صانا سرویس

تعمیرات و فروشگاه

تلفن

05138721212
09150881992

آدرس

مشهد، بلوار پیروزی، بلوار رضوی، ابتدای رضوی 22، فاز تجاری، پلاک 5

صانا سرویس؛ کنار شما، رو به آینده

معرفی بهترین مدل یخچال فریزر دوقلو سامسونگ

بهترین مدل یخچال فریزر دوقلو سامسونگ

خرید یخچال همیشه با سردرگمی نسبتا زیادی همراه بوده است چرا که امروزه برند های مختلف، مدل های بسیاری را تولید کرده و به بازار ارائه می دهند و همچنین انواع یخچال یکی از گران ترین لوازم برقی در منزل به شمار می روند که امروزه از قیمت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند، بنابراین انتخاب بهترین مدل یخچال فریزر دوقلو سامسونگ با دشواری بسیاری همراه است. در این مقاله قصد داریم بهترین مدل یخچال فریزر دوقلو سامسونگ را به شما معرفی کنیم، چرا که این نوع از یخچال امروزه از طرفداران بسیاری برخوردار بوده و همچنین سامسونگ یکی از بهترین برند های روز دنیا در زمینه تولید انواع لوازم برقی به شمار می رود.

در صورتی که قصد خرید بهترین یخچال فریزر دوقلو سامسونگ را دارید، پیشنهاد می کنیم در ادامه مطالب با ما همراه باشید چرا که بهترین مدل های یخچال فریزر دوقلو را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید بهترین یخچال دوقلو را انتخاب کنید.

مطالعه مفید: سرویس و تعمیر یخچال مشهد در کوتاه ترین زمان

یخچال فریزر دوقلو

 

یخچال فریزر دوقلو

 

پیش از آشنایی با بهترین مدل یخچال فریزر دوقلو سامسونگ بهتر است در ابتدا با اهمیت خرید و همچنین مزایای یخچال فریزر دوقلو به طور کامل آشنا شوید.

همانطور که پیش تر اشاره کرده ایم انتخاب بهترین مدل یخچال از اهمیت بسزایی برخوردار است و امروزه بسیاری از افراد پیش از خرید یخچال فریزر، درباره انواع مدل های آن تحقیق می کنند تا بهترین نوع یخچال فریزر را انتخاب کنند، چرا که این دستگاه از قیمت بالایی برخوردار بوده و بنابراین اشتباه در انتخاب مدل یخچال با پیامد های منفی بسیاری همراه است.

در واقع یخچال دوقلو برای خانواده هایی که از جمعیت بالایی برخوردار هستند، بهترین گزینه به شمار می رود، چرا که این دستگاه از فضای بسیار بزرگی برخوردار است و در نتیجه ظرفیت بالایی دارد، بنابراین نگرانی در مورد عدم قرار گیری مواد غذایی در یخچال وجود نخواهد داشت.

امروزه بسیاری از یخچال های دوقلو از دو موتور و همچنین قطعات مجزا در سیستم داخلی یخچال و فریزر برخوردار هستند، بنابراین یخچال فریزر های دوقلو دارای سیستم فنی مناسب تری نسبت به انواع مدل های یخچال هستند.

مجزا بودن یخچال و فریزر به شما امکان چیدمان آشپزخانه را با توجه به نیاز و سلیقه شخصی ،برای شما فراهم می کند چرا که می توانید با هر میزان فاصله از یکدیگر این دو دستگاه را قرار دهید.

مطالعه مفید: بررسی بهترین مارک یخچال فریزر دوقلو

بهترین مدل یخچال فریزر دوقلو سامسونگ

حال که با مزایای یخچال فریزر دوقلو آشنا شده اید بهتر است در ادامه با بهترین مدل یخچال فریزر سامسونگ آشنا شوید تا با توجه به بودجه و نیاز خود، خرید بهترین یخچال برای منزل خود را انجام دهید.

مدل RR39 – RZ32 امروزه به عنوان بهترین مدل یخچال فریزر دوقلو سامسونگ معرفی می شود، چرا که از مزایای بسیاری برخوردار است که در ادامه چند مورد از آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

مطالعه مفید: خرید و معرفی بهترین مدل های یخچال سامسونگ

موتور

این مدل از انواع بهترین مدل یخچال فریزر دوقلو سامسونگ از دو موتور مجزا استفاده می کند که هر دو موتور، اینور تر هستند. موتور اینورتر از مصرف برق بسیار پایینی برخوردار است و در صورت استفاده از این موتور در این دستگاه، یخچال صدای کمتری را در حین فعالیت خود تولید می کند.

موتور اینورتر یکی از بهترین موتور های مورد استفاده برای یخچال و فریزر به شمار می رود، چرا که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به این دلیل مواد غذایی موجود در یخچال همیشه از طراوت بسیاری برخوردار هستند.

لازم به ذکر است که مصرف انرژی در این دستگاه A+ می باشد.

طراحی

بهترین مدل یخچال فریزر دوقلو سامسونگ، یعنی مدل RR39 – RZ32 از طراحی فوق العاده ای برخوردار است و در واقع بسیاری از افراد به دلیل ظاهر خاص این دستگاه علاقه مند به خرید آن هستند، چرا که طراحی منحصر به فرد در این دستگاه منجر به بخشیدن فضایی زیبا به دکوراسیون هر آشپزخانه ای شده است.

مطالعه مفید: معرفی بهترین یخچال ساید

گنجایش فضای داخلی

 

گنجایش فضای داخلی

 

ظرفیت فضای داخلی در این مدل از انواع یخچال فریزر های برند سامسونگ 374 لیتر است که بنابراین فضای بسیار بزرگی را برای قرار دادن انواع مواد غذایی در یخچال و فریزر در اختیار شما قرار می دهد.

قفسه و همچنین کشو های بسیاری در فضای داخلی  این دستگاه تعبیه شده اند که می توانید هر یک از انواع مواد غذایی را در فضای مناسب قرار دهید و همچنین چیدمان بهتری را در فضای داخلی یخچال فریزر خود، ایجاد کنید.

فریزر مدل RR39 – RZ32 از گنجایش 314 لیتری برخوردار است و بنابراین، علاوه بر فضای داخلی بزرگ در یخچال از فضای بسیار بزرگی در فریزر نیز برخوردار هستید.

فریزر از قفسه و همچنین کشو های بسیاری تشکیل شده است که می توانید مواد غذایی را به صورت مجزا در این قفسه ها قرار دهید و همچنین چیدمانی بی نظیر را در فریزر خود داشته باشید. این دستگاه فضای بسیاری را اشغال نمی کند و طراحی آن به صورتی بوده که می توانید در بسیاری از مکان های مد نظر خود، آن را قرار دهید چرا که از طرحی مناسبی برخوردار است.

سیستم سرمایشی

 

سیستم سرمایشی

 

در واقع مهم ترین کارایی یخچال کاهش دما در فضای داخلی و در نتیجه افزایش ماندگاری مواد غذایی است، بنابراین یکی از مهم ترین ویژگی هایی که بایستی برای خرید بهترین مدل یخچال فریزر دوقلو سامسونگ در نظر داشته باشید، انتخاب یخچالی است که از سیستم سرمایش مناسبی برخوردار باشد.

یکی از بهترین مزایای یخچال فریزر دوقلو مدل TRR39 – RZ32 استفاده از پیشرفته ترین نوع تکنولوژی یعنی سیستم All around Cooling است، که این قابلیت در یخچال فریزر دوقلو قادر به کنترل هر نوع دما در فضای داخلی بوده و همچنین قادر به یکسان کردن دما در فضای داخلی یخچال و پخش آن است.

در واقع پخش دمای یکسان به تمام قسمت های یخچال موجب طراوت و همچنین تازگی  بیشتر در تمامی مواد غذایی خواهد شد.

یکی از بهترین امکانات در بهترین مدل یخچال فریزر دوقلو سامسونگ، امکان Power Freeze و Power cool است که در واقع این برنامه، امکان یخ زدن و همچنین سرد شدن مواد غذایی در فضای داخلی فریزر را در کوتاه ترین زمان فراهم می کند.

تکنولوژی پیشرفته

استفاده از پیشرفته ترین نوع تکنولوژی تنها در بخش سیستم سرمایش این یخچال مورد استفاده قرار نگرفته است، بلکه در بسیاری از بخش های طراحی این یخچال شاهده استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا هستیم.

جالب است بدانید این دستگاه از هوش مصنوعی استفاده می کند و می توانید با نصب برنامه Smart Dongle در بهترین یخچال فریزر دوقلو سامسونگ یعنی مدل RR39 – RZ32 از راه دور یخچال را به طور کامل کنترل کرده و همچنین بروز هر گونه مشکلی را در نحوه عملکرد دستگاه در کوتاه ترین زمان شناسایی کرده و سپس به رفع آن بپردازید.

تعمیر یخچال فریزردوقلو سامسونگ

بسیاری از افراد پیش از خرید بهترین مدل یخچال فریزر دوقلو سامسونگ درباره بروز مشکل در آن و همچنین تعمیر آن نگران هستند، چرا که این دستگاه تولید برند ایرانی نبوده و یکی از بهترین برند های خارجی به شمار می رود، اما بهتر است بدانید که امروزه صانا سرویس یکی از قوی ترین مجموعه ها در زمینه تعمیر انواع لوازم برقی خانگی است که قادر به رفع بروز هر گونه مشکل در انواع یخچال با برند های متفاوت هستند.

لذا نصب و تعمیر این دستگاه را می توانید با کمک تیم صانا سرویس در کوتاه ترین زمان انجام دهید.

تاریخچه برند سامسونگ

 

تاریخچه برند سامسونگ

 

پیش از آشنایی با بهترین مدل یخچال سامسونگ بهتر است در ابتدا با تاریخچه این برند آشنا شوید، چرا که این برند تاریخچه ای طولانی و همچنین درخشان را تا زمان ساخت بهترین مدل یخچال سامسونگ، سپری کرده است.

فردی که به تاسیس این شرکت اقدام کرد، فردی بود به نام لی یونگ چول که قادر به تاسیس این برند به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های بازرگانی در تایگو در سال 1938 بوده. جالب است بدانید لی بیونگ چول تنها با 30000 وون که این مبلغ برابر است با 27 دلار، این شرکت را راه اندازی کرد و امروزه نیز برند سامسونگ جزو بهترین برند های تولید کننده انواع کالاهای هوشمند در دنیا به شمار می رود.

این شرکت بزرگ در اولین سال های تاسیس خود تنها با 40 کارمند در محیط کوچکی فعالیت داشت، در ابتدا فعالیت خود را در حوزه فروشگاه مواد غذایی و همچنین صادرات مواد غذایی آغاز کرد. سامسونگ محصولاتی همچون سبزیجات، ماهی خشک شده کره ای و همچنین رشته فرنگی را تولید و به کشور های دیگر صادر می کرد.

پس از پایان جنگ، سامسونگ مسیر خود را در تصفیه شکر ادامه داد و کارخانه خود را در بوسان تاسیس کرد. فعالیت سامسونگ تا تاسیس بزرگترین کارخانه تولید پشم در کره ادامه یافت.

لازم به ذکر است که یکی از مهم ترین دلایل رشد و پیشرفت چشمگیر سامسونگ، فعالیت در زمینه های مختلف بود و جالب است بدانید این برند در حوزه بیمه، اوراق بهادار و همچنین خرده فروشی فعالیت داشت اما پس از جنگ به تمرکز بر صنعتی شدن و همچنین بازسازی کشور کره پرداخت.

تعمیر یخچال فریزر دوقلو سامسونگ

 

تعمیر یخچال فریزر دوقلو سامسونگ

 

در واقع حتی اگر از انواع یخچال دوقلو سامسونگ نیز استفاده کنید، این دستگاه ممکن است در عملکرد خود با مشکلاتی مواجه شود که در نتیجه نیازمند تعمیر انواع یخچال دوقلو سامسونگ شوید، اما توجه داشته باشید که این دستگاه امروزه یکی از گران قیمت ترین دستگاه های برقی به شمار می رود و بدین دلیل بایستی برای تعمیر آن از فردی متخصص و با مهارت کمک بگیرید.

مجموعه صانا سرویس که مجموعه ای متشکل از بهترین و همچنین با تجربه ترین تکنسین های تعمیر انواع لوازم برقی در مشهد است امروزه خدمات تعمیر انواع لوازم برقی را به همشهریان عزیز ارائه می دهد. به صورتی که می توانید با تکمیل فرم درخواست در وب سایت این مجموعه یا تماس با شماره تلفن آن، درخواست تعمیر خود را ثبت کرده و سپس تکنسین های تعمیر یخچال سامسونگ در کوتاه ترین زمان به منزل شما مراجعه خواهند کرد.

صانا سرویس علاوه بر تعمیر لوازم برقی منزل شما در حوزه خرید و فروش قطعات مورد نیاز لوازم برقی فعالیت داشته و بنابراین اگر دستگاه شما نیازمند تعویض قطعات باشد، صانا سرویس می تواند با بهترین قیمت، قطعه مورد نظر را تعویض کند و  کارایی دستگاه شما را افزایش دهد.

انتخاب رنگ یخچال بهترین دوقلو سامسونگ

یکی از بزرگترین معیار های افراد حین خرید بهترین یخچال دو قلو سامسونگ خرید یخچال با رنگ مناسب می باشد و معمولا بسیاری از افراد حین خرید یخچال به علت تنوع رنگی بالا در طراحی یخچال های مختلف، در انتخاب رنگ مناسب با دشواری نسبتا زیادی همراه هستند.

رنگ سفید

این رنگ یکی از پر طرفدارا ترین رنگ ها در طراحی یخچال های مختلف می باشد و افراد بسیاری علاقه مند به خریداری یخچال های که در طراحی آن ها از رنگ سفید استفاده شده است می باشند.

این رنگ همیشه جزو مدرن ترین رنگ ها در طراحی یخچال ها محسوب می شود و هیچ گاه قدیمی نمی شود و همچنین قیمت پایین تری نسبت به یخچال های سیلور دارد، نظافت این یخچال بسیار آسان است.

رنگ سیلور

یکی از جدید ترین رنگ ها در طراحی بهترین یخچال دوقلو سامسونگ، رنگ سیلور یا به زبان عامیانه رنگ نقره ای می باشد. رنگ سیلور قادر به افزایش جذابیت دکوراسیون آشپز خانه شما بوده و می توانید به آسانی این رنگ را با وسایل برقی دیگر در آشپزخانه ست کنید.

رنگ مشکی

 

رنگ مشکی

 

یکی از مدرن ترین رنگ ها در طراحی انواع یخچال، رنگ مشکی است که معمولا افراد جوان تر که علاقه مند به دکوراسیون های مدرن می باشند جزو مشتریان یخچال های مشکی هستند.

انواع یخچال های سامسونگ، مناسب برای خرید

پیش تر با بهترین مدل یخچال دوقلو سامسونگ آشنا شده اید، اما در این بخش قصد داریم تا مدل های بیشتری را برای انتخاب آسان تر یخچال به شما عزیزان معرفی کنیم، بنابراین اگر علاقه مند به آشنایی با مدل های دیگر یخچال دوقلو که در گروه بهترین مدل های تولید شده توسط این برند قرار گرفته اند، هستید پیشنهاد می کنیم در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

یخچال دوقلو سامسونگ RB34

 

یخچال دوقلو سامسونگ RB34

 

این یخچال یکی از انواع بهترین یخچال های دوقلو سامسونگ می باشد. رنگ این مدل استیل بوده و طراحی آن با استفاده از جدید ترین مدل های طراحی مدرن انجام شده است.

یخچال RB34 40 فوت بوده و بدین دلیل می توانید به آسانی این دستگاه را در آشپزخانه خود قرار دهید.

یخچال درب فرانسویی سامسونگ RF28

یخچال درب فرانسویی سامسونگ مدل RF28 همچون یخچال دوقلو سامسونگ RB34 جزء بهترین یخچال های تولید شده توسط برند سامسونگ است.

این یخچال به علت ظاهر و سبک متفاوت خود از طرفداران بسیاری برخوردار است.

مدل RF28 34 فوت است و بدین دلیل گنجایش بسیار بالایی را به کاربران ارائه می دهد، در نتیجه اگر خانواده پر جمعیتی هستید، خریداری این دستگاه را به شما پیشنهاد می کنیم.

شایان ذکر است که بدنه این یخچال با استفاده از استیل ضد زنگ با رنگ سیلور طراحی شده است.

یخچال ساید سامسونگ مدل RS50

 

یخچال ساید سامسونگ مدل RS50

 

یکی از انواع بهترین بهترین یخچال های تولید شده توسط برند سامسونگ همچون یخچال فریزر دوقلو سامسونگ مدل  RS50 است که از محبوبیت بسیاری برخوردار است. این مدل از انواع یخچال های ساید تولید شده توسط برند سامسونگ از طراحی بی نقص و فوق العاده ای برخوردار است و یکی از بهترین گزینه ها برای خانواده های کم جمعیت محسوب می شود. این یخچال 28 فوت بوده و فضای نسبتا مناسبی را به کاربران ارائه می دهد. این یخچال از عملکرد فوق العاده ای برخوردار است.

موتور تعبیه شده در این مدل از نوع اینورتر دیجیتالی است که در واقع این موتور از طول عمر بسیار بالایی برخوردار است. مصرف انرژی کم یکی از بهترین ویژگی های مدل RS50 محسوب می شود.

این دستگاه همچون یخچال فریزر دوقلو سامسونگ مدل RB34 صدای بسیار کمی هنگام فعالیت دارد.

معمولا افرادی که ظاهر یخچال برای آن ها دارای اهمیت است، علاقه مند به خریداری این مدل از انواع یخچال های تولید شده توسط برند سامسونگ هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *