    یکسره کار کردن دستگاه

    یکسره کار کردن ساید بای ساید یکی دیگر از مشکلاتی است که برای این دستگاه رخ می دهد که می تواند مرتبط با کم بودن و یا نشتی گاز خنک کننده باشد و یا به صورت دیگر ممکن است مشکل از ترموستات و سنسور های یخچال باشد.

    سوالات متداول

    یکی از سوالات رایج در حوزه تعمیر ساید مشهد؛ علت عدم یخ سازی سیستم یخساز است که این مشکل می تواند مرتبط با بسته بودن ورودی آب، سوختن شیر برقی، شکسته شدن قالب یخساز و خراب بودن موتور یخساز باشد.

    روشن شدن آلارم مرتبط با فیلتر تصفیه آب بدین معناست که زمان تعویض فیلتر تصقیه دستگاه رسیده است و بهتر است شما علاوه بر تعویض فیلتر داخلی، فیلتر پشت را نیز تعویض کنید تا کارایی یخچال را بیشتر و بهتر کنید.

    یکی دیگر از سوالات رایجی که در حوزه تعمیر ساید مشهد مشاهده می شود، علت عدم ریختن آب از آبریز دستگاه است که این مشکل می تواند به عواملی مانند مصدود شدن فیلتر تصفیه آب و یا خراب بودن شیر برقی مرتبط باشد.

    صدای زیاد ساید می تواند مرتبط با مناسب نبودن جای پایه ها، خرابی فن یخچال و لوله های داخلی دستگاه مرتبط باشد که بهتر است در ابتدا در جهت درست کردن جای یخچال اقدام کنید و درصورت قطع نشدن صدا برای دریافت خدمات عیب یابی اقدام کنید.

    روشن نشدن یخچال می تواند به عواملی مانند متصل نبودن دستگاه به برق و یا اتصالی سیم رابط، مشکل داشتن ترموستات، خراب شدن موتور یخچال و معیوب بودن اورلود مرتبط باشد.

    راه های پیشگری از خرابی ساید

    تعمیر ساید مشهد

    نکاتی در حفظ و نگهداری یخچال های ساید بای ساید وجود دارد که شما با رعایت آن ها می توانید از هزینه های تعمیر ساید مشهد تا حد ممکن جلوگیری کنید و آن ها را کاهش دهید. در این قسمت به بررسی نکاتی می پردازیم که به شما کمک می کند تا از خرابی دستگاه جلوگیری کنید.

    تهویه مناسب دستگاه

    یکی از نکاتی که شما باید به آن توجه داشته باشید این است که برای تهویه مناسب دستگاه، آن را به صورت کامل به دیوار نچسبانید و مقداری فاصله بین یخچال و دیوار حفظ کنید و باید پشت آن را که فضای خالی است حداقل سالی دو مرتبه تمیز کنید.

    غذای داغ را در یخچال قرار ندهید

    یکی دیگر از مواردی که شما پس از تهیه ساید بای ساید باید به آن توجه داشته باشید این است که غذای داغ را درون یخچال قرار ندهید و در ابتدا غذای داغ را در محیط بگذارید تا دمای آن کاهش پیدا کند و سپس آن را در یخچال قرار دهید چرا که قرار دادن غذای داغ در دستگاه، باعث ایجاد برفک در یخچال شما می شود.

    توجه به دمای طبقات مختلف

    یکی از نکاتی که شما باید درباره یخچال و حوزه تعمیر ساید مشهد بدانید این است که دمای هر طبقه یخچال با دیگری متفاوت است و طبقات بالایی دمای بیشتری نسبت به طبقات پایین دارند و شما باید مواد غذایی را با توجه به میزان سرمایی که نیاز دارند در یخچال خود قرار دهید.

    16 پاسخ به “خدمات تخصصی تعمیر ساید مشهد”

    1. در صورتی ک تعمیر فریزر مشهد نیازمند تعویض قطعات باشه قطعات توسط تنکسین ها تهیه میشه یا صاحب دستگاه باید قطعات مورد نیاز رو خریداری کنه ؟

      • تامیین قطعات توسط تکنسین های ما در کوتاه ترین زمان و همچنین با قیمت مناسب امکان پذیر است چرا که مجموعه صانا سرویس علاوه بر ارائه خدمات تعمیرات در زمینه فروش انواع قطعات لوازم برقی خاگی هم فعالیت دارد. اما شما می توانید در صورت نیاز، خودتان قطعات مورد نیاز را تهیه کنید.

    2. سلام یخچال ساید من بوی گاز می داد با صانا سرویس تماس گرفتم و کمتر از 20 دقیقه تکنسین صانا سرویس به منزل من رسید. قیمتی که برای تعمیر یخچال تعیین کردن واقعا منصفانه بود یخچالم هم درست شد. به نظر من اگر لوازم برقی خونتون خراب شده فقط با صانا سرویس تماس بگیرین

      • سلام هزینه تعمیر یخچال برای رفع نشتی گاز پس از بررسی دستگاه تعیین می شود

      • سلام دوست عزیزم یخچال های ساید و دوقلو هر یک از مدل ها و همچنین برخوردار هستند اما به صورت کلی نوع موتور و همچنین نحوه استفاده کاربران از دستگاه در خراب شدن دستگاه تاثیر گذار هستند.

    3. سلام آبریز یخچال ساید اسنوا من خراب شده بود من با مجموعه صانا سرویس تماس گرفتم و تعمیر کاران این مجموعه به سرعت دستگاه من رو تعمیر کردند ممنون از صانا سرویس

      • سلام بله اما تکنسین های صانا سرویس تعمیر موتور سوخته را توصیه نمی کنند.

    4. سلام تیم شما فقط تعمیر ساید مشهد رو انجام می دهند یا امکان تعمیر یخچال دوقلو رو هم دارید؟

      • سلام امکان تعمیر تمامی مدل های یخچال اعم از یخچال های قدیمی، جدید، دوقلو، ساید و … توسط تیم ما وجود دارد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *