صانا سرویس

تعمیرات و فروشگاه

تلفن

05138721212
09150881992

آدرس

مشهد، بلوار پیروزی، بلوار رضوی، ابتدای رضوی 22، فاز تجاری، پلاک 5

صانا سرویس؛ کنار شما، رو به آینده

معرفی 6 مورد از بهترین برند یخچال فریزر ایرانی

بهترین برند یخچال فریزر ایرانی

یخچال فریزر یکی از پر کاربرد ترین وسایل در هر آشپزخانه ای به شمار می رود به طوری که امروزه زندگی بدون استفاده از این دستگاه سخت و دشوار است.

یخچال فریزر ها امروزه بر خلاف گذشته از طراحی های به خصوصی برخوردار هستند و اغلب به صورت کنار هم یا روی هم تولید و به بازار ارائه می شوند. برند های بسیاری به تولید این دستگاه ها مشغول هستند و در این راستا برند های ایرانی نیز هر روزه از پیشرفت چشمگیری در زمینه تولید انواع لوازم برقی به خصوص یخچال فریزر برخوردار شده اند.

در این مقاله قصد داریم تا چند نمونه از انواع بهترین برند یخچال فریزر ایرانی و خارجی را همراه با بهترین ویژگی های یخچال فریزر به شما معرفی کنیم بنابراین در صورتی که قصد انتخاب بهترین برند یخچال فریزر ایرانی را دارید پیشنهاد می کنیم تا ادامه مطالب با همراه باشید.

مطالعه مفید: تعمیر یخچال مشهد | سرویس یخچال در کمترین زمان ممکن

یخچال فریزر

امروزه طراحی و تولید یخچال فریزر با تنوع بسیار بالایی همراه است و هر فردی با توجه به نوع استفاده، بودجه و همچنین فضای آشپزخانه خود می تواند دستگاه مناسب را انتخاب و خریداری کند.

تنوع بسیار بالا در تولید این دستگاه منجر به انتخاب بهترین برند یخچال فریزر ایرانی همراه با دشواری بیشتری می شود و در این راستا، در ادامه بهترین برند ها را در زمینه تولید یخچال به شما معرفی خواهیم کرد.

مطالعه مفید: مخترع یخچال چه کسی است؟

ویژگی های بهترین برند یخچال فریزر ایرانی

پیش از آشنایی با بهترین برند یخچال فریزر ایرانی بایستی در ابتدا با مهم ترین ویژگی های این دستگاه آشنا شوید بنابراین در ادامه مهم ترین ویژگی های یخچال فریزر را به شما معرفی خواهیم کرد.

مصرف انرژی

 

مصرف انرژی

 

مصرف انرژی یکی از مهم ترین معیار های انتخاب یخچال فریزر به شمار می رود. توجه داشته باشید که برای انتخاب بهترین یخچال فریزر بایستی به نمودار مصرف انرژی دستگاه دقت کنید تا میزان مصرف انرژی به رنگ سبز و +A نزدیک تر باشد.

حمل و نقل آسان

 

حمل و نقل آسان

 

برای انتخاب یخچال فریزی که از حمل و نقل آسانی برخوردار باشد بایستی دستگاهی را انتخاب کنید که علاوه بر وزن پایین از ابعاد مناسبی نیز برخوردار باشد.

ظرفیت دستگاه

یکی از مهم ترین موارد پیش از انتخاب بهترین برند یخچال فریزر ایرانی، انتخاب دستگاه متناسب با جمعیت خانواده است و همانطور که می دانید امروزه بسیاری از خانواده های پر جمعیت یخچال فریزر های دوقلو را انتخاب می کنند و همچنین انتخاب خانواده هایی که کم جمعیت هستند اغلب یخچال فریزر های ساید بای ساید هستند.

امکانات دستگاه

معمولا افراد در زمان خرید به امکانات دستگاه توجه بسیاری دارند و همانطور که می دانید با اضافه شدن قابلیت های متنوع به دستگاه، قیمت آن افزایش پیدا می کند.

امروزه یخچال فریزر ها از امکانات بسیاری همچون آب سرد کن، یخ ریز، فیلتر تصفیه آب، درب دو گانه، مجهز به کشو مخصوص برای نگهداری مواد غذایی، قفل کودک و … برخوردار هستند.

قیمت

قیمت نیز یکی از مهم ترین معیار های انتخاب بهترین برند یخچال فریزر ایرانی به شمار می رود.

برای بررسی قیمت بایستی معیار هایی همچون دستگاه های دیگر، امکانات و کیفیت ساخت دستگاه را مورد بررسی قرار دهید و با توجه به بودجه مورد نظر خود، بهترین دستگاه را انتخاب کنید.

صدا و لرزش

برخی از یخچال فریزر ها در زمان فعالیت خود صدا و لرزش بسیاری دارند و بایستی پیش از خرید دستگاه، از عدم لرزش و صدای دستگاه در حین فعالیت اطمینان حاصل کنید زیرا این مشکل در بلند مدت علاوه بر صدمه به دیگر قطعات یخچال باعث آزار افراد خواهد شد.

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش یکی از مهم ترین ویژگی ها در خرید انواع دستگاه های برقی به شمار می رود در نتیجه بایستی پیش از خرید، دستگاهی را انتخاب کنید که از خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار باشد.

بهترین برند های تولید کننده یخچال فریزر در ایران

در ادامه مطالب بهترین برند های تولید کننده یخچال فریزر در ایران را به شما معرفی خواهیم کرد تا انتخاب شما در بین تنوع بسیار بالای انواع یخچال فریزر ایرانی با آسانی بیشتری همراه باشد.

مطالعه مفید: یخچال چه مارکی خوبه؟ بررسی بهترین برندهای یخچال

یخچال فریزر امرسان

 

یخچال فریزر امرسان

 

یکی از انواع بهترین برند یخچال فریزر ایرانی امرسان است که امروزه از طرفداران بسیاری برخوردار بوده و از سال 1363 تا به امروز در زمینه تولید یخچال فریزر و دیگر وسایل همچون ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و .. فعالیت دارد و تولیدات این برند به دلیل کیفیت بسیار بالا از فروش فوق العاده ای برخوردار هستند.

یخچال فریزر اسنوا

 

بهترین برند یخچال فریزر ایرانی

 

برند اسنوا تا به امروز از 17 سال سابقه کاری در زمینه تولید انواع لوازم برقی خانگی برخوردار است. کارخانه این برند در شهر اصفهان تاسیس شد و اولین تولیدات این برنذ اجاق گاز و کولر آبی بود. جالب است بدانید که پس از ارائه این وسایل به بازار، اسنوا موفق به فروش بسیار بالایی شد و پس از آن اقدام به تولید و ارائه دیگر وسایل برقی خانگی به بازار کرد. این برند امروزه یکی از محبوب ترین برند های تولید کننده وسایل برقی خانگی در خاورمیانه به شمار می رود.

یخچال فریزر های اسنوا از تنوع بسیار بالایی در طراحی ظاهری خود برخوردار هستند و یکی از انواع بهترین برند یخچال فریزر ایرانی مدل SN4-0261LW اسنوا است که امروزه از فروش بسیار بالایی برخوردار است.

یخچال فریزر هیمالیا

یکی از انواع بهترین برند یخچال فریزر ایرانی برند هیمالیا به شمار می رود زیرا این برنذد یکی از قدیمی ترین تولید کننده یخچال فریزر در ایران است. یخچال های برند هیمالیا از مزایای بسیاری همچون سیستم رفع بوی بد یخچال، بیگ باکس و …  برخوردار هستند.

یخچال فریزر الکترواستیل

امروزه یکی از انواع بهترین برند یخچال فریزر ایرانی برند الکترواستیل است و همانطور که می دانید امروزه این برند محبوبیت بسیاری در بین مردم دارد و در این راستا از فروش فوق العاده ای برخوردار است.

این برند که تا به امروز 60 سال از شروع فعالیتش می گذرد، بسیاری از وسایل برقی خانگی به خصوص یخچال فریزر را تولید کرده و به بازار ارائه می دهد. الکترواستیل امروزه محصولات خود را در تنوع بسیار بالایی به بازار معرفی می کند و همچنین تولیدات این برند از امکانات بی نظیری همچون سیستم نوفراست برخوردار هستند.

یخچال فریزر یخساران

 

یخچال فریزر یخساران

 

برند یخساران نیز یکی از انواع بهترین برند یخچال فریزر ایرانی است که در سال 1340 فعالیت خود را در زمینه تولید یخچال فریزر آغاز کرد و همچنین این برند اولین  تولید کننده یخچال همراه با آب سرد کن در ایران است.

یکی از بهترین مزایای تولیدات این برند استفاده از موتور کم مصرف در بخش فریزر است که به این دلیل انجماد مواد غذایی در بازه زمانی کوتاه تری انجام می شود.

یخچال فریزر جی پلاس

یخچال فریزر های این برند معمولا یکی از بزرگترین یخچال فریزر ها در ایران به شمار می روند و مناسب خانواده های پر جمعیت هستند اما این برند در واقع یخچال فریزر های خود را در ابعاد مختلف تولید می کند و هر خانواده ای با هر جمعیتی می تواند از تولیدات این برند استفاده کند.

بهترین برند یخچال فریزر خارجی

امروزه علاوه بر بهترین برند یخچال فریزر ایرانی، برند های خارجی نیز از طرفداران بسیاری برخوردار هستند و بسیاری از آن ها در ایران به فروش می رسند. در ادامه بهترین برند های خارجی را به شمار معرفی خواهیم کرد.

مطالعه مفید: بررسی بهترین مارک یخچال دوقلو

یخچال فریزر ال جی

 

یخچال فریزر ال جی

 

ال جی همواره یکی از بهترین برند های تولید کننده انواع وسایل برقی همچون ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، یخچال فریزر و … است.

یخچال فریزر های ال جی از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و در این راستا رضایتمندی بالایی در بین افرادی که این دستگاه را خریداری کرده اند وجود دارد.

یخچال های این برند همچنین ظرفیت بسیار بالایی دارند و به این دلیل خانواده های پر جمعیت طرفدار یخچال های این برند هستند.

یخچال فریزر سامسونگ

سامسونگ نیز امروزه یکی از انواع بهترین برند یخچال فریزر خارجی بوده که از فروش نسبتا بالایی برخوردار است. یخچال های سامسونگ از لحاظ طراحی فوق العاده هستند و امروزه یخچال های این برند با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی تولید و به بازار ارائه می شوند.

مطالعه مفید: خرید و معرفی بهترین مدل های یخچال سامسونگ

یخچال فریزر بوش

 

یخچال فریزر بوش

 

بوش یکی پر طرفدار ترین برند ها در تولید انواع لوازم برقی خانگی در سراسر دنیا به شمار می رود زیرا این برند از پیشرفته ترین نوع تکنولوژی در تولیدات خود استفاده می کند و همچنین یخچال فریزر های بوش از کیفیت بی نظیری همراه با طراحی های فوق العاده برخوردار هستند. این برند علاوه بر یخچال دستگاه هایی همچون تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و … را نیز تولید می کند.

انتخاب و خرید بهترین برند یخچال و فریزر

با توجه به مطالب ذکر شده برای انتخاب بهترین برند یخچال فریزر ایرانی بایستی در ابتدا با توجه به ویژگی ها و همچنین نیاز های خود یخچال مناسب را از لحاظ ابعاد، کیفیت، مصرف انرژی و … انتخاب کرده و سپس به انتخاب برند مورد نظر بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *