صانا سرویس

تعمیرات و فروشگاه

تلفن

05138721212
09150881992

آدرس

مشهد، بلوار پیروزی، بلوار رضوی، ابتدای رضوی 22، فاز تجاری، پلاک 5

صانا سرویس؛ کنار شما، رو به آینده

5 نوع از انواع بهترین مدل یخچال فریزر الکترواستیل

مدل یخچال فریزر الکترواستیل

یکی از شناخته شده ترین تولید کننده های لوازم برقی از جمله یخچال در ایران، برند الکترواستیل است که امروزه از طرفداران بسیاری برخوردار است. یخچال های تولید شده در این برند از کیفیت و همچنین قیمت مناسبی برخوردار هستند و بدین دلیل افراد بسیاری علاقه مند به خرید این دستگاه فوق العاده همراه با امکانات بی نظیر هستند، بنابراین قصد داریم تا در این مقاله انواع بهترین مدل یخچال فریزر الکترواستیل و هر آنچه را که بایستی درباره این دستگاه بدانید را به شما معرفی کنیم.

در صورتی که قصد خرید هر یک از انواع مدل یخچال فریزر الکترواستیل را دارید، پیشنهاد می کنیم در ادامه با ما یعنی تیم صانا سرویس همراه باشید.

صانا سرویس یکی از بهترین مجموعه ها در زمینه تعمیر لوازم برقی خانگی از جمله تعمیر یخچال در مشهد است. این مجموعه از تعداد بسیاری از تکنسین های حرفه ای و همچنین با تجربه برخوردار است که قادر به تعمیر انواع لوازم برقی در کوتاه ترین زمان هستند و بنابراین می توانید در تعمیر انواع لوازم برقی خود به این مجموعه اعتماد کنید.

برند الکترواستیل

 

برند الکترواستیل

 

پیش از آشنایی با انواع بهترین مدل یخچال فریزر الکترواستیل بهتر است در ابتدا با این برند به طور کامل آشنا شوید.

برند الکترواستیل یک برند ایرانی است که در واقع یکی از بزرگترین تولید کنندگان در حوزه تولید انواع لوازم خانگی در کشور به شمار می رود. این مجموعه فعالیت خود را از سال 1340 در شهر مشهد آغاز کرده است و جالب است بدانید، این برند که امروزه بیشتر از 60 سال سابقه درخشان در حوزه تولید انواع لوازم برقی دارد، به بیشتر از 50 کشور دنیا دستگاه های خود را صادر می کند.

موفقیت الکترواستیل در حوزه تولید انواع لوازم برقی به دلیل برخورداری از مزایای بسیاری همچون طراحی، کیفیت، طول عمر و …. در تولیدات این برند وابسته است.

لازم به ذکر است که کارخانه الکترواستیل در مشهد از بهترین تجهیزات و فناوری ها در تولید انواع مدل یخچال فریزر الکترواستیل استفاده می کنند و بدین دلیل برند الکترواستیل یکی از با کیفیت ترین برند های تولید کننده لوازم برقی در دنیا به شمار می رود.

مطالعه بیشتر : معرفی انواع بهترین یخچال ساید 

بررسی ویژگی های برند الکترواستیل

 

بررسی ویژگی های برند الکترواستیل

 

همانطور که پیش تر اشاره کرده ایم، انواع مدل یخچال فریزر الکترواستیل دارای مزایای بسیاری هستند که بدین دلیل از فروش و همچنین محبوبیت بسیاری برخوردار هستند. لذا در ادامه به بررسی مزایای انواع مدل یخچال فریزر الکترواستیل می پردازیم.

کیفیت بالا

کیفیت یکی از مهم ترین موارد در انواع دستگاه های برقی به خصوص انواع یخچال به شمار می رود که در واقع این برند در تولید دستگاه های خود از بهترین مواد اولیه استفاده می کند و در نتیجه کیفیت یکی از مهم ترین مزایا در دستگاه های تولید شده توسط برند الکترواستیل محسوب می شود.

قیمت مقرون به صرفه

در واقع انواع مدل یخچال الکترواستیل از قیمت بسیار مناسب تری، نسبت به تولیدات انواع یخچال در برند های دیگر برخوردار هستند. لازم به ذکر است که امکانات و همچنین کیفیتی که در این دستگاه در دسترس است با توجه به قیمت مقرون به صرفه آن منجر به قرار گرفتن این دستگاه در گروه بهترین یخچال های ایران که از قیمت مناسبی برخوردار هستند، شده است.

طراحی

 

طراحی

 

طراحی یکی از مهم ترین فاکتور های خرید بهترین مدل یخچال فریزر الکترواستیل به شمار می رود، چرا که یخچال ها معمولا از ابعاد نسبتا زیادی برخوردار هستند و همچنین فضای زیادی را اشغال می کنند و بدین دلیل انتخاب یخچالی با طراحی زیبا از اهمیت بسزایی برخوردار است.

طراحی های برند الکترواستیل معمولا برگرفته از مدرن ترین و همچنین جدید ترین طراحی های یخچال در دنیا هستند و بدین دلیل با خرید یخچال های تولید شده در این برند می توانید علاوه بر کیفیت مناسب، یخچال خود را با جدید ترین طراحی ظاهری روز دنیا خریداری کنید.

لازم به ذکر است که انتخاب یخچال با طراحی زیبا و همچنین متناسب با دکوراسیون آشپزخانه شما می تواند در افزایش زیبایی فضای آشپزخانه تاثیر بسزایی داشته باشد.

تنوع بالا

در واقع این برند قادر به معرفی تعداد نسبتا زیادی از انواع مدل یخچال فریزر الکترواستیل است و در نتیجه از تنوع بالایی در مدل های خود برخوردار است که بدین دلیل خریداران می توانند با توجه به نیاز و همچنین بودجه خود، بهترین یخچال را در بین انواع مدل یخچال برند الکترواستیل انتخاب کنند.

این برند امروزه یخچال هایی را با امکانات، طراحی و همچنین ابعاد متفاوت به بازار ارائه کرده است.

خدمات پس از فروش

همانطور که می دانید، یکی از مهم ترین معیار ها در خرید انواع لوازم برقی به خصوص یخچال ها، بررسی خدمات پس از فروش شرکت ارائه دهنده کالا است.

خدمات پس از فروش این برند منجر به افزایش رضایتمندی خریدارن این دستگاه شده است و شما می توانید با خیالی آسوده این یخچال را خریداری کرده و در صورت لزوم از خدمات پس از فروش آن بهره مند شوید.

بسیاری از انواع یخچال های تولید شده در این برند تا 5 سال دارای گارانتی هستند.

بهترین مدل یخچال فریزر الکترواستیل

همانطور که پیش تر ذکر کرده ایم، در این مقاله قصد داریم تا انواع بهترین مدل یخچال فریزر الکترواستیل را به شما معرفی کنیم تا در صورتی که قصد خرید یخچال الکترواستیل را دارید، انتخاب یخچال مناسب برای شما با سهولت بیشتری انجام شود.

مطالعه بیشتر : بهترین مارک یخچال دوقلو چیست ؟

یخچال و فریزر 16 فوت الکترواستیل مدل ES20

 

مدل یخچال فریزر الکترواستیل

 

این مدل از انواع یخچال فریزر های الکترواستیل از مصرف بسیار پایینی برخوردار است و با توجه به ابعاد نسبتا کوچک خود مناسب استفاده برای خانواده های کم جمعیت بوده و بدین دلیل معمولا افرادی که از اعضای خانواده کمتری برخوردار هستند یا زوج های جوان، این یخچال را خریداری می کنند.

یکی از بهترین مزایای این مدل، برخورداری از کمپرسور ایتالیایی است و بدین دلیل از قدرت نسبتا بالایی همراه با طول عمر مناسب برخوردار است.

یخچال فریزر مدل ES20 دارای 40 ماه ضمانت بوده که در نتیجه از خدمات پس از فروش فوق العاده ای برخوردار است. جالب است بدانید یکی از پیشرفته ترین نوع تکنولوژی یعنی سیستم نوفراست و همچنین سیستم انجماد سریع در ساختار این مدل یخچال فریزر الکترواستیل تعبیه شده است که در واقع این سیستم ها منجر به عملکرد بهتر دستگاه و همچنین افزایش طراوت مواد غذایی موجود در دستگاه می شوند.

این دستگاه دارای 3 کشو و همچنین بخش یخساز جدا گانه به همراه 2 قفسه در درب بخش فریزر است. در بخش یخچال نیز این دستگاه دارای 4 طبقه بوده که با استفاده از شیشه نشکن از یکدیگر جدا شده اند، همچنین 2 کشو در یخچال و 4 قفسه در درب یخچال تعبیه شده است که بدین دلیل امکان چیدمان منظم مواد غذایی برای شما در این دستگاه فراهم است.

از دیگر مزایای این دستگاه بایستی به لاستیک دور درب از جنس ضد باکتریال، سیستم کنترل الکترونیکی، فیلتر بو گیر در فضای داخلی یخچال، مصرف انرژی پایین و …. اشاره کنیم.

در صورتی که خانواده ای کم جمعیت هستید و قصد خریداری یخچالی با کیفیت و همچنین با قابلیت های به روز را دارید، خریداری این مدل یخچال فریزر الکترواستیل  را به شما پیشنهاد می کنیم.

بهترین یخچال و فریزر 27 فوت الکترواستیل مدل ES27

 

بهترین یخچال و فریزر 27 فوت الکترواستیل مدل ES27

 

یکی دیگر از انواع مدل یخچال فریزر الکترواستیل در ایران مدل ES27 بوده که از رضایتمندی نسبتا بالایی برخوردار است، چرا که این دستگاه دارای مزایا و همچنین ویژگی های بسیاری است.

فضای موجود در این دستگاه بسیار بزرگ و جا دار است و با خریداری این دستگاه دغدغه کمبود فضای مورد نیاز برای قرار دادن مواد غذایی خود در یخچال را ندارید. یکی از بهترین ویژگی ها در این دستگاه برخورداری از سیستم نوفراست است که در نتیجه ایجاد برفک در این دستگاه ها تقریبا غیر ممکن بوده و بنابراین نیازی به برفک زدایی یخچال ندارید.

کمپرسوری که در ساختار این مدل یخچال فریزر الکترواستیل تعبیه شده است از صدای بسیار کمی برخوردار است و بنابراین می توان این یخچال را در گروه یخچال های بی صدای تولید شده توسط برند ها ایرانی قرار داد.

آبریز پدالی و در نتیجه دسترسی آسان به آب سرد و همچنین یخساز دستی، یکی از بهترین مزایا در این دستگاه به شمار می روند.

یخچال و فریزر 34 فوت الکترواستیل مدل Electro Fresh ES34

 

یخچال و فریزر 34 فوت الکترواستیل مدل Electro Fresh ES34

 

این دستگاه که دارای ظرفیت 306 لیتری در بخش فریزر و یخچال بوده و همچنین از ابعاد 34 فوت برخوردار است، یکی از انواع مدل یخچال فریزر الکترواستیل بوده که  امروزه فروش نسبتا بالایی دارد.

این دستگاه دارای 3 طبقه و همچنین 2 کشو در بخش یخچال بوده و در بخش فریزر نیز از 5 کشو که از جنس شیشه نشکن تهیه شده اند، برخوردار است.

یخچال فریزر مدل Electro Fresh ES34 از مزایای همچون سیستم نوفراست، فیلتر بوگیر، فیلتر ضد باکتریال، سیستم جریان هوای چندگانه، سیستم انجماد سریع، مصرف انرژی پایین و همچنین موتور ایتالیایی برخوردار است که در نتیجه دارای کیفیت و همچنین طول عمر بسیار بالایی است.

یکی از بهترین ویژگی های این دستگاه سیستم هشدار دهنده باز ماندن درب و همچنین ایجاد صدای بسیار کم در هنگام عملکرد موتور است، چرا که معمولا یخچال ها هنگام فعالیت کمپرسور صدا نسبتا زیادی را تولید می کنند.

یخچال فریزر الکترواستیل مدل Es35

 

یخچال فریزر الکترواستیل مدل Es35

 

یکی از انواع بهترین مدل یخچال فریزر الکترواستیل مدل یخچال فریزر  Es35می باشد که جزو پر طرفدار ترین یخچال های تولید شده توسط این برند بوده و بدین دلیل از فروش فوق العاده ای برخوردار است.

این مدل دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد و در واقع با خریداری این مدل از انواع بهترین مدل یخچال فریزر الکترواستیل می توانید رفاه را به منزل خود هدیه دهید، چرا که این یخچال از امکانات بسیار پیشرفته ای برخوردار است و همچنین دارای طراحی بی نظیری می باشد.

در ادامه برجسته ترین ویژگی های یخچال فریزر مدل Es35 تولید شده توسط برند الکترواستیل را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • مصرف انرژی پایین
  • مجهز به سیستم بدون برفک (نوفراست)
  • مجهز به فیلتر بوگیر ضد باکتری
  • کندانسور مخفی
  • چراغ های ال ای دی
  • مجهز به سیستم برودتی یک نواخت
  • دستگیره آسان باز شو
  • امکان انجام سریع
  • کنترل پنل لمسی
  • مجهز به لاستیک دور درب ضد باکتریال
  • سیستم گردش هوای چند گانه
  • صدای کم
  • قیمت مناسب
  • ظرفیت بالا
  • و …

همانطور که مشاهده می کنید این دستگاه از مزایای بسیاری برخوردار است که بدین دلیل اگر قصد خریداری یخچال فریزر با کیفیت را دارید، این یخچال می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد.

یخچال و فریزر دوقلو 38 فوت الکترواستیل مدل Electro Unique ES23

 

یخچال و فریزر دوقلو 38 فوت الکترواستیل مدل Electro Unique ES23

 

یکی دیگر از انواع مدل یخچال فریزر الکترواستیل که از رضایتمندی نسبتا بالایی برخوردار است مدل Electro Unique ES23 بوده که در واقع دارای فروش بسیار بالایی است. لازم به ذکر است که این دستگاه دو قلو بوده و بدین دلیل کاربرد گسترده ای دارد.

گنجایش این دستگاه در یخچال 475 لیتر و در بخش فریزر 150 لیتر است که در کل این دستگاه دارای ظرفیت 625 لیتر است و بنابراین مناسب خانواده هایی است که از پر جمعیت هستند.

این دستگاه در بخش یخچال 5 طبقه و 2 کشو در اختیار کاربران قرار داده است و در بخش فریزر 9 کشو که جنس تمامی آن ها از شیشه نشکن است تعبیه شده است، بنابراین در این دستگاه می توانید به آسانی چیدمان مواد غذایی خود را انجام دهید.

از جمله مهم ترین ویژگی های این دستگاه می توان به مواردی همچون برخورداری از سیستم نوفراست، فیلتر بوگیر، سیستم جریان هوای چندگانه، خنک کننده و همچنین سیستم انجماد سریع اشاره کرد. مصرف انرژی در این دستگاه بسیار پایین بوده چرا که در ساختار این دستگاه از موتور ایتالیایی استفاده شده است.

یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت الکترواستیل مدل Electro Prime ESR24-ESF24

 

یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت الکترواستیل مدل Electro Prime ESR24-ESF24

 

یکی از بزرگترین انواع مدل یخچال فریزر الکترواستیل دو قلو بی شک مدل ElectroPrime ESR24-ESF24 ، 40 فوت است که به دلیل فضای بزرگی که به کاربران ارائه می دهد از فروش بسیار بالایی برخوردار است و معمولا افرادی که دارای خانواده های پر جمعیت هستند، این یخچال را خریداری می کنند.

این دستگاه در یخچال دارای 5 طبقه و همچنین 2 کشو است که در واقع کشو ها برای نگهداری سبزیجات و میوه ها در این دستگاه تعبیه شده اند. در بخش فریزر 4 کشو نشکن در اختیار کاربران قرار گرفته است که می توانند به آسانی مواد غذایی خود را در این طبقات قرار دهند.

این دستگاه همچون انواع مدل یخچال فریزر الکترواستیل از مزایا و همچنین ویژگی های بسیاری برخوردار است. در صورت معرفی مزایای این دستگاه بایستی به مواردی همچون مصرف انرژی A+، موتور ایتالیایی، لاستیک های دور درب ضد باکتریالی، سیستم های پیشرفته و … اشاره کرد.

در صورتی که قصد خرید یخچالی با کیفیت و همچنین بزرگ را دارید، تا دیگر دغدغه ای تحت عنوان کمبود فضای داخلی در یخچال نداشته باشی، یخچال الکترواستیل مدل Electro Prime ESR24-ESF24 را به شما پیشنهاد می کنیم.

لازم به ذکر است که انواع مدل یخچال فریزر الکترواستیل از قیمت مناسبی برخوردار هستند و در واقع شما با خریداری یخچال فریزر های تولید شده توسط برند الکترواستیل می توانید یخچال با کیفیت، همراه با امکانات بسیار را با قیمتی مقرون به صرفه تهیه کنید.

یخچال و فریزر ساید 39 فوت الکترواستیل  Electro Royal

 

یخچال و فریزر ساید 39 فوت الکترواستیل Electro Royal

 

یخچال های ساید بای ساید یکی از محبوب ترین انواع مدل های یخچال محسوب می شوند، بنابراین برند الکترواستیل نیز اقدام به طراحی و تولید انواع مدل های یخچال ساید کرده است و یکی از انواع بهترین مدل یخچال فریزر الکترواستیل که با طراحی یخچال ساید تولید و به بازار ارائه شده است مدل Electro Royal می باشد که از فروش نسبتا بالایی برخوردار است.

این یخچال دارای دو درب تمام اتوماتیک با ظرفیت 27 فوت بوده و در سه رنگ فوق العاده یونی گلس، سفید چرمی و تیتانیوم تولید می شود.

این یخچال یکی از فوق العاده ترین یخچال های ساید بای ساید تولید شده توسط برند های ایرانی محسوب می شود و بدین دلیل در گروه بهترین مدل یخچال فریزر الکترواستیل قرار گرفته است.

آب سرد کن تعبیه شده در این یخچال یکی از بهترین سیستم های آبریز مورد استفاده در طراحی یخچال محسوب می شود و آبی که در لوله های این بخش جریان دارد، پیش از اقدام به خروج از آبریز، سرد می شوند و نیازی به آب کردن بخش آبریز دستگاه ندارد.

این دستگاه فوق العاده به دلیل کیفیت بسیار بالای خود از محبوبیت بسیاری برخوردار است و لازم به ذکر است که این یخچال دارای قابلیت های به خصوص و بی نظیری می باشد که بدین دلیل خریداری این دستگاه منجر به افزایش رفاه شما خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *