صانا سرویس

تعمیرات و فروشگاه

تلفن

05138721212
09150881992

آدرس

مشهد، بلوار پیروزی، بلوار رضوی، ابتدای رضوی 22، فاز تجاری، پلاک 5

صانا سرویس؛ کنار شما، رو به آینده

معرفی انواع بهترین جرم گیر ماشین لباسشویی

بهترین جرم گیر ماشین لباسشویی

برای استفاده صحیح از ماشین لباسشویی، بایستی مواردی را در نظر داشته باشید که یکی از مهم ترین آن ها، نظافت ماشین لباسشویی است که در واقع برای نظافت این دستگاه می توانید از انواع بهترین جرم گیر ماشین لباسشویی استفاده کنید. لازم به ذکر است که بهترین جرم گیر ماشین لباسشویی را می توانید از بازار خریداری کرده یا در منزل تهیه کنید.

در این مقاله قصد داریم بهترین جرم گیر های ماشین لباسشویی را به شما معرفی کنیم تا با استفاده از این محصولات در کوتاه ترین زمان به نظافت ماشین لباسشویی خود بپردازید و همچنین از بسیاری از مشکلاتی که به دلیل تجمع آلودگی در ماشین لباسشویی ایجاد می شوند، پیشگیری کنید.

در صورتی که از ماشین لباسشویی در منزل خود استفاده می کنید، پیشنهاد می کنیم در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

مطالعه مفید: تعمیر لباسشویی مشهد به صورت تحصصی

جرم گیر ماشین لباسشویی چیست؟

در واقع جرم گیر ماشین لباسشویی به شما این امکان را میدهد که تمامی رسوبات دیگ و همچنین المنت دستگاه را در کوتاه ترین زمان نظافت کنید.

جالب است بدانید نظافت و استفاده از بهترین جرم گیر ماشین لباسشویی، منجر به افزایش طول عمر دستگاه خواهد شد و همانطور که پیش تر اشاره کرده ایم می توانید در صورت نظافت دستگاه به صورت دوره ای، از بروز مشکلات بسیاری پیشگیری کنید چرا که تجمع آهک و رسوبات در المنت ماشین لباسشویی منجر به عدم افزایش دمای آب در فرآیند شست و شو خواهد شد و در نتیجه مجبور به تعویض المنت و … در ماشین لباسشویی خواهید شد.

اگر تا به امروز از بهترین جرم گیر ماشین لباسشویی برای نظافت دستگاه استفاده نکرده اید، بهتر است در ادامه مطالب با ما همراه باشید تا در اولین فرصت نظافت ماشین لباسشویی خود را انجام دهید.

انواع جرم گیر ها

جرم گیر ها به سه دسته تقسیم می شوند که در ادامه نحوه استفاده از هر یک از آن ها را به شما معرفی کرده ایم.

مطالعه مفید: معرفی 4 برند تولید کننده بهترین مایع لباسشویی

پودر جرم گیر ماشین لباسشویی

 

پودر جرم گیر ماشین لباسشویی

 

امروزه انواع بهترین پودر جرم گیر ماشین لباسشویی توسط برند های مختلف تولید و به بازار ارائه می شوند که هر یک از آن ها از قدرت بسیار بالایی برای رسوب زدایی در ماشین لباسشویی برخوردار هستند.

برای استفاده از بهترین پودر جرم گیر ماشین لباسشویی، بایستی در ابتدا ماشین لباسشویی را از هر گونه لباس تخلیه کنید و سپس دو پیمانه از پودر جرم گیر ماشین لباسشویی یا نصف استکان پودر را در محفظه جا پودری بریزد و سپس درب لباسشویی را ببندید و فرآیند شست و شو را آغاز کنید. توجه داشته باشید که برای شست و شو بایستی برنامه cotton را انتخاب کنید و دمای 60 درجه را در بازه زمانی 1 ساعت فعال کنید تا تمامی رسوب ها از بین بروند.

اگر از پودر برای رسوب زدایی دستگاه خود استفاده می کنید، بهتر است نظافت دستگاه را ماهی یک الی دوبار انجام دهید تا دستگاه به طور کامل پاکسازی شود و همچنین  از تجمع رسوب ها نیز پیشگیری کنید.

استفاده از پودر های جرم گیر از تجمع رسوب در قطعاتی همچون بلبرینگ، سه نظام و … نیز پیشگیری می کند.

مایع جرم گیر ماشین لباسشویی

در صورت استفاده از مایع جرم گیر نیز، بایستی مایع را در محفظه مواد شوینده ریخته و برنامه کتان را برای شست و شو انتخاب کنید.

قرص جرم گیر ماشین لباسشویی

 

قرص جرم گیر ماشین لباسشویی

 

برای استفاده از قرص جرم گیر، نیازی به قرار دادن قرص در محفظه مواد شوینده نیست و بایستی قرص را در دیگ ماشین لباسشویی قرار دهید، توجه داشته باشید که اگر بیشتر از 6 ماه از آخرین نظافت و جرم گیری دستگاه گذشته است، بهتر است از دو قرص برای جرم گیری ماشین لباسشویی استفاده کنید.

لازم به ذکر است، در صورت عدم جرم گیری ماشین لباسشویی در بازه زمانی طولانی مدت در نتیجه رسوبات آهکی و همچنین باقی مانده مواد شوینده پشت بخش هایی همچون درام، فیلتر و لوله ها جمع خواهند شد و در نهایت راندمان ماشین لباسشویی کاهش پیدا خواهد کرد و همچنین بوی نامطبوعی در فضای داخلی ماشین لباسشویی ایجاد خواهد شد.

قرص های جرم گیر ماشین لباسشویی یکی از پرکاربرد ترین مواد شوینده مورد استفاده افراد محسوب می شوند، چرا که نحوه استفاده از این قرص ها بسیار آسان است و بدین دلیل بسیاری از تولید کنندگان مواد شوینده، انواع بهترین قرص جرم گیر ماشین لباسشویی را تولید و به بازار عرضه می کنند.

در ادامه انواع برند های تولید کننده بهترین قرص جرم گیر ماشین لباسشویی را به شما معرفی خواهیم کرد تا در صورتی که قصد خرید این محصول شگفت انگیز را دارید، قادر به انتخاب بهترین برند تولید کننده آن شوید.

  • پریل : قرص های جرم گیر پریل پرفروش ترین قرص های جرم گیر هستند
  • فایری : این برند توسط کمپانی پروکتر و گامبل پشتیبانی می شود و از مواد ضد جمع شدگی و پاک کنندگی بسیار بالا برخوردار است.
  • کلرکس : این برند جزء معروف ترین برند های تولید کننده مواد شوینده است.
  • اریال : قدرت قرص ماشین لباسشویی اریال شگفت انگیز است.

هر یک از برند هایی که پیش تر به معرفی آن ها پرداختیم، جزء بهترین برند های قرص جرم گیر ماشین لباسشویی هستند، بدین دلیل برای خرید بهترین قرص جرم گیر ماشین لباسشویی، می توانید هر یک از این برند ها را خریداری کنید

مزایای جرم گیری ماشین لباسشویی

 

مزایای جرم گیری ماشین لباسشویی

 

 در واقع استفاده از انواع بهترین جرم گیر ماشین لباسشویی دارای مزایای بسیاری است که در ادامه چند نمونه از آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • افزایش طول عمر دستگاه
  • پیشگیری از ایجاد بوی نامطبوع در دیگ ماشین لباسشویی
  • پیشگیری از بروز مشکلات متعدد در بخش فنی دستگاه
  • از بین بردن تیرگی و سیاهی لاستیک ماشین لباسشویی
  • نظافت بیشتر لباس ها
  • و …

آموزش استفاده از جرم گیر ماشین لباسشویی

 

آموزش استفاده از جرم گیر ماشین لباسشویی

 

در ادامه استفاده از انواع بهترین جرم گیر ماشین لباسشویی را به ترتیب به شما معرفی خواهیم کرد تا در کوتاه ترین زمان به جرم گیری ماشین لباسشویی خود بپردازید.

  1. تمامی لباس های داخل دیگ ماشین لباسشویی را تخلیه کنید
  2. جرم گیر را در قسمت محفظه جرم گیر ماشین لباسشویی بریزید
  3. برنامه کتان را برای شست و شو انتخاب کنید
  4. دمای آب را بایستی مخصوص جرم گیری انتخاب کنید؛ یعنی دمای آب بایستی بین 60 الی 70 درجه تنظیم شود
  5. پس از اتمام روند شست و شو، درب دستگاه را باز کنید و اجازه دهید 30 دقیقه جریان هوا به طور کامل در دیگ انجام شود
  6. پس از گذشت 30 دقیقه با استفاده از دستمال خشک، لاستیک و همچنین دور درب دستگاه را تمیز کنید تا هر گونه آلودگی و رطوبت رفع شود
  7. لازم به ذکر است که برای انتخاب بهترین جرم گیر ماشین لباسشویی نیازی به انتخاب برندی مناسب مدل ماشین لباسشویی خود ندارید چرا که تمامی جرم گیر های تولید شده، در انواع ماشین لباسشویی قابل استفاده هستند.

مطالعه مفید: لباسشویی چه مارکی خوبه | بررسی انواع برندهای ماشین لباسشویی

طریقه حذف آلودگی های موجود در لاستیک ماشین لباسشویی

 

طریقه حذف آلودگی های موجود در لاستیک ماشین لباسشویی

 

لاستیک ماشین لباسشویی یکی از انواع بخش هایی است که پس از گذشت مدت زمان نسبتا زیادی لکه های سیاه رنگ، جرم ها و همچنین باکتری های بسیاری را به خود جذب می کند، بنابراین نظافت این بخش از انواع قسمت های ماشین لباسشویی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

در ادامه بهترین مراحل نظافت لاستیک ماشین لباسشویی را با استفاده از بهترین جرم گیر ماشین لباسشویی به شما معرفی خواهیم کرد تا در صورتی که لاستیک دستگاه شما محل تجمع آلودگی ها شده است قادر به رفع آلودگی های آن با استفاده از روش های آسان شوید.

  1. با استفاده از یک پارچه تمیز و آغشته شده به سرکه سفید، محل جرم گیری را پاک کنید.
  2. شوینده جرم گیر خود را با استفاده از اسپری در محل مورد نظر اسپری کنید و سپس با استفاده از پارچه تمیز به نظافت آن بپردازید.
  3. با استفاده از یک برس مخصوص شست و شوی نرم، رسوبات جمع شده در داخل لاستیک را حذف کنید.
  4. پس از اتمام شست و شوی لاستیک با استفاده از بهترین جرم گیر ماشین لباسشویی، درب دستگاه را نبندید تا به طور کامل خشک شود.

بهترین برند های جرم گیر

حال که با نحوه استفاده از پودر جرم گیر ماشین لباسشویی آشنا شده اید، بهتر است در ادامه با انواع مواد شوینده جرم گیر که در گروه بهترین جرم گیر های ماشین لباسشویی قرار دارند نیز آشنا شوید. در ادامه مطالب به معرفی انواع بهترین برند های جرم گیر می پردازیم.

توجه داشته باشید که پس از خرید هر یک از مواد شوینده ای که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد بایستی در ابتدا دستور العمل آن ها را مطالعه فرماید، به خصوص در مواد شوینده پودری بایستی حتما پیش از اقدام به جرم گیری، نحوه استفاده از پودر جرم گیر ماشین لباسشویی را روی محصول مورد نظر مطالعه کنید و سپس اقدام جرم گیری ماشین لباسشویی کنید.

ناتار

قرص جرم گیر ناتار برندی ایرانی می باشد و از فروش فوق العاده ای برخوردار است. بهترین قرص جرم گیر تولید شده در این برند همراه با رایحه لیمو است که می توانید به آسانی این قرص جرم گیر را از مراکز خرید تهیه کنید.

کالگون

 

کالگون

 

برند کالگون یکی از قدیمی ترین جرم گیر های تولید شده در جهان است که این برند خارجی در کشور آلمان تولید می شود. شوینده های تولید شده توسط برند کالگون دارای کیفیت و همچنین قدرت بسیار بالایی هستند.

اگر قصد خریداری بهترین مدل جرم گیرند کالگون را دارید، خریداری پودر یا قرص 3in1 را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

 

ال‌جی LG

جالب است بدانید که کمپانی ال جی که امروزه یکی از شناخته شده ترین برند های جهان در زمینه تولید انواع لوازم برقی می باشد، محصولی را تحت عنوان جرم گیر ماشین لباسشویی تولید و روانه بازار کرده است. یکی از بهترین نمونه های جرم گیر برند ال جی، مدل 5-1 می باشد.

کالیون Kalyon

 

کالیون Kalyon

 

کالیون یکی دیگر از انواع بهترین مارک جرم گیر ماشین لباسشویی می باشد که در واقع این برند آلمانی بوده است و از فرمول منحصر به فردی برخوردار است و امروزه بسیاری از افراد که  قصد جرم گیری ماشین لباسشویی خود را دارند، علاقه مند به خریداری جرم گیر کالیون هستند. یکی از بهترین نمونه های تولید شده توسط این برند مدل Superior Power می باشد.

آ ا گ AEG

این برند همچون برند کلیون آلمانی بوده و از قدرت جرم گیری بسیار بالایی برخوردار است. در واقع این برند یکی از بزرگترین کمپانی های تولید کننده انواع لوازم برقی می باشد که جرم گیر فوق العاده ای را با نام خود به بازار معرفی کرده است. اگر قصد خرید بهترین مارک جرم گیر ماشین لباسشویی را دارید، بی شک خریداری مدل Clean Fresh از برند AEG را به شما معرفی می کنیم.

کلارو Claro

 

کلارو Claro

 

یکی از انواع بهترین جرم گیر ماشین لباسشویی، جرم گیر کلارو می باشد که در واقع این مدل، با کیفیت منحصر به فرد خود جزو انواع بهترین جرم گیر ماشین لباسشویی در دنیا می باشد. یکی از بهترین ویژگی های این مدل امکان استفاده از آن برای جرم گیری ماشین ظرفشویی علاوه بر جرم گیری ماشین لباسشویی است. بهترین مدل جرم گیر تولید شده توسط برند کلارو، مدل  Alpen Salzاست، بنابراین اگر قصد خرید بهترین جرم گیر ماشین را دارید خریداری این مدل را به شما پیشنهاد می کنیم.

دتول Dettol

این برند تنها برند تولید کننده انگلیسی می باشد که به طور تخصصی در حوزه تولید انواع محصولات بهداشتی و مواد شوینده فعالیت دارد. مایع دتول لیمویی یکی از بهترین مدل های تولید شده توسط برند دتول می باشد که قدرت جرم گیری فوق العاده ای دارد.

سامسونگ Samsung

جالب است بدانید که برند سامسونگ همچون برند ال جی و بوش، در چند دهه اخیر به تولید جرم گیر ماشین لباسشویی و همچنین ماشین ظرفشویی پرداخته است. جرم گیر ماشین لباسشویی تولید شده توسط برند سامسونگ از قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی برخوردار است و کیفیت بسیار مطلوبی دارد.

تهیه بهترین جرم گیر ماشین لباسشویی در منزل

 

تهیه بهترین جرم گیر ماشین لباسشویی در منزل

 

همانطور که پیش تر اشاره کرده ایم می توانید جرم گیر را در منزل نیز تهیه کنید، بنابراین در ادامه نحوه تهیه جرم گیر در منزل را به شما معرفی خواهیم کرد.

100 گرم جوش شیرین را همراه با 1 لیتر سرکه ترکیب کنید

برنامه کتان ماشین لباسشویی را همراه با دمای آب 90 درجه تنظیم کنید

پس از گرم شدن آب، آبگیری و چرخش دیگ، محلول ترکیب شده را در محفظه مواد شوینده بریزید

تا اتمام فرآیند شست و شو صبر کنید

پس از اتمام روند شست و شو، درب دستگاه را باز کنید و پس از گذشت چند دقیقه با استفاده از اسفنج نرم یا دستمال، تمامی سطح داخلی دستگاه را تمیز کنید

لازم به ذکر است که استفاده از جوش شیرین همراه با سرکه، منجر به جدا شدن رسوبات و جرم هایی که در دیگ باقی مانده اند می شوند.

بهترین بازه زمانی برای جرم گیری ماشین لباسشویی

حال که با انواع بهترین جرم گیر ماشین لباسشویی آشنا شده اید، بهتر است در مورد بازه زمانی مورد نیاز برای نظافت دستگاه نیز آگاهی لازم را کسب کنید.

  • در واقع جرم گیری ماشین لباسشویی بهتر است در هر 6 ماه یکبار انجام شود اما این بازه زمانی با توجه به فاکتور هایی، متغییر خواهد بود که در ادامه چند نمونه از این موارد را معرفی خواهیم کرد.
  • در صورتی که لباس ها پس از اتمام فرآیند شست و شو آلوده می شوند
  • بوی نامطبوع در فضای داخلی ماشین لباسشویی
  • کاهش عملکرد ماشین لباسشویی
  •  و….

پیشگیری از تجمع رسوب در ماشین لباسشویی

در صورتی که راه های پیشگیری از ایجاد رسوب در ماشین لباسشویی را مطالعه کنید، می توانید از تجمع رسوب و همچنین انجام فرآیند جرم گیری ماشین لباسشویی پیشگیری کنید.

  • پس از اتمام فرآیند شست و شو درب دستگاه را باز کنید تا بخار و رطوبت خارج شود
  • ماشین لباسشویی را خشک کنید تا باکتری ها منجر به ایجاد بوی بد در یخچال نشوند
  • پس از اتمام شست و شو لباس ها را در کوتاه ترین زمان از دستگاه خارج کنید
  • محفظه مواد شوینده را پس از هر بار شست و شو نظافت کنید
  • بدنه دستگاه را نظافت کنید

مطالعه مفید: رفع رسوب ماشین لباسشویی؛ یک روش موثر بهتر از صد روش

جرم گیر ماشین لباسشویی از کجا تهیه کنیم ؟

 

جرم گیر ماشین لباسشویی از کجا تهیه کنیم ؟

 

در پاسخ به سوال جرم گیر ماشین لباسشویی از کجا تهیه کنیم ؟ بایستی بگوییم جرم گیر ماشین لباسشویی را می‌توانید در سایت ها و همچنین فروشگاه‌های بسیاری بیابید، اما توجه داشته باشید که این فروشگاه ها معتبر باشند، چراکه امروزه نمونه های بی کیفیت و همچنین فیک در بین محصولات بهداشتی به خصوص جرم گیر ماشین لباسشویی در بازار به وفور یافت می شود، لذا برای پیشگیری از خرید کالای نامناسب در ادامه برخی از بهترین فروشگاه هایی که می توانید از آن ها جرم گیر ماشین لباسشویی خود را خریداری کنید به شما معرفی خواهیم کرد.

  • فروشگاه باسلام
  • فروشگاه هنیما
  • فروشگاه دیجی کالا
  • فروشگاه زاگرس
  • فروشگاه گنجه
  • و …

پیش از خرید جرم گیر ماشین لباسشویی حتما بسته بندی کالا را با دقت بررسی کنید و تمامی موارد ذکر شده در بسته بندی را مطالعه فرمایید تا کالای خریداری شده را با توجه به نیاز و همچنین شرایط دستگاه خود خریداری کنید.

طرز تهیه جرم گیر خانگی

برخلاف تصور بسیاری از افراد، انواع بهترین جرم گیر ماشین لباسشویی به آسانی در منزل آماده می شوند، لذا در این بخش انواع بهترین جرمگیر ماشین لباسشویی خانگی را به شما معرفی خواهیم کرد تا در صورت نیاز قادر به تهیه جرم گیر خانگی و استفاده از آن برای حذف جرم های ماشین لباسشویی منزل خود کنید.

سرکه و جوش شیرین

 

سرکه و جوش شیرین

 

همانطور که می دانید سرکه و جوش شیرین از فواید بسیاری برخوردار هستند که یکی از فواید آن ها حذف باکتری ها می باشد. استفاده از سرکه و جوش شیرین بایستی با استفاده آب باشد تا قادر به افزایش رفع رسوب های ماشین لباسشویی در کوتاه ترین زمان شوند. در واقع استفاده از این ترکیب منجر به حذف بوی نامطبوع در درام ماشین لباسشویی خواهد شد. برای استفاده از این ترکیب در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

  1. 100 گرم جوش شیرین را همراه با یک لیتر سرکه ترکیب کنید
  2. برنامه شست و شو کتان را همراه با دمای نود درجه تنظیم کنید و سپس دکمه استارت را بزنید
  3. در ابتدا صبر کنید تا مراحل آبگیری و همچنین چرخش دیگ آغاز شود
  4. بعد از افزایش دمای آب ترکیب خود را قسمت جاپودری بریزید
  5. اکنون صبر کنید تا فرآیند چرخه شست و شو که فعال کرده اید، به پایان برسد

پس از اتمام فرآیند چرخه  شست و شو  درب دستگاه را باز کرده  و سپس با استفاده از اسفنجی نرم، تمامی بخش های درام ماشین لباسشویی را تمیز کنید و در نهایت با  استفاده از آب گرم درام ماشین لباسشویی را آبگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *