صانا سرویس

تعمیرات و فروشگاه

تلفن

05138721212
09150881992

آدرس

مشهد، بلوار پیروزی، بلوار رضوی، ابتدای رضوی 22، فاز تجاری، پلاک 5

صانا سرویس؛ کنار شما، رو به آینده

گزینه شستن پتو در لباسشویی سامسونگ چیست؟ | بهترین روش شستن پتو در لباسشویی

گزینه شستن پتو در لباسشویی سامسونگ

ماشین لباسشویی سامسونگ یکی از بهترین ماشین های لباسشویی تولید شده در دنیا است که امروزه مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته است. در نسل جدید این دستگاه شاهد امکانات بسیار پیشرفته ای هستیم که در ذکر یکی از این قابلیت ها، می توان به گزینه شستن پتو در لباسشویی سامسونگ اشاره کرد. در واقع با استفاده از این گزینه، نیازی به شست و شوی پتو های خود به صورت دستی یا انتقال آن ها به خشک شویی ندارید و می توانید به آسانی پتوی های خود را با استفاده از گزینه شستن پتو در لباسشویی سامسونگ بشویید.

در این مقاله هر آنچه را که بایستی درباره شستن پتو در ماشین لباسشویی سامسونگ بدانید را به شما معرفی خواهیم کرد تا به آسانی قادر به شستن پتو در ماشین لباسشویی شوید، لذا در صورتی که از ماشین لباسشویی سامسونگ استفاده می کنید، پیشنهاد می کنیم در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

اهمیت شناسایی برنامه های شست و شو ماشین لباسشویی سامسونگ

انتخاب صحیح برنامه شست و شوی متناسب با لباس هایی که ماشین لباسشویی بایستی به شست و شوی آن ها بپردازد، تاثیر گسترده ای در افزایش طول عمر دستگاه و همچنین پیشگیری از تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد دارد، لذا برای شستن پتو در ماشین لباسشویی، برنامه هایی تعبیه شده است با انتخاب آن ها پتو ها را به آسانی با استفاده از ماشین لباسشویی سامسونگ بشویید.

نحوه استفاده از گزینه شستن پتو در لباسشویی سامسونگ

 

نحوه استفاده از گزینه شستن پتو در لباسشویی سامسونگ

 

برای شست و شو پتو با استفاده از ماشین لباسشویی تولید شده توسط برند سامسونگ بایستی پیش از قرار دادن پتو در ماشین لباسشویی، در ابتدا بررسی کنید که پتوهایی که در نظر دارید تا در ماشین لباسشویی قرار دهید، قابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی را داشته باشند، چرا که برخی از پتو ها نباید با استفاده از ماشین های لباسشویی خانگی شسته شوند و این مشخصات در لیبل پتو درج شده است.

شایان ذکر است که در لیبل پتو، مواردی همچون اتوکشی، مواد شوینده مناسب و همچنین نحوه شست و شو درج شده است.

در ادامه هر یک از مواردی که بایستی برای استفاده از گزینه شستن پتو در لباسشویی سامسونگ بدان ها توجه داشته باشید را به شما معرفی خواهیم کرد.

بررسی لیبل و تست رنگ پتو

 

بررسی لیبل و تست رنگ پتو

 

در صورتی که پتو دارای قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی باشد بایستی در مرحله اول تست رنگ پتو را انجام دهید. برای انجام این تست، گوشه ای از پتو را داخل تشت آبی قرار دهید و سپس حوله نرم یا دستمال سفیدی دور قسمت خیس پتو بپیچید، در صورتی که پس از پیچاندن دستمال، آثار رنگ پتو را روی آن مشاهده نکردید، یعنی پتو مورد نظر شما پس از شست و شو تغییر رنگ نمی دهد، اما توجه داشته باشید که هرگز همراه با پتو، لباس دیگری در درام ماشین لباسشویی قرار دهید.

شست و شوی پتو با توجه به ظرفیت ماشین لباسشویی

 

شست و شوی پتو با توجه به ظرفیت ماشین لباسشویی

 

همانطور که می دانید توجه به ظرفیت ماشین لباسشویی برای شست و شوی لباس های معمولی نیز حائز اهمیت است، لذا بایستی برای استفاده از گزینه شستن پتو در لباسشویی سامسونگ به ظرفیت این دستگاه توجه داشته باشید.

پیش از قرار دادن پتو بایستی در ابتدا پتوی مورد نظر را چندین بار بتکانید تا تمامی کرک ها و همچنین پرز ها از آن خارج شود زیرا قرار دادن پتو همراه با کرک و پرز منجر به گیر کردن موارد ذکر شده در فیلتر ماشین لباسشویی خواهد شد و در نتیجه نیازمند تعمیر لباسشویی مشهد می شوید.

در صورتی که در برخی از نواحی پتو پارگی مشاهده می کنید، پیش از قرار دادن پتو در ابتدا تمامی پارگی ها را به طور کامل بدوزید.

توجه داشته باشید که وزن پتو پس از خیس شدن چندین برابر خواهد شد، بنابراین در ابتدا ظرفیت دستگاه را در نظر داشته باشید. البته بررسی وزن پتو برای پتوهایی همچون پتوهای مسافرتی الزامی نمی باشد، زیرا این پتو ها وزن سنگینی ندارند و همچنین یک نفره هستند.

در صورتی که پتوی مورد نظر شما گلبافت دو نفره است، حتما ظرفیت ماشین لباسشویی را در نظر داشته باشید و در صورتی که وزن پتو با ظرفیت دستگاه متناسب نبود، بایستی پتو را به خشک شویی منتقل کنید و از شستن پتو با استفاده از ماشین لباسشویی سامسونگ خانگی خود پرهیز کنید.

انتخاب گزینه شستن پتو در لباسشویی سامسونگ

همانطور که پیش تر ذکر کرده ایم، ماشین لباسشویی های تولید شده توسط برند سامسونگ در چند دهه اخیر، دارای برنامه های متعددی برای شست و شو هستند که یکی از این برنامه ها، برنامه شست و شوی پتو با استفاده از این دستگاه است.

برای استفاده از گزینه شستن پتو در لباسشویی سامسونگ بایستی یکی از برنامه هایی که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد را انتخاب کنید.

  • Bedding
  • Blanket Course

شایان ذکر است که اگر دستگاه شما دارای گزینه های ذکر شده نبود، می توانید برای یافتن برنامه متناسب با شستن پتو از دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی سامسونگ استفاده کنید.

پس از انتخاب برنامه مناسب، پتو را به آرامی در دیگ ماشین لباسشویی قرار دهید و توجه داشته باشید که بایستی پتو را به گونه ای در این دستگاه قرار دهید که درب ماشین لباسشویی به آسانی بسته شود.

خشک کردن پتو

پس از استفاده از گزینه شستن پتو در لباسشویی سامسونگ بایستی نسبت به خشک کردن کامل پتو اقدام فرمایید. توجه داشته باشید که برخی از پتو ها قابلیت اتوکشی ندارند و بدین دلیل بایستی برای جلوگیری از چروک شدن آن ها، پس از اتمام فرآیند شست و شو دور دستگاه را در حالت متوسط ضمن خشک کردن پتو تنظیم کنید و پس از خارج کردن پتو از دستگاه، آن را در آفتاب پهن کنید.

در واقع هوای آزاد، بهترین گزینه برای خشک کردن پتو محسوب می شود و در این روش تمامی باکتری های موجود در پتو که با استفاده گزینه شستن پتو در لباسشویی سامسونگ از بین نرفته اند، حذف خواهند شد. توجه داشته باشید که پهن کردن پتو ها در آفتاب بایستی، فورا پس از خارج کردن آن ها از ماشین لباسشویی انجام شود، زیرا در غیر این صورت پتو بوی نم خواهد گرفت.

صانا سرویس

صانا سرویس یکی از معتبر ترین مراکز تعمیر انواع لوازم برقی به خصوص انواع ماشین لباسشویی، یخچال، ماشین ظرفشویی و … است که می توانید در صورت داشتن سکونت در مشهد، از خدمات فوق العاده این تیم بهره مند شوید و با تماس با این مجموعه کمتر از 30 دقیقه دستگاه خود را ضمن تعمیر به تکنسین های حرفه ای صانا سرویس معرفی کنید تا دستگا مورد نظر در منزل شما در کوتاه ترین زمان تعمیر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *