صانا سرویس

تعمیرات و فروشگاه

تلفن

05138721212
09150881992

آدرس

مشهد، بلوار پیروزی، بلوار رضوی، ابتدای رضوی 22، فاز تجاری، پلاک 5

صانا سرویس؛ کنار شما، رو به آینده

آموزش رفع ارور pe لباسشویی ال جی | علت ایجاد ارور pe در ماشین لباسشویی چیست؟

ارور pe لباسشویی ال جی

ارور pe لباسشویی ال جی یکی از رایج ترین ارور هایی است که احتمال مشاهده آن در صورت استفاده از ماشین لباسشویی ال جی وجود دارد، بنابراین در این بخش به انواع دلایل ایجاد ارور pe لباسشویی ال جی می پردازیم تا در صورتی که این ارور را در پنل ماشین لباسشویی خود مشاهده کرده اید، در کوتاه ترین زمان قادر به بررسی و رفع مشکل ایجاد شده در دستگاه خود، بدون نیاز به کمک تکنسین تعمیر لباسشویی الجی مشهد شوید.

ماشین لباسشویی ال جی

 

ارور pe لباسشویی ال جی

 

یکی از پرکاربرد ترین دستگاه های برقی، انواع ماشین لباسشویی هستند و امروزه بسیاری از افراد از این دستگاه در منزل خود استفاده می کنند. ماشین لباسشویی برند ال جی یکی از با کیفیت ترین و همچنین بهترین ماشین های لباسشویی موجود در بازار می باشد که از عملکرد فوق العاده ای برخوردار است، اما این دستگاه همچون تمامی ماشین های لباسشویی ممکن است در عملکرد خود با مشکلاتی مواجه شود.

یکی از بهترین ویژگی های ماشین لباسشویی ال جی، تشخیص مشکلات فنی در دستگاه و هشدار آن ها به کاربر در قالب ارور در پنل ماشین لباسشویی است که یکی از انواع این ارور ها ارور pe لباسشویی ال جی می باشد.

در صورتی که از ماشین لباسشویی ال جی در منزل خود استفاده می کنید، بایستی قادر به تشخیص هر یک از ارور های موجود در ماشین لباسشویی شوید تا از ایجاد مشکلات جدی در ماشین لباسشویی پیشگیری کنید.

دلایل ایجاد ارور pe

 

دلایل ایجاد ارور pe

 

در واقع ارور pe لباسشویی ال جی، دلایل بسیاری را شامل می شود و برای رفع آن بایستی بخش های مختلفی از ماشین لباسشویی ال جی را مورد بررسی قرار دهید. در ادامه هر یک از انواع دلایل ایجاد این ارور را به همراه نحوه بررسی و رفع آن برای شما عزیزان شرح می دهیم.

بروز مشکل در هیدروستات ماشین لباسشویی

یکی از اصلی ترین دلایل ایجاد ارور pe لباسشویی ال جی، بروز مشکل در هیدروستات دستگاه است.

وظیفه هیدروستات در ماشین لباسشویی کنترل سطح آب ورودی بوده و در صورتی که این قطعه قادر به عملکرد مناسب نباشد علاوه بر ارور pe لباسشویی ال جی، احتمال نشتی آب از لباسشویی نیز وجود دارد.

هیدروستات از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، بدین دلیل برای تعمیر آن بهتر است از تکنسین تعمیر لباسشویی مشهد کمک بگیرید.

شایان ذکر است که احتمال مسدود شدن هیدروستات با اشیای خارجی نیز وجود دارد که در این صورت بایستی شی خارجی را از هیدروستات جدا کنید.

برای بررسی هیدروستات بایستی، این قطعه را از ماشین لباسشویی جدا کنید و به نظافت آن بپردازید، چرا که رسوب های موجود در هیدروستات نیز در عملکرد این دستگاه تاثیر گذار هستند.

در صورت آسیب جدی به این قطعه یا عملکرد آن همراه با صدای بلند، بهتر است نسبت به تعویض آن اقدام کنید.

قطعی اتصالات داخلی

 

قطعی اتصالات داخلی

 

سیم ها و اتصالات موجود در ماشین لباسشویی جزء اصلی ترین بخش ها در سیستم ماشین لباسشویی محسوب می شوند و بدین دلیل در صورت بروز مشکل در هر یک از آن ها بایستی سریعا نسبت به تعمیر دستگاه اقدام کنید.

در واقع یکی از اصلی ترین دلایل ایجاد ارور pe لباسشویی ال جی، اتصالی در سیم کشی ماشین لباسشویی است.

آسیب به سیم کشی ها در بسیاری از موارد به دلیل فرسودگی دستگاه رخ می دهد که در این صورت بایستی سیم های متصل به قطعات مختلف را تعویض کنید.

قطعی سیم ها ممکن است عملکرد ماشین لباسشویی را به طور کامل با اختلال مواجه کند و همچنین مشکلات جدی تری را در این دستگاه ایجاد کند.

خرابی برد الکتریکی ماشین لباسشویی

 

خرابی برد الکتریکی

 

اصلی ترین قطعه در ماشین لباسشویی، برد الکتریکی است و همچنین این قطعه از حساسیت بسیار بالایی هنگام تعمیر برخوردار است، بنابراین در صورت بروز مشکل در این بخش بایستی از تکنسین تعمیر لباسشویی کمک بگیرید.

بروز مشکل در برد الکتریکی در عملکرد تمامی قطعات ماشین لباسشویی تاثیر گذار است، چرا که این قطعه وظایف هر یک از قطعات موجود در ماشین لباسشویی را به آن ها ارسال می کند و بنابراین خرابی برد، منجر به عدم انتقال صحیح دستورات لازم به قطعات مختلف خواهد شد.

در صورتی که علت ایجاد ارور pe لباسشویی ال جی، بروز مشکل در برد الکتریکی باشد، بایستی سریعا سیم برق دستگاه را از پریز جدا کنید و پس از گذشت 20 دقیقه مجدد سیم برق را به پریز متصل کنید و چرخه شست و شو را فعال کنید، در صورتی که با انجام مراحل ذکر شده قادر به رفع ارور ایجاد شده در ماشین لباسشویی نشده اید، بایستی با تکنسین تعمیر برد لباسشویی تماس بگیرید و در صورت بروز مشکل جدی در برد، شکسته بودن آن و… برد الکتریکی دستگاه را تعویض کنید.

عدم نصب صحیح ماشین لباسشویی

 

عدم نصب صحیح ماشین لباسشویی

 

نصب ماشین لباسشویی بایستی با توجه به دفترچه راهنما انجام شود و در صورتی که فرآیند نصب این دستگاه به طور صحیح انجام نشود، ممکن است با ارور pe لباسشویی ال جی مواجه شوید.

اگر هنگام نمایش ارور pe، لباسشویی پر از آب می شود و در مدت زمان کوتاهی آب تخلیه می شود نشان دهنده عدم نصب صحیح دستگاه است، چرا که مرکز تخلیه ماشین لباسشویی در پایین ترین بخش دستگاه تعبیه شده است و بدین دلیل آب به طور خودکار تخلیه می شود و وارد فاضلاب می شود.

برای نصب ماشین لباسشویی می توانید از تکنسین های ماهر صانا سرویس در مشهد کمک بگیرید، چرا که تکنسین های این تیم علاوه بر تعمیر انواع لوازم برقی قادر به نصب ماشین لباسشویی نیز می باشند.

صانا سرویس

صانا سرویس یکی از بهترین تیم ها در زمینه تعمیر انواع لوازم برقی در مشهد می باشند که پس از تماس با آن ها یا تکمیل فرم درخواست در وب سایت اصلی این مجموعه، می توانید کم تر از 30 دقیقه از خدمات آن ها بهره مند شوید، چرا که در هر کجای مشهد که سکونت داشته باشید، تکنسین های صانا سرویس کمتر از نیم ساعت به محل سکونت شما برای تعمیر دستگاه مراجعه خواهند کرد.

این تیم، مجموعه ای از بهترین تکنسین های تعمیر انواع لوازم برقی است و افرادی که از خدمات این مجموعه بهره مند شده اند، رضایت بسیاری از عملکرد فوق العاده آن ها داشته اند.

جالب است بدانید، قیمت تعمیر انواع لوازم برقی توسط این مجموعه بسیار مناسب بوده و می توانید با اطمینان خاطر از خدمات بی نظیر آن ها استفاده کنید و پس از تعمیر لوازم برقی خود توسط تکنسین های صانا سرویس آن ها را تا یک سال بیمه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *