صانا سرویس

تعمیرات و فروشگاه

تلفن

05138721212
09150881992

آدرس

مشهد، بلوار پیروزی، بلوار رضوی، ابتدای رضوی 22، فاز تجاری، پلاک 5

صانا سرویس؛ کنار شما، رو به آینده

معرفی انواع بهترین مدل ماشین ظرفشویی پاکشوما

بهترنی مدل ماشین ظرفشویی پاکشوما

پاکشوما یکی از بهترین برند های تولید کننده انواع لوازم برقی در ایران می باشد که جزو قدیمی ترین و همچنین پر فروش ترین برند های بازار است و هر روزه مدل های بسیاری را طراحی و به بازار معرفی می کند. در واقع اگر قصد خریداری بهترین مدل ماشین ظرفشویی پاکشوما را داشته باشید با آیتم های مختلفی، مواجه خواهید شد زیرا این مجموعه از تنوع بسیاری در بین مدل های خود برخوردار است. توجه داشته باشید که با خریداری بهترین مدل ماشین ظرفشویی پاکشوما می توانید تا سالها از تعمیر ظرفشویی مشهد بی نیاز باشید، چرا که این دستگاه از سیستم بسیار پیشرفته ای برخوردار است و بروز مشکل در آن درصد بسیار پایین تری نسبت به ماشین های ظرفشویی تولید شده در برند های دیگر دارد.

در صورتی که قصد خریداری ماشین ظرفشویی پاکشوما را دارید، پیشنهاد می کنیم در ادامه مطالب با ما همراه باشید زیرا در این مقاله هر آنچه را که بایستی درباره بهترین مدل ماشین ظرفشویی پاکشوما بدانید را معرفی خواهیم کرد.

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF – 15306

 

بهترین مدل ماشین ظرفشویی پاکشوما

 

این مدل از انواع بهترین ماشین ظرفشویی پاکشوما، که به آن ماشین ظرفشویی مبله نیز گفته می شود یکی از بزرگترین مدل های تولید شده در ابعاد بزرگ و ظرفیت بالا است که بدین دلیل معمولا خانواده هایی که پر جمعیت هستند علاقه مند به خریداری این مدل از انواع ماشین ظرفشویی می باشند. مدل MDF – 15306 در واقع از مزایای بسیاری برخوردار است و بدین دلیل یکی از پر فروش ترین ماشین ظرفشویی های تولید در برند پاکشوما است. یکی از بهترین مزیت های این دستگاه، مصرف انرژی بسیار کم است. این ماشین ظرفشویی در فضای داخلی خود دارای 3 سبد بوده و هنگام انجام عملکرد هیچ گونه صدایی تولید نمی کند.

برای افزایش امنیت در مدل MDF – 15306 در سیستم این دستگاه قفل کودک تعبیه شده است. برند پاکشوما همواره در تلاش است تا کارآیی دستگاه را افزایش دهد و همچنین به قابلیت های این دستگاه بیافزاید بنابراین هر چه مدل ماشین ظرفشویی شما جدید تر باشد، دستگاه مورد نظر از عملکرد و همچنین قابلیت های بیشتری برخوردار است.

مدل MDF – 15306 از قابلیت شست و شوی میوه و سبزی برخوردار است که بدین دلیل می تواند علاوه بر صرفه جویی در وقت شما برای شست و شوی ظروف زمان شما را برای شست و شوی میوه و سبزی نیز صرفه جویی کند و همچنین شست و شوی میوه و سبزی را با کیفیت بسیار بالایی انجام دهد.

اگر ظروف شما گران قیمت هستند و بدین دلیل علاقه مند به خریداری دستگاهی هستید که به ظروف شما هیچ گونه آسیبی وارد نکند، پیشنهاد می کنیم مدل MDF – 15306 را خریداری کنید زیرا این دستگاه دارای برنامه شست و شوی مناسب ظروف حساس بوده که با انتخاب این برنامه حین شست و شو هیچ گونه آسیبی به ظروف شما وارد نمی شود.

لازم به ذکر است که این دستگاه دارای 8 برنامه مختلف برای شست و شوی ظروف می باشد که می توانید با توجه به زمان، نوع شست و شو و همچنین جنس ظروف، برنامه مناسب را انتخاب کنید. یکی از بهترین ویژگی های در سیستم ماشین ظرفشویی مدل MDF – 15306 امکان انتخاب گزینه تاخیر در زمان شست و شو می باشد که با انتخاب این گزینه می توانید ظروف را در دستگاه قرار دهید اما شست و شوی آن را به 24 ساعت آینده موکول کنید.

مطالعه بیشتر :  معرفی انواع ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15310

 

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15310

 

یکی از انواع بهترین مدل ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15310 است که امروزه جزو پر فروش ترین ماشین های ظرفشویی تولید شده توسط برند پاکشوما می باشد.

ظرفیت این مدل ماشین ظرفشویی، 15 نفره بوده و بنابراین مناسب استفاده خانواده ها پر جمعیت می باشد، در واقع این دستگاه از کارآیی بسیار گسترده ای برخوردار است.

این مدل ماشین ظرفشویی پاکشوما همچون مدل MDF – 15306 دارای 3 سبد مجزا است که می توانید به آسانی ظروف خود را در بخش های مختلف دستگاه قرار دهید. وزن این دستگاه 85 کیلو گرم می باشد و همچنین دارای 8 برنامه شست و شوی مختلف است که هر یک از آن ها از عملکرد ویژه و به خصوصی برخوردار هستند. پنل تعبیه شده در این دستگاه لمسی بوده و برای انتخاب برنامه شست و شو نیز بایستی از این پنل استفاده کنید. سیستم قفل کودک برای افزایش امنیت در این دستگاه تعبیه شده است و بنابراین می توانید با خیالی آسوده، این ماشین ظرفشویی فوق العاده را خریداری کنید.

بر خلاف تصور بسیاری از افراد که گمان می کنند ماشین های ظرفشویی که از ظرفیت بالایی برخوردار هستند مصرف انرژی بسیار بالایی دارند، ماشین ظرفشویی مدل MDF-15310 بسیار کم مصرف بوده و بنابراین شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز از این دستگاه استفاده کنید.

همانطور که می دانید ماشین ظرفشویی علاوه بر مصرف انرژی، برای انجام عملکرد های خود نیازمند مصرف آب نیز بوده، بنابراین انتخاب ماشین ظرفشویی که از آب کمی در فرآیند شست و شو استفاده کند یکی از معیار های مهم هنگام خرید این دستگاه محسوب می شود. این دستگاه مصرف آب بسیار پایینی نسبت به مدل های دیگر ماشین ظرفشویی دارد و در واقع برای شست و شوی ظروف تنها از 12 لیتر آب استفاده می کند.

توجه داشته باشید که ارتفاع این مدل 85، پهنا و عمق آن 60 سانتی متر می باشد بنابراین پیش از خریداری این دستگاه کاربردی، فضای مناسبی را برای نصب ماشین ظرفشویی انتخاب کنید و سپس اقدام به خریداری ماشین ظرفشویی مورد نظر کنید.

ماشین ظرفشویی 15 نفره پاکشوما مدل MDF 15303

 

ماشین ظرفشویی 15 نفره پاکشوما مدل MDF 15303

 

این ماشین ظرفشویی که در واقع به آن ماشین ظرفشویی مبله نیز گفته می شود، یکی از انواع بهترین مدل ماشین ظرفشویی پاکشوما می باشد، زیرا این دستگاه از مزایای بسیاری برخوردار است و می توانید با خریداری این ماشین ظرفشویی تجربه استفاده از یک دستگاه فوق العاده را در منزل خود داشته باشید. ظرفیت این مدل 15 نفره است و مصرف انرژی و همچنین مصرف آب بسیار مناسبی دارد. این مدل همچون مدل هایی که پیش تر به معرفی آن ها پرداخته ایم دارای 3 طبقه بوده و بدین دلیل می توانید ظروف خود را به آسانی در فضای داخلی ماشین ظرفشویی قرار دهید.

یکی از بهترین ویژگی های این دستگاه، عدم تولید صدا می باشد زیرا همانطور که می دانید امروزه بسیاری از ماشین های ظرفشویی حین انجام فرآیند شست و شو صداهای بسیاری را تولید می کنند که منجر به آزار اعضای خانواده می شود، اما این مدل از انواع بهترین مدل ماشین ظرفشویی پاکشوما حین انجام فرآیند شست و شو هیچ گونه صدای نا بهنجاری را تولید نمی کند.

یکی از بهترین ویژگی های موجود در این دستگاه، قابلیت شست و شوی میوه و همچنین انواع سبزیجات می باشد که بنابراین با استفاده از برنامه مناسب شست و شوی میوه و سبزیجات می توانید مواد غذایی خود را در کوتاه ترین زمان و همچنین با بالاترین کیفیت بشویید. کیفیت شست و شو در این دستگاه بسیار بالا است و همچنین 8 برنامه شست و شو دارد که شما می توانید با توجه به بازه زمانی و همچنین جنس ظروف خود برنامه مناسب را برای شست و شوی ظروف انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که میزان مصرف آب در این دستگاه برای هر بار شست و شوی ظروف تنها 10 لیتر می باشد که در واقع این میزان آب مصرفی، پایین ترین میزان مصرف آب در عملکرد ماشین ظرفشویی می باشد.

مهم ترین معیار های خرید ماشین ظرفشویی پاکشوما

اگر قصد خریداری بهترین مدل ماشین ظرفشویی پاکشوما را دارید بایستی به نکات بسیاری توجه داشته باشید و سپس به خریداری ماشین ظرفشویی اقدام کنید، بنابراین در ادامه مهم ترین نکات خرید ماشین ظرفشویی را به شما معرفی خواهیم کرد تا قادر به انتخاب بهترین مدل ماشین ظرفشویی پاکشوما شوید.

  • در ابتدا نیاز های خود را که منجر به ایجاد ایده خریداری ماشین ظرفشویی در ذهن شما شده است مورد بررسی قرار دهید.
  • به کیفیت و ساخت دستگاه توجه کنید و سعی داشته باشید مدلی را انتخاب کنید که از کیفیت بالایی برخوردار باشد.
  • قابلیت های دستگاه را بررسی کنید و از فروشنده درباره قابلیت های دستگاه سوال کنید تا دستگاهی با قابلیت های پیشرفته خریداری کنید.
  • برند پاکشوما یکی از بهترین برند های تولید کننده انواع لوازم برقی در ایران می باشد و مدل های متفاوتی از انواع ماشین ظرفشویی را طراحی کرده و به بازار ارائه می کند بنابراین درباره تمامی مدل های تولید شده توسط این برند تحقیق کنید.
  • پیش از خرید دستگاه از کسانی که مدل مورد نظر شما را خریداری کرده اند و از آن استفاده کرده اند سوال کنید و درباره دستگاه مورد نظر تحقیقات لازم را انجام دهید.
  • قیمت ماشین ظرفشویی مورد نظر را با مدل های دیگر مقایسه کنید و دستگاهی را خریداری کنید که با توجه به امکانات مطلوب، هزینه مناسبی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *