صانا سرویس

تعمیرات و فروشگاه

تلفن

05138721212
09150881992

آدرس

مشهد، بلوار پیروزی، بلوار رضوی، ابتدای رضوی 22، فاز تجاری، پلاک 5

صانا سرویس؛ کنار شما، رو به آینده

ماشین لباسشویی پدالی چیست ؟ | نحوه استفاده از لباسشویی پدالی

ماشین لباسشویی پدالی

همگام با پیشرفت تکنولوژی، هر روزه دستگاه های برقی نیز با تحول های بسیاری مواجه می شوند تا کارآیی آن ها منجر به آسان تر شدن زندگی برای انسان ها شود. در واقع انواع دستگاه های برقی از جمله ماشین های لباسشویی، دارای انواع متفاوتی هستند که یکی از این دستگاه ها، ماشین لباسشویی پدالی است که جزو جدید ترین مدل های ماشین لباسشویی در دنیا می باشد که پس از ورود خود از کاربرد بسیار گسترده ای برخوردار شده است.

در این مقاله قصد داریم تا ماشین لباسشویی پدالی را به شما معرفی کنیم تا با استفاده از این دستگاه قادر به شست و شوی لباس های خود در کوتاه ترین زمان شوید، بنابراین در صورتی که قصد آشنایی بیشتر با این دستگاه فوق العاده را دارید، پیشنهاد می کنیم در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

مطالعه بیشتر : تعمیر لباسشویی مشهد 

ماشین لباسشویی پدالی چیست؟

 

ماشین لباسشویی پدالی

 

لباسشویی پدالی یکی از انواع ماشین های لباسشویی است که قادر به شست و شوی حجم نسبتا کمی از لباس ها بوده و می توانید در صورت استفاده از این دستگاه لباس های خود را در حجم کمتر بشویید.

آب مصرفی در این دستگاه برای هر بار شست و شو 10 لیتر است و این میزان آب قادر به شست و شوی 6 الی 7 لباس آلوده می باشد. در واقع ماشین لباسشویی پدالی از میزان بسیار کمی از آب استفاده می کند.

اما چرا این دستگاه با نام لباسشویی پدالی معرفی می شود؟ در واقع لباسشویی پدالی به دستگاهی گفته می شود که همچون مینی واش قادر به شست و شوی حجم لباس های کمی است و همچنین در ابعادی تولید می شود که به آسانی امکان حمل و نقل آن وجود دارد، اما این دستگاه از تفاوت بسیار بزرگی با انواع مینی واش برخوردار است. لباسشویی پدالی برای انجام فعالیت نیازی به استفاده از برق ندارد و برای چرخش آن کافی است که پدال تعبیه شده در دستگاه را فشار دهید و با انجام این روش لباس های خود را در کوتاه ترین زمان و همچنین به بهترین نحو بشویید.

در ادامه نحوه استفاده صحیح از این دستگاه را به شما معرفی خواهیم کرد، بنابراین برای آشنایی بیشتر با این دستگاه کاربردی، در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

مطالعه بیشتر : تعمیر لباسشویی الجی مشهد 

تاریخچه ماشین لباسشویی پدالی

 

تاریخچه ماشین لباسشویی پدالی

 

پیش تر ذکر کرده ایم که هدف تمامی دستگاه های برقی مورد استفاده در منازل، افزایش رفاه برای انسان ها است، ماشین های لباسشویی یکی از انواع دستگاه های پر کاربرد در این امر محسوب می شوند. این دستگاه ها پس از ورود خود به دنیای انسان ها با استقبال بی نظیری مواجه شدند، اما پس از گذشت مدتی مصرف آب و برق بیش از اندازه توسط این دستگاه ها منجر به نگرانی انسان ها شد.

یکی از انواع معایب ماشین های لباسشویی، استفاده از این دستگاه ها تنها در صورت شست و شوی لباس ها به میزان نسبتا زیاد است، بنابراین افراد مجبور هستند برای استفاده از ماشین لباسشویی خود تا مدت ها لباس های آلوده خود را جدا کنند تا قادر به شست و شوی آن ها پس از رسیدن به حجم مناسب با ظرفیت ماشین لباسشویی شوند، چرا که روشن کردن دستگاه در صورت کم بودن حجم لباس ها در بلند مدت، منجر به بروز مشکلات بسیاری در سیستم فنی ماشین لباسشویی می شود.

ماشین های لباسشویی غول پیکر هنگام بروز مشکل، نیازمند تعمیرات اساسی هستند که این تعمیرات هزینه قابل توجهی را در بر می گیرد و در نتیجه صاحب دستگاه در بازه زمانی های مختلف، بایستی هزینه هایی را برای تعمیرات دستگاه پرداخت کند.

کم کم ایده ساخت ماشین های لباسشویی با حذف معایبی که پیش تر ذکر کرده ایم شکل گرفت و بدین دلیل ماشین لباسشویی پدالی برای اولین بار تولید و به بازار ارائه شد.

این دستگاه که برای انجام فعالیت تنها نیاز به 10 لیتر آب داشت، در برابر ماشین های لباسشویی اتومات که برای هر بار شست و شوی لباس از 100 لیتر آب استفاده می کردند، بسیار کم مصرف بود و همچنین برای شست و شوی لباس ها نیازی به تغذیه از برق ندارد که در نتیجه با استفاده از این دستگاه می توانید در مصرف برق منزل خود نیز صرفه جویی کنید.

همچنین وزن این دستگاه بسیار سبک می باشد که بدین دلیل می توانید به آسانی لباسشویی پدالی را جا به جا کنید.

راهنمای ماشین لباسشیی پدالی

 

راهنمای ماشین لباسشیی پدالی

 

در این بخش نحوه استفاده صحیح از این دستگاه را به طور کامل برای شما شرح می دهیم تا با مطالعه این موارد قادر به استفاده آسان از این دستگاه پر کاربرد شوید.

  1. لباس های آلوده را در ماشین لباسشویی کوچک خود قرار دهید( حجم لباس ها بایستی 6 الی 7 لباس باشد)
  2. 5 لیتر آب همراه با مقداری مواد شوینده به لباسشویی پدالی اضافه کنید.
  3. درپوش گنبدی شکل دستگاه را روی مخزن قرار دهید.
  4. به مدت 2 دقیقه پدال دستگاه را فشار دهید تا لباس های شما به میزان مناسب خیس شوند.
  5. در این مرحله آب آلوده، حاصل از آب کشی لباس ها را تخلیه کنید و مجدد 5 لیتر آب همراه با مواد شوینده داخل مخزن بریزید.
  6. 2 دقیقه پدال را فشار دهید
  7. آب آلوده را مجدد تخلیه کنید
  8. در آخرین مرحله پس از تخلیه آب آلوده، دستگاه در بازه زمانی 1 دقیقه با چرخش خود لباس های موجود در مخزن را آبگیری می کند.

مزایای ماشین لباسشویی پدالی چیست ؟

 

مزایای ماشین لباسشویی پدالی چیست ؟

 

پیش از خرید این دستگاه پر کاربرد، بهتر است در ابتدا با انواع مزایای لباسشویی پدالی آشنا شوید، بنابراین در این بخش ویژگی ها و همچنین مزایای این مدل از انواع ماشین لباسشویی را به شما معرفی خواهیم کرد.

استفاده در سفر

یکی از دغدغه های افراد هنگام سفر، نظافت لباس ها است که بدین دلیل شما می توانید با خریداری این ماشین لباسشویی لباس های خود را در سفر نیز بشویید، چرا که علاوه بر عدم نیاز به برق، فضای بسیار کمی را اشغال می کند و همچنین وزن بسیار سبکی دارد.

استفاده در آپارتمان های کوچک

این ماشین ها مناسب استفاده در آپارتمان های کوچک هستند، چرا که ماشین لباسشویی های اتومات فضای بسیار زیادی را اشغال می کنند، اما ماشین لباسشویی پدالی فضای کمی را اشغال می کند.

مناسب شست و شوی لباس نوزادان

همانطور که می دانید لباس نوزادان به دلیل حساسیت پوستی بیشتر کودکان در ماه های اولیه، بایستی به صورت جداگانه با لباس های بزرگسالان شسته شود و همچنین لباس های کودکان بایستی در طول روز چندین بار تعویض شود، بنابراین لباسشویی پدالی بهترین گزینه برای مادرانی است که نوزاد دارند.

مناسب استفاده در زمان های عدم دسترسی به برق

 

مناسب استفاده در زمان های عدم دسترسی به برق

 

در بسیاری از موارد ممکن است دسترسی به برق نداشته باشید و در واقع برق منزل شما قطع شده باشد اما به صورت فوری نیازمند شست و شوی لباس های خود باشید، در این شرایط می توانید از ماشین لباسشویی پدالی استفاده کنید و بدون نیاز به برق و همچنین آب زیاد، لباس های خود را در کوتاه ترین زمان بشویید.

جالب است بدانید که استفاده از ماشین لباسشویی پدالی نوعی ورزش محسوب می شود چرا که این دستگاه برای انجام فعالیت خود نیازمند نیروی انسانی است که این نیرو بایستی از طریق پای افراد به پدال دستگاه منتقل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *