صانا سرویس

تعمیرات و فروشگاه

تلفن

05138721212
09150881992

آدرس

مشهد، بلوار پیروزی، بلوار رضوی، ابتدای رضوی 22، فاز تجاری، پلاک 5

صانا سرویس؛ کنار شما، رو به آینده

بررسی عملکرد و معنی کلمات روی ماشین لباسشویی سامسونگ

معنی کلمات روی ماشین لباسشویی سامسونگ

با پیشرفت تکنولوژی و فناوری هر روزه لوازم خانگی به طور هوشمند تری طراحی شده و وارد بازار می شوند و در هر نسل جدید خود از قابلیت های بیشتری برخوردار هستند که این قابلیت ها در واقع منجر به افزایش رفاه انسان ها می شوند. یکی از دستگاه هایی که هر روزه همراه با امکانات بیشتری معرفی می شود، ماشین های لباسشویی می باشند که برای استفاده بهتر از آن ها به خصوص ماشین لباسشویی برند سامسونگ بهتر است درباره معنی کلمات روی ماشین لباسشویی سامسونگ اطلاعات کافی داشته باشید و نحوه عملکرد هر یک از آن ها را بشناسید.

اگر از ماشین لباسشویی سامسونگ در منزل خود استفاده می کنید و با تمامی دکمه ها و همچنین برنامه های موجود در این دستگاه آشنایی کافی را ندارید، پیشنهاد می کنیم در ادامه مطالب با ما همراه باشید چرا که در ادامه علاوه بر معرفی معنی کلمات روی ماشین لباسشویی سامسونگ، عملکرد هر یک از برنامه های موجود در سیستم ماشین لباسشویی سامسونگ را به شما معرفی کرده ایم.

مطالعه بیشتر : بهترین تعمیرگاه ماشین لباسشویی کجاست؟

برند سامسونگ

 

برند سامسونگ

 

همانطور که میدانید امروزه کمتر کسی است که با برند سامسونگ آشنایی نداشته باشد، چرا که این برند یکی از قدیمی ترین برند های تولید کننده انواع کالاهای هوشمند در جهان می باشد و تا به امروز به دلیل کالاهای پیشرفته و با کیفیت خود از محبوبیت بسیاری برخوردار شده است. این برند به عنوان یکی از بهترین برند های تولید کننده انواع لوازم هوشمند در دنیا شناخته می شود.

ماشین های لباسشویی تولید شده توسط برند سامسونگ از فناوری بسیار پیشرفته ای برای عملکرد خود استفاده می کنند و بدین دلیل با شناسایی معنی کلمات روی ماشین لباسشویی سامسونگ می توانید تجربه استفاده از دستگاهی هوشمند و منحصر به فرد را داشته باشید.

نحوه استفاده صحیح از ماشین لباسشویی سامسونگ

 

نحوه استفاده صحیح از ماشین لباسشویی سامسونگ

 

پیش از آشنایی با معنی کلمات روی ماشین لباسشویی سامسونگ، بهتر است در ابتدا با نکات استفاده صحیح از ماشین لباسشویی سامسونگ به طور کامل آشنا شوید و سپس اقدام به استفاده از برنامه های متفاوت در این دستگاه و همچنین شناسایی کلمات آن کنید.

یکی از مهم ترین مواردی که بایستی در نصب این دستگاه بدان توجه داشته باشید، قرار گرفتن ماشین لباسشویی در مکان مناسب است، چرا که این دستگاه بایستی در سطحی صاف و تراز قرار بگیرد و همچنین دور از معرض نور آفتاب باشد.

در ادامه مهم ترین مواردی که بایستی در استفاده از ماشین لباسشویی سامسونگ بدان توجه داشته باشید را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • لباس ها را پیش از قرار دادن در مخزن دستگاه با دقت بررسی کنید تا اشیای خارجی همچون کلید منجر به اختلال در سیستم دستگاه شما نشوند.
  • برنامه های شست و شو را مطابق با جنس لباس های خود انتخاب کنید.
  • دستگاه را بیشتر از ظرفیت پر نکنید تا منجر به عدم چرخش دیگ ماشین لباسشویی یا بروز مشکلات دیگر در ماشین لباسشویی نشود.
  • پیش از قرار دادن لباس ها در مخزن ماشین لباسشویی، لیبل هر یک از لباس ها را بررسی کنید تا در صورتی که شرایط متفاوتی را برای شست و شو داشتند برنامه مناسبی را برای شست و شوی آن ها انتخاب کنید.
  • لباس ها را با توجه به رنگ، نوع پارچه و همچنین میزان آلودگی مرتب کنید و برای هر یک از آن ها برنامه متفاوتی را برگزینید.
  • مواد شوینده را به میزان لازم استفاده کنید و با توجه به میزان مشخص شده روی بسته بندی مواد شوینده، مقدار مشخص برای شست و شوی لباس را به فرآیند شست و شو اضافه کنید.
  • در انتخاب برنامه های شست و شو دقت کنید و برنامه های شست و شو را با توجه به نوع پارچه و لباس هایی که در مخزن قرار داده اید انتخاب کنید.
  • پس از اتمام فرآیند شست و شو به سرعت درب ماشین لباسشویی را باز کرده و لباس ها را از مخزن ماشین لباسشویی خارج کنید.
  • و …

همانطور که مشاهده می کنید شناسایی معنی کلمات روی ماشین لباسشویی سامسونگ کافی نبوده و برای استفاده صحیح از این دستگاه بایستی نکات بسیاری را در نظر داشته باشید تا قادر به شست و شو لباس های خود بدون آسیب به دستگاه یا لباس ها شوید و همچنین طول عمر ماشین لباسشویی خود را افزایش دهید.

مطالعه بیشتر : عیب یابی ماشین لباسشویی سامسونگ

آشنایی با معنی کلمات روی ماشین لباسشویی سامسونگ

 

آشنایی با معنی کلمات روی ماشین لباسشویی سامسونگ

 

پیش تر ذکر کرده ایم که یکی از مهم ترین موارد در استفاده صحیح از ماشین لباسشویی سامسونگ، انتخاب برنامه شست و شوی متناسب با جنس لباس است بنابراین شناسایی برنامه های مختلف ماشین لباسشویی علاوه بر شناسایی کلمات روی دستگاه از اهمیت بسزایی در استفاده از این دستگاه برخوردار است.

Cotton

Cotton یکی از پر کاربرد ترین برنامه های شست و شو در سیستم ماشین لباسشویی سامسونگ می باشد که در واقع از این برنامه بایستی برای شست و شوی لباس های کتان استفاده کنید و همچنین می توانید علاوه بر شست و شوی لباس های کتان با استفاده از این برنامه، لباس هایی که جنس آن ها از پنبه می باشند را نیز با استفاده از برنامه Cotton بشویید.

Synthetic

 Syntheticاین کلمه در واقع به معنی الیاف مصنوعی است و همانطور که از نامش پیداست می توانید لباس هایی که جنس آن ها با استفاده از الیاف مصنوعی می باشند را با استفاده از این برنامه بشویید.

لازم به ذکر است که دمای آب مناسب برای شست و شوی لباس هایی که با استفاده از الیاف مصنوعی ساخته شده اند بین 60 الی 80 درجه می باشد.

Baby Care

 

Baby Care

 

Baby Care یکی از پر کاربرد ترین برنامه های شست و شو در ماشین لباسشویی سامسونگ می باشد، زیرا همانطور که از نام این برنامه پیداست برنامه Baby Care

قادر به شست و شوی لباس نوزدان است.

توجه داشته باشید که پوست بدن نوزادان نسبت به بزرگسالان از حساسیت بیشتری برخوردار است، بنابراین بایستی لباس نوزادان را با استفاده از برنامه های مخصوص و همچنین شوینده های مناسب در ماشین لباسشویی قرار دهید تا منجر به ایجاد حساسیت پوستی برای کودکان شما نشوند.

Rinse & Spin

 

Rinse & Spin

 

اگر لباس هایی که قصد قرار دادن آن ها را در ماشین لباسشویی دارید، به میزان نسبتا زیادی آلودگی ندارند می توانید از برنامه Rinse & Spin که در سیستم ماشین لباسشویی سامسونگ تعبیه شده است استفاده کنید، چرا که این برنامه شست و شوی لباس ها را تنها به صورت آبکشی انجام داده و سپس آن ها را خشک می کند، بنابراین نیازی به استفاده از شوینده در صورت انتخاب این برنامه شست و شو ندارید.

Eco Drum Clean

یکی از جالب ترین و همچنین کاربردی ترین کلمات در ماشین لباسشویی سامسونگ Eco Drum Clean است که در واقع این برنامه شما را از نظافت ماشین لباسشویی نیز بی نیاز کرده است و اگر قصد نظافت درام ماشین لباسشویی را دارید، تنها کافی است که این برنامه را انتخاب کنید تا شست و شوی درام ماشین لباسشویی به طور صحیح و همچنین با صرفه جویی در مصرف آب و برق آغاز شود.

در واقع شناسایی معنی کلمات روی ماشین لباسشویی سامسونگ امکان استفاده بهتر از این دستگاه را برای شما فراهم می کند.

Delicate

Delicate امکان شست و شوی لباس های ظریف و همچنین لطیف را برای شما فراهم می کند، چرا که ماشین لباسشویی پس از فعالسازی برنامه Delicate با دو موتور با قدرت کم شست و شوی لباس ها را انجام می دهد تا لباس های شما مورد آسیب قرار نگیرند.

Eco Bubble

اگر قصد شست و شوی رو تختی یا ملحفه خود را دارید، بایستی از برنامه Eco Bubble استفاده کنید زیرا این برنامه، مخصوص شست و شوی کالاهای خواب می باشد.

dark garment

 

dark garment

 

همانطور که از نام این برنامه پیداست، dark garment برای شست و شوی لباس های تیره رنگ طراحی شده است. با شناسایی معنی کلمات روی ماشین لباسشویی سامسونگ می توانید سلامت لباس های خود را حفظ کنید، به طور مثال برنامه dark garment قادر به حفظ جنس لباس های تیره شما می باشد، چرا که با شست و شوی آرام و همچنین دقیق خود مانع از آسیب به الیاف پارچه لباس خواهد شد.

Daily Wash

برنامه شست و شوی دیلی واش مناسب شست و شوی لباس هایی است که به صورت روزانه به شست و شوی آن ها می پردازید و در واقع از میزان آلودگی زیادی برخوردار نیستند. این برنامه همچون برنامه dark garment قادر به حفظ جنس لباس های شما می باشد.

Super Eco Wash

Super Eco Wash در واقع برنامه ای اقتصادی است که با فعالسازی آن می توانید لباس های خود را با صرفه جویی بیشتری در مصرف آب، برق و همچنین مواد شوینده، بشویید.

معنی کلمات روی ماشین لباسشویی سامسونگ

 

معنی کلمات روی ماشین لباسشویی سامسونگ

 

در ابتدا ذکر کرده ایم که در این مقاله قصد داریم تا شما را با تمامی معنی کلمات روی ماشین لباسشویی سامسونگ آشنا کنیم، بنابراین در ادامه به معرفی معنی کلمات تمامی دکمه های تعبیه شده در پنل ماشین لباسشویی می پردازیم.

Child Lock ( قفل کودک )

 

Child Lock ( قفل کودک )

 

با انتخاب  گزینه Child Lock ( قفل کودک ) می توانید از انتخاب تصادفی یا دستکاری دکمه های ماشین لباسشویی توسط کودکان پیشگیری کنید.

Power On/Off ( خاموش/ روشن)

با استفاده از این دکمه می توانید به خاموش کردن یا روشن کردن ماشین لباسشویی اقدام کنید.

Cycles/Programs ( برنامه ها )

با انتخاب این گزینه می توانید به منو برنامه های شست و شوی دسترسی پیدا کنید و برنامه مناسب را برگزینید.

Start/Pause (شروع / توقف)

با استفاده از این دکمه می توانید حین انجام فرآیند شست و شو برنامه شست و شو را متوقف کنید و با فشردن مجدد آن برنامه متوقف شده را مجدد ادامه دهید.

Water Temperature (دمای آب)

اگر قصد تنظیم دمای آب حین انجام فرآیند شست و شو را داشته باشید، می توانید با انتخاب این گزینه تنظیمات دمای آب را انجام دهید.

Spin Speed (سرعت چرخش)

با انتخاب این گزینه می توانید سرعت چرخش درام ماشین لباسشویی را حین انجام فرآیند خشک کردن لباس ها انجام دهید و در واقع می توانید سرعت چرخش را کاهش یا افزایش دهید.

Rinse (آبکشی)

گزینه Rinse فرآیند چرخه آبکشی را فعال می کند و همچنین تنظیم تایم برنامه آبکشی با انتخاب این گزینه امکان پذیر است.

Dry ( خشک کردن)

با فشردن این گزینه می توانید تنظیمات مرتبط با فرآیند خشک کردن لباس ها را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *