صانا سرویس

تعمیرات و فروشگاه

تلفن

05138721212
09150881992

آدرس

مشهد، بلوار پیروزی، بلوار رضوی، ابتدای رضوی 22، فاز تجاری، پلاک 5

صانا سرویس؛ کنار شما، رو به آینده

معرفی 15برند یخچال خارجی

برند یخچال خارجی

یخچال ها همواره یکی از ضروری ترین دستگاه های مورد نیاز انسان ها به شمار می روند، چرا که امروزه استفاده نکردن از دستگاه هایی همچون غذاساز، ماکارویو و … شاید امکان پذیر باشد اما در واقع زندگی بدون یخچال تقریبا سخت و غیر ممکن است، چرا که انسان ها برای حفظ طراوت و تازگی مواد غذایی خود و همچنین پیشگیری از فاسد شدن آن ها زودتر از موعد، نیازمند استفاده از این دستگاه هستند. امروزه برند های بسیاری به تولید این دستگاه در ایران و دیگر کشور ها پرداخته اند اما در این مقاله قصد داریم تا انواع برند یخچال خارجی را با ذکر بهترین گزینه در بین آن ها به شما معرفی کنیم، در نتیجه اگر قصد آشنایی یا خریداری هر یک از انواع برند یخچال خارجی را دارید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.

لازم به ذکر است، در صورتی که قصد تعمیر یخچال مشهد را داشته باشید، می توانید از مجموعه صانا سرویس برای تعمیر و همچنین سرویس یخچال خود کمک بگیرید.

بهترین برند یخچال خارجی

 

 

برند یخچال خارجی

همانطور که پیش تر اشاره کرده ایم برند های بسیاری در حوزه تولید انواع یخچال فعالیت دارند، اما در این قسمت قصد داریم تا بهترین برند های یخچال خارجی را به شما معرفی کنیم، بنابراین در صورتی که قصد خرید یخچال فریزر برند خارجی را دارید، پیشنهاد می کنیم در ادامه مطالب با ما همراه باشید تا با توجه به نیاز و همچنین بودجه خود بهترین برند یخچال خارجی را انتخاب کرده و خریداری کنید.

مطالعه بیشتر : معرفی انواع جدید ترین یخچال خارجی و ایرانی

 برند ال جی

 

برند ال جی

 

بی شک یکی از بهترین برند های تولید کننده خارجی در زمینه تولید لوازم برقی خانگی، برند ال جی بوده که کشور این برند کره جنوبی است و این مجموعه از سال 1947 در حوزه تولید انواع لوازم برقی فعالیت می کند و در واقع یکی از قدیمی ترین برند های تولید کننده لوازم برقی خانگی در دنیا به شمار می رود. جالب است بدانید که امروزه این مجموعه از 75000 کارمند برخوردار است و همچنین برای تولید کالاهای خود از بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات استفاده می کند.

این برند یخچال خارجی علاوه بر یخچال قادر به ارائه کالاهایی همچون تلویزیون های هوشمند، ماشین های لباسشویی، انواع ماشین ظرفشویی و … نیز است.

LG  که در واقع مخفف عبارت lucky goldstar است، معمولا با نام LG معرفی می شود. این برند از شهرت بسیار گسترده ای برخوردار است و امروزه قادر به صادر کردن کالاهای خود به تمامی کشور های دنیا است.

در واقع کیفیت بالا و برخورداری این دستگاه از پیشرفته ترین نوع تکنولوژی و همچنین امکانات بسیار زیاد، منجر به محبوبیت فوق العاده آن شده است.

یخچال های تولید شده توسط این برند معمولا از فضای نسبتا بزرگی برخوردار هستند و همچنین دارای قفسه های محکم و با بهترین جنس هستند. در واقع این برند به یکی از صادق ترین برند های تولید کننده کالاهای برقی در جهان معروف است، چرا که افرادی که کالاهای این برند را خریداری می کنند پس از استفاده از آن ها متوجه کیفیت و همچنین امکانات بی نظیر دستگاه مطابق با صحبت  فروشندگان خواهند شد.

برند سامسونگ

 

برند سامسونگ

 

پس از برند ال جی یکی از برند های پرچم دار در بین انواع برند یخچال خارجی، قطعا برند سامسونگ است که در ادامه هر آنچه را که بایستی درباره این برند بدانید را به شما معرفی خواهیم کرد. کشور برند سامسونگ، کره جنوبی است و همچنین آغاز فعالیت سامسونگ از سال 1969 بوده است.

لازم به ذکر است که تمامی لوازم برقی تولید شده توسط این برند یخچال خارجی، از مدرن ترین طراحی روز دنیا برخوردار هستند و در واقع یکی از مهم ترین معیار های معروفیت این برند، استفاده از به روز ترین طراحی های روز دنیا در ساخت کالا های خود است. جالب است بدانید که فناوری و همچنین امکانات در دستگاه های تولید شده توسط برند سامسونگ در رده بالایی قرار دارند.

در واقع برند سامسونگ برای افزایش راحتی کاربران خود، ویژگی ها و همچنین امکانات بسیاری را در کالاهای خود تعبیه کرده است و بنابراین با خریداری این دستگاه می توانید علاوه بر خریداری به روز ترین یخچال دنیا از لحاظ طراحی و همچنین امکانات، یخچالی با ویژگی های فوق العاده را نیز در اختیاز داشته باشید.

لازم به ذکر است که برند سامسونگ قیمت های بسیار مقرون به صرفه ای را برای کالاهای خود تعیین می کند و بنابراین می توانید یکی از انواع بهترین برند یخچال خارجی را با قیمت مناسب خریداری کنید.

مطالعه بیشتر : معرفی بهترین مدل یخچال فریزر دوقلو سامسونگ

برند بکو

 

برند بکو

 

در معرفی سومین برند یخچال خارجی، بایستی به معرفی شرکت بکو بپردازیم که کشور این برند در واقع ترکیه بوده و این برند فعالیت خود را از سال 1955 نیز آغاز نموده است و در طی سابقه طولانی مدت خود موفق به طراحی و تولید انواع لوازم برقی از جمله یخچال های بسیار پیشرفته ای شده است.

یخچال های برند بکو امروزه در گروه پر فروش ترین برند های موجود در بازار قرار گرفته اند، چرا که از مزایای بسیاری همچون مصرف انرژی پایین، دسترسی آسان به قطعات لوازم یدکی در ایران، موتور پر قدرت و … برخوردار است.

برند پاناسونیک

 

برند پاناسونیک

 

حتما تا به امروز نام این برند یخچال خارجی به گوش شما خورده است، چرا که شرکت پاناسونیک از محبوبیت و همچنین معروفیت بسیاری برخوردار است. کشور این برند ژاپن بوده و همچنین لازم به ذکر است که این برند امروزه نزدیک به 100 سال که در تولید انواع لوازم برقی فعالیت دارد و در واقع یکی از قدیمی ترین برند های تولید کننده لوازم برقی در جهان به شمار می رود که از تاریخچه ای طولانی مدت برخوردار است.

در واقع این برند با کالا هایی که به بازار ارائه کرده است ،منجر به سهولت بیشتر زندگی انسان ها بوده چرا که این پاناسونیک قادر به افزودن خلاقیت و همچنین پیشرفته ترین فناوری به کالاهای خود است.

پاناسونیک قادر به طراحی و تولید دستگاه های بسیاری است و همچنین موفق به دریافت جایزه های نفیس و بسیار ارزنده ای تا به امروز شده است، چرا که در واقع یکی از انواع بهترین برند های تولید کننده لوازم برقی در دنیا به شمار می رود.

برند بوش

 

برند بوش

 

بوش یکی از انواع بهترین برند یخچال خارجی در دنیا محسوب می شود که شرکت آن واقع در آلمان بوده و فعالیت خود را از سال 1886 آغاز کرده است و امروزه از 395000 پرسنل برخوردار است.

برند بوش همیشه سعی در افزایش امکانات و تجهیزات در کالاهای خود داشته و در واقع شعار این شرکت همیشه زندگی سالم تر، شاداب تر و همچنین خیره کننده تر بوده. دستگاه های تولید شده توسط برند بوش از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و همچنین دارای طول عمر مطلوبی هستند.

این برند یکی از مورد اعتماد ترین برند های خارجی در دنیا به شمار می رود، چرا که دارای گارانتی فوق العاده ای بوده که در واقع خدمات پس از فروش بی نظیر این برند یخچال خارجی، حاکی از اطمینان او از کیفیت محصولات خود است.

لازم به ذکر است که یخچال های بوش از مقاومت بدنه بسیار بالایی برخوردار هستند و همچنین دارای طراحی ظاهری بی نظیری هستند که بسیاری از افراد در نگاه اول مجذوب ظاهر فوق العاده آن ها می شوند.

یخچال های بوش دارای قیمت نسبتا بالایی هستند، اما لازم به ذکر است که با خریداری این دستگاه تا سال ها از خرید مجدد یخچال بی نیاز هستید چرا که دستگاهی که خریداری کرده اید دارای بهترین امکانات و ویژگی ها است، بنابراین در صورتی که قصد خرید بهترین یخچال برند خارجی را همراه با امکانات پیشرفته و طراحی ظاهری مدرن دارید و همچنین بودجه کافی برای خرید یخچال را در اختیار دارید، خریداری یخچال های برند بوش را به شما پیشنهاد می کنیم.

برند حایر

 

برند حایر

 

حایر نیز یکی از انواع برند یخچال خارجی است که در واقع کشور این برند چین بوده و همچنین حایر فعالیت خود را از سال 1984 آغاز کرده است.

این برند قادر به طراحی و تولید کالاهای بسیاری همچون تلویزیون، ماشین لباسشویی، انواع یخچال فریزر و …. است. لام به ذکر است که یخچال های حایر از قیمت بسیار مقرون به صرفه ای برخوردار هستند.

در صورت خریداری این دستگاه با توجه به هزینه ای که پرداخت می کنید از کیفیت مناسبی در دستگاه برخوردار خواهید شد.

برند ویرپول

ویرپول که در واقع یک برند آمریکایی است از سال 1911 تا به امروز به فعالیت خود در حوزه طراحی و تولید انواع لوازم برقی از جمله یخچال ادامه داده است و امروزه یخچال های پیشرفته بسیاری را به بازار عرضه کرده است.

یخچال های ویرپول دارای عملکرد بسیار مناسب همراه با مزایای بسیاری هستند و در نتیجه امروزه یکی از پر فروش ترین برند های یخچال در دنیا به شمار می روند، چرا که علاوه بر کیفیت و مزایای بسیار، از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند.

برند هیتاچی

 

برند هیتاچی

 

یکی از انواع بهترین مارک یخچال خارجی، برند هیتاچی می باشد که جزو محبوب ترین تولید کنندگان انواع لوازم برقی در دنیا محسوب می شود. هیتاچی که در واقع یک برند ژاپنی است در سال 1908 تاسیس شده است و تا به امروز سابقه ای درخشان و فوق العاده را در زمینه طراحی و تولید انواع لوازم برقی رقم زده است.

یکی از بهترین یخچال های تولید شده توسط این برند، مدل R-W720FPND1X 638 می باشد و از فروش بسیار بالایی برخوردار است.

یخچال های هیتاچی از لحاظ مقاومت و همچنین گنجایش فضای داخلی یکی از معروف ترین یخچال های دنیا هستند.

طراحی یخچال توسط این برند به صورت مدرن انجام می شود و همچنین سیستم های به کار رفته در ساختار یخچال های هیتاچی جزو پیشرفته ترین سیستم های خنک کننده می باشند.

برند هات پوینت

برند هات پوینت یکی از انواع بهترین مارک یخچال خارجی می باشد که در واقع جزو قدیمی ترین برند های تولید کننده یخچال است. این برند در سال 1911 توسط ارل ریچاردسون در بریتانیا تاسیس شده است و امروزه بیش از 1000 نفر در این کمپانی فعالیت دارند.

این برند که تا به امروز محصولات بسیاری را طراحی و تولید کرده است و بدین دلیل جزو محبوب ترین برند های تولید کننده انواع لوازم برقی در دنیا می باشد و یکی از بهترین دستگاه هایی که توسط این مجموعه تا به امروزه تولید شده است یخچال فریزر 28 اینچی مدل HPS16BTNLWW و همچنین ماشین لباسشویی مدل FML 842 می باشد.

جالب است بدانید که معمولا یخچال های هات پوینت از طول عمر بسیار بالایی برخوردار هستند و همچنین قادر به نگهداری مواد غذایی به بهترین نحو هستند.

اگر علاقه مند به خریداری یخچال خارجی با قیمت مناسب هستید، یخچال های هات پوینت جزو بهترین گزینه ها برای شما محسوب می شوند.

برند میله

 

برند میله

 

برند میله یکی از انواع برند های آلمانی می باشد که در سال 1899 تاسیس شده است و امروزه بیش از بیست هزار نفر در این شرکت فعالیت دارند، بدین دلیل برند میله به عنوان یکی از بزرگترین کسب و کار ها در آلمان محسوب می شود.

یخچال 4 درب مدل KFNF9955IDE یکی از بهترین مدل های تولید شده توسط این برند می باشد.

برند میله جزو انواع بهترین مارک یخچال خارجی است که شما می توانید نسبت به خریداری آن اقدام کنید.

برند فریجیدر

 

برند فریجیدر

 

برند فریجیدر یکی از بهترین برند های تولید کننده انواع لوازم برقی به خصوص انواع یخچال ها می باشد که تا به امروز از محبوبیت بسیاری برخوردار بوده است. برند فریجیدر در سال 1918 در ایالات متحده آمریکا تاسیس شده است و امروزه بیش از 55 هزار کارمند در این کمپانی فعالیت دارند.

فریجیدر همواره دستگاه های فوق العاده را تولید و به بازار ارائه می دهد اما برخی از این دستگاه از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند که در ادامه دو مدل از بهترین مارک یخچال آمریکایی را که توسط این برند تولید شده اند را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • یخچال 36 اینچی فریجدر مدل Series FGHB2867TF
  • یخچال درب فرانسوی فریجدر مدل FFHD2250TS

در واقع کالاهای تولید شده توسط این برند به علت عملکرد منحصر به فرد و همچنین کمترین میزان خرابی، جزو اولین برند های برتر در دنیا شناخته می شوند و در واقع این برند از جایگاه ویژه ای در بین برند های تولید کننده لوازم برقی برخوردار است.

برند فریجیدر از آغاز قرن نوزدهم تا به امروز از شهرت نسبتا زیادی برخوردار بوده است.

یکی از پر فروش ترین یخچال ها در سراسر دنیا، یخچال های فریجیدر هستند که از متقاضیان بسیاری برخوردار هستند.

یکی از بهترین ویژگی های بهترین مارک یخچال آمریکایی، پوشش ضد لک بی نظیری است که در طراحی این یخچال ها از آن استفاده می شود و بدین دلیل این یخچال ها هرگز آثاری از لک را در بدنه خود نخواهند داشت.

برند مای تگ

 

برند مای تگ

 

مای تگ در سال 1893 در کشور ایالات متحده آمریکا تاسیس شده است و تا به امروز قادر به تولید لوازم برقی بسیار پیشرفته بوده . این برند مدل های مختلف یخچال همچون ساید بای ساید، دوقلو و .. را تولید و به بازار ارائه می کند.

مای تگ تحت شرکت برند ویرپول می باشد اما شهرت فردی خود را با استفاده از خلاقیت بی نظیر در طراحی کالاهای خود کسب کرده است.

در واقع یخچال های تولید شده توسط این برند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و بدین دلیل جزو پر فروش ترین یخچال های خارجی در سراسر دنیا می باشند. طول عمر یخچال های برند مای تگ بین 14 تا 17 سال است.

یخچال های برند مای تگ معمولا دارای فضای نسبتا زیادی هستند که بدین دلیل می توانید مواد غذایی بسیاری را در آن نگه داری کنید و در واقع با خریداری این یخچال ها با دغدغه ای به نام کمبود فضای کافی در یخچال خداحافظی خواهید کرد.

اگر قصد خرید بهترین مارک یخچال خارجی را دارید، یکی از بهترین گزینه ها برای شما خرید یخچال برند مای تگ می باشد، زیرا این برند امروزه به عنوان یکی از انواع بهترین مارک یخچال خارجی در دنیا شناخته می شود.

ترمادور

یکی از انواع بهترین یخچال خارجی، یخچال های تولید شده توسط برند ترمادور می باشد که این برند در واقع آمریکایی بوده و در سال 1916 تاسیس شده است.

کمپانی ترمادور یکی از بزرگترین مجموعه ها در زمینه تولید انواع لوازم برقی پیشرفته به خصوص انواع یخچال می باشد و جالب است بدانید که در این کمپانی امروزه بیش از 100000 نفر فعالیت دارند.

کیفیت و همچنین قابلیت های فوق العاده در ساختار یخچال های ترمادور منجر به محبوبیت روز افزون آن ها شده است، به گونه ای که یخچال های ترمادور امروزه به عنوان یکی از شیک ترین و همچنین حرفه ای ترین یخچال ها نامیده می شوند.

برند کیچن اید

کیچن اید یکی از انواع بهترین مارک یخچال خارجی می باشد که این برند در واقع آمریکایی بوده و تاسیس آن به سال 1919 باز می گردد.

این شرکت که دارای بیش از 16000 کارمند می باشد قادر به تولید کالاهای بسیاری بوده که یکی از انواع این کالاها، یخچال های حرفه ای می باشند.

برند کیچن اید تحت شرکت ویرپول فعالیت داشته و از مزایای الکترونیکی بسیاری برخوردار است و بدین دلیل امروزه به عنوان یکی از انواع برند های تجاری مجزا از برند ویرپول شناخته می شود.

یخچال های کیچین اید از سیستم های بسیار پیشرفته ای برخوردار هستند که این سیستم ها قادر به حفظ طراوت و همچنین تازگی مواد غذایی شما به بهترین نحو می باشند.

تمامی کالاهای تولید شده توسط برند کیچین اید از کیفیت بالایی برخوردار هستند و همچنین دارای قابلیت های بسیار پیشرفته ای می باشند.

برند الکترولوکس

 

برند الکترولوکس

 

الکترولوکس یکی از انواع بهترین مارک یخچال خارجی بوده که جزو قدیمی ترین برند های تولید کننده انواع لوازم برقی می باشد. الکترولوکس در واقع برندی سوئدی می باشد که امروزه علاوه بر یخچال قادر به تولید کالاهای بسیاری همچون جارو برقی، ماشین ظرفشویی و .. می باشد.

یکی از بهترین ویژگی های یخچال برند الکترولوکس، عملکرد بالا و همچنین انرژی کارآمد محسوب می شود، بنابراین در صورتی که قصد خریداری یخچالی با عملکرد فوق العاده را دارید خرید یخچال برند الکترولوکس را به شما پیشنهاد می کنیم.

راهنمای خرید بهترین مارک یخچال خارجی

 

راهنمای خرید بهترین مارک یخچال خارجی

 

برای خرید بهترین مارک یخچال خارجی، بایستی به معیار هایی توجه داشته باشید تا با استفاده از آن ها قادر به خرید بهترین برند یخچال شوید، بنابراین در صورتی که قصد خریداری یخچال با برند خارجی را دارید، پیشنهاد می کنیم در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

انتخاب نوع یخچال

امروزه یخچال ها در مدل های مختلفی تولید و به بازار ارائه می شوند، به صورتی که پس از ورود به دنیای یخچال ها با مدل های مختلفی همچون ساید، دوقلو، فرانسوی و … آشنا می شوید.

انتخاب هر یک از انواع مدل های یخچال را می توانید با توجه فضایی که برای نصب یخچال در اختیار دارید، نوع استفاده و همچنین سلیقه شخصی خود انتخاب کنید. در واقع هر یک از انواع مدل های یخچال دارای ویژگی و همچنین ساختار های متفاوتی می باشند.

ابعاد یخچال

انتخاب ابعاد مناسب یخچال از اهمیت بسزایی در خرید بهترین مدل یخچال برخوردار است، بنابراین یخچالی را انتخاب کنید که دارای ابعاد متناسب با منزل شما و همچنین مکانی که برای نصب آن در نظر دارید، باشد.

حمل و نقل یخچال معمولا با دشواری های بسیاری همراه است، بنابراین بایستی یخچالی را انتخاب کنید که از ابعاد مناسبی برخوردار باشد و امکان حمل و نقل آن فراهم باشد.

ابعاد یخچال بایستی با توجه به متراژ آشپزخانه نیز انتخاب شود، زیرا اگر منزل شما آشپزخانه ای کوچک دارد، بهتر است یخچالی با ابعاد متناسب با متراژ آشپزخانه خود انتخاب کنید و از خریداری یخچال های با ابعاد بسیار بزرگ خودداری کنید.

در واقع  خرید بزرگترین یخچال موجود در بازار به معنی خرید بهترین یخچال های خارجی نمی باشد، چرا که امروزه یخچال های بسیاری در گروه بهترین یخچال های خارجی معرفی می شوند که از ابعاد کوچکی برخوردار هستند.

قابلیت های یخچال

هر روزه با پیشرفته تکنولوژی یخچال ها با قابلیت های جدید تر و همچنین بیشتری طراحی می شوند، بنابراین انتخاب یخچالی با قابلیت های جدید و بیشتر، جزو معیار های خرید یخچال خارجی می باشد.

توجه داشته باشید که هر چه قابلیت های یخچال مد نظر شما بیشتر باشد، بایستی هزینه بیشتری را برای خریداری یخچال پرداخت کنید.

مصرف انرژی

 

مصرف انرژی

 

مصرف انرژی یکی از مهم ترین موارد در خرید هر گونه لوازم برقی می باشد که برای خرید بهترین یخچال های خارجی نیز بایستی بدین مورد توجه بسیاری داشته باشید.

دستگاهی که انتخاب می کنید، بهتر است از مصرف برق مناسبی برخوردار باشد تا قادر به استفاده بهینه از مصرف برق باشید و همچنین مجبور به پرداخت هزینه های بالا برای قبوض برق نباشید.

رنگ و جنس بدنه

 

رنگ و جنس بدنه

 

یکی از مهم ترین معیار های خرید بهترین مارک یخچال، انتخاب صحیح رنگ و جنس بدنه است. در واقع انتخاب رنگ سلیقه ای است اما بهتر است علاوه بر زیبایی یخچال به جنس بدنه و همچنین نوع رنگ یخچال توجه داشته باشید، چرا که امروزه یخچال ها دارای رنگ و همچنین کیفیت متفاوتی با یکدیگر هستند.

یخچال ها امروزه در سه رنگ استیل ضد لک، سفید کلاسیک، و همچنین مشکی تولید و به بازار ارائه می شوند که هر یک از این رنگ ها از مزایا و همچنین معایبی برخوردار هستند.

  • استیل ضد زنگ : این یخچال ها دارای ظاهری بسیار مدرن و شیک هستند و با هر رنگ به آسانی ست می شوند، اما اثر انگشت روی این رنگ به آسانی قابل مشاهده است و در صورت خریداری یخچال با رنگ استیل بایستی به صورت مداوم به نظافت بدنه یخچال خود بپردازید.
  • سفید کلاسیک : بر خلاف تصور بسیاری از افراد نظافت یخچال هایی با رنگ سفید بسیار آسان تر از یخچال هایی با رنگ استیل می باشد و همچنین یخچال های سفید رنگ ،قیمت مناسب تری نسبت به یخچال های استیل دارند.
  • مشکی مدرن : یکی از مدرن ترین رنگ ها در تولید انواع لوازم برقی به خصوص یخچال، رنگ مشکی است. امروزه یخچال هایی که توسط برند های معتبر تولید و به بازار ارائه می شوند، ضد لک هستند و بدین دلیل در صورت خرید یخچال های مشکی نیازی به نظافت یخچال خود به صورت مداوم نخواهید داشت. اما توجه داشته باشید که یخچال یکی از بزرگترین دستگاه های برقی در آشپزخانه است و انتخاب رنگ تیره برای این دستگاه منجر به کوچک تر دیده شدن دکوراسیون آشپزخانه شما خواهد شد.

ظرفیت مناسب در یخچال فریزر خارجی

 

ظرفیت مناسب در یخچال فریزر خارجی

 

یکی از مهم ترین معیار هایی که بایستی برای خرید بهترین مارک یخچال فریزر خارجی بدان توجه داشته باشید، ظرفیت داخلی دستگاه و در واقع گنجایش آن است.

اگر خانواده پر جمعیتی هستید یا خرید مواد غذایی منزل خود را به صورت کلی و در هر هفته یا هر ماه انجام می دهید، بایستی یخچالی با فضای نسبتا بزرگ را خریداری کنید و اگر خرید مواد غذایی در منزل خود را به صورت روزانه انجام می دهید یا خانواده کم جمعیتی هستید، می توانید از یخچال های کم ظرفیت را انتخاب کنید.

در واقع بسیاری از تولید کنندگان یخچال هایی که ظرفیت آن ها بین 538 الی 623 لیتری است را مناسب برای خانواده های چهار نفره می دانند، اما در صورتی که تعداد اعضای خانواده شما بیشتر از 4 نفر است و همچنین قصد خریداری یخچال هایی با گنجایش زیاد را دارید، یخچال های با ظرفیت 849 تا 935 را نیز می توانید خریداری کنید.

در واقع یکی از مهم ترین فاکتور های خرید بهترین مارک یخچال فریزر خارجی، در نظر داشتن گنجایش دستگاه و انتخاب آن با توجه به  نیاز شخصی خود است، بنابراین هنگام خرید این دستگاه فوق العاده به ظرفیت و گنجایش فضای داخلی آن توجه داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *