صانا سرویس

تعمیرات و فروشگاه

تلفن

05138721212
09150881992

آدرس

مشهد، بلوار پیروزی، بلوار رضوی، ابتدای رضوی 22، فاز تجاری، پلاک 5

صانا سرویس؛ کنار شما، رو به آینده

6 علت ایجاد ارور se لباسشویی ال جی | رفع ارور se

ارور se لباسشویی ال جی

بهترین ویژگی ماشین لباسشویی ال جی، اعلان بروز مشکلات فنی و داخلی ماشین لباسشویی از طریق نمایش ارور های به خصوصی در صفحه نمایش تعبیه شده در پنل ماشین لباسشویی می باشد و یکی از مهم ترین ارور هایی که بایستی در صورت استفاده از این دستگاه قادر به شناسایی آن باشید، ارور se لباسشویی ال جی است.

در واقع اگر با انواع ارور های ماشین لباسشویی آشنایی کافی را داشته باشید، می توانید به آسانی به مشکل ایجاد شده در ساختار دستگاه خود پی ببرید و به رفع آن بپردازید، بنابراین در این مقاله انواع دلایل ایجاد ارور se لباسشویی ال جی که بدان ارور 5e نیز گفته می شود را همراه با نحوه عیب یابی دستگاه در صورت مواجه شدن با این ارور به شما معرفی خواهیم کرد، در نتیجه اگر این ارور را در صفحه نمایش دستگاه خود مشاهده کرده اید، پیشنهاد می کنیم در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

 رایج ترین دلایل ایجاد ارور se لباسشویی ال جی

 

 

در واقع نمایش این ارور در صفحه نمایش دستگاه به معنی وجود مشکلی پیچیده در ماشین لباسشویی ال جی شما می باشد که بدین دلیل بایستی قطعات بسیاری را برای رفع این ارور بررسی کنید.

توجه داشته باشید که در صورت مشاهده این ارور، بایستی در کوتاه ترین زمان به رفع مشکل ایجاد شده در ماشین لباسشویی بپردازید، زیرا عدم رفع مشکل دستگاه منجر به بروز مشکلات بیشتری در ساختار ماشین لباسشویی خواهد شد.

در ادامه مهم ترین دلایل ایجاد ارور se لباسشویی ال جی را به شما معرفی خواهیم کرد.

خرابی موتور

 

خرابی موتور

 

بروز مشکل در موتور دستگاه یکی از عامل های اصلی در نمایش ارور se لباسشویی ال جی می باشد.

موتور ماشین لباسشویی در پشت دستگاه تعبیه شده است و موظف است تا چرخش لازم را برای درام ماشین لباسشویی ایجاد کند.

موتور از قطعات بسیاری همچون روتور، استاتور، یاتاقان ها و …. تشکیل شده است و در صورت نمایش ارور se لباسشویی ال جی احتمال بروز مشکل در هر یک از قطعات ذکر شده نیز وجود دارد.

در صورتی که نوع موتور یخچال شما از نوع دایرکت درایو می باشد بایستی خط اینورتر و همچنین میدان مغناطیسی موتور را بررسی کنید.

مطالعه بیشتر : آموزش تعمیر موتور لباسشویی

پر کردن ماشین لباسشویی بیشتر از ظرفیت دستگاه

 

پر کردن ماشین لباسشویی بیشتر از ظرفیت دستگاه

 

هر یک از انواع مدل های ماشین لباسشویی با ظرفیت به خصوصی طراحی و تولید شده اند و پر کردن ماشین لباسشویی بیشتر از ظرفیت تعریف شده برای دستگاه، منجر به بروز مشکلات متعددی خواهد شد و همچنین در این صورت کاربر با ارور se لباسشویی ال جی در صفحه نمایش دستگاه خود مواجه می شود.

بار اضافی در ماشین لباسشویی فشار نسبتا زیادی را به موتور دستگاه وارد می کند و بدین دلیل دمای موتور افزایش می یابد، گرمای ایجاد شده در موتور ماشین لباسشویی توسط سنسور های حرارتی به برد الکتریکی منتقل می شود و سپس ارور se در صفحه نمایش لباسشویی ال جی ایجاد می شود.

اگر علت ایجاد ارور مربوطه در دستگاه شما، پر کردن ماشین لباسشویی بیشتر از ظرفیت دستگاه بوده است، بایستی ماشین لباسشویی را خاموش کرده و پس از گذشت یک ساعت ماشین لباسشویی را روشن کنید تا ارور se رفع شود.

بروز مشکل در کانکتور ها

 

بروز مشکل در کانکتور ها

 

یکی از دلایل ایجاد ارور se لباسشویی ال جی، بروز مشکل در سیم کشی و همچنین کانکتور های دستگاه می باشد، که برای رفع این مشکل بایستی تمامی سوکت های تعبیه شده در ماشین لباسشویی را بررسی کنید و به رفع مشکل عدم اتصال در بین آن ها بپردازید.

شایان ذکر است که تماس سیم با درام ماشین لباسشویی منجر به بریده شدن سیم ها می شود که در این صورت بایستی نسبت به تعویض سیم ها اقدام کنید.

بروز مشکل در سنسور های ماشین لباسشویی

خرابی سنسور های ماشین لباسشویی، جزو اصلی ترین دلایل بروز مشکل در این دستگاه و در نتیجه تعمیر لباسشویی الجی در مشهد می شود، چرا که سنسور ها وظایف بسیار مهمی را در ساختار ماشین لباسشویی بر عهده دارند.

سنسور ها یکی از قطعاتی می باشند که عیب یابی آن ها بایستی توسط تکنسینی متخصص و با تجربه انجام شود و هرگز افرادی که از دانش کافی در زمینه تعمیر لباسشویی الجی برخوردار نیستید، نباید نسبت به تعمیر این قطعات اقدام کنند چرا که سنسور های ماشین لباسشویی از حساسیت نسبتا زیادی برخوردار هستند.

خرابی تاخو

یکی از انواع سنسور های ماشین لباسشویی الجی، سنسور تاخو است که در 90 درصد موارد، علت ایجاد این ارور لباسشویی ال جی می باشد.

تاخو یکی از انواع قطعات ماشین لباسشویی الجی است که وظیفه تعیین سرعت و همچنین چرخش موتور را بر عهده دارد و در صورت بروز اختلال در این قطعه، درام ماشین لباسشویی موفق به دریافت اطلاعات درباره سرعت چرخش نمی باشد و در نتیجه ارور se لباسشویی ال جی در صفحه نمایش دستگاه ایجاد می شود.

تاخو مستطیل شکل بوده و در پشت موتور، بالای استاتور نصب شده است و در واقع این قطعه حلقه بزرگی از سیم های مسی است.

بروز مشکل در اتصالات ماشین لباسشویی

 

بروز مشکل در اتصالات ماشین لباسشویی

 

در صورتی که در سیم ها ایراد یا اتصالی وجود داشته باشد، ارور se لباسشویی ال جی در صفحه نمایش دستگاه ایجاد می شود. سیم ها جزو اصلی ترین بخش ها در ساختار ماشین لباسشویی محسوب می شوند و بدین دلیل بروز مشکل در هر یک از آن ها منجر به ایجاد اختلال های بسیاری در عملکرد دستگاه می شود.

برای عیب یابی ماشین لباسشویی در صورت مشکل در سیم های دستگاه، پیشنهاد می کنیم از تکنسین تعمیر ماشین لباسشویی ال جی کمک بگیرید.

بروز مشکل در عملکرد برد الکتریکی

 

بروز مشکل در عملکرد برد الکتریکی

 

برد الکتریکی یکی از حساس ترین و همچنین مهم ترین قطعات موجود در ماشین لباسشویی می باشد، در واقع اصلی ترین قطعه در عملکرد ماشین لباسشویی برد الکتریکی است، به گونه ای که در صورت خارج سازی این قطعه ماشین لباسشویی قادر به انجام فعالیت نیست.

اگر برد الکتریکی دستگاه شما در عملکرد خود با مشکل مواجه شده باشد، ممکن است با ارور های بسیاری از جمله ارور se لباسشویی ال جی در صفحه نمایش ماشین لباسشویی خود مواجه شوید. در مواردی شل شدن یا سوختن اتصالات بین موتور و برد الکتریکی منجر به نمایش ارور مربوطه می شوند.

در صورتی که برد الکتریکی دستگاه شما در عملکرد خود با مشکل مواجه شده است بایستی سریعا با تکنسین تعمیر ماشین لباسشویی تماس بگیرید و نسبت به رفع مشکل دستگاه خود اقدام کنید.

شایان ذکر است که تعمیر برد الکتریکی توسط تکنسین های ناکاربلد یا افرادی که از دانش تخصصی در زمینه تعمیر این قطعه برخوردار نیستند، منجر به افزایش مشکلات ایجاد شده در ماشین لباسشویی شما و همچنین سوختن برد الکتریکی می شود.

مطالعه بیشتر : بهترین مجموعه تعمیرگاه ماشین لباسشویی در مشهد

بروز مشکل در برق ساختمان یا برق ماشین لباسشویی

یکی از انواع علت ایجاد ارور se لباسشویی ال جی بروز مشکل در برق ساختمان یا ماشین لباسشویی است. این مشکل متاثر از اتصال کوتاه در دستگاه یا اختلال در جریان برق منزل می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *