صانا سرویس

تعمیرات و فروشگاه

تلفن

05138721212
09150881992

آدرس

مشهد، بلوار پیروزی، بلوار رضوی، ابتدای رضوی 22، فاز تجاری، پلاک 5

صانا سرویس؛ کنار شما، رو به آینده

بهترین یخچال سامسونگ، کدام مدل است؟ | خرید یخچال هوشمند

بهترین یخچال سامسونگ

سامسونگ همیشه یکی از بهترین برند های تولید کننده لوازم برقی خانگی و همچنین موبایل در جهان بوده و امروزه نیز بسیاری از افراد علاقه مند به خریداری کالاهای تولید شده توسط این برند به خصوص خریداری بهترین یخچال سامسونگ هستند، چرا که این برند یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان در حوزه لوازم برقی و همچنین گوشی موبایل به شمار می رود که تا به امروز قادر به جذب اعتماد تمامی مشتریان خود شده است و بدین دلیل از فروش بسیار بالایی برخوردار است.

در این مقاله قصد داریم تا انواع بهترین یخچال تولید شده توسط برند سامسونگ را به شما معرفی کنیم تا در صورتی که قصد خرید یخچالی با کیفیت را دارید، قادر به انتخاب بهترین یخچال سامسونگ شوید.

مطالعه بیشتر : تعمیر یخچال مشهد در کوتاه ترین زمان 

برند سامسونگ

پیش از معرفی بهترین یخچال سامسونگ، در این بخش به معرفی برند سامسونگ می پردازیم، تا در ابتدا آگاهی لازم را درباره این برند فوق العاده کسب کنید و سپس به معرفی بهترین مدل یخچال سامسونگ می پردازیم.

سامسونگ در سال 1969 فعالیت خود را در کشور کره آغاز کرد و امروزه یکی از بهترین برند های جهان شناخته می شود، چرا که کالای تولید شده توسط برند سامسونگ از مزایای بسیاری برخوردار هستند و در این راستا شرکت سامسونگ دارای میزان رضایتمندی بسیار بالایی است.

سامسونگ برای تولید کالا های خود معمولا از پیشرفته ترین تجهیزات استفاده می کند و همچنین سعی در افزایش امکانات با استفاده از تکنولوژی علاوه بر طراحی دستگاه هایی با مدرن ترین ظاهر را دارد و بدین دلیل، معمولا افرادی که علاقه مند به خریداری یخچال پیشرفته همراه با ظاهری مدرن هستند، می توانند در بین انواع بهترین یخچال سامسونگ، دستگاه مد نظر خود را بیابند.

لازم به ذکر است که یکی از مهم ترین مزایای این برند، تعیین قیمت منصفانه است چرا که دستگاه های تولید شده توسط برند سامسونگ با توجه به کیفیت بی نظیر خود، از قیمت بسیار مقرون به صرفه تری نسبت به دستگاه های تولید شده توسط برند هایی همچون ال جی، بوش و … برخوردار هستند.

مطالعه بیشتر : معرفی بهترین مدل یخچال فریزر دوقلو سامسونگ

جدید ترین و بهترین یخچال سامسونگ

 

جدید ترین و بهترین یخچال سامسونگ

 

در ادامه بهترین یخچال سامسونگ طراحی شده در چند سال اخیر را به شما معرفی خواهیم کرد، بنابراین اگر قصد خرید یخچال فریزر تولید شده توسط برند سامسونگ را دارید، پیشنهاد می کنیم در ادامه با ما همراه باشید تا قادر به انتخاب بهترین یخچال در بین تنوع بالای انواع یخچال در برند سامسونگ شوید.

مطالعه بیشتر : جدید ترین یخچال در جهان 

یخچال سامسونگ مدل Family Hub™ Counter Depth 4-Door French Door

 

بهترین یخچال سامسونگ

 

این مدل یخچال سامسونگ در سال 2021 تولید و به بازار معرفی شد و امروزه به یخچال درب فرانسوی نیز معروف است. یخچال درب فرانسوی در واقع یکی از بزرگترین رقیب های یخچال های تولید شده توسط برند های اروپایی و آمریکایی محسوب می شود و همچنین امروزه یکی از انواع بهترین یخچال سامسونگ شناخته می شود.

در ادامه هر آنچه را که بایستی درباره ویژگی های این دستگاه بدانید را به شما معرفی خواهیم کرد.

ظرفیت فضای داخلی

 

ظرفیت فضای داخلی

 

این مدل از انواع یخچال سامسونگ دارای ظرفیت 614 لیتری است و همچنین دارای تعداد قفسه های مناسبی است که بدین دلیل امکان چیدمان را برای شما با سهولت بیشتری فراهم کرده است.

لازم به ذکر است که ارتفاع طبقات در این دستگاه را می توانید با استفاده از جا به جایی شیشه های بین طبقات نیز تغییر دهید، چرا که فاصله طبقات در این دستگاه قابل تغییر است. این دستگاه از تعبیه کردن کشو برای چیدمان بهتر مواد غذایی استفاده کرده است و بنابراین می توانید میوه و سبزیجات را به صورت جداگانه از مواد غذایی دیگر، در فضای داخلی یخچال قرار دهید.

دستگیره

 

دستگیره

 

در تولید این دستگاه نیز از دستگیر های آسان باز شو استفاده شده است و بدین دلیل کودکان شما نیز می توانند به آسانی درب دستگاه را باز کنند.

کشو میانی

 

کشو میانی

 

کشو میانی بین یخچال و فریزر در این دستگاه نیز تعبیه شده است که بنابراین امنیت دستگاه را افزایش می دهد. در واقع فضای بزرگی که این دستگاه در اختیار شما قرار می دهد منجر به عدم نیاز به خریداری مواد غذایی به صورت روزانه است بنابراین با  خریداری بهترین یخچال سامسونگ تا مدت ها از خرید مواد غذایی بی نیاز هستید.

طراحی ظاهری

این دستگاه به صورتی طراحی شده است که عرض و عمق آن با کابینت ها یکسان بوده و بدین دلیل پس از نصب از جلوه بیشتری در فضای داخلی آشپزخانه برخوردار خواهد شد.

جالب است بدانید که بهترین یخچال سامسونگ یعنی مدل Family Hub™ Counter Depth 4-Door French Door قادر به بر طرف سازی یکی از انواع دغدغه افراد در استفاده از یخچال بوده، چرا که درب یخچال در طی روز در تعداد دفعات بسیاری باز و بسته می شود و بدین دلیل یکی از رایج ترین مشکلات در استفاده از این دستگاه، باقی ماندن اثر انگشت روی بدنه یخچال است که این دستگاه با برخورداری از طراحی بی نظیر خود قادر به پاک کردن اثر انگشت روی بدنه بوده که در این صورت نیازی به نظافت بدنه دستگاه به صورت مداوم نخواهید داشت.

لازم به ذکر است که پوشش کار شده در بدنه دستگاه از جنس استیل بوده و بدین دلیل ضد زنگ است.

مصرف انرژی

یکی از بهترین ویژگی های موجود در این دستگاه مصرف انرژی A++ است و همچنین جالب است بدانید، لامپ هایی که در این دستگاه مورد استفاده قرار می گیرند از روشنایی بسیار مناسبی برخوردار هستند و همچنین مصرف انرژی آن ها  20 برابر بیشتر از لامپ های به کار رفته در یخچال های معمولی است، اما همچنان این دستگاه از مصرف انرژی بسیار مناسبی برخوردار است.

لازم به ذکر است که برند سامسونگ موفق به دریافت جایزه ستاره انرژی آمریکا شده است و همچنین با استفاده از فناوری PlanetFirst قادر به افزایش راندمان مصرف انرژی در این مدل از انواع بهترین مدل یخچال ساموسنگ بوده.

فناوری

 

فناوری

 

همانطور که پیش تر اشاره کرده ایم بهترین یخچال سامسونگ از فناوری های بسیاری در ساختار خود برخوردار است که در این بخش به بررسی برخی از آن ها می پردازیم.

فناوری که در سیستم خنک کننده این دستگاه مورد استفاده قرار گرفته است قادر به خنک کنندگی دوگانه بوده، به صورتی که علاوه بر خنک کردن یخچال قادر به خنک سازی بخش فریزر به صورت جدا گانه است. در واقع سیستم خنک کننده در فضای یخچال به دلیل رطوبت بالا منجر به افزایش طراوت میوه و سبزیجات خواهد شد، اما در بخش فریزر سیستم خنک کننده بایستی فاقد رطوبت بوده و در واقع خشک باشد.

فناوری به کار رفته در کشو وسط، امکان استفاده از این بخش را تحت عنوان یک دستگاه مجزا برای شما فراهم می کند، به صورتی که می توانید از این بخش به عنوان فریزر یا یخچال استفاده کنید و با توجه به دمای تنظیم شده که توسط شما انجام می شود، مواد غذایی مد نظر خود را در آن قرار دهید.

امکانات

بهترین یخچال سامسونگ از امکانات بسیاری برخوردار است که یکی از آن ها برخورداری از جدید ترین مدل آب سرد کن و همچنین یخ ساز است.

آب شهری در این دستگاه در ابتدا تصفیه شده و سپس با استفاده از کاهش دما در مخزن مربوطه سرد می شود و همچنین یخ ساز در این دستگاه قادر به ارائه یخ به دو صورت خرد شده و قالبی است.

صفحه نمایش هوشمند

صفحه نمایش به کار رفته در این دستگاه از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا برخوردار است، چرا که در واقع شما با هوشمند ترین صفحه نمایش موجود در دنیا مواجه هستید.

با استفاده از این صفحه نمایش در بهترین یخچال سامسونگ می توانید بدون باز کردن درب یخچال با استفاده از دوربین تعبیه شده در فضای داخلی، محتویات موجود در دستگاه را مشاهده کنید و در واقع این فناوری منجر به افزایش عملکرد دستگاه و همچنین طول عمر بیشتر آن خواهد شد، چرا که باز کردن درب دستگاه به صورت مکرر یکی از رایج ترین مواردی است که منجر به بروز مشکل در دستگاه خواهد شد که با وجود صفحه نمایش های هوشمند می توانید از طریق دوربین، محتویات دستگاه را مشاهده کرده و سپس اقدام به باز کردن درب دستگاه کنید.

این دستگاه از امکان اتصال به اینترنت برخوردار است و بنابراین می توانید با استفاده از گوشی تلفن همراه از راه دور نیز یخچال خود را کنترل کنید. یکی از بهترین ویژگی های این دستگاه، اتصال به تلفن همراه و همچنین پخش موزیک مورد علاقه شما است که می تواند فعالیت در فضای آشپزخانه را دلپذیر تر کند.

جالب است بدانید با استفاده از بهترین یخچال سامسونگ می توانید به دستور پخت تمامی غذاهای دنیا دسترسی داشته و همچنین برنامه غذایی هفتگی خود را از پیش در این دستگاه برنامه ریزی کنید.

لازم به ذکر است که پخش عکس های خانوادگی شما در پنل دستگاه و …. پس از اتصال دستگاه به اینترنت به آسانی برای شما فراهم خواهد شد.

خرید یخچال مدل Family Hub™ Counter Depth 4-Door French Door

در واقع با خریداری این دستگاه که امروزه به عنوان بهترین یخچال سامسونگ معرفی می شود، پیشرفته ترین یخچال طراحی شده در جهان را خریداری کرده اید و می توانید از قابلیت ها و همچنین امکانات موجود در این دستگاه نهایت استفاده را داشته باشید و بدین دلیل در صورتی که بودجه کافی برای خرید این دستگاه، یعنی مدل Family Hub™ Counter Depth 4-Door French Door را در اختیار دارید، خریداری این دستگاه پیشرفته را به شما پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *