صانا سرویس

تعمیرات و فروشگاه

تلفن

05138721212
09150881992

آدرس

مشهد، بلوار پیروزی، بلوار رضوی، ابتدای رضوی 22، فاز تجاری، پلاک 5

صانا سرویس؛ کنار شما، رو به آینده

آنچه که بایستی درباره نصب کابینت دور یخچال دوقلو بدانید !

کابینت دور یخچال دوقلو

کابینت دور یخچال دوقلو یکی از بهترین راه حل ها برای ایجاد دکوراسیونی فوق العاده در آشپزخانه شما است. در واقع نصب کابینت دور یخچال دوقلو، فضای بیشتری را در آشپزخانه ایجاد می کند و همچنین فضای پرت را در این بخش به فضای مفید تبدیل می کند. یکپارچه شدن دکوراسیون آشپزخانه یکی از بهترین ویژگی های نصب کابینت یخچال است، در واقع اگر علاقه مند به طراحی های دکوراسیون مدرن هستید، کابینت دور یخچال می تواند جزء بهترین گزینه ها برای شما محسوب شود.

در این مقاله بسیاری از ایده های کابینت دور یخچال، فضای مناسب برای نصب کابینت، نحوه اندازه گیری و همچنین مزایا و معایب این طراحی را به شما معرفی خواهیم کرد، بنابراین اگر قصد انجام این کار را برای شیک تر شدن آشپزخانه خود در نظر دارید، پیشنهاد می کنیم در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

مطالعه بیشتر : تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد 

اصلی ترین نکات نصب کابینت دور یخچال

 

اصلی ترین نکات نصب کابینت دور یخچال

 

در این بخش به ذکر اصلی ترین نکاتی که بایستی برای نصب کابینت دور یخچال بدان ها توجه داشته باشید، می پردازیم.

ابعاد یخچال

منظور از ابعاد یخچال، طول و عرض یخچال فریزر دوقلو شما است که در واقع این شاخص مهم ترین معیار نصب کابینت دور یخچال دوقلو محسوب می شود.

ایجاد فضای پشت یخچال

همانطور که می دانید برای عملکرد بهتر یخچال، دستگاه شما بایستی 5 سانتی متر از دیوار پشتی فاصله داشته باشد تا از کارآیی بهتری برخوردار شود و همچنین گردش هوا به طور صحیح در فضای پشت یخچال انجام شود.

در بسیاری از موارد، ممکن است که پریز برق در فضای پشت دستگاه تعبیه شده باشد، بنابراین بایستی فضای مناسبی را بین یخچال و دیوار پشتی ایجاد کنید تا قادر به نصب صحیح و آسان سیم برق به پریز باشید.

باز شدن درب یخچال

 

باز شدن درب یخچال

 

توجه داشته باشید که درب یخچال بایستی به طور کامل و همچنین آسان باز شود، بنابراین در اندازه گیری عمق کابینت بدین موضوع توجه داشته باشید.

در واقع درب یخچال شما بایستی از فضای در نظر گرفته شده برای کابینت دور یخچال دوقلو جلو تر باشد. چراکه در صورت عدم بیرون بودن درب یخچال از فضای کابینت قادر به باز کردن درب یخچال یا فریزر به طور کامل نخواهید بودن و در نتیجه با مشکلات بسیاری در استفاده از یخچال مواجه خواهید شد.

شایان ذکر است که در صورت باز نشدن درب دستگاه به طور کامل، کشو های یخچال نیز به طور کامل بیرون نمی آیند و در نتیجه استفاده از آن ها با مشکل مواجه خواهد شد.

عدم نظافت یخچال یکی از مهم ترین معایب عدم اندازه گیری صحیح کابینت دور یخچال محسوب می شود.

بسیاری از افراد تصور می کنند که بیرون بودن درب یخچال از فضای داخلی کابینت معایبی را به همراه دارد، در صورتی که باز شدن درب یخچال به طور کامل تنها در صورتی امکان پذیر است که درب یخچال بیرون از فضای داخلی کابینت باشد. لذا بیرون بودن درب یخچال هیچ گونه مشکلی را در استفاده از این دستگاه ایجاد نمی کند.

نصب یخچال فریزر های دوقلو

نصب کابینت دور یخچال دوقلو منجر به نظم دهی فوق العاده در دکوراسیون آشپزخانه می شود، توجه داشته باشید که عمق یخچال های دوقلو 65 سانتی متر است که این اندازه با اندازه نرمان کابینت ها مطابقت دارد. شایان ذکر است که در صورت استفاده از یخچال دوقلو بایستی 5 سانتی متر فضا در پشت، دیواره ها و همچنین سقف یخچال ایجاد کنید تا گردش هوا به طور صحیح در این فاصله ها انجام شود.

در واقع برای کابینت دور یخچال دوقلو بایستی اندازه کابینت 70 سانتی متر باشد و عرض کابینت با توجه به عرض یخچال و فریزر اندازه گیری شود.

یکی از انواع مهم ترین مزایای نصب کابینت دور یخچال دوقلو، ایجاد ظاهری بهتر در دکوراسیون آشپزخانه شما است.

معایب نصب کابینت دور یخچال

در واقع همگی ما با مزایای کابینت دور یخچال آشنایی داریم، اما در این بخش قصد داریم تا معایب نصب کابینت دور یخچال را به شما معرفی کنیم تا چنانچه قصد نصب کابینت در دور یخچال خود را دارید با آگاهی کامل نسبت به انجام این فرآیند اقدام کنید.

دسترسی محدود به یخچال

وابسته به مکان نصب و همچنین طراحی در نظر گرفته شده برای کابینت دور یخچال، نوع دسترسی به فضای داخلی یخچال متفاوت خواهد شد که یکی از این تفاوت ها عدم دسترسی کامل به محتویات یخچال است، چرا که در مواردی امکان باز کردن کامل درب یخچال میسر نخواهد بود.

نظافت یخچال

نظافت یخچال یکی از مهم ترین مواردی است که بایستی در صورت استفاده از این دستگاه بدان توجه داشته باشید. لذا نظافت دوره ای این دستگاه از اهمیت بسزایی برخوردار است، اما برای نظافت دستگاه بایستی فضای کافی برای نظافت این دستگاه غول پیکر را در اختیار داشته باشید، که متاسفانه در صورت نصب کابینت دور یخچال دوقلو قادر به نظافت دستگاه به صورت کامل و اصولی نخواهید بود و برای نظافت بدنه و پشت دستگاه بایستی نسبت به جا به جایی دستگاه اقدام کنید.

افزایش حرارت

انتخاب مکان نصب دستگاه یکی از مهم ترین مواردی است که از تعمیر لباسشویی مشهد پیشگیری میکند، اما معمولا افرادی که از کابینت دور یخچال استفاده می کنند با مشکلاتی همچون افزایش حرارت در بدنه و موتور یخچال مواجه خواهند شد که در نتیجه بروز این مشکلات، منجر به ایجاد مشکلات بیشتری در دستگاه می شود.

هزینه نصب کابینت

کابینت دور یخچال دوقلو یکی از بهترین ایده های طراحان برای فضا سازی آشپزخانه محسوب می شود و در واقع آشپزخانه پس از نصب کابینت دور یخچال فضای بسیار منظم و همچنین مدرن تری خواهد داشت، اما ساخت این فضای مدرن با پرداخت هزینه های بسیاری امکان پذیر است، در نتیجه برای نصب کابینت دور یخچال دوقلو بایستی هزینه های بسیاری را پرداخت کنید.

مطالعه بیشتر : هزینه نصب کابینت دور یخچال 

متخصص نصب

 

متخصص نصب

 

ساخت و نصب کابینت، بایستی با ظرافت و همچنین دقت بسیاری انجام شود، بنابراین برای انجام این کار بایستی از فردی متخصص که در زمینه ساخت و نصب کابینت مهارت و همچنین تجربه بالایی دارد، کمک بگیرید.

بهترین مکان برای نصب کابینت

 

بهترین مکان برای نصب کابینت

 

معمولا افرادی که قصد نصب کابینت دور یخچال دوقلو در منزل خود را دارند، با سوال بهترین مکان برای نصب کابینت کجاست مواجه هستند، بنابراین اینجا هستیم تا مکان مناسب برای نصب کابینت به گونه ای که منجر به آسیب به یخچال نشود را به شما معرفی کنیم.

  1. نزدیک به ورودی آشپزخانه ( برای دسترسی آسان تر و شلوغ نشدن فضای آشپزخانه )
  2. نزدیک به پریز برق
  3. نزدیک به شیر آب، برای نصب لوله آب
  4. در فاصله زیاد با اجاق گاز برای پیشگیری از بروز مشکلات تهویه و فشار به موتور دستگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *