صانا سرویس

تعمیرات و فروشگاه

تلفن

05138721212
09150881992

آدرس

مشهد، بلوار پیروزی، بلوار رضوی، ابتدای رضوی 22، فاز تجاری، پلاک 5

صانا سرویس؛ کنار شما، رو به آینده

معرفی بهترین تعمیرگاه ماشین لباسشویی در ایران

تعمیرگاه ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی یکی از پر کاربرد ترین دستگاه های تولید شده در جهان می باشد، چرا که این دستگاه قادر به شست و شوی انواع لباس بوده و بنابراین انسان ها با خریداری این دستگاه فوق العاده نیازی به ساعت ها شست و شوی لباس های خود ندارند و می توانند تنها با قرار دادن لباس ها در دیگ ماشین لباسشویی و فشردن دکمه استارت، فرآیند شست و شوی لباس های خود را انجام دهند. امروزه ماشین های لباسشویی بسیار پیشرفته هستند اما این دستگاه ها همچون تمامی دستگاه های برقی، ممکن است در عملکرد خود با مشکلاتی مواجه شوند که در نتیجه بایستی از تعمیرگاه ماشین لباسشویی کمک بگیرید.

معمولا یافتن تکنسین مناسب برای تعمیر دستگاه با دشواری نسبتا زیادی همراه است، اما در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع بهترین تعمیرگاه ماشین لباسشویی آشنا کنیم تا در صورتی که با بروز مشکل در ماشین لباسشویی خود مواجه شده اید بتوانید در کوتاه ترین زمان از تکنسین های متخصص کمک بگیرید.

مطالعه بیشتر : تعمیر لباسشویی مشهد

تعمیرگاه صانا سرویس

تعمیرگاه ماشین لباسشویی

تعمیرگاه صانا سرویس یکی از بهترین مجموعه ها در زمینه تعمیر انواع لوازم برقی خانگی در مشهد می باشد که در واقع این مجموعه قادر به تعمیر تخصصی انواع ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال و … می باشد.

صانا سرویس مجموعه ای متشکل از بهترین تکنسین ها که هر یک از آن از تخصص، مهارت و همچنین تجربه بالایی برخوردار هستند تشکیل شده است اما نکته ای که این مجموعه را با دیگر مجموعه های تعمیر انواع لوازم برقی خانگی متمایز می سازد، نحوه درخواست تعمیر لوازم برقی از آن ها است.

در واقع صانا سرویس برای رفاه حال مراجعه کنندگان در وب سایت اصلی خود فرمی را قرار داده است که شما می توانید با تکمیل این فرم درخواست خود را برای این مجموعه ارسال کنید، به گونه ای که تنها کافی است به تکمیل فرم بپردازید و سپس کمتر از 30 دقیقه تکنسین های این مجموعه به منزل شما مراجعه خواهند کرد.

لازم به ذکر است که شما می توانید با تعمیرگاه ماشین لباسشویی صانا سرویس تماس گرفته و درخواست تعمیر لوازم برقی خود را به آن ها اطلاع دهید.

در واقع صانا سرویس یکی از انواع بهترین تعمیرگاه ماشین لباسشویی در مشهد می باشد زیرا علاوه بر تعیین قیمت مناسب برای تعمیرات، قادر به رفع مشکل انواع لوازم برقی تولید شده توسط تمامی برند های ایرانی و خارجی در کوتاه ترین زمان است.  در ادامه اطلاعات کامل این مجموعه را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

شماره تلفن : 09150881992 _ 05138721212

آدرس : مشهد، بلوار پیروزی، بلوار رضوی، ابتدای رضوی 22، فاز تجاری، پلاک 5

تعمیرگاه های امداد

تعمیرگاه های امداد

یکی از انواع بهترین تعمیرگاه ماشین لباسشویی در تهران، مجموعه “های امداد” می باشد که قادر به ارائه خدمات در 24 ساعت شبانه روز بوده و بدین دلیل با دیگر مجموعه ها بسیار متفاوت است. این مجموعه ادعا می کند که در کمتر از 2 ساعت قادر به رفع مشکل ایجاد شده در ماشین لباسشویی مراجعه کنندگان خود است و همچنین علاوه بر تعمیر ماشین لباسشویی، قادر به تعمیر لوازم برقی همچون تلویزیون، ماشین ظرفشویی و … می باشد.

در صورتی که لوازم برقی خانگی شما نیازمند تعویض قطعات باشند این مجموعه برای تعمیر هر یک از انواع لوازم برقی از قطعات اورجینال استفاده می کند و هرگز از قطعات بی کیفیت در تعمیر دستگاه های شما استفاده نمی کند، زیرا یکی از معتبر ترین مجموعه ها در زمینه تامین مواد اولیه انواع لوازم برقی در ایران می باشد.

یکی از بهترین ویژگی ها در ارائه خدمات های امداد، ضمانت تعمیرات بین 3 تا 6 است و بنابراین می توانید بدون نگرانی، تعمیر ماشین لباسشویی خود را به های امداد بسپارید.

شماره تماس : ۰۲۱۹۱۰۱۱۱۵۰ – ۰۹۱۰۰۹۳۳۰۰۸

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه – ۹:۰۰ am تا ۷:۰۰ pm و پنج شنبه – ۱۰:۰۰ am تا ۵:۰۰ pm

تعمیرگاه گارانتریران

تعمیرگاه گارانتریران

گارانتیران یکی از انواع بهترین مراکز تعمیرگاه ماشین لباسشویی در شهر تهران می باشد که در واقع این شرکت از تکنسین های بسیار با تجربه و همچنین حرفه ای برخوردار است که می توانند در کوتاه ترین زمان تعمیرات ماشین لباسشویی شما را انجام دهند.

این شرکت قادر به تعمیر لوازم برقی بسیاری همچون یخچال، فر، مایکروفر، جارو برقی و .. می باشد و در واقع هر دستگاهی که در منزل شما برای انجام عملکرد خود نیازمند برق است می تواند شامل ارائه خدمات گارنتیران شود.

دفتر مرکزی: تهران، خیابان شریعتی ، نرسیده به پل سیدخندان، پلاک ۸۷۴، نبش کوچه اشراقی، طبقه چهارم

شماره تماس: ۰۲۱۴۵۳۹۶

تعمیرگاه روشاید سرویس

تعمیرگاه روشاید سرویس

تهران بزرگترین شهر در کشور ایران می باشد و همچنین پایتخت کشور عزیزمان ایران است، بنابراین از جمعیت بسیاری برخوردار است و شما می توانید با انواع بهترین تعمیرگاه ماشین لباسشویی در این شهر آشنا شوید و سپس مجموعه مناسب را انتخاب نمایید.

یکی از بهترین شرکت ها در حوزه تعمیر انواع لوازم برقی در تهران، تعمیرگاه روشاید سرویس است که امروزه این مجموعه بیش از 30 سال در زمینه تعمیر انواع لوازم برقی فعالیت دارد و جزو بهترین مراکز تعمیر انواع لوازم برقی در تهران محسوب می شود. در واقع این مجموعه سعی دارد تا دانش خود را در زمینه تعمیر انواع لوازم برقی افزایش دهد و بدین دلیل قادر به تعمیر انواع جدید ترین لوازم برقی تولید شده توسط برند های ایرانی و خارجی است.

افرادی که از خدمات این مجموعه بهرمند می شود معمولا از سرعت عمل تکنسین های این مجموعه بسیار رضایت دارند، چرا که ادعا می کنند تکنسین های این مجموعه در بازه زمان بسیار کوتاهی، مشکل ایجاد شده در لوازم برقی آن ها را رفع می کنند.

آدرس: تهران – ستارخان – انتهای خیابان شادمهر – کوچه گل جام – پلاک ۲ – روشاید سرویس

شماره تماس: ۰۲۱۲۶۱۳۷۰۲۱ – ۰۲۱۶۶۵۷۵۷۱۰ – ۰۲۱۴۴۱۲۱۸۴۹ – ۰۲۱۸۸۳۷۲۱۶۶ – ۰۲۱۵۵۷۱۸۸۲۲ – ۰۲۱۵۵۷۱۹۴۰۰ – ۰۲۱۲۶۱۳۷۰۲۱

تعمیرگاه دکتر آچار

تعمیرگاه دکتر آچار

تعمیرگاه دکتر آچار به دلیل تیم تکنسین های حرفه ای خود جزو انواع بهترین تعمیرگاه ماشین لباسشویی در شهر تهران است که در واقع تکنسین هایی که در این مجموعه فعالیت دارند از تخصص بسیار بالایی در زمینه تعمیر انواع لوازم برقی خانگی برخوردار هستند و قادر به رفع مشکل لوازم برقی از جمله ماشین لباسشویی در کوتاه ترین زمان هستند.

لازم به ذکر است که این مجموعه از مجوز رسمی سازمان فنی و حرفه ای در ایران برخوردار است و بنابراین می توانید با خیالی آسوده تعمیر لوازم برقی خود را به مجموعه دکتر آچار بسپارید.

آدرس: تهران – خیابان مرتضوی – بعد از پل نواب – خیابان فرهنگیان – پلاک ۵۹

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۱۷۸۷۶۳_۰۹۱۲۴۵۷۳۴۰۴

تعمیرگاه تاپ تعمیر

تعمیرگاه ماشین لباسشویی تاپ تعمیر یکی از خوش نام ترین مجموعه ها در زمینه تولید انواع لوازم برقی در ایران است، چرا که دارای سابقه ای طولانی مدت در حرفه خود بوده و همچنین افرادی که از خدمات این مجموعه بهره مند شدند از میزان رضایتمندی بسیار بالایی برخوردار هستند.

تاپ تعمیر که بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه تعمیر لوازم برقی خانگی دارد، قابل اعتماد ترین مجموعه است و بدین دلیل می توانید با این مجموعه تماس گرفته و مشکل ایجاد شده در هر یک از لوازم برقی خود را همراه با ذکر برند و مدل دستگاه به آن ها اطلاع دهید تا تکنسین های تاپ تعمیر به منزل شما مراجعه کنند.

آدرس شعبه غرب: فلکه دوم صادقیه، پاساژ گلدیس

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۱۶۴۲۴۷

آدرس شعبه مرکزی: سبلان شمالی، خ محسن آزادی، کوچه مروی

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۴۲۵۹۱۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *