صانا سرویس

تعمیرات و فروشگاه

تلفن

05138721212
09150881992

آدرس

مشهد، بلوار پیروزی، بلوار رضوی، ابتدای رضوی 22، فاز تجاری، پلاک 5

صانا سرویس؛ کنار شما، رو به آینده

5 مدل از بهترین یخچال فریزر دو قلو ایرانی

بهترین یخچال فریزر دو قلو ایرانی

وقتی از کلمه “بهترین” برای خرید یک دستگاه استفاده می کنیم در واقع قصد اشاره به بهترین ویژگی ها در یک دستگاه از منظر های متفاوت را داریم. امروزه نیز افرادی که قصد خرید انواع لوازم برقی به خصوص یخچال فریزر دو قلو را دارند، معمولا از جمله بهترین یخچال فریزر دو قلو ایرانی استفاده می کنند، اما بهترین یخچال فریزر دو قلو دارای جوانب متفاوتی است که بایستی هر یک از آن ها را با جزئیات کامل مورد بررسی قرار دهید،به طور مثال بهترین قیمت یخچال فریزر دو قلو، بهترین کیفیت، بهترین طراحی، بهترین مارک یخچال دو قلو و … بنابراین قصد داریم تا در این مقاله بهترین یخچال فریزر دو قلو ایرانی را از بخش های مختلف به شما معرفی کنیم تا قادر به انتخاب و همچنین خرید بهترین یخچال فریزر، مناسب با بودجه و نیاز خود شوید.

 مطالعه بیشتر : تعمیر یخچال مشهد توسط تیم صانا سرویس 

 

بهترین یخچال فریزر دو قلو از نظر قیمت

 

بهترین یخچال فریزر دو قلو از نظر قیمت

 

همانطور که می دانید برند های بسیاری امروزه در حوزه تولید انواع یخچال به خصوص تولید انواع بهترین یخچال فریزر دو قلو ایرانی فعالیت دارند که هر یک از این برند ها قیمت های مختلفی را با توجه به قابلیت ها و همچنین کیفیت دستگاه خود تعیین می کنند.

لذا در این بخش بهترین یخچال فریزر های دو قلو ایرانی که با توجه به کیفیت و همچنین امکانات بسیاری که دارند از قیمت مناسب و همچنین مقرون به صرفه ای برخوردار هستند را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • یخچال فریزر دو قلو الکترواستیل مدل ES27 (27 فوت): 20 میلیون تومان
  • یخچال دو قلو هیمالیا مدل NR440p-NF280p (32 فوت) : 40 میلیون تومان
  • یخچال دو قلو دوو مدل D4LR-0020 (40 فوت): 50 میلیون تومان
  • یخچال دو قلو اسنوا مدل SN5 SN6 0190 (36 فوت): 37 میلیون تومان
  • یخچال دو قلو امرسان مدل FN15D-RH15D (30 فوت): 30 میلیون تومان

بهترین یخچال فریزر دو قلو از نظر مردم

 

بهترین یخچال فریزر دوقلو از نظر مردم

 

یکی از بهترین معیار ها در خرید لوازم برقی به خصوص یخچال فریزر دو قلو که از قیمت نسبتا بالایی برخوردار است، نظر کاربرانی است که از این دستگاه ها استفاده کرده اند، بنابراین در این بخش بهترین یخچال فریزر دو قلو ایرانی را که از نظر مردم جزو بهترین یخچال فریزر قرار گرفته اند معرفی خواهیم کرد.

  • یخچال دو قلو امرسان مدل FN15D-RH15D
  • یخچال دو قلو هیمالیا مدل NR440p-NF280p
  • یخچال دو قلو اسنوا مدل SN6-0190SW-Sn5-0190SW

توجه داشته باشید که رضایتمندی مردم از این یخچال فریزر های دو قلو از تمامی بخش های مختلف همچون، قیمت، طراحی و … مورد قبول واقع شده است.

مطالعه بیشتر :  آموزش تعمیر خانگی انواع یخچال

بهترین یخچال فریزر دو قلو ایرانی از نظر برند  

 

بهترین یخچال فریزر دوقلو از نظر برند

 

همانطور که پیش تر اشاره کرده ایم برند های بسیاری امروزه به طراحی و تولید انواع لوازم برقی از جمله انواع بهترین یخچال فریزر دو قلو ایرانی پرداخته اند. در ادامه بهترین برند های تولید کننده این دستگاه از نظر طراحی ظاهری، امکانات، کارآیی و …  را مورد بررسی قرار می دهید.

برند الکترواستیل

الکترواستیل یکی از قدیمی ترین برند های تولید کننده انواع لوازم برقی در ایران است که از محبوبیت و همچنین معروفیت نسبتا زیادی برخوردار است، چرا که قادر به ارائه دستگاه های بسیار با کیفیتی است. لازم به ذکر است که انواع بهترین یخچال فریزر دو قلو ایرانی الکترواستیل از طراحی و همچنین ظاهر فوق العاده ای برخوردار هستند.

یخچال های الکترواستیل دارای امکانات بسیاری همچون آب سرد کن، یخساز، صفحه نمایش لمسی و … هستند.

برند دوو

یکی از انواع بهترین برند های تولید کننده یخچال فریزر دو قلو در ایران برند دوو است که این برند در واقع برندی کره ای است که کالا های خود را در ایران به فروش می رساند.

یخچال فریزر های این برند معمولا از طراحی های بسیار فوق العاده ای برخوردار هستند و همچنین دارای امکانات بسیاری همچون یخساز، آب سرد کن و  …. هستند. لازم به ذکر است که این دستگاه از تکنولوژی نسبتا پیچیده ای استفاده می کند، به صورتی که دارای چندین سیستم فوق پیش رفته در ساختار خود بوده که قادر به استفاده همزمان از آن ها برای عملکرد بهتر است.

برند اسنوا

 

برند اسنوا

 

برند اسنوا که در چندین سال گذشته از معروفیت و همچنین محبوبیت بسیاری برخوردار شده است، امروزه یکی از بهترین برند های تولید کننده انواع لوازم برقی به خصوص یخچال فریزر دو قلو ایرانی به شمار می رود. این برند در ابتدای معروفیت خود با اتکا بر چندین بخش مختلف همچون طراحی ظاهری، استفاده از جدید ترین امکانات موجود در سیستم یخچال ها و … از فروش بسیار بالایی برخورد شد.

برند دیپوینت

 

برند دیپوینت

 

دیپوینت یکی از انواع بهترین برند های تولید کننده یخچال فریزر های دوقلو ایرانی است که در چند دهه اخیر در بین مردم ایرانی از محبوبیت بسیاری برخوردار شده است. این برند امروزه موفق به طراحی و تولید انواع بهترین یخچال دوقلو در ایران بوده و بدین دلیل اگر قصد خریداری بهترین یخچال فریزر دوقلو ایرانی را دارید، پیشنهاد می کنیم که مدل های تولید شده توسط این برند را مورد بررسی قرار دهید.

یکی از انواع بهترین مدل های تولید شده در برند دیپوینت، مدل اکسپلور می باشد که این یخچال از ویژگی های بسیاری برخوردار است.

برند هیمالیا 

برند هیمالیا، یکی از با اصالت ترین و همچنین قدیمی ترین برند ها در بین تولید کننده های لوازم برقی در کشور ایران محسوب می شود. این برند سابقه ای درخشان را در زمینه تولید انواع کالاهای برقی رقم زده است و بدین دلیل می توانید برای خرید یخچال فریزر دوقلو خود به این برند اعتماد کنید.

افرادی ک از یخچال های برند هیمالیا استفاده کرده اند، از کارآیی این دستگاه بسیار راضی بوده اند و بدین دلیل خرید یخچال فریزر های دوقلو هیمالیا را به افراد دیگر نیز توصیه می کنند.

انواع بهترین مدل یخچال فریزر دو قلو ایرانی

 

بهترین یخچال فریزر دو قلو ایرانی

 

در این بخش قصد داریم تا یخچال فریزر هایی که تمامی نکات بهترین یخچال فریزر دو قلو ایرانی را که پیش تر ذکر کرده ایم، دارا هستند را به شما معرفی کنیم در واقع یخچال هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد دارای تمامی مزایای هستند که پیش تر ذکر کرده ایم یعنی مزایایی همچون قیمت مناسب، طراحی فوق العاده، برند معتبر، رضایتمندی بالا و …. بنابراین در صورتی که قصد خرید بهترین یخچال فریزر دو قلو ایرانی را دارید، پیشنهاد می کنیم در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

یخچال دو قلو اسنوا SN5-0190TI-SN6-0190TI

 

یخچال دو قلو اسنوا SN5-0190TI-SN6-0190TI

 

این یخچال یکی از انواع بهترین یخچال فریزر دو قلو ایرانی به شمار می رود که از گنجایش زیادی برخوردار است. ظرفیت این دستگاه در بخش یخچال 368 لیتر و در قسمت فریزر 270 لیتر است که در نتیجه این دستگاه دارای ظرفیت 638 لیتری است.

تعداد طبقات و همچنین کشور هایی که در این دستگاه تعبیه شده است بسیار مناسب بوده و بدین دلیل امکان چیدمان منظم مواد غذایی در تعداد بالا را برای کاربران خود فراهم کرده است. این دستگاه از 5 طبقه و 2 کشو در یخچال و همچنین از 5 کشو  و 2 طبقه در فریزر برخوردار است.

یکی از بهترین مزایای این دستگاه طراحی ظاهری فوق العاده آن است و بدین دلیل در گروه زیبا ترین یخچال های تولید برند ایرانی قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که این مدل از انواع بهترین یخچال فریزر دو قلو ایرانی دارای موتور اینور تر است و بنابراین از مصرف انرژی بسیار پایین برخوردار است. لازم به ذکر است که موتور اینورتر یکی از قوی ترین موتور های موجود در دنیا به شمار می رود.

در ادامه مهم ترین مزایای این دستگاه را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • آبریز بیرونی
  • نمایشگر لمسی و دیجیتالی به صورت مجزا برای بخش فریزر و یخچال
  • امکان تنظیم دمای دلخواه
  • سنسور تشخیص بروز مشکل در یخچال
  • اعلان بروز مشکل در قالب ارور
  • یخساز نیمه اتوماتیک
  • مجهز به پیشرفته ترین سیستم گردش هوا در فضای داخلی
  • مجهز به پیشرفته ترین حسگر های هوشمند
  •  و ….

یخچال دو قلو الکترواستیل Electro Unique ES23

 

یخچال دو قلو الکترواستیل Electro Unique ES23

 

این مدل از یخچال که توسط برند الکترواستیل تولید شده است، امروزه یکی از انواع بهترین یخچال فریزر دو قلو ایرانی به شمار می رود، چرا که از مزایا و همچنین قابلیت های بسیاری برخوردار است که در ادامه هر یک از آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

لازم به ذکر است که این دستگاه از رضایتمندی بسیاری از سوی خریداران خود برخوردار هستند و بدین دلیل امروزه یکی از پر فروش ترین یخچال فریزر های دو قلو در کشور ایران به شمار می روند.

یخچال دو قلو مدل Electro Unique ES23 در ابعاد 38 فوت از ظاهری همچون طراحی ساید بای ساید برخوردار است اما دارای ظرفیت بیشتری نسبت به یخچال های ساید بای ساید برند اسنوا است، چرا که این دستگاه بیشتر از 700 لیتر ظرفیت فضای داخلی دارد.

یخچال فریزر دو قلو الکترواستیل دارای 5 طبقه و همچنین 2 کشو در یخچال و همچنین 4 طبقه در بخش داخلی درب یخچال است. لازم به ذکر است که فضای داخلی فریزر در این دستگاه به 9 کشو تقسیم شده است.

  • مجهز به موتور ایتالیایی برند ACC
  • طول عمر بالا
  • مجهز به سیستم Eco که منجر به کاهش مصرف انرژی در این دستگاه می شود
  • بدون ایجاد صدا هنگام عملکرد موتور
  • مجهز به نوار درزگیر آنتی باکتری
  • مجهز به بوگیر
  • پوشش ضد جذب اثر انگشت
  • پنل لمسی
  • قیمت مناسب
  • و ….

در واقع یکی از بهترین دلایل خریداری این دستگاه قیمت مناسب با توجه به مزایا و امکانات مطلوب این دستگاه است. بنابراین در صورتی که قصد خرید یخچال با کیفیت و پیشرفته را با قیمت مناسب دارید، خرید این دستگاه را به شما پیشنهاد می کنیم.

یخچال فریزر دو قلو جی ‌پلاس M2720

 

یخچال فریزر دو قلو جی _پلاس M2720

 

این مدل یکی از انواع بهترین یخچال فریزر دو قلو ایرانی به شمار می رود که امروزه از محبوبیت بسیاری برخوردار است.

یکی از بهترین مزایای این دستگاه ، استفاده از موتور اینورتر در سیستم خود است که بدین دلیل از مصرف انرژی بسیار کم، صدا کم و … برخوردار است.

این دستگاه 30 فوت بوده و بخش یخچال آن دارای 386 لیتر و بخش فریزر 304 لیتر است. این دستگاه به دلیل گنجایش بالایی که دارد مناسب خانواده های پر جمعیت است و معمولا خانواده های پر جمعیت این دستگاه را خریداری می کنند. یخچال فریزر دو قلو جی ‌پلاس مدل M2720 در بخش یخچال از 4 طبقه که با استفاده از شیشه نشکن از یکدیگر جدا شده اند همراه با 3 کشو است برخوردار است و همچنین در قسمت درب یخچال سه طبقه برای ارائه فضای بیشتر به کاربران تعبیه شده است.

فریزر این دستگاه دارای 3 طبقه و 4 کشو بوده و همچنین در درب این بخش 2 طبقه مجزا تعبیه شده است.

در ادامه امکانات این مدل از انواع بهترین یخچال فریزر دو قلو ایرانی را به شما معرفی خواهیم کرد، بنابراین اگر علاقه مند به خرید این دستگاه هستید پیشنهاد می کنیم در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

  • آبریز متصل به آب شهری
  • مجهز به سیستم گردش هوای چندگانه در فضای داخلی
  • امکان انجماد و کاهش دما در کوتاه ترین زمان
  • کم مصرف
  • دارای پنل لمسی
  • قیمت مناسب
  • و …

یخچال دوقلو هیمالیا مدل NF280p-NR440p

 

یخچال دوقلو هیمالیا مدل NF280p-NR440p

 

یکی از انواع بهترین یخچال فریزر دو قلو ایرانی، یخچال مدل NF280p-NR440p تولید شده توسط برند هیمالیا می باشد.

برند هیمالیا تا به امروز مدل های بسیاری از انواع یخچال به خصوص انواع بهترین یخچال فریزر دو قلو ایرانی را تولید و به بازار عرضه کرده است.

یکی از انواع بهترین مدل های تولید شده توسط این برند، مدل NF280p-NR440p است که دارای مزایا و همچنین قابلیت های بسیاری می باشد.

این مدل از انواع یخچال های هیمالیا دارای آب سرد کن و همچنین یخ ساز بوده و از سیستم بسیار پیشرفته ای برای تهویه فضای داخلی استفاده می کند که در نهایت منجر به افزایش ماندگاری مواد غذایی موجود در فضای داخلی دستگاه می شود.

یکی از بهترین ویژگی های این دستگاه کنترل الکترونیکی هوشمند در دستگاه است که در نهایت استفاده از این تکنولوژی منجر به عیب یابی دستگاه به صورت هوشمندانه ای خواهد شد.

این دستگاه دارای هوم بار، صفحه نمایش لمسی و …. می باشد.

در صورتی که علاقه مند به خریداری بهترین یخچال فریزر دو قلو ایرانی هستید و مواردی همچون کیفیت و طراحی برای شما دارای اهمیت است، پیشنهاد می کنیم مدل NF280p-NR440p هیمالیا را خریداری کنید.

یخچال دوقلو نیکسان مدل nr592dn-nf592dn ic

 

یخچال دوقلو نیکسان مدل nr592dn-nf592dn ic

 

یکی از انواع بهترین یخچال فریزر دوقلوی ایرانی مدل nr592dn-nf592dn ic است. این یخچال از ظرفیت داخلی بسیار مناسبی برخوردار است، به صورتی که در بخش یخچال 373 لیتر و در بخش فریزر دارای 330 لیتر می باشد. مصرف انرژی در این مدل از انواع یخچال نیکسان در گروه A قرار می گیرد و بدین دلیل این دستگاه بسیار کم مصرف است.

در بدنه این مدل، مانیتور دیجیتالی تعبیه شده است که می توانید، به آسانی با استفاده از این بخش تنظیمات یخچال فریزر خود را تغییر دهید.

در ادامه برخی از مزایا و همچنین ویژگی های این مدل از انواع بهترین یخچال فریزر دوقلوی ایرانی را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • مجهز به قفل کودک
  • صدای باز بودن درب یخچال
  • مجهز به یخساز اتوماتیک متصل به آب شهری
  • مجهز به آب سردکن
  • مانیتور ال ای دی
  • سیستم کنترل اضطراری در صورت بروز مشکل در یخچال
  • قیمت مناسب
  • و ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *