صانا سرویس

تعمیرات و فروشگاه

تلفن

05138721212
09150881992

آدرس

مشهد، بلوار پیروزی، بلوار رضوی، ابتدای رضوی 22، فاز تجاری، پلاک 5

صانا سرویس؛ کنار شما، رو به آینده

معرفی بهترین یخچال ساید

بهترین یخچال ساید

یخچال های ساید یکی از جدید ترین نوع یخچال به شمار می روند که امروزه بسیار کاربردی هستند، چرا که علاوه بر قیمت مناسب از کارآیی فوق العاده ای نیز برخوردار هستند که در این راستا قصد داریم تا به معرفی انواع بهترین یخچال ساید بپردازیم تا اگر قصد خرید این نوع از انواع یخچال را دارید قادر به انتخاب بهترین یخچال ساید در کوتاه ترین زمان شوید.

در این مقاله تمامی فاکتور هایی که بایستی برای خرید یخچال ساید مد نظر داشته باشید، مقایسه یخچال دوقلو و ساید و … را علاوه بر بهترین یخچال های ایرانی به شما معرفی کرده ایم.

مطالعه مفید: خدمات تخصصی تعمیر ساید مشهد

مهم ترین فاکتور ها در انتخاب بهترین یخچال ساید

پیش از آشنایی با بهترین یخچال ساید پیشنهاد می کنیم در ابتدا با فاکتور های مناسب برای خرید یخچال آشنا شوید چرا که امروزه یخچال ها در مدل ها و همچنین برند های مختلفی در بازار به فروش می رسند و در واقع یخچال های ساید بسیاری، در گروه بهترین یخچال های ساید قرار می گیرند و بنابراین با مطالعه ادامه مطالب درباره فاکتور های مهم می توانید با در نظر داشتن این فاکتور ها موفق به انتخاب بهترین مدل یخچال ساید شوید.

مطالعه مفید: معرفی 6 مورد از بهترین برند یخچال فریزر ایرانی

ظرفیت یخچال ساید

اولین فاکتوری که بایستی هنگام خرید یخچال در نظر داشته باشید، ظرفیت یخچال است زیرا در صورت ظرفیت کم یخچال، قادر به قرار دادن تمامی مواد غذایی خریداری شده در یخچال نخواهید شد.

در واقع ظرفیت یخچال های ساید در برند های ایرانی و خارجی با واحد فوت تعیین می شوند و معمولا ظرفیت انواع ساید بین 20 تا 30 فوت برای خانواده های کم جمعیت مناسب بوده و ظرفیت بین 30 تا 40 فوت بهترین گزینه برای خانواده های پر جمعیت هستند.

امکانات یخچال ساید

همانطور که می دانید هر روزه نسل جدید تری از انواع بهترین یخچال ساید تولید و به بازار عرضه می شوند که هر یک از این دستگاه ها از قابلیت ها و همچنین امکانات بیشتری برخوردار هستند، در نتیجه برای انتخاب بهترین یخچال های ساید بایستی برخی از ویژگی هایی که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد را در نظر داشته باشید تا قادر به خرید یخچال با بیشترین امکانات شوید.

  • سیستم خنک کننده دوگانه: این سیستم در واقع به صورت مجزا به خنک سازی یخچال و فریزر می پردازد.
  • سیستم خنک کننده نو فراست: این سیستم از ایجاد برفک و یخ در یخچال و فریزر پیشگیری می کند و در نهایت نظافت یخچال و فریزر را با آسانی بیشتری همراه می سازد.
  • نمایشگر لمسی: نمایشگر لمسی امکان دسترسی به دما و دیگر تنظیمات یخچال را فراهم می کند.
  • درب هوشمند: یکی از جدید ترین قابلیت ها در تولید انواع بهترین یخچال ساید درب هوشمند است، این درب امکان باز شدن به صورت خودکار را دارد.

لازم به ذکر است که پیش از خرید یخچال ساید سعی داشته باشید یخچالی را خریداری کنید که از ویژگی هایی که پیش تر ذکر کرده ایم برخوردار باشد چرا که این ویژگی ها منجر به استفاده بهتر و همچنین آسان تری از یخچال خواهند شد.

طراحی در یخچال ساید

در واقع یکی از دلایل خرید انواع بهترین یخچال ساید طراحی به خصوص در آن ها است چرا که این یخچال ها معمولا از طراحی مدرن تری برخوردار هستند.

لازم به ذکر است که برای انتخاب دستگاه بایستی به طراحی و همچنین رنگ دستگاه توجه داشته باشید تا با تم رنگی در آشپزخانه شما مطابقت داشته باشد.

مصرف انرژی

یخچال های ساید نسبت به دیگر یخچال ها از مصرف بیشتری برخوردار هستند و به این دلیل بایستی هنگام خرید، یخچال سایدی را انتخاب کنید که مصرف انرژی آن در گروه A باشد.

گارانتی

گارانتی و خدمات پس از فروش برای خرید وسایل برقی به خصوص یخچال که از قیمت بالایی برخوردار است یکی از مهم ترین نکات به شمار می رود و بایستی یخچالی را انتخاب کنید که از گارانتی بیشتری برخوردار باشد چرا که گارانتی یکی از مهم ترین معیار ها در انتخاب بهترین یخچال ساید به شمار می رود.

مطالعه مفید: راهنمای عیب یابی یخچال

قیمت

در واقع قیمت هر یک از انواع یخچال با توجه به معیار هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد تعیین می شود.

  • ظرفیت
  • برند
  • مدل
  • رنگ
  • ظرفیت
  • فناوری و قابلیت ها
  • و …

بهترین یخچال ساید ایرانی

همانطور که می دانید امروزه شاهد پیشرفت چشمگیری در صنعت تولید انواع یخچال هستیم چرا که برند های ایرانی بسیاری قادر به تولید انواع یخچال با بهترین کیفیت هستند.

لازم به ذکر است که امروزه انواع بهترین یخچال ساید در برند ایرانی از فروش نسبتا بالایی برخوردار هستند که در این راستا برخی از آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

مطالعه مفید: یخچال چه مارکی خوبه؟ بررسی بهترین برندهای یخچال

یخچال ساید بای ساید اسنوا

 

یخچال ساید بای ساید اسنوا

 

یکی از معروف ترین و همچنین بهترین یخچال ها امروزه یخچال ساید اسنوا است چرا که این یخچال ها پس از معرفی در کوتاه ترین زمان در گروه بهترین یخچال های برند ایرانی قرار گرفتند، به صورتی که امروزه شاهد فروش این محصول به طور گسترده هستیم.

عوامل بسیاری مبنی بر قرار گرفتن این یخچال در گروه انواع بهترین یخچال ساید ایرانی هستند که در ادامه چند نوع از این موارد را به شما معرفی خواهیم کرد.

یکی از بهترین یخچال های ساید اسنوا مدل S8-2261S است چرا که این مدل از طراحی بی نظیری برخوردار است و معمولا با رنگ سفید تولید می شود.

مصرف انرژی در این مدل A+ است که در واقع نشان دهنده مصرف انرژی پایین در عملکرد این دستگاه است.

ظرفیت این یخچال 591 لیتر است که برای استفاده خانواده پر جمعیت مناسب است.

یکی از بهترین ویژگی های این یخچال، مجهز بودن به سیستم یخ سازی و همچنین آبریزی است که به این دلیل همیشه برای آبریزی و همچنین ساخت یخ آمادگی کامل را دارد. این دستگاه از سیستم سرمایش دو گانه برخوردار است که بدین صورت به طور مجزا دمای یخچال و فریزر را کنترل می کند، این قابلیت امکان افزایش ماندگاری طولانی تر مواد غذایی را ممکن می سازد و در واقع کیفیت آن ها را حفظ می کند.

یخچال ساید بای ساید پاکشوما

 

یخچال ساید بای ساید پاکشوما

 

پاکشوما یکی از قدیمی ترین انواع برند های تولید کننده وسایل برقی به شمار می رود و همچنین امروزه از فروش بالایی برخوردار است.

یکی از انواع بهترین یخچال ساید در برند پاکشوما، مدل P190S است که این مدل 19 فوت بوده و از فضای نسبتا مناسبی برخوردار است و برای استفاده تمامی اعضای خانواده کاربردی بوده چرا که از ظرفیت 479 لیتری برخوردار است که 330 لیتر ظرفیت گنجایش یخچال و 149 لیتر مختص به فریزر می باشد.

مدل P190S دارای 3 طبقه و همچنین 2 کشو است که این کشو ها فضای نسبتا زیادی را برای انواع مواد غذایی فراهم کرده اند و علاوه بر یخچال، فریزر نیز از 2 طبقه و همچنین 2 کشو برخوردار است.

یکی از بهترین قابلیت های این دستگاه مجهز بودن به سیستم خنک کننده نو فراست است چرا که این قابلیت باعث پیشگیری از ایجاد برفک و یخ در فریزر می شود و همچنین از سیستم خنک کننده دو گانه برخوردار است که این سیستم نیز امکان خنک سازی هر یک از بخش های فریزر و یخچال را به صورت جدا گانه فراهم می سازد.

نمایشگر لمسی در این یخچال قادر است تنظیمات بسیاری را در دسترس شما قرار دهد و همچنین نمایشگر LED در این یخچال قادر به ارائه اطلاعاتی همچون دمای یخچال و فریزر است.

این یخچال از سیستم پیشگیری از برفک برخوردار بوده که این سیستم یکی از بهترین سیستم ها در طراحی و تولید انواع بهترین یخچال ساید به شمار می رود و همچنین قفل کودک برای افزایش ایمنی در سیستم این یخچال تعبیه شده است.

یخچال ساید بای ساید ایکس ویژن

 

بهترین یخچال ساید

 

یکی از انواع بهترین یخچال ساید در برند ایکس ویژن مدل TF540 است که این یخچال 28 فوت است.

ایکس ویژن یکی از برند هایی است که معمولا از طراحی فوق العاده و همچنین بی نقصی در طراحی انواع یخچال های خود استفاده می کند که در طراحی این مدل از مدرن ترین نوع طراحی و همچنین رنگ سفید استفاده شده است.

مصرف انرژی در این یخچال در گروه A قرار گرفته است که در نهایت این یخچال از مصرف انرژی نسبتا پایینی برخوردار است.

گنجایش در این یخچال 786 لیتر است که در نهایت این یخچال یکی از بزرگترین یخچال ها نسبت به رقبای خود در نظر گرفته می شود به صورتی که معمولا خانواده های پر جمعیت خرید این دستگاه را ترجیح می دهند.

این دستگاه همانند یخچال مدل P190S پاکشوما از سیستم سرمایش چند گانه برخوردار است که در این راستا امکان کنترل دما و همچنین ایجاد سرما در یخچال و فریزر به صورت مجزا را دارد.

یخچال ساید بای ساید جی پلاس

 

یخچال ساید بای ساید جی پلاس

 

جی پلاس که یکی از انواع برند های تولید کننده ایرانی در زمینه تولید انواع وسایل برقی به شمار می رود که امروزه قادر به ساخت یکی از بهترین یخچال های ساید ایرانی شده است.

یکی از پر فروش ترین انواع یخچال های تولید این برند، مدل GSS-M7625 است که امروزه از فروش بالایی برخوردار است چرا که دارای ویژگی های بسیاری است.

گنجایش این یخچال 472 لیتر بوده و همچنین 28 فوت و به رنگ سفید است، این دستگاه از نظر مصرف انرژی در گروه A+ قرار می گیرد، بنابراین از مصرف انرژی پایینی برخوردار است.

این دستگاه مجهز به سیستم هایی همچون سیستم سرمایش بدون برفک، گردش هوا و…  است.

یخچال ساید بای ساید دوو

 

یخچال ساید بای ساید دوو

 

یخچال ساید دوو که یکی از انواع بهترین یخچال ساید به شمار می رود. امروزه مدلی با نام DS-3325MW به بازار معرفی کرده است که از محبوبیت بسیاری برخوردار است، در ادامه قصد داریم مشخصات این محصول را به طور کامل به شما معرفی کنیم.

این یخچال 32 فوت بوده و از گنجایش 830 لیتری برخوردار است و در واقع ظرفیت بالایی دارد که به این دلیل امروزه بسیاری از خانواده های ایرانی که پر جمعیت هستند این دستگاه را خریداری می کنند.

بهترین یخچال ساید خارجی

در این بخش قصد داریم تا انواع بهترین یخچال ساید بای ساید تولید شده توسط برند های خارجی را به شما معرفی کنیم.

برند بوش

 

بوش

 

یکی از انواع بهترین یخچال ساید خارجی برند بوش است، این برند یکی از محبوب ترین برند های تولید کننده انواع لوازم برقی خانگی در دنیا محسوب می شود و افراد بسیاری علاقه مند ب خریداری تولیدات این برند هستند.

در واقع تولیدات برند بوش از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و همچنین در طراحی این کالاها از جدید ترین متد های طراحی استفاده شده است.

برند بوش امروزه یکی از انواع بهترین یخچال های ساید را طراحی و به بازار عرضه کرده است.

فضای زیاد، فناوری های جدید، سیستم های تهویه پیشرفته، صدای کم و …. جزئی از هزاران قابلیت و مزیت یخچال های ساید می باشند و بدین دلیل اگر قصد خریداری یخچالی پیشرفته و با کیفیت را دارید، پیشنهاد می کنیم یخچال های ساید بای ساید بوش را خریداری کنید.

بوش، یخچال های ساید را در مدل های مختلفی تولید و به بازار عرضه می کند که شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود، هر یک از انواع مدل های تولید شده توسط این برند را خریداری کنید.

مقایسه یخچال دو قلو با ساید بای ساید

بسیاری از افراد پیش از خرید این دستگاه بین یخچال دو قلو و ساید تردید دارند که در این راستا قصد داریم به مزایا و معایب هر یک از انواع یخچال ها بپردازیم تا خرید یخچال برای شما با دشواری کمتری همراه باشد.

مطالعه مفید: مقایسه یخچال ساید بای ساید با دوقلو

مزایا و معایب یخچال ساید

آشنایی با مزایا و معایب این دستگاه، امکان انتخاب آسان یخچال مناسب را فراهم می کند، در نتیجه اگر قصد خرید یخچال را دارید پیشنهاد می کنیم تا ادامه مطالب با ما همراه باشید.

مزایا

در ادامه مزایای بهترین یخچال ساید را به شما معرفی کرده ایم.

  • ظرفیت بالا
  • امکان چیدمان مناسب مواد غذایی در فضای داخلی یخچال و فریزر
  • مجهز به پیشرفته ترین نوع تکنولوژی و همچنین سیستم های مختلف
  • طراحی مدرن
  • و …

معایب

در ادامه معایب یخچال ساید را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • قیمت بالا
  • نیاز به فضای بزرگ
  • مصرف انرژی نسبتا بالا

مزایا و معایب یخچال دوقلو

 

مزایا و معایب یخچال دوقلو

 

همانطور که پیش تر ذکر کرده ایم آشنایی با مزایا و معایب انواع یخچال می تواند انتخاب یخچال مناسب را برای شما با آسانی بیشتری همراه سازد.

مزایا

در ادامه به معرفی مزایای یخچال دوقلو پرداخته ایم.

  • قیمت مناسب و پایین تر از یخچال های ساید
  • اشغال فضای کمتر
  • مصرف انرژی پایین

معایب

 در ادامه تمامی معایب یخچال دوقلو را به شما معرفی کرده ایم.

  • ظرفیت کم
  • عدم استفاده از فناوری های پیشرفته در ساختار آن ها
  • طراحی ساده و غیر مدرن

برای انتخاب بهترین یخچال ساید یا دو قلو بایستی با توجه به نیاز های خود و در نظر داشتن فاکتور های خرید و همچنین آشنایی با مزایا و معایب هر یک از انواع یخچال، بهترین نوع یخچال را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *