صانا سرویس

تعمیرات و فروشگاه

تلفن

05138721212
09150881992

آدرس

مشهد، بلوار پیروزی، بلوار رضوی، ابتدای رضوی 22، فاز تجاری، پلاک 5

صانا سرویس؛ کنار شما، رو به آینده

لباسشویی چه مارکی خوبه | بررسی انواع برندهای ماشین لباسشویی

لباسشویی چه مارکی خوبه

در این مقاله قصد داریم به بررسی پاسخ سوال لباسشویی چه مارکی خوبه بپردازیم. در ابتدا به بررسی ماشین لباسشویی و انواع مدل های این دستگاه که امروزه نقش مهمی در زندگی خانواده ها داشته می پردازیم و سپس برخی از بهترین برندهای ماشین لباسشویی در دنیا را بررسی می کنیم تا شما بتوانید با بررسی موارد ذکر شده در این مقاله برند لباسشویی موردنظر خود را انتخاب کنید و پاسخ خود درباره سوال لباسشویی چه مارکی خوبه را پیدا کنید.

مطالعه مفید: تعمیر لباسشویی مشهد

ماشین لباسشویی چیست؟

 

ماشین لباسشویی چیست؟

 

همانطور که می دانید ماشین لباسشویی یکی از لوازم برقی است که بعد از پیشرفت چشمگیر تکنولوژی در مدل های مختلف خود، کمک بزرگی به انسان ها کرد و قابلیت های بسیاری همچون استفاده از آب گرم و سرد و همچنین اضافه کردن شوینده های متفاوت در شستشوی لباس ها را دارد. این ماشین منحصر به فرد تعداد دور های متفاوتی داشته و امروزه تایم و تعداد دور آن به راحتی قابل تنظیم است و هر روزه سبک بروز تری از آن تولید و به بازار عرضه می گردد.

هر روزه با طرح های جدید تری از این ماشین های پیشرفته آشنا می شویم و همچنین این ماشین آلات مانند دیگر وسایل تولید شده در عصر جدید، مختص به تکنولوژی بوده و دارای انواع متفاوتی هستند و در حال حاظر برند های مختلفی شروع به تولید این نوع وسایل برقی کرده اند.  اما در هنگام خرید مردم با سوال های متفاوتی همچون چه نوع ماشین لباسشویی متناسب تر بوده یا ماشین لباسشویی چه مارکی خوبه؟ رو به رو می شوند که با مطالعه این مقاله می توانید با توجه به نیاز های خود به سوالات این چنینی در هنگام خرید پاسخ مناسب دهید.

انواع ماشین لباسشویی  

هر ماشین لباسشویی از نظر کارایی دارای کاربرد و قابلیت های متفاوتی است و شما می توانید با توجه به نیاز خود ماشین لباسشویی مورد نظر خود را انتخاب کنید. ماشین های لباسشویی در جای گذاری درب با یکدیگر متفاوت هستند و در فرایند مشاهده انواع مدل های ماشین لباسشویی با مدل هایی همچون درب از جلو یا دو درب رو به رو هستیم همچنین ماشین های لباسشویی در طراحی های متفاوتی همچون ماشین لباسشویی سطلی، دو قلو، جیبی و قابل حمل بوده که قابلیت هر کدام از آن ها با یکدیگر متفاوت است.

مطالعه مفید: انواع ماشین لباسشویی – نکات مهم در انتخاب ماشین لباسشویی چه هستند

ماشین لباسشویی درب از جلو

 

ماشین لباسشویی درب از جلو

 

ویژگی های فوق العاده این نوع ماشین لباسشویی باعث کاربرد گسترده تر و بیشتری در منازل شد و اغلب، افراد برای انتخاب ماشین لباسشویی در منازل این مدل را به سایر مدل ها ترجیح می دهند. این ماشین لباسشویی همانطور که پیش تر گفتیم از ویژگی های فوق العاده ای برخوردار است مثل استفاده از میزان آب خیلی کم تر در فرایند شستشوی لباس ها نسبت به دیگر ماشین های لباسشویی، روش زیر و رو در فرایند شستشو، استفاده کاملی از مواد شوینده اضافه شده به فرایند شستشو که بازدهی قابل قبولی را از این مواد شوینده گرفته و به علاوه کف کمتری نیز تولید می کند.

این نوع از ماشین های لباسشویی، مدت زمان کمتری را برای فرایند خشک کردن لباس ها نیاز دارند و مصرف انرژی آن ها در این فرایند نیز کمتر است.  یکی از بهترین و بزرگترین مزایای این ماشین لباسشویی صدای بسیار کمتر آن نسبت به رقبای خود در حین فرایند شستشو است. همچنین در کنار تمامی این ویژگی ها بر خلاف تصور عموم این لباسشویی ها از قیمت بسیار مناسبی نسبت به دیگر ماشین های لباسشویی برخوردار هستند و این دلیل یکی از بزرگترین دلایل انتخاب این لباسشویی ها در هنگام خرید توسط مشتریان است.

از نظر ظرفیت در انواع ماشین های لباسشویی ظرفیت 4 کیلو گرمی تا 24 کیلو گرمی در این ماشین های لباسشویی تعبیه شده است. لازم به ذکر است که قابلیت های متفاوت این ماشین های لباسشویی بسیار متنوع و زیاد بوده و به همین دلیل در هنگام خرید باید نکات دیگری را در انتخاب ماشین لباسشویی در نظر بگیرید. اما وجود قابلیت های بسیار در طراحی و تولید این ماشین لباسشویی  همچنان با رقبای زیادی رو به رو هستیم و به همین دلیل باید در مرحله بعد از انتخاب نوع دستگاه به مرحله لباسشویی چه مارکی خوبه توجه ویژه ای داشته باشیم.

 ماشین لباسشویی درب از بالا

 

 ماشین لباسشویی درب از بالا

 

در این نوع از ماشین لباسشویی از مخزن استفاده شده و به همین دلیل در شستشوی لباس ها از روش چرخشی استفاده می شود که منجر به مصرف آب زیادی در فرایند شستشو می شود.

این لباسشویی ها بسیار سبک بوده و از نظر جا به جایی، حمل آن ها نسبت به دیگر مدل های لباسشویی آسان تر است و به علاوه فضای کم تری را نسبت به دیگر رقبای خود اشغال می کنند. مینی واش در گروه ماشین های لباسشویی درب از بالا قرار می گیرد که شستشو لباس در این مینی واش ها سریع تر و سطحی تر انجام می پذیرد. این مدل دارای معایبی همچون محدود بودن قابلیت های متفاوت نسبت به رقبای آن ها نیز است و مناسب برای استفاده حداکثر سه نفر بوده و از صدا و لرزش زیاد تری برخوردار است.

ماشین لباسشویی دو قلو

 

ماشین لباسشویی دو قلو

 

این مدل به صورت کلی در سه نوع مختلف، طراحی و به بازار ارائه می شود.

  • درب از بالا
  • درب از جلو
  • یک درب بالا و یک درب جلو

 یکی از بزرگترین مزایای این ماشین های لباسشویی ظرفیت بسیار بالای آن ها است و به همین دلیل خانواده هایی که تعداد اعضای آن ها بیشتر است اغلب این ماشین های لباسشویی را خریداری می کنند.

در برخی از آن ها هر سمت دارای وظیفه ای بخصوص است به طوری که یک سمت فرایند شستشو لباس ها و سمت دیگر فرایند خشک کردن لباس ها را انجام می دهد اما مدل هایی نیز وجود داشته که هر دو سمت، فرایند شستشو را انجام می دهند. از نظر قیمتی این ماشین های لباسشویی قیمت بیشتری نسبت به ماشین های لباسشویی اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک دارند. انتخاب نوع ماشین لباسشویی قبل از پاسخ به سوال لباسشویی چه مارکی خوبه بسیار قابل اهمیت است.

ماشین لباسشویی سطلی

این ماشین های لباسشویی از لحاظ قیمتی از دیگر رقبای خود ارزان تر بوده و مزایای همچون ظرفیت بین 4.5 تا 20 کیلو گرمی دارند و مناسب برای استفاده 4 نفر است اما این ماشین لباسشویی دارای معایبی همچون اشغال کردن فضای نسبتا زیادی است و به همین دلیل بارگیری و تخلیه لباس ها از این ماشین ها با سختی بیشتری نسبت به دیگر ماشین های لباسشویی مواجه است.

ماشین لباسشویی جیبی

تکنولوژی هر روزه انسان ها را با عجایب بیشتری در ساخت وسایل مورد نیاز آنها رو به رو می کند که یکی از همین عجایت ساخت ماشین لباسشویی های جیبی بوده که طراحی بسیار خاص و ویژه ای دارند که با مدل های دیگر در انواع ماشین لباسشویی کاملا متفاوت هستند.

یکی از بزرگترین مزایا در این طراحی استفاده از آن ها در سفر و حجم کوچک آن ها است این ماشین لباسشویی شکلی استوانه ای داشته و بعد از قرار گرفتن در آب با استفاده از امواج صوتی با فرکانس بسیار زیادی حباب هایی را با استفاده از فشار آب ایجاد کرده که این حباب ها بعد از برخورد با لباس ها آلاینده هایی همچون روغن و باکتری را از بین می برد.

لازم به ذکر است که در ماشین لباسشویی های جیبی درون خود ماشین محفظه ای برای مایع شوینده وجود ندارد و باید در تشت یا سینکی که شستشو انجام می شود همراه با آب مایع شوینده را بریزند. این ماشین لباسشویی اغلب با استفاده از باطری و تنها با فشردن یک دکمه شروع به کار می کند. بسیاری از افراد پس از آشنا شدن با این دستگاه پیشرفته و فوق العاده با سوال این ماشین لباسشویی چه مارکی خوبه رو به رو می شوند.

ماشین لباسشویی دو درب

 

ماشین لباسشویی دو درب

 

این ماشین لباسشویی دارای دو درب است و کاربرد درب دوم اضافه کردن لباس در هنگام شستوشوی لباس بوده و می توانید حتی حین شستشو به مخزن آن لباس دیگری اضافه کنید. قیمت این لباس شویی بسیار مقرون به صرفه است و علاوه بر استفاده از مقدار آب کم ظرفیت زیادی بین 4 تا 18 کیلو گرم دارند.

ماشین لباسشویی قابل حمل

این ماشین ها از لحاظ جا به جایی قابلیت حمل آسانی دارند و اغلب با باطری کار می کنند و برای شارژ باطری در آن ها باید آن ها را به برق متصل کنید. ظرفیت این نوع ماشین لباسشویی 2 تا 10 کیلو است و مناسب استفاده برای جداکثر تعداد 3 نفر است.

ماشین لباسشویی و خشک کن

این ماشین لباسشویی از برق نسبتا زیادی استفاده می کند اما دارای مزیت بزرگی همچون خشک کردن سریع لباس پس از فرایند شستشو است و شستشو و خشک کردن لباس را در کمترین زمان ممکن انجام می دهد اما از لحاظ قیمتی این مدل دارای قیمت بیشتری نسبت به رقبای دیگر است.

اما در بحث برند های تولید کننده این دستگاه با ماشین لباسشویی چه مارکی خوبه مواجه خواهید شد که در پاسخ می توان گفت در تمامی برند ها این نوع بسیار پر طرفدار بوده است و می توانید در تمامی شرکت های تولید کننده در زمینه لوازم برقی این دستگاه را بیابسد.

ماشین لباسشویی چه مارکی خوبه؟  اتوماتیک بهتر یا نیمه اتوماتیک؟

 

لباسشویی چه مارکی خوبه

 

همانطور که از اسمشان پیداست لباسشویی های اتوماتیک نسبت به لباسشویی های نیمه اتوماتیک از قابلیت های بیشتری برخوردار هستند. بسیاری از پارچه ها به علت نوع الیاف به کار رفته در آن ها دارای شستشوی متفاوتی با انواع پارچه های دیگر هستند اما لباسشویی های اتوماتیک به شما این امکان را می دهد تا انواع پارچه ها را با الیاف متفاوت توسط ماشین لباسشویی های اتوماتیک بشویید.

از نظر ابعاد، اندازه لباسشویی های اتوماتیک اغلب از لباسشویی های نیمه اتوماتیک کوچک تر بوده و فضای کمتری را به خود اختصاص می دهند.

همچنین این دو مدل دستگاه از نظر قیمت و میزان مصرف انرژی با یکدیگر متفاوت هستند و لباسشویی های نیمه اتوماتیک از لباسشویی های اتوماتیک از نظر قیمتی ارزان تر بوده اما لباسشویی های نیمه اتوماتیک از انرژی بیشتری استفاده می کنند و برای افرادی که استفاده زیادی از این دستگاه دارند لباسشویی های اتوماتیک را پیشنهاد می کنیم زیرا دارای مزایای بیشتری نسبت به لباسشویی های نیمه اتوماتیک هستند. اما در توجه به مبحث لباسشویی چه مارکی خوبه باید هر دو دستگاه را در تمامی برند ها بررسی کرده و سپس خریداری کنید.

لباسشویی چه مارکی خوبه؟

انتخاب لوازم برقی به خصوص لوازم برقی گران قیمت مثل یخچال، لباسشویی و ماشین ظرف شویی همواره دارای نکات مهمی در هنگام خرید هستند و یکی از مهم ترین نکات که جزو تمامی برند های تولید کننده لوازم برقی خانگی در تلاش هستند تا بهترین کیفیت را به مشتریان خود هدیه دهند اما شما باید با توجه به سلیقه و نیاز خود در پاسخ به سوال ماشین لباسشویی چه مارکی خوبه پاسخ مناسبی بدهید.

 همچنین برای انتخاب نوع برند در بین هزارن برند ایرانی و خارجی قرار خواهید گرفت و به همین دلیل سعی داریم تا شما را با معروف ترین و بهترین برند ها در زمینه تولید ماشین لباسشویی آشنا کنیم.

مطالعه مفید: یخچال چه مارکی خوبه؟ بررسی بهترین برندهای یخچال

ماشین لباسشویی چه مارکی خوبه؟ جی پلاس

 

ماشین لباسشویی چه مارکی خوبه؟ جی پلاس

 

این ماشین لباسشویی در دو نوع پنل متفاوت ولومی و لمسی در بازار موجود است که از ظرفیت مناسبی برخوردار بوده و مناسب استفاده برای اعضای خانواده در منازل است.

نوع شستشو در این لباسشویی ها شبیه به شستوی دستی انجام می پذیرد و همچنین لرزش و صدای این ماشین لباسشویی در مدل های جدید آن بسیار کمتر از مدل های قدیمی آن است. طول عمر در محصولات تولید شده توسط این برند بسیار بالا بوده و شما با خرید ماشین لباسشویی جی پلاس تا مدت طولانی از خرید مجدد ماشین لباسشویی بی نیاز هستید.

ماشین لباسشویی چه مارکی خوبه؟ اسنوا

امروزه اسنوا یکی از پر فروش ترین برند های لوازم برقی در ایران است که فروش محصولات این برند هر روزه با پیشرفت چشمگیری مشاهده می شود. این لباسشویی در ظرفیت های متفاوت با قابلیت های مختلفی در بازار موجود است و می توانید هر نمونه از این لباسشویی را با توجه به نیاز و سلیقه خود انتخاب و خریداری کنید و از کیفیت بی نظیر آن بهره مند شوید.

مطالعه مفید: تعمیر لباسشویی اسنوا مشهد

ماشین لباسشویی چه مارکی خوبه؟ دوو

 

ماشین لباسشویی چه مارکی خوبه؟ دوو

 

برند دوو امروزه هم رکاب با برند اسنوا از افزایش فروش زیادی برخوردار بوده و بسیاری از افراد، لوازم برقی این برند را نسبت به دیگر برند ها ترجیح می دهند. در طراحی و تولید این ماشین لباسشویی از جدید ترین و پیشرفته ترین قطعات استفاده شده که در ماشین های لباسشویی قابل مشاهده است.

همچنین این ماشین لباسشویی از میزان مصرفی مناسبی برخوردار است و شما می توانید با خرید ماشین لباسشویی دوو علاوه بر داشتن یکی از بهترین ماشین های لباسشویی، در میزان مصرف برق نیز صرفه جویی کنید.

مطالعه مفید: تعمیر لباسشویی دوو مشهد

پاسخ به سوال لباسشویی چه مارکی خوبه توسط صانا سرویس

برند های ایرانی و خارجی مختلفی امروزه در بازار مشاهده می شوند که هر یک از آن ها از مزیت های بخصوصی بر خوردار هستند. علاوه بر معرفی انواع مختلفی از ماشین های لباسشویی و برند های متفاوت مزایا و معایب هر یک از آن ها را جهت انتخاب بهتر معرفی کرده ایم تا با استفاده از مطالب موجود در این سایت بهترین انتخاب را در هنگام خرید داشته باشید.

و اما صانا سرویس مجموعه ای است که به تعمیر و نصب تمامی لوازم برقی از جمله تعمیر ماشین لباسشویی مشهد می پردازد و شما با خرید هر نوعی از لوازم برقی می توانید از همراهی مجموعه صانا سرویس در بهترین حالت استفاده کنید. صانا سرویس ارائه خدمات را تنها به برند های ایرانی محدود نکرده و شما می توانید با داشتن برند های خارجی همچون ال جی و سامسونگ از خدمات مجموعه صانا سرویس استفاده کنید و همچنین کارمندان صانا سرویس قادر هستند تا تمامی نصب  و تعمیرات برند های مختلف هم ایرانی و هم خارجی را در کمترین زمان انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *