صانا سرویس

تعمیرات و فروشگاه

تلفن

05138721212
09150881992

آدرس

مشهد، بلوار پیروزی، بلوار رضوی، ابتدای رضوی 22، فاز تجاری، پلاک 5

صانا سرویس؛ کنار شما، رو به آینده

تعمیر لباسشویی الجی مشهد

یکی از برندهایی که امروزه بسیاری از مردم برای تهیه وسایل منزل به سراغ آن می روند، برند الجی است و همین باعث شده تا نیاز به تعمیر لباسشویی الجی مشهد روز به روز بیشتر شود. شما برای عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی خود در برند الجی می توانید از خدمات صانا سرویس استفاده کنید و حتی می توانید برای پیدا کردن مشکلات وسایل خود از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

مطالعه مفید: تعمیر لباسشویی مشهد

درباره برند الجی

برند الجی در ابتدا با نام لاکی گلداستار در سال 1985 شروع به کار کرد که در حقیقت نام الجی از مخفف سازی همین اسم بدست آمده است و نکته بسیار جالبی که درباره این برند وجود دارد این است که شعار تبلیغاتی این برند، زندگی خوب است که مخفف این شعار نیز الجی می شود.

این برند اولین رادیو کره ای، اولین تلفن ساخت کره، اولین تلویزیون و ساخت بسیاری دیگر از وسایل را در رزومه خود دارد که باعث شده امروزه نام این برند در بین بهترین ها قرار بگیرد و تعداد قابل توجهی از مردم به سمت خرید وسایل این برند تشویق شوند و در همین راستا نیاز به خدمات در حوزه تعمیر لباسشویی الجی مشهد نیز مشاهده شود. این برند در سال 1991 به عنوان بزرگترین صادرکننده وسایل منزل در دنیا شناخته شد و در رزومه این برند می توان نام اولین یخچال اینترنتی هوشمند و اولین تلویزیون OLED را پیدا کرد.

مزایای استفاده از خدمات تعمیر لباسشویی الجی مشهد صانا سرویس

مشاوره رایگان

یکی از مهم ترین ویژگی های مجموعه صانا سرویس، مشاوره رایگان است چرا که شما می توانید در ابتدا برای مشکلی که با دستگاه خود برخورده اید، با ما تماس حاصل کنید و پس از دریافت مشاوره برای تعمیر دستگاه اقدام کنید.

تکنسین های مجرب

یکی از ویژگی های مثبت مجموعه صانا سرویس، تکنسین و مهندسین این مجموعه است چرا که تمام کارد مجموعه ما اطلاعات و تجربه کافی را برای تعمیر وسایل الکتریکی منزل شما دارند و دیگر نیازی به نگرانی برای به درستی تعمیر نشدن دستگاه وجود ندارد.

تعمیرات تخصصی

تعمیرکاران و تکسین های مجموعه ما از روش ها سنتی برای تعمیر و رفع مشکل دستگاه های الکتریکی استفاده نکرده و تعمیرات را به صورت کاملا تخصصی و اصولی اجرا خواهند کرد.

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات غیر اورجینال با وجود هزینه کمتری که به دنبال خواهند داشت، ممکن است پس از مدتی مجددا نیاز به تعمیر داشته باشند و یا حتی به دیگر قطعات دستگاه آسیب برسانند اما با استفاده از خدمات صانا سرویس شما می توانید از اورجینال بودن قطعات مورد استفاده در تعمیر اطمینان حاصل کنید.

تعمیر در محل

یکی از مزایای استفاده از خدمات مجموعه ما، تعمیر دستگاه در محل و در حضور شما است. برای تعمیر برخی از قطعات مانند برد دستگاه ممکن است نیاز به انتقال قطعه به تعمیرگاه وجود داشته باشد اما تا حد امکان تکنسین های ما تعمیر دستگاه را در محل انجام خواهند داد.

اعزام تکنسین در کمترین زمان

یکی از نکاتی که ممکن است برای بسیاری از افراد اهمیت بسیاری داشته باشد، اعزام تعمیرکار و انجام خدمات در کمترین زمان ممکن است. مجموعه صانا سرویس در تمام سال های فعالیت خود بر این تلاش بوده تا در اولین فرصت و کمترین زمان، تکنسین را به محل تعمیر اعزام کند تا سلامت دستگاه شما به خطر نیافتد.

انواع ماشین لباسشویی

انواع ماشین لباسشویی

یکی از نکاتی که شما باید درباره ماشین لباسشویی ها بدانید این است که ماشین های لباسشویی علاوه بر برندهای مختلف، دارای مدل های مختلف هستند که شما در حین مشاوره برای عیب یابی بهتر است مدل ماشین لباسشویی خود را نیز به تکنسین ها اعلام کنید تا بتوانید خدمات مناسب را در حوزه تعمیر لباسشویی الجی مشهد دریافت کنید.

ماشین لباسشویی درب از جلو

یکی از رایج ترین مدل های ماشین لباسشویی که امروزه مورد استفاده مردم قرار گرفته است، ماشین لباسشویی های درب از جلو است و همین امر باعث شده که امروزه بیشتر برند های مختلف در دنیا، ماشین لباسشویی های خود را در این نوع تولید کنند.

ماشین لباسشویی درب از بالا

یکی دیگر از انواع ماشین لباسشویی که در حوزه تعمیر لباسشویی الجی مشهد مورد استفاده مردم قرار می گیرد، ماشین لباسشویی هایی است که درب آن ها در قسمت بالای ماشین قرار دارد و نکته بسیار جالب درباره این مدل از ماشین لباسشویی این است که این دستگاه ها با کمک نیروی گرانش و تکنولوژی روز دنیا به شست و شو و خشک کردن لباس های می پردازند.

مراحل تعمیر لباسشویی الجی مشهد

مشاهده مشکل در دستگاه

در قدم اول شما ممکن است مشکلی را در دستگاه مشاهده کرده و بر اساس نیاز به تعمیر و رفع آن مشکل با مجموعه صانا سرویس در تماس باشید.

برخی از مشکلات ساده تر هستند و شما می توانید آن ها را برطرف کنید اما درصورتی که مشکل دستگاه جدی است و یا شما اطلاعاتی درباره تعمیر کردن دستگاه خود ندارید، پیشنهاد می شود که در اولین فرصت با ما در تماس باشید.

مشاوره و عیب یابی

شما می توانید از مشاوره رایگان مجموعه صانا سرویس استفاده کرده و مشکل دستگاه را پیدا کنید. در فرآیند عیب یابی تکنسین با توجه به مواردی که شما اعلام کرده اید، قطعات و عملکرد دستگاه را مورد بررسی قرار می دهد تا بتواند ریشه و علت مشکل دستگاه و عملکرد نامناسب را تشخیص دهد.

اعزام متخصص به محل

با توجه به مشکلاتی که جا به جا کردن وسایل منزل به دنبال خواهند داشت، مجموعه صانا سرویس پس از تماس شما و فرآیند عیب یابی، در اولین فرصت تعمیرکار متخصص در حوزه وسیله شما را به محل برای انجام خدمات تعمیر لباسشویی الجی مشهد اعزام خواهد کرد.

انتقال دستگاه به تعمیرگاه در صورت نیاز

برخی از مشکلاتی که برای وسایل منزل رخ می دهند ممکن است نیاز به بررسی بیشتر در تعمیرگاه داشته باشند، برای مثال درصورتی که برد دستگاه شما آسیب دیده باشد، تکنسین ما برد را برای انجام تعمیر و رفع مشکل به تعمیرگاه انتقال می دهد و پس از انجام خدمات مورد نیاز بر روی قطعه، تکنسین قطعه را به محل باز گردانده و بر روی دستگاه نصب خواهد کرد.

تست عملکرد دستگاه

پس از تعمیر و انجام خدمات مورد نیاز بر روی دستگاه، تکنسین های ما وسیله را تست خواهند کرد تا از عملکرد صحیح دستگاه و برطرف شدن مشکل اطمینان حاصل کنند.

خدمات

تعویض بلبرینگ و کاسه نمد

کاسه نمد در ماشین لباسشویی وسیله ای حیاتی است که در حقیقت یک قطعه پلاستیکی است که مرز بین خشکی و آب را مشخص می کند و خرابی آن می تواند منجر به نشت آب شود.

تعویض و رفع مشکلات سه نظام

حرکت و تولید سروصدا از عواملی است که نشان می دهد شما باید سه نظام ماشین لباسشویی را تعویض کنید که در این مسیر می توانید از متخصصین صانا سرویس کمک بگیرید.

تعمیر و تعویض پمپ تخلیه

برای تعویض پمپ تخلیه در ابتدا باید جریان برق به صورت کامل قطع شود و سپس بخش بالای و جا پودری از دستگاه جدا شود، در ادامه بخش های درب و پیچ های جلویی جدا شده و پمپ تعویض شود.

تعمیر و تعویض شیر برقی

یکی از مهم ترین قطعات ماشین لباسشویی شیر برقی است که وظیفه قطع و وصل کردن جریان آب ورودی به دستگاه را دارد پس شما باید تعمیر و تعویض آن را به متخصصین در حوزه تعمیر لباسشویی مشهد بسپارید.

تعمیر و تعویض سوئیچ درب

برای تعویض میکرو سوئیچ در ابتدا باید تست گرفته شود و درصورت نیاز متخصصین مجموعه صانا سرویس در جهت تعمیر و تعویض این قطعه همراه شما خواهند بود.

رفع آب ریزی و لرزش

یکی از مشکلات رایج در حوزه تعمیر لباسشویی، آب ریزی و لرزش است که شما می توانید از خدمات صانا سرویس برای رفع و پیشگیری از این مشکلات در لباسشویی خود استفاده کنید.

تعویض لاستیک دور درب

یکی دیگر از مهم ترین قطعات در ماشین لباسشویی، لاستیک دور درب ماشین است که نقش بزرگی در بهینه سازی عملکرد دستگاه دارد پس شما باید اهمیت ویژه ای به مشکلات و تعمیر این قطعه بدهید.

تعویض المنت و سنسورها

عملکرد المنت و سنسور بدین صورت است که در هر برنامه شست و شو، لباسشویی به دمای خاصی نیاز دارد که سنسور ها دما را بر اساس شست و شو تنظیم می کنند و المنت ها را تنظیم می کنند تا دمای موردنیاز تامین شود.

تعویض کمک فنرهای لباسشویی

اگر کمک فنر های ماشین لباسشویی ضعیف شده باشند و یا آسیب دیده باشند، لباسشویی در حین شست و شو حرکت می کند و ممکن است آسیب ببیند که شما برای رفع این مشکل می توانید از متخصصین ما کمک بگیرید.

رفع بوی نامطبوع لباسشویی

برای رفع بوی نامطبوع و جرم گیری ماشین لباسشویی در ابتدا باید بررسی شود تا علت مشکل پیدا شود و سپس متخصصین می توانند بر اساس مشکل، بوی نامطبوع را رفع کنند و دستگاه را جرم گیری کنند.

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی الجی

  • نوع خدمات تعمیر لباسشویی الجی مشهد هزینه خدمات
  • سرویس کامل لباسشویی 300 الی 500 هزار تومان
  • تعمیر برد لباسشویی 800 الی 1600 هزار تومان
  • تعویض میکروسوئیچ درب 550 الی 650 هزار تومان
  • تعویض کمک ها 500 الی 900 هزار تومان
  • تعویض لاستیک دور درب 550 الی 950 هزار تومان
  • نصب مجدد لباسشویی 400 هزار تومان
  • تعویض فیلتر ماشین لباسشویی 350 هزار تومان

نکاتی برای افزایش طول عمر لباسشویی الجی

تعمیر لباسشویی الجی مشهد

در این قسمت به بررسی برخی از نکاتی می پردازیم که شما با رعایت آن ها می توانید عملکرد دستگاه خود را در مدت بیشتری بهینه نگه دارید و همچنین طول عمر ماشین لباسشویی را افزایش دهید.

رعایت فاصله بین لباسشویی و دیوار

یکی از نکاتی که شما باید به آن توجه داشته باشید این است که هنگام انتخاب کردن محل قرار گیری ماشین لباسشویی، فاصله ای را در حدود 5 سانتی متر بین دیوار و دستگاه رعایت کنید.

بستن فلکه شیر تغذیه آب

یکی از نکاتی که باعث افزایش طول عمر دستگاه ماشین لباسشویی شما می شود و همچنین نیاز به خدمات تعمیر لباسشویی الجی مشهد را نیز کاهش می دهد این است که در زمان هایی که از دستگاه استفاده نمی کنید، فلکه شیر تغذیه آب را ببندید.

تمیز کردن لاستیک دور درب

شما بهتر است پس از هر برنامه شست و شو، پس از تمام شدن شست و شو لاستیک دور درب دستگاه را با پارچه ای  تمیز خشک کنید تا رطوبت در لاستیک باقی نماند.

تمیز کردن چاپودری

یکی دیگر از نکاتی که رعایت آن منجر به افزایش طول عمر دستگاه و عدم نیاز به تعمیر لباسشویی الجی مشهد می شود، تمیز کردن جاپودری پس از هر برنامه شست و شو است.

عدم استفاده زیاد از مواد شوینده

اغلب مردم فکر می کنند که اگر لباس ها خیلی آلوده باشند باید مواد شوینده به میزان بیشتری به فرآیند شست و شو افزوده شود تا لباس ها بهتر شسته شوند، در صورتی که این باور بسیار اشتباه بوده چرا که بیشتر بودن مواد شوینده هیچ تاثیری در نظافت بیشتر لباس ها ندارد بلکه منجر به بروز مشکل در ماشین لباسشویی خواهد شد و در نتیجه بایستی به تعمیر لباسشویی الجی مشهد بپردازید.

افزودن مواد شوینده بیشتر از میزان لازم، علاوه بر بروز مشکل در سیستم داخل دستگاه باعث آسیب به بافت لباس ها نیز خواهد شد، بنابراین در صورتی که لباس های شما از آلودگی نسبتا زیادی برخوردار باشند بهتر است از برنامه های شست و شوی متفاوت و همچنین با بازه زمانی های طولانی تر استفاده کنید و از افزودن مقدار زیاد مواد شوینده به فرآیند شست و شو خودداری کنید.

تراز بودن ماشین لباسشویی

 

تراز بودن ماشین لباسشویی

 

جالب است بدانید، رایج ترین مشکلاتی که در نهایت منجر به بروز مشکل در دستگاه و همچنین تعمیر لباسشویی الجی مشهد می شوند به دلیل تراز نبودن ماشین لباسشویی است.

در واقع بایستی لباس شویی کاملا تراز و همچنین صاف قرار بگیرد تا فرآیند شست و شو به طور صحیح انجام شود.

یکی از شایع ترین مشکلات در صورت تراز نبودن دستگاه، تولید صدای بیش از اندازه دستگاه هنگام شست و شو است که این صدا معمولا بسیار آزار دهنده است.

 

 

ارور های رایج در ماشین لباسشویی الجی

ارور CL

این ارور مرتبط با قفل کودک است که با نام Child Lock شناخته می شود. در ماشین لباسشویی دو دکمه برای این قفل وجود دارد که با نگه داشتن آن کلیدها این قفل غیرفعال می شود.

ارور IE

این ارور مرتبط با هیدروستات و ورودی آب است که شما باید شلنگ و سوکت هیدروستات را در ماشین لباسشویی بررسی کنید.

ارور OE

این ارور مرتبط با پمپ تخلیه است که در برخی از موارد ممکن است علت نمایان شدن این ارور بر روی صفحه نمایش، گیر کردن پمپ و یا زنگ زدگی سوکت پمپ باشد.

ارور FE

این ارور مرتبط با هیدروستات است که نشان می دهد هیدروستات دستگاه به درستی عمل نمی کند و لباسشویی بیش از حد آبگیری می کند که شما باید برای این ارور شلنگ هیدروستات را بررسی کنید.

ارور CE

این ارور مرتبط با موتور دستگاه است که نمایش این ارور بر روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی نشان می دهد که موتور دستگاه قفل کرده است.

ارور DE

این ارور مرتبط با میکروسوئیچ دستگاه است که نشان می دهد ممکن است میکروسوئیچ به مشکل خورده باشد و یا کابل ارتباطی آن به برد دچار مشکل شده باشد.

ارور UE

این ارور مرتبط با لباس های داخل دیگ ماشین لباسشویی است که نشان می دهد لباس های داخل دستگاه متعادل نیستند و شما باید دیگ را بالانس کنید.

ارور AE

این ارور مرتبط با نشتی آب شلنگ های ورودی و خروجی ماشین لباسشویی و یا جاپودری دستگاه است. این ارور ممکن است مرتبط با شلنگ های زیر دیگ نیز باشد.

دلایل اصلی بروز مشکل در لباسشویی الجی

دلایل اصلی بروز مشکل در لباسشویی الجی​

در این قسمت به بررسی برخی از دلایلی می پردازیم که در حوزه تعمیر لباسشویی الجی مشهد، دلایل اصلی بروز مشکل در ماشین لباسشویی هستند.

  • اتصال نادرست دستگاه
  • عدم رعایت قوانین عملیاتی ماشین لباسشویی می تواند نقش قابلی توجهی در نیاز مردم به خدمات تعمیر لباسشویی الجی مشهد داشته باشد
  • صدمه و مشکل مکانیکی در دستگاه
  • نوسانات برق
  • عملکرد ماشین با آب کیفیت پایین
  • قرار گرفتن ماشین لباسشویی در محیطی با رطوبت بالا

فرم درخواست مشاوره و تعمیر

درصورت بروز هرگونه مشکل در یخچال، می توانید برای دریافت مشاوره، عیب یابی و تعمیر با ما در ارتباط باشید.


    مطالعه بیشتر

    بررسی علل برخی از مشکلات رایج ماشین لباسشویی الجی

    بررسی علل برخی از مشکلات رایج ماشین لباسشویی الجی​

    در این قسمت به بررسی برخی از مشکلات رایج در حوزه تعمیر لباسشویی الجی مشهد و علل مرتبط با این مشکلات می پردازیم تا شما در مواجهه با این مشکلات بتوانید تشخیص دهید که کدام قسمت از دستگاه دچار مشکل و یا نقص در عملکرد شده است.

    صدای زیاد

    یکی از رایج ترین مشکلات در ماشین های لباسشویی الجی، صدای زیاد و ناهنجار در حین خشک کردن لباس ها است که نشانه ای از خرابی بلبرینگ های دستگاه است و اگر این شرایط ادامه پیدا کند و شما در جهت تعمیر اقدام نکنید، این صداها ممکن است حتی در حین برنامه های شست و شو نیز به گوش برسد.

    لرزش زیاد

    درصورتی که ماشین لباسشویی شما در حین برنامه های شست و شو لرزش زیادی دارد، اگر مشکل از بلبرینگ های دستگاه نباشد در ابتدا شما باید پایه های لباسشویی را چک کنید و درصورت نیاز آن ها را تنظیم کنید اما درصورتی که پایه ها تراز و تنظیم باشند، این لرزش ممکن است به کمک ها و فنرها مرتبط باشد.

    عدم تخلیه آب پس از شست و شو

    یکی دیگر از مشکلات مرتبط با تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی پس از برنامه های شست و شو است که ممکن است پمپ تخلیه دستگاه شما پس از مدتی فرسوده شده باشد و یا داخل آن وسیله ای گیر کرده باشد و پمپ مسدود شده باشد. درصورتی که این مشکل برای دستگاه رخ داده باشد در حین برنامه شست و شو، برنامه متوقف می شود و گاهی ارور OE بر روی صفحه نمایشگر نمایش داده می شود تا به شما اطلاع داده شود که آب تخلیه نمی شود.

    جمع شدن آب در حالت خاموش

    یکی دیگر از مشکلات رایج که در حوزه تعمیر لباسشویی الجی مشهد مشاهده می شود، پر شدن دستگاه از آب در زمانی که هیچ برنامه شست و شویی اعمال نشده است. علت این مشکل می تواند خرابی شیر برقی باشد که آب به صورت قطره قطره به درون دیگ لباسشویی وارد می شود و نهایتا پس از چندروز دستگاه پر از آب می شود.

    نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی

    درصورتی که دیگ ماشین لباسشویی شما در حین برنامه های شست و شو نمی چرخد، بهتر است در ابتدا در حالت خاموش سعی کنید دیگ را با دست بچرخانید و درصورتی که دیگ به صورت طبیعی و بدون مشکل بچرخد بدین معناست که مشکل ممکن است مرتبط با سنسور حرکت موتور باشد که در این موارد سیم کشی لباسشویی باید بررسی شود.

    روشن نشدن ماشین لباسشویی

    یکی دیگر از مشکلات رایج در حوزه تعمیر لباسشویی الجی مشهد، روشن نشدن و خاموشی دستگاه است که می تواند مرتبط با برد لباسشویی باشد. در ابتدا بهتر است شما بررسی کنید که آیا پریزی که دستگاه به آن وصل است برق دارد یا خیر، درصورتی که از برق دار بودن پریز اطمینان پیدا کردید آن موقع باید برای رفع مشکل برد دستگاه به مجموعه های تعمیرات مراجعه کنید.

    یکی دیگر علت هایی که می تواند منجر به روشن نشدن دستگاه شود، نوسانات برق شهری و یا اتصالی در قطعا ماشین لباسشویی است که نیاز به بررسی و عیب یابی دارد.

    نشتی آب از زیر لباسشویی

    نشتی آب و آب ریزی می تواند مرتبط با قطعات و عوامل مختلفی باشد. درصوتی که محفظه جاپودری نشتی داشته باشد، آبریزی از زیر لباسشویی صورت می گیرد اما ممکن است این مشکل مرتبط با اتصالات مربوط به ورود و خروج آب از دستگاه باشد که نیاز است تا شما با تکنسین ها و متخصصین مجرب در حوزه تعمیر لباسشویی الجی مشهد در ارتباط باشید تا پس از عیب یابی، در جهت تعمیر قطعه موردنظر اقدام کنید.

    مشکل در عملکرد برد دستگاه

    برد لباسشویی که یکی از حساس ترین و حیاتی ترین قطعات در این دستگاه است که گاهی با نام کامپیوتر نیز شناخته می شود می تواند منجر به مشکلات مختلفی در عملکرد دستگاه شود. در ساده ترین حالت، خرابی و مشکل در عملکرد برد می تواند منجر به کار نکردن دکمه های لباسشویی تا خاموش شدن کامل دستگاه شود.

    برای عیب یابی و رفع مشکل در عملکرد برد شما باید از تکنسین های مجرب در این حوزه کمک بگیرید چرا که این تعمیرات جزو حساس ترین تعمیرات در حوزه لباسشویی و دستگاه های الکترونیکی است.

    عدم ورود آب به ماشین لباسشویی

    عدم ورود آب به دستگاه تنها زمانی ایجاد می شود که در فیلتر شیر برقی دستگاه گرفتگی وجود داشته باشید یا در مسیر شلنگ مواردی همچون تاخوردگی، خرابی شیر برقی و .... ایجاد شده باشد.

    توجه داشته باشید که بسته بودن شیر آب و همچنین پایین بودن فشار آب منزل منجر به عدم ورود آب به ماشین لباسشویی خواهند شد.

    در صورتی که شیر برقی دستگاه شما خراب باشد بهتر است در اولین فرصت با تکنسین تعمیر لباسشویی الجی تماس بگیرید تا مشکلات بیشتری برای دستگاه شما ایجاد نشود.

    لباس ها پس از شست و شو خشک نمی شوند

    لباس ها پس از شست و شو خشک نمی شوند 

    یکی از آزار دهنده ترین مشکلاتی که ممکن است در استفاده از ماشین لباسشویی با آن مواجه شوید، خشک نشدن لباس ها پس از اتمام فرآیند شست و شو است که این مشکل در واقع زمانی ایجاد می شود که لباس ها را به صورت نامناسبی در مخزن ماشین لباسشویی قرار می دهید یا اجسام بزرگی همچون رو تختی را در مخزن ماشین لباسشویی قرار داده اید.

    دمای بالا آب در ماشین لباسشویی

    دمای بالا آب در ماشین لباسشویی

    یکی از مشکلاتی که بهتر است در صورت مواجه شدن با آن به سرعت با تکنسین تعمیر لباسشویی مشهد تماس بگیرید، دمای بسیار بالای آب در ماشین لباسشویی الجی است، چرا که آب داغ در این دستگاه منجر به چروک شدن و همچنین آسیب به لباس ها می شوند. دمای بالا در ماشین لباسشویی در واقع دلایلی بسیاری را همچون انتخاب برنامه نامناسب، اتصال اشتباه به شیر های آب سرد و گرم در پشت دستگاه و همچنین بروز مشکل در المنت ماشین لباسشویی را شامل می شود.

    مشکلات رایج در شست و شوی لباس ها

    مشکلاتی رایج در شست و شوی لباس ها

    همانطور که از نام این دستگاه مشخص است، اصلی ترین کاری که دستگاه ماشین لباسشویی انجام می دهد شست و شوی لباس ها و کمک به افراد خانواده برای تمیز نگه داشتن لباس های خود است. این دستگاه به مردم کمک کرده است تا در وقت صرفه جویی کنند و دیگر بدون نیاز به شست و شوی دستی، بتوانند لباس های تمیز بپوشند.

    لباسشویی اگر با مشکلی مواجه شود، طبیعتا برای آن خانه کارها را سخت تر خواهد کرد و نیاز به خدمات تعمیر لباسشویی الجی مشهد نمایان خواهد شد. در این قسمت قصد داریم برخی از مشکلات مرتبط با شست و شوی دستگاه را بررسی کنیم.

    در ادامه هر یک از این مشکلات را به صورت جزئی تر بررسی خواهیم کرد و چند راه حل برای هر یک ارائه خواهیم کرد که شما می توانید با انجام این کارها مشکل را برطرف سازید اما درصورتی که مشکل دستگاه حل نشود شما باید با تکسین های مجرب در حوزه تعمیر لباسشویی الجی مشهد در ارتباط باشید تا پس از عیب یابی، مشکل دستگاه را برطرف سازند.

    لباسشویی الجی لباس ها را به خوبی نمی شوید

    یکی از مهم ترین نکاتی که شما در رابطه با این مشکل باید به آن توجه داشته باشید که هر ماشین لباسشویی، حجم مشخصی از لباس ها را می تواند بشوید پس درصورتی که حجم لباس ها بیشتر از میزان مشخص شده باشد، لباس ها به درستی شسته نخواهند شد.

    شما باید میزان مواد شوینده و حتی برنامه شست و شو را وابسته به حجم لباس ها و جنس آن ها انتخاب کنید و برای آشنا شدن با میزان مواد شوینده می توانید از دفترچه راهنمای لباسشویی خود استفاده کنید.

    به صورت کلی برای شست و شوی لباس های روزمره و معمولی شما باید برنامه Synthetic را انتخاب کنید و دمای آب را بر روی 40 درجه تنظیم کنید اما برای لباس هایی که رنگ پس نمی دهند و جنس مقاومی دارند شما باید برنامه Cotton را انتخاب کرده و دما را بر روی 60 درجه سانتی گراد تنظیم کنید.

    درصورتی که شما می خواهید لباس ها بهتر شسته شوند، می توانید در سمت راست جاپودری دستگاه، ماده شوینده بریزید و برنامه Pre wash را قبل از زدن استارت شست و شو انتخاب کنید.

    لباسشویی الجی لباس ها را خشک نمی کند

    لباسشویی الجی لباس ها را خشک نمی کند

    یکی از وظایف ماشین لباسشویی پس از فرآیند شست و شوی لباس ها، خشک کردن آن ها به واسطه چرخاندن سریع لباس ها است و درصورتی که این فرآیند به درستی انجام نشود، لباس ها به درستی خشک نمی شوند و یا اصلا خشک نمی شوند. این مشکل می تواند مرتبط با عوامل مختلفی برای دستگاه شما رخ دهد که در ادامه این دلایل را بررسی خواهیم کرد.

    • مشکل در اتصالات الکتریکی دستگاه
    • فعال نبودن کلید خشک کن لباس ها
    • پر بودن دستگاه بیش از ظرفیت مشخص شده
    • معیوب بودن قطعاتی مانند المنت، ترموستات و یا خازن

    درصورتی که قطعاتی در ماشین لباسشویی شما معیوب باشد، باید برای رفع این مشکل از تکنسین های مجرب در حوزه تعمیر لباسشویی الجی مشهد کمک بگیرید چرا که تعمیر این قطعات نیازمند تجربه و دانش است.

    باقی ماندن پودر یا کف روی لباس ها

    یکی دیگر از مشکلات رایج در حوزه شست و شوی لباس باقی ماندن کف یا پودر شوینده بر روی لباس ها پس از فرآیند شست و شو است که این مشکل می تواند بنا به دلایل مختلفی برای ماشین لباسشویی شما رخ دهد که تمامی این دلایل نیاز به خدمات تعمیر لباسشویی الجی مشهد ندارد و شما می توانید مشکل را خودتان برطرف کنید.

    یکی از نکاتی که می تواند بر باقی ماندن پودر بر روی لباس ها موثر باشد، استفاده از پودر شوینده نامناسب است. دقت کنید که پودر مختص به شست و شو با ماشین لباسشویی باشد و از ریختن پودر شست و شوی دستی در دستگاه خودداری کنید.

    توجه داشته باشید که پودر را در قسمت درست مخزن ریخته و درصورتی که مقداری پودر برای برنامه پیش شست و شو ریخته اید، حتما گزینه Pre Wash را فعال کنید.

    شما می توانید برای جلوگیری از بروز این مشکل از برنامه Rinse که آبکشی اضافه دارد استفاده کنید چرا که آبکشی اضافه باعث می شود تا کف و پودر باقی مانده بر روی لباس ها تمیز شوند اما برخی از ماشین های لباسشویی این برنامه را ندارند.

    نکات مهم در شست و شوی بهتر با ماشین لباسشویی الجی

    نکات مهم در شست و شوی بهتر با ماشین لباسشویی الجی

    ماشین لباسشویی یکی از مهم ترین وسایل در هر خانه ای محسوب می شود چرا که باعث شده تا فرآیند زمان بر و خسته کننده شست و شوی دستی لباس ها برای مردم تنها به قرار دادن لباس ها در ماشین و تنظیم برنامه شست و شو تبدیل شود و مردم بتوانند به راحتی و بدون مصرف انرژی زیاد به شست و شوی لباس های خود بپردازند.

    یکی از نکات مهم درباره ماشین لباسشویی ها این است که درصورتی که شما بتوانید به درستی از این دستگاه استفاده کنید، لباس ها به بهترین حالت شسته و تمیز به شما تحویل داده می شوند اما درصورت رعایت نکردن این نکات علاوه بر تمیز نشدن لباس ها، نیاز شما به خدمات تعمیر لباسشویی الجی مشهد افزایش پیدا خواهد کرد.

    در ادامه به بررسی برخی از مهم ترین نکات برای شست و شوی صحیح لباس ها ماشین لباسشویی می پردازیم که رعایت این نکات می تواند باعث تمیزی بیشتر لباس ها و عدم نیاز شما به خدمات تعمیر لباسشویی الجی مشهد شود.

    مرتب سازی لباس ها بر اساس رنگ

    لباس های رنگی معمولا در صورت خیس شدن و برخورد با آب از خود رنگ پس می دهند و درصورتی که شما لباس های سفید خود را با لباس های رنگی در یک برنامه شست و شو قرار دهید، احتمال رنگی شدن لباس های سفید شما بسیار است.

    در این راستا بهتر است شما لباس های تیره رنگ، رنگی و سفید را از یکدیگر جدا کرده و در برنامه های شست و شوی مختلف به شست و شوی این لباس ها بپردازید تا از رنگی شدن و خراب شدن لباس های خود جلوگیری کنید.

    نظافت ماشین لباسشویی

    یکی از نکاتی که به شما کمک می کند تا نیاز کمتری به دریافت خدمات تعمیر لباسشویی الجی مشهد داشته باشید، رعایت نظافت ماشین لباسشویی است. بهتر است شما پس از هر برنامه شست و شو، محل تخلیه آب اضافی را بررسی کنید تا آب در آن باقی نمانده باشد و از بو گرفتن محیط ماشین لباسشویی خود جلوگیری کنید. بهتر است پس از برنامه شست و شو، درب ماشین لباسشویی خود را باز بگذارید تا رطوبت دستگاه به کلی بخار شده و خشک شود.

    دمای آب دستگاه

    بهتر است شما برای شست و شوی لباس های خود، دمای آب را بر اساس جنس لباس ها مشخص کنید چرا که درصورت تنظیم کردن دمای آب مناسب، از خراب شدن لباس ها جلوگیری می شود و شما می توانید در مدت زمان بیشتری از لباس های خود استفاده کنید.

    مواد شوینده مناسب

    یکی از مهم ترین نکاتی که شما باید برای شست و شوی لباس های خود با ماشین لباسشویی رعایت کنید، استفاده از مواد شوینده مناسب است چرا که میزان مواد شوینده و حتی نوع آن ها باید بر اساس برنامه شست و شو و جنس لباس ها مشخص شود تا از آسیب دیدن لباس ها جلوگیری شود.

    تخلیه جیب لباس ها

    تخلیه جیب لباس ها

    یکی از ضروری ترین موارد پیش از قرار دادن لباس ها در ماشین لباسشویی، خالی کردن جیب لباس ها است چرا که وجود شی خارجی همچون دستمال کاغذی یا شی فلزی منجر به بروز مشکلات بسیاری می شوند.

    در صورتی که در جیب لباس ها دستمال کاغذی باشد، پس از اتمام فرآیند شست و شو روی تمامی لباس ها لکه های سفید ایجاد می شود که به دلیل پودر شدن دستمال کاغذی در حین فرآیند شست و شو رخ می دهد.

    در مواردی مشاهده می شود که حین فرآیند شست و شو صداهایی از دیگ ماشین لباسشویی به گوش می رسد که معمولا علت این صدا ها وجود شی خارجی فلزی و ... در جیب لباس ها است. توجه داشته باشید که وجود شی خارجی در جیب ها ممکن است سلامتی لباس های شما و همچنین ماشین لباسشویی ال جی را به خطر بیاندازد و در نتیجه نیازمند تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد شوید.

    قرار دادن لباس ها به اندازه ظرفیت ماشین لباسشویی

    همانطور که می دانید هر یک از انواع ماشین لباسشویی از ظرفیت به خصوصی برخوردار هستند و در صورتی که ظرفیت دستگاه را بیش از اندازه پر کنید، در نهایت ماشین لباسشویی با مشکلات بسیاری مواجه خواهد شد.

    در واقع لباس ها باید به مقداری در دیگ قرار بگیرند که فضای مورد نیاز برای جا به جایی لباس ها در مخزن وجود داشته باشد و همچنین امکان چرخش دیگ به آسانی فراهم شود تا نیازمند تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد نشوید.

    روش پاک کردن لکه های مختلف با لباسشویی الجی

    روش پاک کردن لکه های مختلف با لباسشویی الجی

    یکی از مشکلاتی که تعداد قابل توجهی از مردم در طول زندگی خود با آن مواجه می شوند، وجود لکه های مختلف بر روی لباس است که ممکن است برخی از این لباس ها با شست و شوی ساده توسط ماشین لباسشویی پاک نشده و همچنان بر روی لباس شما باقی بمانند.

    در شرایط این چنین ممکن است برخی از مردم به اشتباه بر این باور باشند که ماشین لباسشویی آن ها دچار مشکل شده و علت پاک نشدن برخی از لکه ها پس از برنامه شست و شو، وجود مشکل در دستگاه است و در این راستا در جهت دریافت خدمات تعمیر لباسشویی الجی مشهد اقدام خواهند کرد اما نکته اینجاست که درحقیقت لباسشویی شما مشکلی ندارد، لکه شما روش نادرستی را برای پاک کردن لکه ها از روی لباس های خود انتخاب کرده اید.

    لکه وایتکس

    وایتکس یکی از مواد شوینده ای است که قابلیت سفید کنندگی بسیار بالایی دارد و بسیاری از افراد از این ماده شوینده برای تمیزکاری سطوح و نقاط مختلف در منازل خود استفاده می کنند اما از معایب این ماده می توان به این نکته اشاره کرد که درصورت ریختن وایتکس بر روی لباس های شما، پارچه رنگ خود را از دست خواهد داد و لکه ای بی رنگ بر روی لباس ها بوجود خواهد آمد.

    نکته ای باید در نظر داشته باشید این است که درحقیقت شما نمی توانید به صورت کامل لکه وایتکس را از روی لباس های خود پاک کنید، بلکه درصورتی که در زمان مناسب اقدام کنید می توانید از پخش شدن لکه و بزرگ شدن آن جلوگیری کنید.

    در هنگامی که وایتکس بر روی لباس شما می ریزد، باید به عنوان اولین کار لباس را آب فراوان شست و شو دهید چرا که آب مانع پخش شدن وایتکس بر روی لباس خواهد شد. در ادامه شما می توانید جوش شیرین را با آب مخلوط کرده و ترکیبی خمیری شکل بوجود آمده را بر روی لکه لباس بمالید و بعد از گذشت چند دقیقه، مجدد لباس را با آب فراوان شست و شو دهید.

    لکه روغن

    لکه روغن یکی از لکه هایی است که به راحتی پاک نمی شوند و می توان گفت سرسختی این لکه آنقدر زیاد است که نه تنها شست و شو با ماشین لباسشویی این لکه را پاک نخواهد بلکه حتی خدمات تعمیر لباسشویی الجی مشهد نمی تواند باعث شود تا این لکه توسط شست و شوی ساده با لباسشویی از بین برود.

    برای از بین بردن لکه روغن بر روی لباس می توانید راه های زیر را بلافاصله پس از ایجاد لکه انجام داده تا لباس شما تاحدودی تمیز شده و لکه پاک شود.

    1. در قدم اول روغن را با چاقو از روی لباس خود بردارید و سپس با استفاده از یک دستمال بدون طرح، تلاش کنید تا روغن جذب شده به لباس را تمیز کنید. در نظر داشته باشید که اگر دستمال شما طرح داشته باشد، ممکن است لباس شما طرح دستمال را نیز جذب کند و لکه بدتر شود.
    2. روی لکه را با مایع ظرفشویی پر کنید و چند لحظه لباس را بمالید و سپس لباس را به مدت 10 دقیقه در همان وضعیت نگه دارد.
    3. پس از گذشت 10 دقیقه، محل لکه را با آب گرم شست و شو دهید و بهتر است پس از تمیز کردن لکه لباس را درون ماشین لباسشویی قرار داده و یک بار نیز با لباسشویی لباس را شست و شو دهید.

    لکه جوهر

    یکی از لکه هایی که ممکن است بر روی لباس افراد در هر رده سنی مشاهده شود، لکه جوهر است. امروزه انواع خودکارهای مختلفی در بازار وجود دارد و این گستردگی نوع خودکار بدین معناست که جوهر های مختلفی با سازنده های متفاوت در این خودکار ها استفاده شده است.

    در این قسمت به بررسی روش های مختلف برای پاک کردن لکه جوهر از روی لباس ها می پردازیم اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که علت پاک نشدن جوهر از روی لباس، خراب بودن و مشکل دار بودن ماشین لباسشویی شما نیست و نیازی به خدمات تعمیر لباسشویی الجی مشهد وجود ندارد بلکه شما باید بدانید که جوهر را با چه روشی از روی لباس خود پاک کنید.

    نکته ای که باید درباره لکه جوهر بدانید این است که لکه جوهر هایی که برپایه آب هستند مانند ماژیک وایت برد به راحتی قابل تمیز شدن با شست و شوی ساده هستند اما درصورتی که لکه بر پایه آب نیست، باید در اولین فرصت در جهت تمیز کردن آن اقدام کنید چرا که گذشتن زمان و تثبیت لکه باعث می شود که پاک کردن لکه بسیار دشوار تر شود.

    • استفاده از اسپری مو: در این روش شما باید پارچه ای را بر روی لکه قرار داده و سپس لکه را با اسپری مو بپوشانید، از یک دستمال دیگر برای تمیز کردن محل لکه استفاده کنید و سپس لباس را با ماشین لباسشویی شست و شو دهید.
    • استفاده از آب لیمو: آب لیمو می تواند مانند یک سفید کننده عمل کند و لکه را از روی برخی از جنس لباس ها به راحتی پاک کند. برای تمیز کردن با این روش شما باید یک پارچه پشمی را به آب لیمو آغشته کنید و آن را بر روی لکه بگذارید، این کار را باید تا زمانی که لکه پاک می شود تکرار کنید و پس از آن می توانید لباس را به صورت معمول برای از بین بردن آب لیمو شست و شو دهید.

    لکه خون

     

    لکه خون

     

    دیدگاهی که نسب به لکه خون بر روی لباس ها و یا ملحفه وجود دارد بدین صورت است که افراد تصور دارند که این لکه به راحتی پاک نمی شود و یا پس از شست و شو ممکن است لکه صورت کمرنگ و یا حتی زرد روی پارچه باقی بماند اما درصورتی که شما ضوابط شست و شو و از بین بردن لکه خون را رعایت کنید، می توانید به سادگی این لکه را پاک کرده و لباس خود را استفاده کنید چرا که درصورت رعایت نکردن این نکات و شست و شوی پارچه تنها با استفاده از ماشین لباسشویی ممکن است این تصور نادرست را ایجاد کند که دستگاه مشکل دارد و نیاز به بررسی توسط متخصص تعمیر لباسشویی الجی مشهد وجود ندارد.

    راه حل اول از بین بردن لکه خون استفاده از آب اکسیژنه است که این ماده به عنوان یک سفید کننده مورد استفاده قرار می گیرد. نکته ای که در مورد استفاده از این ماده سفید کننده وجود دارد این است که افرادی که تا به حال از آن استفاده نکرده اند ممکن است آشنایی نداشته باشند درباره این ماده اما در برخی از خشکشویی ها از این ماده برای تمیز کردن لکه های لباس ها استفاده می شود.

    درصورتی که شما دسترسی به آب اکسیژنه نداشته باشید، می توانید از جوش شیرین برای پاک کردن لکه خون نیر استفاده کنید بدین صورت که ترکیب خمیری از جوش شیرین و آب آماده کنید و این ماده خمیری را بر روی لکه قرار داده و پس از گذشت 30 دقیقه، ماده را از روی پارچه تمیز کنید و لباس را با ماشین لباسشویی شست و شو دهید.

    راه حل سوم برای تمیز کردن لکه خون، استفاده از سرکه است. شما می توانید مقداری سرکه بر روی لکه خشک شده خون ریخته و به مدت 10 الی 15 دقیقه پارچه را استراحت داده و سپس سرکه را از روی لباس تمیز کنید. این روش را می توانید چنان تکرار کنید که لکه پاک شده و سپس لباس را با ماشین لباسشویی شست و شو دهید.

    در صورتی که شما در خانه نیستید و دسترسی به مواد شوینده و پاک کننده ندارید می توانید از نمک برای تمیز کردن لکه استفاده کنید. در این روش شما باید تا زمانی که لکه تازه است اقدام کنید و نمک بر روی لکه ریخته و اجازه دهید تا نمک، لکه را جذب کند و سپس آن را تمیز کنید اما اگر در خانه هستید، بهتر است با ترکیب آب و نمک ماده ای خمیری درست کرده و آن را بر روی لکه قرار دهید و پس از گذشت مدتی خمیر را پاک کرده و لباس را بشویید.

    لکه رنگ

    پاک کردن لکه رنگ نقاشی از روی لباس ها با دشواری بیشتر همراه است چرا که در قدم اول شما باید نوع رنگ را شناسایی کنید زیرا برای پاک کردن هر نوع رنگ شما نیاز به روش مختلفی خواهید داشت اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که پاک کردن لکه رنگ تنها با شست و شوی لباس به وسیله ماشین لباسشویی کافی نیست و درصورتی که لباسی که لکه رنگ داشته را با ماشین لباسشویی شست و شو داده اید و لکه همچنان بر روی لباس باقی مانده است، باید این نکته را در نظر داشته باشید که ماشین لباسشویی شما مشکلی نداشته و نیازی به بررسی و عیب یابی دستگاه توسط متخصص حوزه تعمیر لباسشویی الجی مشهد وجود نخواهد داشت.

    پاک کردن رنگ محلول در آب

    برای پاک کردن رنگ هایی که محلول در آب هستند، در قدم اول شما باید با یک چاقوی کره خوری بدون آسیب زدن به بافت لباس، رنگ خشک شده را از روی پارچه بردارید، سپس لباس را برعکس کرده و ناحیه رنگی شده را با آب ولرم شست و شو دهید و یا با یک پارچه مرطوب سعی کنید تا لکه رنگ را از روی لباس پاک کنید.

    پس از طی کردن این مراحل می توانید لباس را به کمک ماشین لباسشویی شست و شو داده تا اثری از لکه باقی نماند. درصورتی که پس از شست و شو همچنان لکه باقی مانده باشد، می تواند با توجه به روش شست و شوی جنس لباس خود، از مقداری تینر برای پاک کردن رنگ استفاده کنید.

    معنی انواع برنامه های شست و شو در ماشین لباسشویی الجی

    معنی انواع برنامه های شست و شو در ماشین لباسشویی الجی

    یکی از تاثیر گذار ترین موارد در استفاده از ماشین لباسشویی الجی، آشنایی با معنی انواع برنامه های شست و شو است که همچنین آشنایی با معنی هر یک از برنامه های شست و شو می تواند در پیشگیری از تعمیر لباسشویی الجی مشهد تاثیر گذار باشد.

    در واقع انتخاب برنامه مناسب برای شست و شو منجر به پیشگیری از بروز مشکلات و اختلالات در سیستم ماشین لباسشویی الجی خواهد شد و در نتیجه شما نیازمند تعمیر لباسشویی الجی مشهد نمی شوید.

    در ادامه پر کاربرد ترین برنامه های شست و شو در ماشین لباسشویی ال جی را به شما معرفی خواهیم کرد.

    • Cotton : این برنامه مناسب شست و شوی لباس های رنگ روشن سبک و کتان سفید است و دمای آب در این برنامه بین 60 تا 95 درجه قابل تنظیم است.
    • Cotton Eco : این برنامه همچون برنامه Cotton  بوده که تنظیم دمای آن بین 40 تا 60 درجه سانتی گراد قابل تنظیم است. در واقع تنها تفاوت این برنامه با برنامه شست و شوی Cotton  دمای آب و استفاده از کمترین میزان انرژی است.
    • Easy Care : این برنامه در واقع برنامه ضد چروک است و مناسب استفاده برای لباس هایی است که جنس آن ها از پلی آمید، اکریلیک و پلی استر هستند. دمای مناسب در این برنامه بین 40 تا 60 درجه سانتی گراد تنظیم می شود. لازم به ذکر است که این برنامه مناسب ترین برنامه برای لباس هایی است که در طول روز بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.
    • Pre wash : برنامه Pre wash مناسب شست و شوی اولیه لباس های آلوده می باشد. ( استفاده از این برنامه منجر به کاهش بروز مشکل در دستگاه و در نتیجه عدم نیاز به تعمیر لباسشویی الجی مشهد خواهد شد).
    • Time Delay : این برنامه، امکان تاخیر در آغاز روند شست و شو را برای شما فراهم می کند.
    • Crease Care :  بهترین برنامه شست و شو برای شست و شوی لباس های ضد چروک ( این برنامه برای سهولت بیشتر در اتو کردن لباس ها مورد استفاده قرار می گیرد.)
    • ++Rinse : انجام فرآیند آبکشی در دو مرحله
    • Air Dry : برنامه اختصاصی خشک کردن لباس ها
    • Strong Wave: این برنامه که در واقع بدان موج ساز نیز گفته می شود قادر به انجام شست و شوی بسیار قدرتمند می باشد.
    •  : Baby Careدر صورتی که قصد شست و شوی لباس های کودک خود را دارید، بایستی از این برنامه استفاده کنید، چرا که برنامه شست و شوی (Baby Care) بهترین برنامه برای شست و شوی لباس کودکان به خصوص لباس نوزادان می باشد.
    • Bedding : برنامه شست و شو کالاهای خواب همچون ملحفه، پتو و ....
    • Silent Wash : همانطور که از نام این برنامه پیداست، این برنامه قادر به شست و شوی لباس ها بدون ایجاد صدا می باشد و معمولا برای شست و شوی لباس ها در ساعات شبانه مورد استفاده قرار می گیرد. در صورت استفاده از برنامه بایستی به جنس لباس ها توجه داشته باشید چرا که شست و شوی هر جنس پارچه ای با استفاده از این برنامه امکان پذیر نمی باشد و در نتیجه منجر به تعمیر لباسشویی الجی مشهد خواهد شد.

    مهم ترین قطعات ماشین لباسشویی ال جی

    مهم ترین قطعات ماشین لباسشویی ال جی

    ماشین لباسشویی از قطعات بسیاری در ساختار خود برخوردار است و در صورتی که با این قطعات آشنایی لازم را داشته باشید، می توانید از این دستگاه به طور صحیح استفاده کنید و نیازمند تعمیر لباسشویی الجی مشهد نشوید.

    در ادامه مهم ترین قطعات ماشین لباسشویی الجی را به شما معرفی خواهیم کرد.

    • برد اصلی
    • برد نویز گیر
    • لاستیک دور درب
    • پمپ تخلیه
    • کمک فنز های زیر درام ماشین لباسشویی
    • هیدروستات
    • شیر برقی
    • میکرو سوئیچ
    • وزنه های متعادل
    • موتور دایرکت درایو
    • موتور یونیور سال
    • تاخو
    • مخزن
    • جا پودری
    • شلنگ تخلیه
    • و ...

    همانطور که مشاهده کرده اید، ماشین لباسشویی ال جی در ساختار خود از قطعات بسیاری استفاده می کند که در واقع بروز مشکل در هر یک از قطعاتی که پیش تر ذکر کرده ایم، منجر به ایجاد اختلال های متعدد در عملکرد دستگاه خواهند شد و در نهایت شما نیازمند تعمیر لباسشویی الجی در مشهد می شوید.

    اما با شناسایی هر یک از انواع قطعات ماشین لباسشویی و نحوه عملکرد آن ها می توانید از بروز مشکلات بسیاری در ماشین لباسشویی الجی خود پیشگیری کرده و در نتیجه طول عمر دستگاه خود را افزایش دهید.

    در واقع بسیاری از مشکلاتی که در انواع ماشین لباسشویی ممکن است با آن ها مواجه شوید به دلیل عدم اطلاعات کافی درباره ساختار دستگاه می باشد.

    سوالات متداول

    یکی از سوالات رایج در حوزه تعمیر لباسشویی الجی مشهد علت روشن دستگاه است که این اتفاق می تواند مرتبط با مشکلات برق باشد. در ابتدا پریز برق را بررسی کنید تا برق داشته باشد و درصورتی که دستگاه به واسطه سه راه یا محافظ به برق وصل است، بهتر است دستگاه را مستقیما به برق وصل کنید.

    نشتی برق می تواند مرتبط با عواملی مانند اتصال کوتاه در مدار برق داخل لباسشویی و یا عدم اتصال صحیح کابل تخلیه برق به زمین برای دستگاه رخ دهد.

    در قدم اول بهتر است ارت (کابل تخلیه برق به زمین) را بررسی کنید و درصورتی که پریز شما ارت ندارد، بهتر است از یک متخصص برق کمک بگیرید.

    این مورد از مشکلات رایج در حوزه تعمیر لباسشویی الجی مشهد ممکن است مرتبط با عوامل مختلفی مانند آلودگی لاستیک دور درب، آلودگی فیلتر پمپ تخلیه و یا آلودگی جاپودری دستگاه و تجمع آب در جاپودری باشد.

    چند عامل مختلف می تواند موجب به چروک شدن لباس ها در ماشین لباسشویی الجی شود، در ابتدا بهتر است از انتخاب برنامه شست و شوی درست برای لباس های خود اطمینان حاصل کنید. درصورتی که برنامه شست و شو را متناسب با جنس لباس ها انتخاب کردید، می توانید از بالا بردن دمای آب و بالا بردن دور خشک کن برای جلوگیری از چروک شدن لباس ها استفاده کنید.

    یکی از سوالات رایجی که برای کاربران پیش می آید این است که چرا مدت زمان برنامه شست و شو که بر روی صفحه نمایشگر نمایش داده می شود با مدت زمان واقعی شست و شو متفاوت است. چند عامل می تواند باعث شود که برنامه شست و شوی شما 15 الی 20 دقیقه بیشتر از زمان مشخص شده طول بکشد مانند وزن لباس ها، دمای آب و فشار آب.

    20 پاسخ به “تعمیر لباسشویی الجی مشهد”

      • سلام در واقع سوختن موتور ماشین لباسشویی بایستی توسط تکنسین تعمیر لباسشویی ال جی تایید شود اما به طور کلی در بسیاری از موارد امکان تعمیر موتور ماشین لباسشویی وجود دارد، اما معمولا تکنسین ها توصیه می کنند به جای تعمیر موتور سوخته از روش تعویض موتور استفاده کنید.

      • سلام علت بروز این مشکل معمولا به دلیل بروز مشکل در سه بخش است. بلبرینگ، تایمر و موتور. برای بررسی این قطعات بهتر است از تکنسین متخصص کمک بگیرید.

      • سلام دلایلی همچنین بروز مشکل در پمپ تخلیه، شلنگ تخلیه، خاموش شدن دستگاه حین انجام عملیات و … منجر به جمع شدن آب در مخزن ماشین لباسشویی الجی می شوند.

    1. سلام. بیشتر مواقع درب ماشین لباسشویی بدون هیچ اروری بعد از شست و شو باز نمیشه. این مشکل قابل تعمیره؟

    2. سلام وقتی برنامه خشک کن رو روی 18 دقیقه تنظیم می کنم ماشین لباسشویی صداهای عجیبی تولید می کنه مشکلش چیه ؟

    3. سلام درب ماشین لباسشوییم بسته نمیشه میشه لطفا به منزل من مراجعه کنید؟

    4. تعمیر لباسشویی الجی مشهد با وجود مجموعه صانا سرویس کمتر از 30 دقیقه امکان پذیره من ممنونم بابت خدمات بی نظیر مجموعه شما

      • سلام تراز بودن دستگاه را بررسی کنید. و در صورت عدم رفع مشکل فرم درخواست تعمیر را تکمیل کنید

      • سلام صدای نابهنجار علت های متفاوتی دارد اما در اولین مرحله تراز بودن دستگاه را مورد بررسی قرار دهید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *