صانا سرویس

تعمیرات و فروشگاه

تلفن

05138721212
09150881992

آدرس

مشهد، بلوار پیروزی، بلوار رضوی، ابتدای رضوی 22، فاز تجاری، پلاک 5

صانا سرویس؛ کنار شما، رو به آینده

بهترین مدل ماشین ظرفشویی اسنوا از نظر تکنسین های تعمیر ظرفشویی

بهترین مدل ماشین ظرفشویی اسنوا

ماشین ظرفشویی یکی از پرکاربرد ترین دستگاه های برقی در منازل محسوب می شود و امروزه بسیاری از افراد علاقه مند به خریداری این دستگاه هستند، اما بهترین مدل ماشین ظرفشویی چیست؟ در واقع برند اسنوا یکی از بهترین برند های تولید کننده لوازم برقی در ایران است که امروزه قادر به تولید کالاهای بسیاری پیشرفته ای می باشد، بنابراین در این مقاله قصد داریم تا به صورت تخصصی به بررسی بهترین مدل ماشین ظرفشویی اسنوا بپردازیم تا در صورتی که قصد خرید این دستگاه فوق العاده را دارید، با آگاهی بیشتری نسبت به خریداری بهترین مدل ماشین ظرفشویی اسنوا اقدام کنید.

ماشین ظرفشویی چیست؟

ماشین ظرفشویی یکی از انواع وسایل پرکاربرد در منزل است که امروزه مورد توجه  عموم قرار گرفته است، چرا که در صورت استفاده از این دستگاه حجم نسبتا زیادی از کار های مرتبط با آشپزخانه کاهش پیدا می کند و در نتیجه، افراد نیازی به شست و شو ظروف در زمان های طولانی ندارند.

امروزه تولید کنندگان بسیاری در ایران و خارج از کشور به طراحی و تولید انواع مدل های ماشین ظرفشویی پرداخته اند و بدین دلیل شما پس از اقدام به خرید این دستگاه، در فروشگاه با مدل های بسیاری مواجه خواهید شد و برای خرید بهترین مدل ماشین ظرفشویی، بایستی اطلاعات نسبی درباره انواع ظرفشویی در اختیار داشته باشید.

ماشین ظرفشویی اسنوا

 

ماشین ظرفشویی اسنوا

 

پیش تر ذکر کرده ایم که یکی از انواع بهترین مدل های ماشین ظرفشویی در ایران، ماشین های ظرفشویی تولید شده توسط برند اسنوا هستند اما چرا ماشین ظرفشویی اسنوا جزء بهترین مدل های ماشین ظرفشویی تولید شده توسط برند های ایرانی است؟

در واقع ماشین های ظرفشویی اسنوا با توجه به کیفیت و همچنین قابلیت های پیشرفته خود از قیمت قابل قبولی برخوردار هستند و بدین دلیل می توانید با هزینه اندک، صاحب دستگاهی پیشرفته همراه با کیفیت فوق العاده شوید.

امروزه بسیاری از افراد علاقه مند به خریداری ماشین های ظرفشویی تولید شده توسط برند های خارجی هستند، اما بهترین مدل ماشین ظرفشویی اسنوا شباهت بسیاری به ماشین های ظرفشویی خارجی دارد و در واقع با آن ها رقابت می کند.

جنس بدنه در ظرفشویی های اسنوا با استفاده از بهترین متریال ساخته شده است و بدین دلیل طراحی و همچنین کیفیت بدنه این دستگاه تضمین شده است.

موتور تعبیه شده در ظرفشویی های اسنوا جزء بهترین موتور های ماشین ظرفشویی می باشند و بدین دلیل این دستگاه از قدرت بسیار بالایی برای شست و شوی ظروف برخوردار است.

در واقع ویژگی های ذکر شده در بهترین مدل ماشین ظرفشویی اسنوا منجر به فروش بسیار بالای این دستگاه در چند سال گذشته شده است.

مطالعه بیشتر : تعمیر لباسشویی اسنوا مشهد

انواع بهترین مدل ماشین ظرفشویی اسنوا

 

بهترین مدل ماشین ظرفشویی اسنوا

 

برند اسنوا مدل های بسیاری از انواع ماشین ظرفشویی تولید و به بازار ارائه می دهد، بنابراین این برند دارای مدل های فوق العاده و نسبتا زیادی است؛ بدین دلیل در این بخش تنها به معرفی یک مدل از انواع بهترین ماشین های ظرفشویی نمی پردازیم، چرا که قصد داریم چند مدل از انواع بهترین ظرفشویی های تولید شده توسط این برند را مورد بررسی قرار دهیم تا در صورتی که قصد خرید بهترین مدل ماشین ظرفشویی اسنوا را دارید، قادر به خرید مدل متناسب با نیاز خود شوید.

توجه داشته باشید که هر فردی برای خرید ماشین ظرفشویی بودجه مشخصی را در اختیار دارد، بنابراین می توانید هر یک از انواع ماشین های ظرفشویی که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم را با توجه به بودجه خود برگزینید، چرا که تمامی آن ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

ظرفشویی اسنوا Clean Power مدل SWD-226W

اگر کیفیت ظرفشویی برای شما دارای اهمیت است، مدل SWD-226W را به شما پیشنهاد می کنیم. این مدل از انواع بهترین مدل ماشین ظرفشویی اسنوا علاوه بر کیفیت فوق العاده دارای مصرف انرژی بسیار پایینی می باشد؛ مصرف انرژی در این دستگاه در گروه A++ قرار می گیرد.

ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226W از قابلیت های بسیاری برخوردار است و شما با خریداری این دستگاه می توانید ماشین ظرفشویی با قابلیت های فراوان خریداری کنید.

این دستگاه دارای برنامه های شست و شوی مختلفی می باشد و می توانید با توجه به مدت زمان، نوع ظروف و همچنین کیفیت ظروف برنامه متناسب برای شست و شو  را انتخاب کنید.

شایان ذکر است که این مدل از انواع بهترین مدل ماشین ظرفشویی اسنوا، دارای ظرفیت بسیار بالایی است به صورتی که شما می توانید در هر دوره از شست و شو 144 ظرف را در این دستگاه قرار دهید.

امکان خشک کردن ظروف به صورت خودکار در این دستگاه تعبیه شده است و بدین دلیل نیازی به خشک کردن ظروف پس از شست و شوی آن ها ندارید.

مدل SWD-226W دارای سنسور های بسیاری است که یکی از این سنسور ها، سنسور تشخیص آلودگی ظروف در این ماشین ظرفشویی می باشد، بدین دلیل می توانید با توجه به میزان آلودگی ظروف، برنامه شست و شو متناسب تری را انتخاب کنید.

شایان ذکر است که این مدل از انواع بهترین مدل ماشین ظرفشویی اسنوا قادر به شست و شوی میوه و همچنین سبزیجات نیز بوده و بدین دلیل می توانید بدون هیچ گونه محدودیتی سبزیجات و میوه های خود را با استفاده از این دستگاه بشویید.

ظرفشویی اسنوا سری Clean Power مدل SWD-226T

 

ظرفشویی اسنوا سری Clean Power مدل SWD-226T

 

یکی از انواع بهترین مدل ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226T است؛ این مدل یکی از مدل های بسیار پر طرفدار تولید شده توسط برند اسنوا است، چرا که دارای قابلیت ها و همچنین مزایای بسیاری بوده و بدین دلیل عده بسیاری علاقه مند به خریداری این دستگاه پر کاربرد هستند.

یکی از بهترین مزایای این دستگاه، شست و شوی ظروف با نصف ظرفیت ماشین ظرفشویی است، چرا که در مدل های مشابه این دستگاه برای شست و شوی ظروف بایستی ظرفیت دستگاه تکمیل شود و سپس اقدام به شست و شوی ظروف کنید، اما در صورت استفاده از ظرفشویی مدل SWD-226T نیازی به تکمیل تعداد ظروف در دستگاه ندارید.

این مدل از انواع بهترین مدل ماشین ظرفشویی اسنوا از سنسور های بسیاری برخوردار است که یکی از این سنسور ها، سنسور تشخیص بروز مشکل در دستگاه می باشد، در واقع این سنسور در صورت بروز مشکل در هر یک از قطعات موجود در دستگاه ارور هایی در قالب هشدار در پنل ماشین لباسشویی نمایان می کند و کاربران می توانند با مشاهده این ارور ها از مشکل ایجاد شده در بخش فنی دستگاه مطلع شوند و در کوتاه ترین زمان نسبت به تعمیر ظرفشویی مشهد خود اقدام کنند.

در صورت استفاده از این مدل ماشین ظرفشویی می توانید در مصرف آب به میزان زیادی صرفه جویی کنید و همچنین در بازه زمانی بسیار کوتاه ظروف شما به طور کامل شسته می شوند.

قرار دادن ظروف در این دستگاه هیچ گونه آسیبی را در ظروف شما ایجاد نمی کند، بنابراین می توانید بدون هیچ گونه نگرانی هر یک از انواع ظروف خود را در ماشین ظرفشویی مدل SWD-226T قرار دهید.

این دستگاه با توجه به ظرفیت بالای خود، وزن بسیار سبکی دارد و هرگز سنگین نبوده، بدین دلیل می توانید به آسانی نسبت به حمل و نقل آن اقدام کنید، چرا که وزن این دستگاه تنها 43 کیلوگرم می باشد.

امکان شست و شوی اتوماتیک در این دستگاه برای کاربران فراهم شده است و بدین دلیل شست و شوی ظروف با کیفیت بالا و همچنین در کوتاه ترین بازه زمانی انجام می شود.

قیمت تعیین شده برای این مدل در مقایسه با مدل های تولید شده هم رده با آن، توسط برند های دیگر بسیار مقرون به صرفه است، در نتیجه برای خرید این دستگاه نیازی به پرداخت هزینه های بالا ندارید.

ظرفشویی اسنوا سری Clean Power مدل SWD-226S

اگر علاقه مند به تکنولوژی و دستگاه های پیشرفته هستید، بی شک مدل SWD-226S یکی از انواع بهترین مدل ماشین ظرفشویی اسنوا برای شما محسوب می شود. در واقع این دستگاه از قابلیت های بسیار پیشرفته ای برخوردار است که در صورت استفاده از آن می توانید، تجربه استفاده از ماشین ظرفشویی پیشرفته را داشته باشید.

ویژگی هایی همچون امکان تنظیم تاخیر در آغاز شست و شوی ظروف، برنامه ریزی شست و شو 24 ساعت قبل، شست و شوی اقتصادی در کوتاه ترین زمان و همچنین استفاده از سنسور های پیشرفته در این دستگاه منجر به محبوبیت گسترده آن در بین مردم ایران شده است.

یکی از بهترین مزایای این دستگاه، عدم ایجاد صدا حین شست و شوی ظروف است و بدین دلیل می توانید در هنگام شب نیز از این دستگاه استفاده کنید.

ماشین ظرفشویی مدل SWD-226S در ابعاد مناسبی طراحی شده است که می توانید به آسانی در فضاهای مختلف این دستگاه را قرار دهید، بنابراین در صورت کوچک بودن فضای آشپزخانه، این مدل از انواع بهترین مدل ماشین ظرفشویی اسنوا بهترین گزینه برای شما محسوب می شود.

ظرفشویی اسنوا مدل SWD-146W

کیفیت بالا یکی از مهم ترین شاخص ها در خرید ماشین ظرفشویی است، بنابراین اگر کیفیت دستگاه برای شما دارای اهمیت بوده، بی شک بهترین مدل ماشین ظرفشویی اسنوا برای شما مدل SWD-146W است.

این مدل 14 نفره است و شما می توانید بدون هیچ گونه محدودیت در زمان میهمانی نیز از این دستگاه استفاده کنید؛ همچنین این دستگاه دارای 6 برنامه شست و شوی مختلف می باشد که هر یک از آن ها قادر به شست و شو ظروف شما به بهترین شکل هستند.

یکی از مهم ترین دلایل قرار گرفتن این مدل در گروه بهترین مدل ماشین ظرفشویی اسنوا، کشو های مجزا برای ظروف مختلف است، چرا که می توانید با استفاده از این دستگاه ظروف خود را به آسانی در دستگاه قرار دهید.

شایان ذکر است که کشو های تعبیه شده در فضای داخلی این مدل از انواع ظرفشویی های تولید شده توسط برند اسنوا قابلیت جا به جایی دارند و بدین دلیل چیدمان ظروف با آسانی بیشتری در قفسه ها و همچنین کشو ها امکان پذیر است.

مصرف انرژی در مدل SWD-146W بسیار پایین بوده و جالب است بدانید که این مدل با توجه به کم مصرف بودن از عملکرد فوق العاده ای برخوردار است.

خرید بهترین ظرفشویی اسنوا

 

خرید بهترین ظرفشویی اسنوا

 

پیش تر انواع بهترین مدل ماشین ظرفشویی اسنوا را معرفی کرده ایم ،لذا توجه داشته باشید که برای خرید این دستگاه بایستی به دکوراسیون آشپزخانه، رنگ، فضای مناسب برای نصب، نیاز خود و همچنین قیمت ماشین ظرفشویی توجه داشته باشید تا قادر به خرید بهترین مدل ماشین ظرفشویی اسنوا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *