صانا سرویس

تعمیرات و فروشگاه

تلفن

05138721212
09150881992

آدرس

مشهد، بلوار پیروزی، بلوار رضوی، ابتدای رضوی 22، فاز تجاری، پلاک 5

صانا سرویس؛ کنار شما، رو به آینده

4 مدل از انواع بهترین ماشین ظرفشویی رومیزی

ماشین ظرفشویی رومیزی

در چند سال گذشته یکی از پر کاربرد ترین دستگاه های مورد استفاده در منازل، انواع ماشین های ظرفشویی می باشند چرا که این دستگاه ها قادر هستند تا حجم بسیاری از ظروف را شسته و خشک کنند. یکی از بهترین مزیت های این دستگاه مصرف بهینه آب است، در واقع شست و شوی ظروف در ماشین ظرفشویی نسبت به شست و شوی ظروف به صورتی دستی حجم بسیار کمتری از آب را مصرف می کند. امروزه مدل های مختلفی از انواع ماشین ظرفشویی تولید و به بازار عرضه می گردند که یکی از انواع این مدل ها ماشین های ظرفشویی رو میزی هستند ک جزو محبوب ترین مدل های ماشین ظرفشویی محسوب می شوند.

ماشین ظرفشویی رومیزی توسط برند های مختلفی تولید می شود، بنابراین قصد داریم تا در این مقاله انواع ماشین ظرفشویی رومیزی را به شما معرفی کنیم در نتیجه اگر قصد خریداری این مدل از ماشین ظرفشویی را دارید، پیشنهاد می کنیم در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

مطالعه بیشتر : تعمیر ظرفشویی مشهد 

ماشین ظرفشویی رومیزی چیست؟

 

ماشین ظرفشویی رومیزی

 

پیش از آشنایی با انواع ماشین ظرفشویی رومیزی بهتر است در ابتدا با این دستگاه به طور کامل آشنا شوید بنابراین در این قسمت درباره این دستگاه توضیحات کاملی را به شما عزیزان ارائه داده ایم.

این دستگاه امروزه در بسیاری از منازل به خصوص افرادی که خانه های اجاره ای دارند بسیار پر کاربرد است زیرا فضای نسبتا کوچکی را اشغال می کند و همچنین حمل و نقل آن بسیار آسان است. امروزه برند های بسیاری اقدام به تولید و ارائه این دستگاه به بازار کرده اند و تمامی تولید کنندگان قصد دارند تا دستگاه های تولید شده توسط آن ها رفاه و همچنین استفاده آسان را برای کاربران فراهم کنند.

اگر جزو افراد پر مشغله هستید یکی از مهم ترین دستگاه هایی که بایستی به خریداری آن اقدام کنید، ماشین ظرفشویی رومیزی بوده که مناسب خانواده های کم جمعیت است. در واقع اگر در طی روز تعداد ظروف مورد استفاده شما زیاد نیست بهتر است به خریداری این دستگاه فوق العاده فکر کنید. لازم به ذکر است که این دستگاه ها را می توانید به آسانی روی کابینت یا کانتر قرار دهید و نیازی به ایجاد فضای به خصوص در کنار کابینت ها یا روی زمین ندارند.

مطالعه بیشتر : آشنایی با انواع بهترین ماشین ظرفشویی

عملکرد ماشین ظرفشویی رومیزی

عملکرد ماشین ظرفشویی رومیزی

 

بر خلاف تصور بسیاری از افراد که فکر می کنند این دستگاه ها به دلیل ظرفیت کم قادر به عملکرد مناسبی نیستند، اما این دستگاه ها در شست و شوی انواع ظروف بسیار قدرتمند عمل می کنند زیرا موتور های بسیار قوی و همچنین هوشمندی دارند که بدین دلیل می توانند ظروف شما را همچون ماشین های ظرفشویی بزرگ بشویند.

عملکرد این ماشین های ظرفشویی بر خلاف ماشین های ظرفشویی توکار یا ایستاده بسیار ساده است و پیچیدگی به خصوصی ندارند.

ماشین ظرفشویی رومیزی همچون مدل های ایستاده و توکار توسط سیستم کنترل، مدیریت می شود که با کمک این سیستم می توان زمان اسپری شدن آب، مواد شوینده و همچنین خروج آب از طریق پمپ تخلیه را مدیریت و همچنین تنظیم کرد.

یکی از بهترین مزیت های موجود در سیستم هر یک از انواع ماشین ظرفشویی رومیزی، سیستم گرم کردن خودکار آب در این دستگاه می باشد، که نیازمند اتصال دستگاه به شیر آب گرم نیست و با استفاده از المنت های حرارتی قادر به افزایش دمای آب است.

فرآیند آبگیری در این دستگاه به صورتی است که در ابتدا آب از طریق لوله های آب ورودی وارد لوله هایی می شود که در انتهای آن ها اسپری آب وجود دارد. این دستگاه پس از اتمام شست و شوی ظروف، آب آلوده را از طریق لوله های تخلیه به بیرون از دستگاه هدایت می کند.

مطالعه بیشتر : آموزش نصب فیلتر ماشین ظرفشویی

انواع ماشین ظرفشویی رومیزی

 

انواع ماشین ظرفشویی رومیزی

 

ماشین ظرفشویی های رومیزی دارای انواع متفاوتی هستند که در ادامه هر یک از انواع ماشین ظرفشویی رومیزی را به شما معرفی خواهیم کرد تا در صورتی که قصد خریداری این دستگاه پیشرفته را دارید، قادر به انتخاب بهترین مدل ماشین ظرفشویی رومیزی شوید.

ماشین های ظرفشویی رومیزی 6 تا 8 نفره

در واقع اگر تنها زندگی می کنید یا زوجی شاغل هستید، این دستگاه می تواند بهترین گزینه برای شما باشد زیرا زحمت مداوم شست و شوی ظروف روزانه شما را به نسبت بسیار زیادی کاهش می دهد. این دستگاه فضای بسیاری کمی را اشغال می کند و می توانید در بخش های مختلف فضای آشپزخانه آن را قرار دهید.

توجه داشته باشید که پایین ترین ظرفیت موجود در ماشین ظرفشویی های رومیزی 6 تا 8 نفره، 108 تکه است که دستگاه هایی که دارای این ظرفیت هستند معمولا جزو ارزان قیمت ترین دستگاه ها محسوب می شوند.

در واقع هنگام خرید ماشین ظرفشویی بایستی به معیار های بسیاری توجه داشته باشید که یکی از مهم ترین آن ها موتور و همچنین قابلیت افزایش دمای آب در دستگاه است زیرا دو ویژگی ذکر شده قادر به شست و شوی ظروف با قدرت بیشتری هستند و همچنین ظروف چرب کاملا در این دستگاه ها تمیز می شوند.

یکی از بهترین ویژگی ها در این دستگاه، کاهش مصرف آب حین شست و شوی ظروف است بنابراین در صورتی که فضای زیادی برای قرار دادن ماشین ظرفشویی در دسترس ندارید اما علاقه مند به خریداری ماشین ظرفشویی رومیزی هستید، پیشنهاد می کنیم ماشین ظرفشویی رو میزی 6 تا 8 نفره را خریداری کنید.

ماشین ظرفشویی رومیزی 12 نفره

بر خلاف تصور بسیاری از افراد که فکر می کنند ظرفیت ماشین های ظرفشویی رومیزی زیاد نیست اما این دستگاه در ظرفیت 12 نفره تولید و به بازار ارائه می شود و در واقع مناسب خانواده های پر جمعیت است. جالب است بدانید ماشین ظرفشویی هایی رومیزی 12 نفره یکی از محبوب ترین مدل های ماشین ظرفشویی محسوب می شوند و قادر هستند تا ظروف را در تعداد بیشتری و همچنین در مدت زمان کوتاهی بشویند.

در صورتی که علاقه مند به خریداری ماشین ظرفشویی رومیزی 12 نفره هستید بایستی توجه داشته باشید که دستگاه مد نظر شما از قابلیت تنظیم ارتفاع طبقات برخوردار باشد زیرا این قابلیت به شما کمک می کند تا با توجه به ابعاد ظروف خود، ارتفاع طبقات را تنظیم کنید. لازم به ذکر است که در ماشین ظرفشویی رومیزی 12 نفره می توانید ظروف بزرگ همچون قابلمه را بشویید.

ماشین ظرفشویی رومیزی 14 نفره

حتما پس از مطالعه این تیتر تعجب کرده اید، زیرا معمولا بسیاری از افراد از وجود ماشین های ظرفشویی 14 نفره بی خبر هستند.

این دستگاه ها که همچون مدل های دیگر خود کوچک و جمع و جور هستند اما 14 نفره بوده و قادر اند ظروف بسیاری را به صورت همزمان بشویند، البته لازم به ذکر است که این دستگاه به وفور در بازار موجود نیست و پس از مراجعه به هر فروشگاهی نمی توانید ماشین ظرفشویی رومیزی 14 نفره را خریداری کنید.

ماشین های ظرفشویی 14 نفره از موتور های بسیار قدرتمندی برخوردار هستند و همچنین قادر اند تا آب را به میزان مناسبی گرم کنند تا ظروف، با کیفیت بهتری شسته شوند.

گنجایش این دستگاه ها 160 تکه است و در نوع خود جزو بهترین مدل های ماشین ظرفشویی تولید شده می باشد.

لازم به ذکر است که این دستگاه نسبت به ماشین های ظرفشویی رومیزی دیگر که از ظرفیت کمتری برخوردار هستند گران قیمت تر بوده و بایستی برای خریداری آن هزینه بیشتری پرداخت کنید.

ماشین ظرفشویی رومیزی بخارشوی

یکی از جالب ترین انواع ماشین های ظرفشویی رومیزی نوع بخارشوی آن ها است که در واقع این مدل قادر به شست و شوی ظروف شما همراه با بخار آب است. عملکرد این دستگاه به گونه ای است که در ابتدای فرآیند شست و شو ، دمای آب به میزان زیادی افزایش پیدا می کند و بنابراین قدرت حذف لکه های چربی بیشتر می شود.

مهم ترین معیار های خرید ماشین ظرفشویی

 

مهم ترین معیار های خرید ماشین ظرفشویی

 

اگر قصد خریداری ماشین ظرفشویی رومیزی را دارید، بایستی معیار های بسیاری را هنگام خرید این دستگاه در نظر داشته باشید، بنابراین در ادامه مطالب مهم ترین معیار های خرید این دستگاه را به شما معرفی خواهیم کرد.

مطالعه مفید : آموزش نصب ماشین ظرفشویی

ظرفیت 

یکی از مهم ترین نکاتی که بایستی در خرید ماشین ظرفشویی بدان توجه داشته باشید، ظرفیت دستگاه است بنابراین حین خرید ارتفاع، عرض و همچنین عمق ماشین ظرفشویی را بررسی کنید و با فضایی که برای نصب دستگاه در نظر دارید مقایسه کنید تا دستگاه به طور کامل در فضای مد نظر شما قرار بگیرد.

قابلیت

ماشین های ظرفشویی توسط برند های مختلفی تولید و به بازار ارائه می شوند و هر یک از آن ها از ویژگی ها و همچنین قابلیت های مختلفی برخوردار هستند، بنابراین پیش از خریداری دستگاه مورد نظر، قابلیت های دستگاه را مورد بررسی قرار دهید.

یکی از مهم ترین موارد در قابلیت های دستگاه، تنظیمات چرخه شست و شو است که از اهمیت بسزایی در سیستم ماشین ظرفشویی رومیزی برخوردار است و بدین دلیل بایستی دستگاهی را انتخاب کنید که از جدید ترین و همچنین قدرتمند ترین چرخه شست و شو برخوردار باشد. دستگاه هایی که از چرخه شست و شوی پیشرفته ای برخوردار هستند قادر به شست و شوی ظروف در بازه زمانی های کوتاه تری هستند و همچنین از آب کمتری استفاده می کنند.

مصرف انرژی

ماشین ظرفشویی رومیزی همچون ماشین های ظرفشویی ایستاده، توکار و … برای انجام عملکرد خود نیازمند تغذیه از برق و آب می باشد، بنابراین پیش از خرید دستگاه به میزان مصرف انرژی و همچنین مصرف آب دستگاه توجه داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *