صانا سرویس

تعمیرات و فروشگاه

تلفن

05138721212
09150881992

آدرس

مشهد، بلوار پیروزی، بلوار رضوی، ابتدای رضوی 22، فاز تجاری، پلاک 5

صانا سرویس؛ کنار شما، رو به آینده

بهترین روش های رفع ارور OE ماشین لباسشویی اسنوا

ارور oe در ماشین لباسشویی اسنوا

امروزه یکی از بهترین ویژگی ها در انواع ماشین لباسشویی، قابلیت تشخیص مشکلات دستگاه توسط سنسور های به خصوص و همچنین نمایش آن ها در قالب ارور در صفحه نمایش پنل ماشین لباسشویی است. در واقع ارور های بسیاری ممکن است در صفحه نمایش پنل ماشین لباسشویی نمایش داده شوند که یکی از انواع این ارور ها، ارور OE ماشین لباسشویی اسنوا است که اگر از این دستگاه استفاده می کنید، بایستی با نحوه رفع ارور OE ماشین لباسشویی اسنوا به طور کامل آشنا شوید.

در این مقاله، هر آنچه را که بایستی درباره رفع ارور OE در ماشین لباسشویی اسنوا بدانید، به شما معرفی کرده ایم تا در صورت مواجه شدن با این ارور در کوتاه ترین زمان قادر به رفع آن شوید.

در صورتی که قصد یافتن بهترین تکنسین های تعمیر لباسشویی مشهد را دارید، می توانید از صانا سرویس کمک بگیرید.

ارور OE در ماشین لباسشویی چیست؟

 

ارور oe ماشین لباسشویی اسنوا

 

پیش از آشنایی با نحوه رفع ارور OE ماشین لباسشویی اسنوا، بهتر است در ابتدا با علت ایجاد این ارور به طور کامل آشنا شوید.

در واقع ارور OE ماشین لباسشویی اسنوا قصد دارد تا شما را از بروز مشکل در روند تخلیه آب آگاه سازد و بدین دلیل در صورت مواجه شدن با این ارور بایستی به بررسی بخش هایی همچون فیلترها، لوله ها، پمپ تخلیه و همچنین برد الکتریکی بپردازید.

توجه داشته باشید که یکی از رایج ترین دلایل نمایش این ارور گرفتگی لوله ها یا فیلتر های دستگاه است که بایستی در مرحله اول به رفع انسداد این بخش ها بپردازید، اما در صورتی که پس از رفع انسداد بخش های ذکر شده، ارور OE رفع نشد بایستی از تکنسین تعمیر لباسشویی اسنوا مشهد کمک بگیرید، چرا که برای رفع مشکل در پمپ تخلیه دستگاه بایستی از مهارت و همچنین تخصص کافی در حوزه تعمیر ماشین لباسشویی برخوردار باشید.

بهترین روش های رفع ارور OE ماشین لباسشویی اسنوا

 

بهترین روش های رفع ارور oe ماشین لباسشویی اسنوا

 

همانطور که پیش تر ذکر کرده ایم، قصد داریم تا در ادامه نحوه رفع ارور OE ماشین لباسشویی اسنوا را به شما معرفی کنیم تا در کوتاه ترین زمان قادر به رفع این ارور در ماشین لباسشویی خود شوید.

بررسی لوله ها و فیلتر های آب

در قدم اول بایستی تمامی لوله های آب خروجی و ورودی را بررسی کنید و در صورت گرفتگی در لوله ها به رفع آن ها بپردازید. در صورتی که پس از رفع گرفتگی در لوله های آب ورودی و خروجی، ارور رفع نشد بایستی فیلتر ماشین لباسشویی را از دستگاه خارج کرده و آن را بررسی کنید.

نظافت فیتلر ماشین لباسشویی

عدم نظافت فیلتر ماشین لباسشویی و همچنین وجود شی خارجی در دستگاه منجر بروز مشکل در فیلتر ماشین لباسشویی خواهد شد. توجه داشته باشید که در مواردی، ممکن است ارور OE ماشین لباسشویی اسنوا تنها به دلیل آلودگی فیلتر ماشین لباسشویی باشد، چرا که آلوده بودن این بخش منجر به ایجاد اختلال در روند تخلیه آب در دستگاه خواهد شد.

لازم به ذکر است که نصب فیلتر ماشین لباسشویی بایستی به طور کامل انجام شود، چرا که در غیر این صورت ارور بر طرف نمی شود و بدین دلیل بایستی فیلتر ماشین لباسشویی را به طور کامل نصب کنید تا موفق به رفع ارور مربوطه شوید. برای تمیز کردن فیلتر ماشین لباسشویی اسنوا بایستی در ابتدا آن را از دستگاه خارج کرده و سپس با استفاده از برس مخصوص شست و شو به نظافت فیلتر ماشین لباسشویی بپردازید.

عملکرد صحیح شیر آب

لازم به ذکر است که یکی از دلایل ایجاد ارور OE ماشین لباسشویی اسنوا عدم عملکرد صحیح شیر آب است و بدین دلیل بایستی شیر آب را بررسی کنید تا از عملکرد صحیح شیر آب اطمینان حاصل کنید.

ریست کردن ماشین لباسشویی

ریست کردن ماشین لباسشویی یکی از تاثیر گذار ترین روش ها برای رفع ارور OE ماشین لباسشویی اسنوا است، بنابراین در صورتی که پس از روش هایی که ذکر کرده ایم، ارور OE رفع نشد بایستی به ریست کردن ماشین لباسشویی بپردازید.

تماس با مجموعه صانا سرویس

همانطور که پیش تر ذکر کرده ایم، یکی از انواع علت ایجاد ارور oe ماشین لباسشویی اسنوا، بروز مشکل در پمپ تخلیه یا برد الکتریکی دستگاه است که در صورتی که پس از رفع گرفتگی فیلتر و همچنین لوله های تخلیه، موفق به رفع ارور نبودید بهتر است با مجموعه صانا سرویس تماس بگیرید یا در وب سایت رسمی این مجموعه به تکمیل فرم در خواست تعمیر ماشین لباسشویی مشهد، بپردازید.

صانا سرویس مجموعه ای متشکل از بهترین تکنسین های تعمیر انواع لوازم برقی در مشهد است که می توانید پس از تماس یا تکمیل فرم درخواست، در سایت این مجموعه از کمک و همراهی آن ها کمتر از 30 دقیقه بهره مند شوید، چرا که پس از تکمیل فرم تکنسین ها کمتر از 30 دقیقه به منزل شما مراجعه خواهند کرد و با قیمت مقرون به صرفه ای تعمیر انواع لوازم برقی شما را انجام می دهند.

توجه داشته باشید که بروز مشکل در پمپ تخلیه یا برد الکتریکی بایستی در اولین فرصت انجام شود، زیرا در غیر این صورت ماشین لباسشویی اسنوا شما پس از گذشت مدتی با مشکلات بیشتری در سیستم داخلی خود مواجه خواهد شد.

انواع ارور های ماشین لباسشویی اسنوا

 

انواع ارور های ماشین لباسشویی اسنوا

 

در ادامه رایج ترین ارور های ماشین لباسشویی اسنوا را همراه با نحوه رفع هر یک از آن ها به شما معرفی خواهیم کرد، بنابراین در صورتی که از ماشین لباسشویی اسنوا در منزل خود استفاده می کنید، پیشنهاد می کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

ارور UE ماشین لباسشویی اسنوا

علت ایجاد این ارور، دلایلی همچون تراز نبودن دستگاه، عدم چیدمان مناسب لباس ها در ماشین لباسشویی و همچنین قرار گرفتن لباس ها در یک سمت ماشین لباسشویی اسنوا است.

برای رفع این ارور بایستی در ابتدا ماشین لباسشویی را تراز کنید و همچنین لباس ها را به صورت پراکنده در دیگ ماشین لباسشویی قرار دهید.

ارور LE ماشين لباسشويي اسنوا

 

ارور LE ماشين لباسشويي اسنوا

 

دلایل ایجاد این ارور همچون ارور OE ماشین لباسشویی اسنوا متعدد است به صورتی که یکی از رایج ترین علت های ایجاد این ارور دلایل بسیاری را همچون عدم بسته بودن درب دستگاه، بروز مشکل در قفل درب ماشین لباسشویی، عدم ارسال سیگنال مناسب از بخش برد الکتریکی به قفل درب دستگاه و همچنین بروز مشکل در قطعه میکروسوئیچ شامل می شود.

برای رفع این ارور بایستی درب دستگاه را با دقت بررسی کنید و درصورت گیر کردن شی خارجی آن را خارج کنید.

تعمیر یا تعویض میکروسوئیچ یکی از بهترین راه حل های رفع این ارور پس از بررسی دستگاه و پی بردن به بروز مشکل در میکروسوئیچ است.

ارور E1 ماشین لباسشویی اسنوا

این ارور تنها یک دلیل دارد که آن هم عدم ارسال فرمان از قطعه هیدروستات به شیر برقی دستگاه است و برای رفع آن بایستی از روش هایی همچون نظافت شیر برقی یا فیلتر آب ورودی، باز کردن شیر آب، تعمیر هیدروستات یا شلنگ هیدروستات استفاده کنید.

ارور E2 ماشین لباسشویی اسنوا

در صورتی که دستگاه شما با مشکلاتی همچون لبریز شدن آب، بروز مشکل در شیر برقی، خرابی هیدروستات و همچنین بروز مشکل در پمپ تخلیه مواجه شده باشد با این ارور در صفحه نمایش پنل دستگاه خود رو به رو خواهید شد که بایستی برای رفع آن از تکنسین تعمیر ماشین لباسشویی کمک بگیرید و هرگز بدون تخصص و مهارت کافی به رفع این ارور نپردازید.

ارور E4 ماشین لباسشویی اسنوا

نشت آب، خرابی درام و همچنین بروز مشکل در لوله تخلیه منجر به ایجاد ارور E4 در ماشین لباسشویی اسنوا خواهد شد، که برای بررسی و رفع آن بایستی شلنگ تخلیه را بررسی کنید و در صورت گرفتگی یا بروز مشکل به رفع آن بپردازید.

ارور H4 ماشین لباسشویی اسنوا

 

ارور H4 ماشین لباسشویی اسنوا

 

ارور H4 همچون ارور OE ماشین لباسشویی اسنوا، جزء مهم ترین ارور ها در سیستم ماشین لباسشویی برند اسنوا محسوب می شود، چرا که این ارور در واقع به علت دما بالای آب در دستگاه ایجاد می شود.

همانطور که می دانید دمای آب در ماشین لباسشویی بایستی با توجه به برنامه شست و شو، نوع پارچه و همچنین تنظیمات از پیش تعیین شده در دستگاه انجام شود و در صورتی که دمای آب بیشتر از میزان تنظیم شده در دستگاه باشد با این ارور لباسشویی اسنوا مواجه خواهید شد.

افزایش دمای آب در دستگاه دلایل بسیاری را همچون بروز مشکل در المنت، سنسور حرارتی و همچنین خرابی برد الکتریکی شامل می شود، بنابراین برای رفع این ارور بایستی از تکنسین تعمیر لباسشویی برای رفع مشکل ایجاد شده در دستگاه خود کمک بگیرید.

ارور IB ماشین لباسشویی اسنوا

این ارور نیز همچون ارور OE ماشین لباسشویی اسنوا جزء حساس ترین ارور ها در این دستگاه محسوب می شود، در واقع پس از مشاهده این ارور بایستی در کوتاه ترین زمان ممکن از تکنسینی حرفه ای و قابل اعتماد کمک بگیرید، چرا که ایجاد این ارور در پنل لباسشویی اسنوا به علت بروز مشکل در برد الکتریکی دستگاه می باشد و همانطور که می دانید برد الکتریکی جزء حساس ترین قطعات ماشین لباسشویی بوده که تعمیر آن نیازمند دانش گسترده و تخصص حرفه ای است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *