صانا سرویس

تعمیرات و فروشگاه

تلفن

05138721212
09150881992

آدرس

مشهد، بلوار پیروزی، بلوار رضوی، ابتدای رضوی 22، فاز تجاری، پلاک 5

صانا سرویس؛ کنار شما، رو به آینده

معرفی 3 مدل از انواع بهترین مارک های مینی واش

بهترین مارک های مینی واش

مینی واش ها یکی از پر کاربرد ترین انواع لوازم برقی در منازل به شمار می روند، بنابراین در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین مارک های مینی واش بپردازیم تا در صورتی که قصد خرید این دستگاه را دارید، قادر به انتخاب بهترین مارک های مینی واش شوید.

مطالعه بیشتر : تعمیر لباسشویی مشهد در توسط تیم صانا سرویس

مینی واش چیست ؟

مینی واش که به آن کهنه شور نیز گفته می شود در واقع ماشین لباسشویی در ابعاد کوچک تر و با سیستم ساده تری است که ظاهر آن شبیه به سطل بوده و درب آن از بالا باز می شود.

این دستگاه معمولا برای شست و شوی لباس های کم حجم مورد استفاده قرار می گیرد، چرا که گنجایش آن ها تنها 3 لیتر است. این دستگاه ها فضای کمی را اشغال می کنند و همچنین از لحاظ مصرف آب بسیار کم مصرف هستند.

مینی واش در واقع مناسب شست و شوی لباس نوزادان است چرا که لباس نوزادان بایستی در طول روز چندین مرتبه تعویض شود و بنابراین استفاده از این دستگاه برای لباس نوزادان بسیار پر کاربرد است.

لازم به ذکر است که شست و شوی لباس نوزادان بایستی با لباس های دیگر به صورت جداگانه انجام شود، چرا که پوست بدن نوزادان از حساسیت نسبتا بالایی برخوردار است و بنابراین بهتر است لباس آن ها همراه با لباس بزرگسالان شسته نشود.

در ادامه مطالب علاوه بر معرفی انواع بهترین مارک های مینی واش، انواع مینی واش را نیز به شما معرفی خواهیم کرد، بنابراین در صورتی که قصد خرید بهترین مارک های مینی واش را دارید، پیشنهاد می کنیم در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

مطالعه بیشتر : مقایسه مینی واش و ماشین لباسشویی

انواع مینی واش

 

انواع مینی واش

 

پیش از آشنایی با انواع بهترین مارک های مینی واش بهتر است در ابتدا با انواع مینی واش آشنا شوید چرا که این دستگاه از انواع متفاوتی برخوردار است که در ادامه هر یک از انواع مدل های این دستگاه را به شما معرفی خواهیم کرد.

مینی واش اتومات

همانطور که می دانید دستگاه هایی که اتومات هستند، معمولا دارای سیستم آسان تر بوده و همچنین از عملکرد بهتری نیز برخوردار هستند. در واقع مینی واش های اتوماتیک از برنامه های شست و شو پیشرفته ای برخوردار هستند و همچنین قیمت بالا تری نسبت به مدل های دیگر مینی واش دارند.

این مدل نیز همانند دستگاه های دیگر درب آن از بالا باز می شود و بایستی لباس ها را از طریق درب بالا در دستگاه قرار دهید.

مینی واش دوقلو

یکی از کاربردی ترین مدل های مینی واش، مینی واش های دوقلو هستند که امروزه انواع بهترین مارک های مینی واش، به تولید و ارائه این دستگاه به بازار پرداخته اند.

این دستگاه ها در واقع از دو بخش مجزا برخوردار هستند که شما می توانید لباس های مورد نظر را در بخش شست و قرار داده و پس از اتمام فرآیند شست و شو لباس ها را خارج کرده و در بخش خشک کن دستگاه قرار دهید.

این دستگاه قادر به انجام فرآیند خشک کردن لباس ها و شست و شوی لباس ها به صورت همزمان بوده و بدین دلیل امروزه یکی از پر فروش ترین مینی واش ها، مینی واش های دوقلو محسوب می شوند.

مینی واش بخار شوی

امروزه کهنه شور هایی تحت عنوان مینی واش بخار شوی در بازار به فروش می رسند که در واقع این دستگاه ها قادر به افزایش تمیزی در لباس ها و همچنین بوی خوش در آن ها هستند، چرا که مجهز بودن این دستگاه به سیستم بخار شوی منجر به از بین رفتن تمامی لکه های روی لباس و همچنین رفع بوی نامطبوع لباس می شود.

مینی واش های بخارشوی یکی از بهترین مارک های مینی واش برای شست و شوی لباس نوزدان به شمار می رود.

مزایای استفاده از مینی واش

 

مزایای استفاده از مینی واش

 

پیش از آشنایی با بهترین مارک های مینی واش بهتر است در ابتدا با تمامی مزایای این دستگاه به طور کامل آشنا شوید، لذا در ادامه مزایای این دستگاه کاربردی را به شما معرفی خواهیم کرد.

سرعت

یکی از بهترین موارد در این دستگاه سرعت شست و شوی بالای آن است، در واقع این دستگاه قادر به شست و شوی لباس ها در 15 دقیقه است.

لباس نوزدان بایستی در کوتاه ترین زمان شسته شوند چرا که در طول روز چندین بار بایستی به تعویض لباس نوزدان بپردازید، بنابراین شست و شوی لباس ها در کوتاه ترین زمان یکی از بهترین مزایای این دستگاه به شمار می رود.

صرفه جویی

این دستگاه برای آغاز فرآیند نیازمند برق و برای انجام فرآیند شت و شو نیازمند آب است اما یکی از بهترین مزایای این دستگاه کم مصرف بودن آن نسبت به ماشین لباسشویی اتومات است، بنابراین بهترین مارک های مینی واش علاوه بر سرعت بیشتر در شست و شوی لباس ها نسبت به ماشین لباسشویی، مصرف کم تری نیز نسبت به آن ها دارند.

مطالعه بیشتر : بهترین روش های صرفه جویی در آب 

تغییر ظرفیت لباس ها حین شست و شو

یکی از انواع بهترین مزایای مینی واش تغییر ظرفیت لباس ها حین فرآیند شست و شو است. همانطور که می دانید در ماشین لباسشویی پس از بستن درب آن و شروع فرآیند شست و شو امکان باز کردن درب ماشین لباسشویی و تغییر وضعیت لباس ها وجود ندارد اما تغییر ظرفیت لباس ها در صورت استفاده از مینی واش با رعایت ایمنی کامل امکان پذیر است.

وزن سبک و ابعاد کوچک

وزن کم و ابعاد کوچک این دستگاه منجر به آسان سازی جا به جایی آن شده است و بنابراین می توانید مکان این دستگاه را به آسانی تغییر دهید و در هر مکانی از آن استفاده کنید.

قیمت مناسب

جالب است بدانید، مینی واش ها با توجه به کارآیی نسبتا زیادی که دارند حتی مینی واش هایی که در گروه بهترین مارک های مینی واش قرار دارند، از قیمت بسیار مناسبی نسبت به انواع ماشین لباسشویی اتومات و نیمه اتومات برخوردار هستند، بنابراین این دستگاه یکی از لوازم پر کاربرد ترین لوازم برقی در هر منزلی به شمار می رود.

مطالعه بیشتر : بررسی قیمت مینی واش 

بهترین مارک های مینی واش

 

بهترین مارک های مینی واش

 

بسیاری از افراد پیش از خرید مینی واش با دشواری نسبتا زیادی برای انتخاب بهترین مارک های مینی واش مواجه هستند، چرا که اطلاعات کافی درباره بهترین مارک های مینی واش ندارند، بنابراین در ادامه بهترین برند های مینی واش را به شما معرفی خواهیم کرد.

مینی واش فریدولین مدل SW11

 

مینی واش فریدولین مدل SW11

 

مینی واش فریدولین مدل SW11 که امروزه یکی از انواع بهترین مارک های مینی واش به شمار می رود دارای میزان رضایتمندی نسبتا بالایی است و بدین دلیل از فروش بالایی نیز برخوردار است. این دستگاه از لحاظ کیفیت امتیاز 4 از 5 را دارد و امروزه یکی از بهترین دستگاه ها در بین انواع مینی واش به شمار می رود.

مینی واش فریدولین از وزن 5 کیلوگرمی برخوردار بوده و بنابراین امکان حمل و نقل آن آسان است. جالب است بدانید این دستگاه با توجه به شست و شوی قوی که دارد اما از مصرف بسیار پایینی برخوردار است.

یکی از بهترین مزایا در این دستگاه شست و شوی لباس ها از 1 دقیقه الی 15 دقیقه است، بنابراین فریدولین یکی از بهترین دستگاه ها از لحاظ سرعت به شمار می رود.

این دستگاه مجهز به رله حرارتی بوده و بدین دلیل هیچ گونه فشاری به موتور دستگاه وارد نمی شود و در نهایت سوختن موتور در این دستگاه تقریبا غیر ممکن است مگر به علت بروز دلایل دیگر.

بدنه مدل sw11 بسیار مقاوم بوده چرا که از جنس پلاستیک و همچنین ضد زنگ ساخته  شده است.

یکی از بهترین ویژگی های این دستگاه طراحی به خصوص آن است، بنابراین افرادی که علاقه مند به خرید مینی واش با طراحی و کیفیت فوق العاده هستند می توانند این مدل از بهترین مارک های مینی واش را خریداری کنند.

لازم به ذکر است که این برند، مینی واش های متفاوتی را به بازار ارائه می دهد و شما می توانید هر یک از دستگاه های این برند را خریداری کنید چرا که تمامی دستگاه های تولید برند فریدلوین از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

مینی واش جنرال تکنیک مدل SH-MW3021

 

مینی واش جنرال تکنیک مدل SH-MW3021

 

این مدل از مینی واش های جنرال تکنیک از ظرفیت 3 کیلو گرمی برخوردار بوده و بدین دلیل وزن کمتری نسبت به مینی واش های فریدولین دارد.

مدل SH-MW3021 علاوه بر اینکه در بین بهترین مارک های مینی واش قرار گرفته است اما دارای قیمت بسیار مقرون به صرفه ای بوده و بنابراین افرادی که قیمت مناسب همراه با کیفیت مطلوب برای آن ها از اهمیت بسزایی برخوردار است، می توانند این مینی واش را تهیه کنند.

این مدل دارای یک سبد آبگیری مجزا بوده که از کاربرد بسیاری در این دستگاه برخوردار است. بدنه مینی واش های برند جنرال تکنیک بسیار محکم بوده چرا که از جنس کامپوزیت است. این دستگاه از مزایای دیگری همچون پایه های ضد لرزه، رله حرارتی و … برخوردار است.

قدرت شست و شوی در این دستگاه بسیار بالا بوده اما به دلیل وجود رله حرارتی، آسیبی به موتور وارد نمی شود و همچنین مدل SH-MW3021 یکی از انواع کم مصرف ترین مینی واش ها در دنیا به شمار می رود.

مینی واش کوپکس مدل CMW-1135

 

مینی واش کوپکس مدل CMW-1135

 

یکی از انواع بهترین مارک های مینی واش، برند کوپکس است که امروزه یکی از پر فروش ترین برند های بازار به شمار می رود.

مدل CMW-1135 مجهز به یک مخزن است که ابعاد مناسبی دارد و بدین دلیل می توانید آن را در هر فضایی قرار دهید. ظرفیت این مدل 3.5 کیلو بوده و بدین دلیل امکان قرار دادن لباس های خشک به میزان وزن 3.5 کیلو در این دستگاه امکان پذیر است.

لازم به ذکر است که مدت زمان شست و شو در این مینی واش نسبت به دیگر مدل های کهنه شور طولانی تر بوده چرا که دور موتور آن 800 دور دقیقه است.

این دستگاه مجهز به سبد خشک کن بوده و همانطور که می دانید سبد خشک کن یکی از بهترین ویژگی ها در انواع مینی واش محسوب می شوند.

لازم به ذکر است که بدنه این دستگاه از شیشه فایبر ضد زنگ ساخته شده است و بدین دلیل از مقاومت و همچنین طول عمر نسبتا بالایی برخوردار است.

مصرف انرژی مدل CMW-1135 بسیار پایین بوده و رتبه انرژی آن A+ است. از لحاظ مصرف آب نیز این دستگاه یکی از کم مصرف ترین دستگاه های مینی واش به شمار می رود.

استفاده صحیح از مینی واش

توجه داشته باشید که حتی اگر یکی از بهترین مارک های مینی واش موجود در بازار را خریداری کنید اما نحوه استفاده از آن را به طور صحیح انجام ندهید، ممکن است دستگاه شما با مشکلاتی در فرآیند خود مواجه شود که در این صورت بایستی به تعمیر کهنه شور بپردازید، بنابراین قصد داریم تا در این قسمت روش های استفاده صحیح از این دستگاه را به طور کامل به شما معرفی کنیم.

  • پیش از آغاز فرآیند شست و شوی دستگاه به میزان آب آن توجه داشته باشید تا خیلی کم یا خیلی زیاد نباشد، در واقع میزان مناسب آب در مینی واش بایستی 10 سانت از لبه مینی واش فاصله داشته باشد تا سلامت دستگاه حفظ شود.
  • بسیاری از افراد گمان می کنند که قرار دادن این دستگاه در حمام بهترین مکان برای نصب دستگاه است در صورتی که اگر مینی واش را در حمام قرار دهید بایستی به نکات ایمنی توجه بسیاری داشته باشید، چرا که نصب کهنه شور در حمام ممکن است منجر به خطر برق گرفتگی شود. ( در صورتی که قصد قرار دادن مینی واش در حمام را دارید، بایستی از سیم ارت استفاده کنید تا با مشکلاتی همچون خطر برق گرفتگی مواجه نشوید.)
  • پیش از قرار دادن لباس ها در دستگاه بهتر است برچسب آن ها را مشاهده کنید تا از درجه آب مناسب برای شست و شوی آن ها اطمینان حاصل کنید تا لباس ها مورد آسیب قرار نگیرند.
  • لباس های کوچک همچون لباس نوزدان را در توری انداخته و سپس در مینی واش قرار دهید.
  • و ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *