صانا سرویس

تعمیرات و فروشگاه

تلفن

05138721212
09150881992

آدرس

مشهد، بلوار پیروزی، بلوار رضوی، ابتدای رضوی 22، فاز تجاری، پلاک 5

صانا سرویس؛ کنار شما، رو به آینده

بهترین تکنسین های تعمیر برد یخچال در ایران

تعمیر برد یخچال

تعمیر برد یخچال یکی از حساس ترین تعمیراتی است که در سیستم داخلی یخچال انجام می شود و بدین دلیل فردی که تعمیر برد یخچال را بر عهده می گیرد بایستی از دانش تخصصی، مهارت بالا و همچنین تجربه کافی در زمینه تعمیر برد یخچال و همچنین ساختار پیچیده این دستگاه برخوردار باشد، بنابراین در این مقاله به معرفی بهترین مجموعه های تعمیر و عیب یابی یخچال و انواع لوازم برقی در شهر های مختلف کشور ایران می پردازیم، لذا اگر لوازم برقی منزل شما همچون یخچال در عملکرد خود با اختلال مواجه شده است پیشنهاد می کنیم در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

صانا سرویس

 

تعمیر برد یخچال

 

یکی از بهترین مجموعه ها در زمینه تعمیر برد یخچال در شهر مشهد، بی شک مجموعه صانا سرویس است، این مجموعه علاوه بر تعمیر برد یخچال قادر به تعمیر انواع لوازم برقی خانگی همچون تعمیر لباسشویی مشهد، تعمیر ماشین ظرفشویی و …. می باشد.

صانا سرویس مجموعه ای متشکل از بهترین تکنسین های تعمیر انواع لوازم برقی است و اگر در شهر مشهد سکونت داشته باشید پس از تکمیل فرم درخواست موجود در سایت این مجموعه یا تماس با آن ها می توانید در کمتر از 30 دقیقه از خدمات فوق العاده آن ها بهره مند شوید.

این مجموعه تا به امروز از میزان رضایتمندی بسیار بالایی برخوردار بوده است، چرا که تعمیر تخصصی آن ها همراه با تعیین قیمت مناسب منجر به افزایش میزان رضایتمندی مشتریان این مجموعه شده است.

توجه داشته باشید که درخواست تعمیر از صانا سرویس، آخرین درخواست شما برای تعمیر انواع لوازم برقی در منزل می باشد، چرا که در صورت دریافت کمک از این مجموعه دستگاه های برقی منزل شما مجددا نیازی به تعمیر نخواهند داشت.

شماره تلفن : 09150881992 _ 05138721212

آدرس : مشهد، بلوار پیروزی، بلوار رضوی، ابتدای رضوی 22، فاز تجاری، پلاک 5

مطالعه بیشتر : علت روشن نشدن یخچال

آریابهکار

 

آریابهکار

 

این مجموعه که یکی از قدیمی ترین مجموعه های تعمیر برد یخچال در تهران می باشد، قادر به تعمیر انواع لوازم برقی در تهران است. آریابهکار امروزه بیش از 30 سال سابقه درخشان در حوزه تعمیر انواع لوازم برقی دارد.

تکنسین های این مجموعه قادر به احیا برد یخچال هستند و می توانند به صورت تخصصی تعمیر برد یخچال شما را در کوتاه ترین زمان انجام دهند تا شما نیازی به خرید مجدد لوازم برقی نداشته باشید.

لازم به ذکر است که در مواردی ممکن است برد الکتریکی یخچال شما قابل تعمیر نباشد و شما مجبور به تعویض برد الکتریکی خود شوید که در این صورت مجموعه آریابهکار می تواند تعویض برد الکتریکی یخچال منزل شما را نیز انجام دهد.

 

این مجموعه قادر به سرویس دهی در تمامی مناطق تهران می باشد، چرا که آریابهکار در 4 شعبه در سراسر تهران فعالیت دارد.

آریابهکار خدمات بی نظیری را به کاربران خود ارائه می دهد که در ادامه برخی از خدمات این مجموعه را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • ارائه 90 روز گارانتی
  • تعمیر تخصصی
  • استفاده از بهترین تجهیزات برای تعمیر برد یخچال
  • پشتیبانی و پاسخگویی فوق العاده
  • و …

شماره تماس مرکز سراسری مشتریان : ۴۵۴۳۷ -۰۲۱

شعبه مرکز تهران: ۸۶۰۷۱۷۵۱-۰۲۱

شعبه شرق تهران: ۷۷۹۰۲۲۲۰–۰۲۱

شعبه شمال تهران: ۲۶۱۲۴۶۹۶–۰۲۱

تلفن همراه: ۰۹۱۹۰۱۱۱۲۱۴

شعبه نارمک: خیابان دکتر آیت، پایین تر از چهار راه تلفن خانه، نرسیده به خیابان دماوند، شماره ۶۸ ، واحد ۱

تهران سرویس

 

تهران سرویس

تهران سرویس بزرگترین مرکز تعمیر انواع لوازم برقی در شهر تهران و همچنین کرج  می باشد که به صورت شبانه روزی قادر به ارائه خدمات به مشتریان خود است.

این شرکت که بیش از 25 سال سابقه درخشان در زمینه تعمیر انواع لوازم برقی دارد، قادر به تعمیر انواع لوازم برقی تولید شده توسط برند ها خارجی همچون برند بوش، سامسونگ، الجی و .. می باشد.

در واقع این مجموعه دارای تیمی متخصص است که هر یک از اعضای این تیم از مهارت بالایی برخوردار هستند و تعمیر لوازم برقی منزل شما را با استفاده از قطعات اورجینال انجام می دهند.

در صورتی که درخواست تعمیر داشته باشید، تکنسین های این مجموعه در کمترین زمان به محل سکونت شما مراجعه خواهند کرد.

شماره تلفن شرکت:  88077030 – 021

شماره تلفن پشتیبانی:  9438 394 0912

تهران ، شهرک غرب ، ایوانک غرب ، خیابان گل افشان جنوبی ، کوچه قائم ، مجتمع تجاری گل افشان ، طبقه اول ، واحد 216

آی پی امداد

 

آی پی امداد

 

آی پی امداد یکی از بزرگترین مجموعه های خدمات تعمیر انواع لوازم برقی در ایران می باشد که فعالیت خود را از سال 1370 آغاز کرده است و تا به امروز نیز از سابقه ای درخشان در زمینه تعمیر انواع لوازم برقی خانگی برخوردار است.

این مجموعه قادر به تعمیر انواع لوازم برقی، همچون جارو برقی، وسایل صوتی و تصویری، ماشین ظرفشویی، یخچال و … است و همواره از تیم گسترده ای از بهترین تکنسین های تهران برخوردار است که هر یک از این تکنسین ها بسیار با مهارت هستند و به صورت تخصصی آموزش تعمیر انواع لوازم برقی را فرا گرفته اند.

تکنسین های آی پی امداد از تجربه بالایی برخوردار هستند و قادر به تعمیر برد یخچال شما در کوتاه ترین زمان می باشند، بنابراین می توانید برای تعمیر برد انواع یخچال به آی پی امداد اعتماد کرده و از خدمات فوق العاده این مجموعه برخوردار شوید.

شماره تماس : 02158941-02191093903

آدرس : دفتر مرکزی : تهران ، یوسف آباد (اسد آبادی) خیابان 31 بعد از آماج پلاک 27

ساعت کاری بخش پشتیبانی و پاسخگویی تلفن: 8 صبح الی 12 شب

ساعت کاری کارگاه: 9 صبح الی 18 ( پنج شنبه 9 الی 16 )

ماندگار سرویس

 

ماندگار سرویس

 

ماندگار سرویس مرکز تخصصی تعمیر انواع لوازم برقی همچون یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولر گازی، داکت اسپیلت و … در شهر تهران می باشد. این مجموعه به علت اعزام به موقع نیرو های خود به محل سکونت مشتریان از شهرت بسیاری در شهر تهران برخوردار است و افرادی که از خدمات این مجموعه استفاده کرده اند از میزان رضایتمندی بالایی برخوردار هستند، چرا که ماندگار سرویس همواره سعی در افزایش کسب رضایتمندی مراجعین خود داشته و تا به امروز در این امر بسیار موفق بوده است.

یکی از بهترین ویژگی های ماندگار سرویس، ارائه قیمت مناسب برای تعمیراتی است که توسط این مجموعه انجام می شود، بنابراین اگر هر یک از لوازم برقی شما در عملکرد خود با مشکل مواجه شده اند می توانید از مجموعه ماندگار سرویس کمک بگیرید.

سالار سرویس

 

 

 

 

سالار سرویس یکی از بهترین مجموعه های تعمیر انواع لوازم برقی در تهران می باشد که قادر به تعمیر برد یخچال به صورت تخصصی نیز می باشد و با استفاده از بهترین تجهیزات و قطعات تعمیر لوازم برقی شما را انجام می دهد.

این مجموعه از سابقه ای درخشان در زمینه تعمیر انواع لوازم برقی خانگی برخوردار است، امروزه جزو تیم های حرفه ای بوده دارای میزان رضایتمندی بسیار بالایی در بین مردم است.

سالا سرویس قادر به تعمیر لوازمی همچون یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، پکیج دیواری، کلور گازی، سیم پیچی و … می باشد که می توانید با خیالی آسوده تعمیر لوازم برقی خود را به آن ها بسپارید.

یکی از بهترین مزایای این مجموعه، انجام خدمات به صورت همه روزه می باشد و برای کمک از تکنسین های این مجموعه تنها کافی است که با شماره تماسی که در ادامه مشاهده می فرمایید تماس بگیرید تا در اولین فرصت تکنسین های سالار سرویس به منزل شما مراجعه کنند.

شماره تماس : 09357069574

آدرس : میدان انقلاب، ابتدای خیابان آزادی، بین خیابان جمالزاده شمالی و خیابان والعصر، بن بست یاراحمدی، بن بست لاله، پلاک۲

 

چرا باید تکنسین متخصص انتخاب کنم؟

 

چرا باید تکنسین متخصص انتخاب کنم؟

 

توجه داشته باشید که برای تعمیر برد یخچال بایستی از تکنسین متخصص کمک بگیرید زیرا همانطور که پیش تر ذکر کرده ایم برد الکتریکی مورد استفاده در سیستم داخلی و پیچیده یخچال از حساسیت نسبتا بالایی برخوردار است و در صورتی که تکنسین تعمیر یخچال از تخصص کافی در زمینه تعمیر برد یخچال برخوردار نباشد، علاوه بر عدم تعمیر برد الکتریکی، با بروز مشکلات بیشتری در یخچال و برد الکتریکی نیز مواجه خواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *