صانا سرویس

تعمیرات و فروشگاه

تلفن

05138721212
09150881992

آدرس

مشهد، بلوار پیروزی، بلوار رضوی، ابتدای رضوی 22، فاز تجاری، پلاک 5

صانا سرویس؛ کنار شما، رو به آینده

معرفی انواع برنامه شستشوی ماشین لباسشویی سامسونگ

شاخص برنامه شستشوی ماشین لباسشویی سامسونگ

ماشین لباسشویی سامسونگ یکی از پر فروش ترین ماشین های لباسشویی در جهان محسوب می شوند که امروزه طرفداران بسیاری دارند، در واقع برند سامسونگ کالاهای خود را به خصوص انواع ماشین لباسشویی با کیفیت بسیار بالا همراه با قابلیت های پیشرفته تولید و به بازار ارائه می دهد، لذا امروزه این دستگاه از کاربرد گسترده ای برخوردار است اما برای استفاده بهینه از کارآیی آن، بایستی با انواع برنامه شستشوی ماشین لباسشویی سامسونگ آشنایی کامل داشته باشید.

در این مقاله، انواع برنامه شستشوی ماشین لباسشویی سامسونگ را به شما معرفی خواهیم کرد تا با آشنایی با هر یک از انواع برنامه ها، قادر به استفاده مناسب از ماشین لباسشویی خود شوید.

چنانچه در منزل خود از ماشین لباسشویی برند سامسونگ استفاده می کنید، پیشنهاد می کنیم در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

مطالعه بیشتر : تعمیر لباسشویی مشهد 

پرکاربردترین برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی برند سامسونگ

 

پرکاربردترین برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی برند سامسونگ

 

پیش از معرفی انواع برنامه شستشوی ماشین لباسشویی سامسونگ، بهتر است در ابتدا با اهمیت شناسایی این برنامه ها به طور کامل آشنا شوید.

در واقع دکمه و همچنین گزینه های بسیاری برای شست و شوی های متفاوت در ماشین لباسشویی تعبیه شده اند که انتخاب هر یک از آن ها فرآیند متفاوتی را برای شست و شوی لباس ها ایجاد می کند. با انتخاب هوشمندانه هر یک از انواع گزینه ها می توانید هر لباسی را با جنس های به خصوص با استفاده از ماشین لباسشویی خود بشویید.

برنامه Cotton

برنامه Cotton مخصوص لباس های کتان بوده و تنها برای این جنس از لباس ها مورد  استفاده قرار می گیرد. دمای آب در این برنامه بسیار بالا است و همچنین استفاده از این برنامه شست و شو برای لباس های رنگی با میزان کثیفی زیاد امکان پذیر است.

برنامه Synthetic

ترجمه کلمه Synthetic، الیاف مصنوعی است و همانطور که از نام این برنامه پیداست از این برنامه می توانید برای شست و شوی لباس هایی که از الیاف مصنوعی استفاده می کنند یا جنس پلاستیکی دارند استفاده کنید. دمای آب در اجرا این برنامه شستشوی ماشین لباسشویی سامسونگ، 60 درجه بوده و مدت زمان آن 80 دقیقه است.

برنامه Wool

 

برنامه Wool

 

بهترین برنامه شستشوی ماشین لباسشویی سامسونگ برای شست و شو لباس های پشمی، برنامه Wool است. اگر قصد شست و شو لباس های پشمی و بافتنی خود را دارید و نمی خواهید حین شست و شو هیچ گونه آسیبی به آن ها وارد شود، بایستی از برنامه Wool استفاده کنید. افزایش دمای آب در اجرا این برنامه بیش از 40 درجه امکان پذیر نبوده و همچنین مدت زمان شست و شوی آن بسیار کوتاه می باشد. جالب است بدانید که در اجرا این برنامه، درام ماشین لباسشویی بسیار آهسته حرکت می کند تا آسیبی به لباس ها وارد نشود و همچنین لباس ها به طور کامل تمیز شوند.

برنامه Baby Care

 

برنامه Baby Care

 

همانطور که از نام این برنامه شستشوی ماشین لباسشویی سامسونگ پیداست، اگر قصد شست و شوی لباس های کودکان خود را دارید، بایستی از این برنامه شستشو استفاده کنید. کودکان نسبت به بزرگسالان پوست حساس تری دارند و بدین دلیل نوع شست و شو لباس آن ها باید به صورت جداگانه و همچنین به خصوص انجام شود.

در برنامه Baby Care دمای آب تقریبا 60 درجه است و تمامی آلودگی ها از روی لباس حذف می شوند. شایان ذکر است که این برنامه قادر به حذف لکه های بسیار عمیق روی لباس ها است.

برنامه Rinse & Spin

برنامه Rinse & Spin تنها آبکشی لباس ها را انجام می دهد و سپس به خشک کردن آن ها می پردازد. اگر لباس ها میزان زیادی آلودگی ندارند و تنها قصد آبکشی و خشک کردن آن ها را دارید، قطعا برنامه Rinse & Spin بهترین گزینه برای شما محسوب می شود.

برنامه Eco Drum Clean

چنانچه قصد نظافت درام ماشین لباسشویی خود را دارید، نیازی نیست که با صرف وقت زیاد با استفاده از ابزار نظافتی به تمیز کردن آن بپردازید، چرا که برنامه Eco Drum Clean به آسانی نظافت درون دیگ ماشین لباسشویی را انجام می دهد و تمامی رسوبات و آلودگی ها را در این مخزن حذف خواهد کرد.

شایان ذکر است که استفاده از این برنامه شستشوی ماشین لباسشویی سامسونگ، منجر به پیشگیری از تعمیر لباسشویی سامسونگ مشهد خواهد شد.

برنامه Delicate

در شست و شوی لباس هایی با جنس های بسیار ظریف و حساس، بایستی از روش های به خصوصی استفاده کنید. امروزه ماشین لباسشویی سامسونگ، برنامه ای را تحت عنوان برنامه Delicate در انواع ماشین های لباسشویی تعبیه کرده است که با انتخاب این برنامه و فعالسازی آن، می توانید به آسانی لباس های حساس و ظریف خود را با استفاده از ماشین لباسشویی بشویید، بدون اینکه هیچ گونه آسیبی به آن ها وارد شود.

برنامه Bedding

برند سامسونگ حتی به شست و شوی کالاهای خواب شما فکر کرده است و بدین دلیل برنامه ها را به صورت شخصی سازی شده برای کالاهای خواب طراحی کرده است که در استفاده از این برنامه می توانید تا حداکثر 2 کیلوگرم لباس را در مخزن ماشین لباسشویی قرار دهید. فرآیند اجرای این برنامه، تنها در ماشین لباسشویی سامسونگ مدل eco bubble انجام می شود.

برنامه Air Wash-Deodorization & Sanitization

در بسیاری از موارد لباس ها هیچ گونه آلودگی و لکه ای ندارند اما صرفا به علت ضد عفونی یا از بین بردن بوی نامطبوع آن ها را در درام ماشین لباسشویی قرار می دهند، این برنامه دقیقا برای افرادی طراحی شده است که فقط قصد رفع بوی نامطبوع لباس های خود را دارند، طراحی شده است.

در این برنامه با استفاده از تکنلوژی Air Wash از هوای بسیار گرم برای رفع بوی نامطبوع لباس و همچنین ضدعفونی آن استفاده می شود و در این صورت نیازی به استفاده از آب و شوینده برای نظافت لباس خود ندارید.

برنامه Daily Wash

در بسیاری از مشاغل افراد بایستی لباس مشخصی را هر روزه استفاده کنند که در این صورت استفاده از برنامه Daily Wash جزء بهترین گزینه ها برای این افراد محسوب می شود. در واقع این برنامه شستشوی ماشین لباسشویی سامسونگ که با نام برنامه شست و شوی روزانه شناخته می شود، مناسب شست و شوی لباس هایی با لکه های عمیق نیست و تنها برای رفع بوی بد و ضد عفونی لباس استفاده می شود. برنامه روزانه در مدت زمان کوتاهی به پایان می رسد و پس از اتمام فرآیند شست و شو لباس ها از عطر فوق العاده ای برخوردار خواهند شد.

شایان ذکر است که شست و شوی لباس ها با استفاده از این برنامه از هر گونه آسیب به بافت و رنگ پارچه پیشگیری می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *